Adatok
SZPTRSZB
0 bejegyzést írt és 79 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Minőségi kontent - új összefüggések, fel nem ismert valóság, Eötvös professzor háttértudása a majdnem ugyanilyen Csöpi lényeglátásával... hát.... Ötvözve.
Paul Williams Walker emlékére, akit drónnal robbantottak fel... tudodkik.
..
- Bandi bácsi, mi ez a kis piros autó ezeken a régi képeken?
- Mutasd csak! Ja, az egy XR2-es.
- Mit jelent az, hogy XR2-es?
- Na, ez az, amit senki se tud, Lacika. A Ford, tudod, az a nagy amerikai autógyár, ami majdnem tönkre ment az évezred első nagy válságában, először a…..
SZPTRSZB
2013.01.10 11:35:23
@Stump András: Jó volt olvasni a sztorit, erős érintettségem miatt elég mélyen meghatott. 11 éve adtam el az én xr emet, ami még csak forgalomban sem volt soha, csak csapatásra használtam.
Nagyon bánom azóta is, a fene tudja egyben van e még. Viszont a te géped jó helyre került, remélem azért ha lehet követni fogod a gép sorsát, és egyszer talán megírod újraéledésének történetét.
Köszi a cikket!
Nagyon bánom azóta is, a fene tudja egyben van e még. Viszont a te géped jó helyre került, remélem azért ha lehet követni fogod a gép sorsát, és egyszer talán megírod újraéledésének történetét.
Köszi a cikket!
„Ki kell úgyis vennem legalább egy hét szabadságot, hogy el ne ússzon jövőre. Ezért hétfőn leviszem Bazegkettőt Kareszhoz, megcsináljuk rajta azt az öt apróságot két nap alatt, aztán kedd este jössz a gyerekekkel, hozod a 190-est, otthagyjuk olajcserére, egyebekre,…..
Lassan már csak pár óra marad 2012-ből. A pontyok még talán csapkodnak a kádakban, a pezsgő behűtve a hűtőben, a buli leszervezve. Fenyőillat? Mézeskalács? Forralt bor? És persze rengeteg, finom étel.
Reméljük, az is ízlett, amit idén mi szervíroztunk. Állandó és külső…..
Mielőtt bármit leírnék, le kell szögeznem, hogy az a 27 másodperces videó, amin a Hangyász motorját hallhatod forgatás közben, életem főműve. Illetve Ákos főműve. Semmiképp ne hagyd ki, van láng, lobogó falinaptár, és olyan hang, hogy ezredszer visszanézve is nyihogok…..
Bréking nyúz, mondhatnám. Meg felemlegethetném a debileket, akik szerint hülyeség a robogórendszám. Mert ellopták. Igen, a kék szutykot, ami miatt kiröhögött a szerkesztőség és azt állították, ennél 25 ezer forintért sokkal jobbakat vehettem volna. (Igaz, közben a kezük bent…..
Az Égéstér 37. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
SZPTRSZB
2012.10.12 06:58:33
@Rocko-: Én már meg se szólalok!
Lehet egy vállalati PR-es jó fej, úgyse vált ki akkora érdeklődést, mint maga a tulajdonos, aki bár csak a 68. az India leggazdagabb emberei-listán, de azért mégiscsak áll a neve mellett 825 millió dollár. Anand Mahindrával jó volt interjúzni, ráadásul a fél szerkesztőség…..
Piros zacskó várt szombaton az XR2-n. Egy pillanatra hátra is hőköltem. Mi van, már a külvárosban is bevezették a fizetős parkolást? Képtelenség.
Ahogy ráncolt homlokkal kihúzom a papírost, még csúnyább szó üti meg a szemem: idézés. Kellett pár másodperc, amíg…..
SZPTRSZB
2012.10.09 15:59:27
@Stump András: Szia Bandi! Még az előző fiestás cikk kommentjébe írtam,hogy nekem is volt két MK 1 em. Azt is le írtam , hogy az 1300-as ugyan ezt a hibát produkálta, ott a hengerpalást volt átrepedve a víztér felé. Az a baj, hogy már nem emlékszem vagy a 2-es vagy a 3-as henger volt repedt a kompresszió tér felső részén. Csak akkor rottyantotta a vizet ha komolyabb volt a terhelés. Sokadik HF levétel után vettük észre mert olyan kicsi volt a repedés, ami hőterhelésre tágulhatott be annyira hogy belepofázott a vízbe. Ami még érdekes, hogy ha már egyszer megrottyant akkor ha járó motornál rátöltöttem némi vizet beállt és a következő rugatásig bírta. Amúgy fűtés satu és ventillátor belülről bekapcsolva opciókkal jól bírta a csapatást repedtt blokkal is.
SZPTRSZB
2012.10.09 16:06:02
@Stump András: Ja van még egy pár MK 1 kacatom, ha lesz időm fel leltárazom. Ha esetleg hasznát veszed össze rakom egy nagy pakkba és viheted.
SZPTRSZB
2012.10.09 16:25:25
@Stump András: Eredményes jó hangulatú hibafeltárást kívánok.
Annak reményében, hogy nem a blokk repedt.
Annak reményében, hogy nem a blokk repedt.
Az Égéstér 36. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Egy Porschét vagy Ferrarit még a rendőr is felismer. Tudják, mibe tört bele a bicskájuk? Igen, egy Golfba. Mert ilyet még nem láttak. Pedig Magyarország ebben nagyhatalom.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
SZPTRSZB
2012.10.02 12:20:03
@SZPTRSZB: Bocsi nem írtam le, hogy syncrós doka transporterről van szó. A youtube hoz egy pár példát az állóképességére.
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
Az Égéstér 35. adásának kommentposztja.
Itt letöltheti...
Úgy látszik, a zöld és sárga színektől nem tudunk szabadulni.
Most egy Ford Aspire kerül terítékre, kirívó színeivel és díszítettségével minden közlekedőtárs sokkolójaként szolgálhat.
Azóta már persze elkelt.
Minden részletében sokkoló. A zebracsíkos külső persze…..
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 32: Kormányozható, sebváltható, fékezhető Hangyász
2012.09.24 21:19:09
Ha valaki két hete teszi elém ezt a posztot, azzal, hogy én írtam a jövőben, drogozással gyanúsítom meg. Természetesen nem azért, mert blogposztokat mutogat a jövőből, ehhez elég egy hiperhajtómű a NASA-tól. Hanem azért, mert ami itt olvasható, az színtiszta science fiction a…..
SZPTRSZB
2012.09.25 07:15:23
@Nínó Karotta: Sosem gondoltam volna, a hagyásszal kapcsolatban, hogy a felépülést te fogod lassítani, mivel nem tudod olyan gyorsan prezentállni az alkatrészeket amilyen hiper sebességgel Ákos beépíti azokat. Nőjj fel a feladathoz, itt aztán pörögnek az események. Ja és most először életemben úgy vagyok irígy, hogy az nekem is jól esik.
Az Égéstér 34. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
SZPTRSZB
2012.09.21 11:53:12
@Gomulka Béla: A külsősök bevonása valóban jó ötlet, fel dobná egy kicsit a műsort. Szerintem egy téma szavazást is be tehetnének a szerkesztők a műsor ablakába, abból legalább ki derülne mit hallgatna szívesen a pórnép. Már ha ez érdekel valakit eggyáltalán!
SZPTRSZB
2012.09.21 12:08:24
@Ciri: Az nem feltétlen használ szegény kommandós fiuknak ha mindenki utálja majd őket, ami sajnos egyenes következménye lessz a főnök szereplési kényszerének. Csak szólok, hogy mindenki tudja akommandós azt csinálja amit mondanak neki, aztmeg hogy ki irányít nem ők választják meg. Ne utáljuk hát őket egy személyként. Viszont szarozzhatjuk vígan Hajdú John Rambót mert ha másért nem hát fogalmatlan önkritikátlan hozzáálásáért megérdemli.
SZPTRSZB
2012.09.21 13:31:32
@Rocko-: Novoth Tibire én is kiváncsi lennék, de ha már itt tartunk a Karotta hangyász projektjének jelenlegi mentorát is szívesen meghallgatnám, Ákos is érdekes fickó. Göbi meg tarthatna egy kis okítást az üzemanyagok befecskendező rendszerekre gyakorolt hatásáról, különös tekintettel a modern dízelekre.
Annyi jó hírem van, hogy degeszre tömi az internet. A Hangyász projekt nemhogy folytatódik, de egyenesen olyan, mintha egy Saturn V-re szigszalagozta volna a jóisten a sorsát. Ha szívesen bambulsz zenére, tekintsd meg a videót, amit készítettem a költözködésről.
Most pedig…..
Úgy járt körbe a kulcsa a szerkesztőségben, mint egy jóféle rakéta egy züllött kerti partin. Felszabadultan, lelkendezve szállt ki belőle mindenki, nehezen engedve el a kormányt: ez aztán az igazi hot hatch, élményautó a javából, nem lehet vele nem betyárkodni, milyen jó, hogy…..
SZPTRSZB
2012.09.17 06:23:52
@Stump András:Szia Bandi! Nekem is volt egy pár Mk1 fiestám, nállam minden gond a hibás termosztáttal kezdődött,az új is csak egy rottyantás után nyitott ki.Prsze, hogy szét küldte a hengerfej tömítést. Aventillátor és a vízhőfok gombáit is ellenőrizd mert engem az is dzopatott. Ja és a hőfokmérő műszer maga is szar lehet.Jó munkát!
SZPTRSZB
2012.09.17 10:53:18
@Stump András: Jaj az előbb elfelejtettem mondani, hogy az 1300-as Mk-1-es emben a a harmadik henger fala volt repedve a felső részen a kompresszió tér és víztér között. Az viszont alig-alig rotyogtatott, sokáig rá sem jöttünk.
Az Égéstér 33. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Megnézhettük, hogyan betonoznak a németek, aztán egyszer sikerült száznegyvennel is menni az 500 lóerős autóval a versenypályán.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az Égéstér 32-ik adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
SZPTRSZB
2012.09.07 07:53:16
@Winkler Róbert: Robi, ha a kedves kollégátokat zavarja az esküvős dudálás, akkor meghívom egy kis tréningre Papp Tibi szülőhazájába. A mi csendes kis váruskánkban egy lagzis dudálós szombati autós menet csendes háttér duruzsolás, az itt szokásos Cigány temetési menethez képest. Nem vagyok rasszista, ezt előre leszögezem. De ha még éltél, egész várost megbénító örjöngve halottashintó visszahúzó, pálinkát locsoló, jajveszékelő az utcákon fel alá kígyózó feketébe öltözött tömeget. Te ez egy folklór unikum, főleg ha azt is hozzá teszem, hogy egy rezesbanda és egy cigány zenekar is kiséri őket, ja és ez legalább 12 órán keresztül tart. Anyomukban törött üveg és pálinka szag.
Olvasónk levele következik, köszönjük!
Minden lehetséges. De tegyük hozzá, itt csak a nyomaték számít. A hengerek száma ugyanis nagyjából egységes: egy.
Gépész vagyok, így a gépek szeretete, csodálata mélyen bennem van. Legyen az labdaadogató, varrógép, vagy éppen…..
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja...
Sorsszerűen ma, a 35. születésnapomon, Augusztus 30-án, a 30. Hangyász hétfőben jelenthetem be, hogy a projekt ebek harmincadjára jutott.
Ahogy többször is ígértem itt korábban, az nem volt kérdés, hogy ezen a napon elhozom-e a Datsunt az Adorján-Hexer Művektől, csak az volt a…..
Kacsa, liba, négy gyerek, smafu. Na de egy borjút szállítani a motoron? Vietnamban mindent lehet, de ez akkor is beteg, nagyon beteg...
..
SZPTRSZB
2012.08.30 11:12:17
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De őket is le fogja pirítani a titkosszolgálat, mert AZ ECU NEM FELEJT!!!
A HALÁLOSZTÓ BÁZISÁLLOMÁS MEG ODABASSZA A HALÁLSUGARAT!!!