Adatok
Zola601
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A napokban újra előkerült a téma: miért kell lassító és melyik az ideális megoldás. Az FIA-nak volt egy olyan szabálya, hogy a gyorsasági szakaszok átlagsebessége nem haladhatja meg a 130 km/h-t. Ezt a szabályt alkalmazták 2005-ben és 2006-ban, amikor két részre szedték a Finn…..
Zola601
2011.05.26 00:07:32
@B. Capelluti:
Sajnos ez már 2 éve történt, és a gerincem már soha nem lesz 100%! Azért köszi.
Ezért mondtam, hogy az összekötegelt lehet a köztes megoldás, ha csak egymásra van rakva azzal csak több munka van a pályabírónak, mikor pakolgatja a helyére.
Sajnos ez már 2 éve történt, és a gerincem már soha nem lesz 100%! Azért köszi.
Ezért mondtam, hogy az összekötegelt lehet a köztes megoldás, ha csak egymásra van rakva azzal csak több munka van a pályabírónak, mikor pakolgatja a helyére.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Meglepődtem mikor a barátaim értesítettek arról milyen cikk íródott ezen az oldalon az Én videóm beillesztésével. Örülök, hogy foglalkoznak ezzel az igen kényes dologgal, az 1-ik legnagyobb ellenzője Én volnék a kamion, traktor gumiknak! Amatőr és RTE szinten is folytattam vitákat ezzel kapcsolatban. Sajnos kevés sikerrel. Személy szerint a 3 sorban összefűzött autógumit tartom köztes megoldásnak, mivel ha besokallsz nem 2 kerék majd frontálisan fa lesz belőle, hanem a futóművem kicsit helyrerakja. Ha azon a versenyen ahol 0-ra leírtam az autóm és saját magam, közúti gumiból van lassító, akkor lehet nem kellett volna 0-ról újra építenem egy autót, nem lennének hegek az arcomon és nem küszködnék gerincproblémákkal!!!!!!