Adatok
Nyári Attila
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kínos incidensbe, majd nyilatkozatháborúba torkollt és végül cikkek sokaságát is eredményezte az a pr-akció, amit a ConAgra élelmiszergyártó megbízásából szervezett egy nagyhírű ügynökség, a Ketchum. Az esetet követően pedig a The New York Times egyenesen pr-guruk sorát…..
Nyári Attila
2011.09.16 09:41:21
Nem, biztos nem számítottak erre a következményre. Nyilvánvaló, hogy nem is a mirelit pizzával, vagy a junk food-dal volt a probléma (sőt, ebből még poént is lehetett volna kreálni, ha nem egy puccos helyre szervezik az eseményt). Viszont a "behúztak a csőbe" élményt, amikor többet sejtet egy PR-es (akár egy sajtóanyag esetében is) mint a valódi érték, azt nehezen bocsátja meg a média, és ezen nem is csodálkozom.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz