Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HelyiSzemély

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Péter kitartó és türelmes ember, de még kitartóbb, bár nem türelmesebb a T-Mobile, ha számlázásról és szopatásról van szó. Ügyfél és szolgáltató küzdelme szélmalomharcnak tűnhet, mi azonban - Péterrel együtt - hiszünk a boldog végkifejletben.Úgy gondoltam a történetem…..
HelyiSzemély 2011.05.23 20:53:20
Két idevágó sztorim is van:

1.)
Anno MAtávnet előfizetés, modemes ADSL. Havi 20 óra és olyan 3-4000 Ft. Ment is rendesen minden. Egy darabig, de aztán furcsamód elkezdtek a számlák emelkedni. Előbb csak pár ezressel, aztán olyan 40 000, majd 80 000 majd 250 000 Ft-os számlát küldött a Matáv.
Gyanakodtam, hogy ez bizony nagy bajt jelent. Megreklamáltam nekik, de a válaszuk az volt, hogy 8 napon belül fizessek.
Na erre én még a levelük megérkeztekor, este elmentem a rendőrségre, adtam nekik mindent amim volt, beleértve a Matávtól pénzért kikért részletes híváslistát is, amelyből jól látszik, hogy mikor és mennyit neteztem. Persze értesítettem e remek nagy céget is a helyzetről, illetve arról, hogy a vizsgálat lezártáig nem fizetek.
- Letelt a 8 nap. Ismét felszólítás, hogy fizessek...
Na én ismét mentem a rendőrségre és újabb feljelentés, ekkor már 1:1-ben a Matávot jelentettem fel. Újabban keletkezett iratok becsatolva.
Ezt is megírtam nekik...

Matáv elhallgatott... Viszont a rend őrei nekiveselkedtek...

Pár hét múlva értesítés érkezik a Matávtól, hogy törölték a tartozásom. Ezzel mentem a rendőrségre ismét, hogy akkor részemről ez rendben is volna már így. Erre ők: Aztata nyomozás má folyik, nem lehet leállítni...

Hát jó gondoltam. Nem érdekel... Aztán fél év múlva kaptam tőlük egy telefont, miszerint 12 tettest találtak és 12 helyen le is foglalták a gépeket és minden informatikai eszközt amit a háznál találtak, ugyanis ők mindannyian az én netemet használták. Lesz per, és idézve leszek. Lettem is.

Elég para volt elmenni e tárgyalásra...

A csúcs az volt, hogy az egyik fő-fő tettes egy MATÁVOS OSZTÁLYVEZETŐ volt!!!! Ő adta ki és el az én hozzáférésemet mint free account-ot...
A tárgyalás végén 2 olyan tettes volt aki odajött hozzám és elnézést kért... 10, köztük a matáv jeles osztályvezetője nem.

2.)
Eztán eltelt sok-sok év. Legalább 10. Gondoltam a reklámok alapján sokat változhatott a cég. Árban is jó ajánlatot tettek...
Idén év elején el is mentem hozzájuk telefon+netre előfizetni. A számhordozás miatt ezt csak személyesen lehetett!!
Meglett (elég nehezen!) az előfizetés. Mentem haza, hogy akkor most lesz jó gyors netem, jó áron.
Egy jó hét eltelt, majd érdeklődtem telefonon. Közölték velem, hogy törölték a megrendelésem, mert az ügyfélpontban (alvállalkozó) valamit rosszul töltöttek ki. Fáradjak be megint...
Hát én nem fáradtam. Ugyanúgy tudok faxot küldeni mint ők, sőt, talán jobban is!
Újra megrendeltem faxon.
Eltel megint egy hét, semmi... Még pár nap, és elhallgatott az a régi vonal, ami addig működött. Másnap telefon: jön valami szakember szerelni... Csodálkoztam, hogy aztán ez mért...?
Na, de jött... Elsőre jól megijedt látva a területet, de megnyugtattam, hogy véletlenül se nyúljon semmihez... Nem is nyúlt. Egy-két telefon valahová és a búgás visszajött... Remek, emberünk boldogan pakolt... Közben szóba jött, hogy 15 MB/s ADSL vonalra fizettem elő. Szakember röhögőgörcsöt kapott csaknem. És azt mondja, hogy ez itt nálunk SOSEM lesz...

No, agyam elpöccen. Telefon az ügyfélszolgálatra. Ügyintéző nem túl képzett, de írjam meg jött a bianco válasz.
Hát én megírtam. Dokumentum másolatokkal 36 oldal beküldve, tértis levélben. Ment nekik az eredeti megrendelés, az általam javított megrendelés, és a reklamáció, miszerint egyszer törlik a megrendelésem egy adminisztrációs hiba miatt, és engem NEM ÉRTESÍTENEK erről. Aztán megrendelem még egyszer, és még mindig senkinek nem tűnik fel, hogy ez a szolgáltatás itt nálunk nem működik...
(Vajon hányan nem is tudnak arról, hogy nem azért fizetnek amit kapnak...)
A terjedelmes pakk után elfogadták a felmondásom, extra költségek nélkül. De így is becsúszott 2 teljesen felesleges telefon előfizetés. A kábelen ez 600 Ft/hó, ezeknél, meg 3750...

Soha. de soha többé ezekkel, semmilyen szolgáltatásra, semmit...