Regisztráció Blogot indítok
Adatok
josvaiP

0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
...avagy hogyan golyózd ki magad a közéletből hat lépésbenKorábban összefoglaltuk, hogy mennyire boldogok vagyunk attól, hogy az SZDSZ eltűnt a politikai porondról. Most a sorozat újabb állomásához érkeztünk. Scheiring Gábor politikai pályafutása megér annyit, hogy sorba…..
josvaiP 2014.12.13 01:24:53
sziasztok, F&L ..

szerintem tök gáz név nélkül közölni egy ilyen cikket ... 2 okból is,

#1 ez így az egész F&L-et beállítja a cikk ernyője alá ... márpedig ez egy több ponton nem okvetlen vállalható cikk, kár a többieket bedarálni alá ... és kár magáért a blogért!!

#2 nem etikus

..............

a cikkben szerintem nem vállalható, hogy nyilvánvalóan támad ... lásd, a szerző összeszedi az összes pontot, amit SG ellen fel tud hozni ... ideértve egy x évvel ezelőtti telefonbeszélgetést :)
ez NEM a Fent és Lent szintje! nem lehet az ...

a cikk indítékát, ha az, amire gondolok, Scheiring és Gyurcsány együttállása, megértem, nagyon is ...
BTW, én azt emeltem volna ki, hogy a TB privatizáció idején a barikád 2 ellentétes oldalán álltak ... nyíltan .. lásd, Scheiring és Boda Zsolt könyvét Szalai Erzsébet "nyitotta meg" a Védegylet rendezvényén, ahol levetítették a Nagy Kiárusítás c. filmet - a TB privatizáció elleni felvilágosító kampányfilmként ...

a Gyurcsány mellett állás nagyon is indokol egy cikket ..
azért azonban óriási kár, hogy a F&L beszáll az egyik oldalra kiabálni ..
és közben az LMP-t reklámozni … nyíltan …

ennek a cikknek Scheiringgel kellett volna foglalkoznia, tárgyilagosan, az LMP és az LMP ellen irányuló Scheiring kampány emlegetése nélkül … prostitúció és lúzer címkék nélkül …

e cikk nyomán úgy tűnik, az LMP bedarálta a F&L-et (és ezt a tényt legkevésbé a szerkek illetékesek megállapítani), ami önmagában van akkora veszteség, mint az, hogy egy anti-neolib Scheiring a neolib milliárdos elvtársává degradálta magát …

remélem, helyrehozzátok ezt a durva lépést
josvaiP 2014.12.13 01:38:05
@iii:

"a PM beismeri h ez baloldali dolog" - szuper ... kár, hogy mégis a liberális gazdaságpolitikát folytató MSZP csoport tagjaként ismeri be mindezt :) az MSZP nem baloldali ... Gyurcsány nem baloldali ... hanem annak az ellentéte - tudniillik ...

ami a PM és a gazdasági liberalizmus esetét illeti
.................................

a PM, bár még sosem volt kormányon, és egy párt politikáját csakis a tettei, politikai döntései, programjai alapján lehet meghatározni, mégis remekül beazonosítható, hiszen Bajnai, Gyurcsány, az MSZP, Kuncze, Fodor már mind vettek részt kormányban, gazdaságilag neoliberális politikát folytatva ...

az LMP és a baloldaliság
.................................

az LMP politikája is problematikus, ha már itt vagyunk ... mert ez a harmadik utas dolog tényleg gáz, a baloldaliság* felvállalása helyett való kamuzás ...

(*baloldaliság: idevéve, hogy az MSZP és társai álbalodaliak, fake left, kamu bal, hamis baloldal)
Az Al Jazeera magyarországi riportját nézve nem a Jobbikon kell szörnyülködni, hanem az Al Jazeerán. Én még nem láttam normális (értsd: objektív, komolyan vehető, a politikatudományi szakirodalom megállapításaihoz nagyjából illeszkedő) külföldi tudósítást a magyar…..
josvaiP 2013.06.18 11:20:04
@Mitzimackó:

köszi ...
ennyivel tartozunkmagunkknak, különösen az 1930-45 k9özötti időszakért ...
hogy kimondjuk, hogy mi micsoda ...

majd ha bevághatunk videófelvételeket, amelyeken Dörner György és Vona Dúró Krisztina arról beszélnek gyűléseken, a kamerák előtt, hogy a nácizmus gáz, és hogy elítélik a nácizmust, akkor elgondolkodhatunk ...

ennyire hülyék azonban nem lehetünk, hogy ha a nácizmus ÖSSZES jelképét, gesztusnyelvét, eszméjét szabadon felhasználják napi 24-ben, még midig azt keressük, hogy a párt alapító okiratában, ott van-e, hogy "mi nácik vagyunk"
:)
Fröccsöntött műanyag Bibó István ... Marakodunk, szorongunk, vádaskodunk, panaszkodunk. Van rá okunk. Vagy nincs. Tele vagyunk sérelmekkel, sérülésekkel, sebekkel. Kaptuk őket. Vagy mi okoztuk. Szavakkal, eszmékkel, tettekkel. Nem tudunk tőlük szabadulni. Ellenségeink vannak,…..
josvaiP 2013.06.17 12:31:30
nagyon tetszik a cikk (nagyon profi írás) - érdekes viszont h nem értek egyet vele csak kb.66%-ban ...

a facebook-ról érkezés révén sikerült az olvasás legvégére hagynom az ARC-oos kiírást
és amikor végigolvastam az eszméletlen élvezetes szöveget, a legnagyobb meglepetésemre azt tapsztaltam, hogy a kiírás ...
tök jó ...
.)

most elolvastam +1x, még jobban tetszik ...
na ez most akkor hogy ?:)))

a rendszerváltós költői kép zseniális !! :))) (is)
azt hiszem, itt lehet a kulcs ...

mert lehet látni úgy is, hogy az ARC-osok most bedobják, hogy tessék, lehet rendszerváltani, lehet gyurcsányt is ábrázolni, orbánt is, sőt, bajnat is - miért ne?

hadd szóljon !

és lehet úgy is, mintha csak valami imitációra hívna fel a felhívás ...
arra, hogy csinéáljunk nagy mixet, amit majd úgy interpretálunk, hogy a szólás sokszínűsége, lesz benne 56-os tank, 48-as ágyú, és ettől tök szuper módon megtisztulunk, katarzis ...

láttunk már imitációs poszter kiállítást, gyurcsányék csinálták október 23-án 2006-ban ...
ezer kép, nulla tartalom, teljes jelentésvesztés ...

::::::::::::::::::
nekem meggyőződésem, hogy ennél jobb felhívást aligha lehetett volna kiírni ...
és azért, mert mind a "szolidaritás", mind a "rendszer" szavak el vannak koptatva, illetve korrumpálva vannak ...

de játsszunk el a gondolattal, próbáljatok meg írni egy jobb kiírást ...
ugyanerre, vagy bármire ...

oké, most persze lett egy második gondolatom, met lehet h egy kommersz nemzeti sérelmi kiállítás lesz?
nem, akkor sem rossz, hiszen beszéünk róla, és képkben - plusz tényleg megkérdik, hogy "mi történik?"

nekem ez bejön, számomra ez inspiráló ..
illetve szimpatikus, mert úgy érzem, ez pozitívan inspirál és generál tematikus diskurzust ...

de majd meglátjuk ...

BTW:
és ezúton szeretnélek megkérni benneteket, hogy gondokodjatok el egy poszter terven :)))
A magyar „balliberális” oldal provincializmusa sajnos közismert. Tamás Gáspár Miklós az olvasottságával, Szalai Erzsébet a baloldaliságával, vagy a FentÉsLent blogközösség a balpopulizmusával igencsak egyedül van. Ma Orbán Viktor kormányával és pártjával szemben – mely…..
Az sem hatotta meg őket, hogy  Selmeczi Gabi mosolyogva nyújtja feléjük az aprósüteményt! Az olajozottan működő igazsággépezet révén tudhatjuk: a Bajnai Gordon, valamint a magyarellenes liberálcionista, buzidrogos lobbi által felcukkolt vandál fiatalok főképp amiatt…..
josvaiP 2013.03.07 21:36:26
rendben, "ügyvéd úr" :)
vettük a stratégia lényegét:

az elkövetőket először is gyerekeknek állítjuk be, diákoknak, és azt, amit tettek, megpróbáljuk a legtúlzóbban előadni ...
hogy e meggyőzés kontra-produktívvá váljon, s a befogadó elkezdjen inkább arra hajlani:
mégiscsak a szemét nácik azok, akik a rosszfejek, már megint ..

de ez nem több bűvésztrükknél, átvéve a szervezők logikáját .)

egy jogtalan behatolást egy párt székházába ugyanis semmi sem ment ...

a békés tüntetés azt is jelenti: legális!
ezek a fejek eléggé komoly törvénysértést követtek el ..

(ha nem gond az erre reagáló fideszes, széljobbos akciókat nem kommentálom - elvégre tökéletesen érdektelenek annak megítélése szempontjából, hogy mi az, amit ezek a fejek elkövettek)

Törvénysértés követtek el, plusz hergelték a társadalmat ...
egyebek közt arra, hogy menjenek oda megvédeni állásaikat - értsd harcolni …
(erre a cikk nem reagált)

ez akárhogyan is nézem, nem megengedhető ...
vagy van olyan szempont, amely szerint igen?

Persze, a bejegyzés legvége a legizgalmasabb végül. A szerző ismét a nem vállalható túlzás eszközével próbálkozik, s így próbálja a tényt, ami továbbra is egy jogtalan behatolás, valamiféle felhergelés-és-arra-válasz tematikába tekerni, on the fly, hogy aztán végül kilyukadjon oda, ahova köll:
egyik oldal, másik oldal …vagy a HVG oldalán állsz, vagy a fideszén :)

ezt (egy jóízű nevetés kíséretében) visszautasítom …

PS:
én egyébként Karácsony Gergelyéket sejtem emögött :)
olvastam a durva néphergelő, de közben mégis átlátszóan rózsadombi szövegeket, és mondom, basszus, KG nem nyugszik ...
persze tökmindegy ki áll emögött, ez csak vicces mellék-momentum

illetve nem az, mert ők egy párt, és ez azt jelenti, hogy egy párt behatolt egy korábban intakt civil közösségbe ... :(
josvaiP 2013.03.09 15:27:19
@látjátok feleim szümtükkel:

ezt nem értem.
azt állítod, hogy az un. kordonbontást nem ítéltem el?

:)
nem értem, miért mondasz ilyet?
kíváncsi vagyok, kérlek add okát ..
josvaiP 2013.03.09 15:34:59
@látjátok feleim szümtükkel:

+1:
van még egy szempont, amit érdemes lehet átgondolni ..
nem, nem rosszból mondom ..
hanem azért, mert ezen a ponton kiút kínálja magát ...
... egy felülről igazgatott dobálózásból :)

érdemes belegondolni, hogy

hogyan lesz egy "kormányt védő szimpatizáns"
abból a személyből, aki elítéli egy kormány ellen tünető társaság valamely tettét ...?

_____________________
fontos látni, hogy ez mennyire hamis logika ..
illetve érdemes ezen elgondolkodni ..
nem, nemcsak Neked ... mindannyiunknak ...

s abba is, hogy ez a logika baromi rövid úton hova vezet ...
EXTRA MUROS A Római a rómaiaké 2013.02.22 17:39:31
A szocik szarok voltak, szörnyetegek, gátlástalan rohadékok, és szemét dolog volt velük harcolni. És szemét dolog volt sokszor elbukni, de lehetett néha nyerni, kemény munkával, kitartással, szinte a beleőrülésig megfeszülve. Mert volt egy minimális lelkifurdalásuk, vagy ha az…..
Szakad az LMP frakció is? A Milla mégsem akar pártot? Mesterházy Gyurcsány után Bajnait is lenyomja? Jávor Párbeszéd Kft-t alapít? Az ellenzéki káosz kibogozásában már meglehetősen sok mindenki elveszett, de mostanra kitisztulni látszik a kép. Az LMP szakadásánál ugyanis…..
josvaiP 2013.02.05 12:42:40
@aaron.:

plusz mi az, hogy stratégia ..?

számomra nyilvánvalóan az, hogy Lehet Más - szemben azzal (180 fok), hogy NEM LEHET MÁS ... mint apártállami időkben, hogy csak belülről lehet valamit elérni, a milliárdok kapják meg, amit meg akarnak kapni, és utána a tártsadalom érdekében is tehetünk esetleg valamit, az ő jóvoltukból ...

NA NE!!

a MÁS nyilvánvalóan az MSZP & Co. -hoz képest értendő ...

mi máshoz? a fideszhez képest? ahogy most az EX-LMP-sek előadják?

és totál igazad van a ZÖLD cuccal kapcs, senki sem a ZÖLD-et értette azon, hogy MÁS ...

még akkor is, ha a kettő öszefügg, alaposan,
erkölcsiség, felelősség, következetesség -- a természet, a társadalom, az emberek élete iránt,
felelős döntéshozás, felelős módon számolva a következményekkel ...
ebből adódik minden, amit ZÖLD, ami ÖKO ...

de cseppet sem fér bele a visszalépés, és a holdudvarosdi, szóval az MSZP & Co. - további 20 évre ...

új baloldal, változás VS. régi baloldal konzervativizmus ..

ez van .)
Tegnap az LMP kongresszusán két komoly politikai dilemma feszült egymásnak, két  elfogadható politikai alternatíva.  Ma minden valószínűség szerint a tegnapi és a novemberi kongresszuson alulmaradó Párbeszéd Magyarországért platform tagjai bejelentik a kilépésüket, az…..
josvaiP 2013.01.27 13:48:40
@dadddd: meg tudnál adni egy linket erről a GMO-mentesség ellenességről? ez hihetetlen...köszi
Az utóbbi hetekben meglehetősen sokszor hangzott el az a határozott állítás különböző sajtótermékek részéről, hogy az LMP, a maga különutas politikájával nem csinál mást, mint megakadályozza a kormányváltás lehetőségét. Merthogy ugye, ha összeadunk minden baloldali…..
josvaiP 2013.01.26 01:16:03
@Alkibiadesz:

"parlamenti aprómunkának a párt növekvő népszerűségéhez kellett volna vezetnie"

Kálmán érvelése - Olgi .)
nice try .)))

az LMP-nek zuhanórepülést kellett volna végeznie november óta, ha a Bajnaistáknak igazuk lett volna.

Rengetegen elmentek az LMP-től, totál látványosan ... (az ex-szdsz szavazók)

az LMP mégis stagnál ...
végigstagnálta azt az időt, amikor felére kellet volna zsugorodnia ..

az LMP-től NEM PRTOLTAK EL amiatt, hogy
nemet mondtak Bajnaiékra ...
ez stratégiai tény.

az LMP stagnál, annak ellenére, hogy óriási tűz alatt volt hónapokon keresztül: elpusztultok, törpepárt, végetek van, stb ..
ez stratégiai tény.

Bajnaiék és az E14 viszont ...
a 14%-ról lement 4-5%-ra ...
ez is stratégiai tény.

az MSZP 2010-ben megbukott, a társdalom 2/3-a utasította el, durván.
ez is tratégiai tény.

(ezek után arra alapozni bármit, hogy az MSZP-sek diatalittasan bevonulnak - idiotizmus)

az együttműködés nyilván lehetséges lesz ...

de választási együttműködés, és nem propaganda együttműködés ..
és nem összeolvadás .)

Bajnaiék, meg az MSZP is csatlakoznak majd az új generációhoz, az új baloldalhoz - nincs ezzel semmi gond ...
ha a prpogramle van fixálva, és ha garantált, hogy MÁS LESZ a POLITIKA - ezt pedig csak az LMP (és a 4K!) garantálhatják ... illetve a tény, hogy TÖBBÉ nem az MSZP-sek diktálnak ...
Az LMP kongresszus (hímnemű) küldöttei megittak 3-4 korsó sört a büfében, majd a természet parancsának engedelmeskedve kerestek egy elhagyatott helyet, benyúltak a nadrágjukba és megtalálták a töküket. Vagy (a nyelv csapdájában vergődve) a nőnemű küldöttekre lefordítva…..
A szerző Vay Márton, az LMP alapítótagja. 2010 óta nem tagja a pártnak. Azzal keresett meg egy régi kedves barátom, hogy alapító atyai minőségemben írjak alá egy nyílt levelet az LMP-nek, hogy az ne álljon szóba az Együtt 2014-el. Nem véletlenül kerestek meg, messziről…..
josvaiP 2012.11.15 20:11:34
tegyük fel, hogy a „csinálni” szó teljesen rendben van, szóval, mit is mondasz?
hogy van valami munka, valami aktivitás, amit csinálni és csinálni és csinálni kell?

mi volna ez?
ja, az Orbán rezsim felszámolása ..
ej, döntsd az Orbánt?

Erről már az LMP-től lopó Bajnai is megmondta, hogy kevés

szerintem kicsit fontos lenne GONDOLKODNI ...
(szemben a CSINÁLNI-val)

az LMP bármit megtehet, amit csak akar,
ha kilép az "SZDSZ 2.0" skatulyából

erre eddig nem kerülhetett sor ...
most itt a lehetőség - ez a kongresszus lehet a végső ...
de gondolkodni kell, azon, hogy mit kell csinálni …
ez a lényeg … a gondolkodás ...

amúgy pedig stratégiának ott van az, hogy meg kell szólítani a társadalmat, segíteni kell a társadalomnak, és akkor a társadalom meg fogja hálálni … ennyi …

erre eddig nem volt lehetőség az MSZP-s média karanténjában ...
az SZDSZ 2.0 skatulyában
de most itt van .... mostantól LEHET …

- - - - -
az pedig, hogy Bajnaitól kiráz a hideg, meg gumikesztyű, óvszer, meg minden, egy egzakt probléma leírás ...

Bajnai az, aki, valamit reprezentál, nem eszmét, hanem konkrét hatalmat ...
tudod kinek az embere? persze, hogy tudod …
ezerszer bizonyított már ...

a MILLA pedig nem az, aminek látszik
kár hogy a Védegylet is besegített a MILLA-kampányba most szeptember-októberben, ez okozza a legsúlyosabb károkat, de mindegy, az MSZP-t nem lehet feltartóztatni, az embereik mindenkihez elérnek, ők már most tudják, hogy kikre számíthatnak az LMP-ből, és kikre nem, ez van ... és már behűtötték a pezsgőt …

én a helyedben elgondolkodnék, hogy miért a fejetlenséget propagálod ...
miért azt, hogy az LMP kezdjen el egy olyan játékot, ami egyetlen hónapon belül olyan károkat okoz nekik, amitől többé soha nem lehet nagy párt ...

Bajnaiéknak ez az utolsó lehetőségük …
az LMP-nek ez az első …

létrejött egy új baloldal, amiben az MSZP nem főszereplő ...
ez az elmúlt 20 év összes gyümölcse demokratizálódás terén ..
ha az LMP elküldi az MSZP-t, Bajnait, az egész MSZP-s termékcsaládot, akkor új fejezet kezdődik ...
ha nem, akkor … dráma van … 20 év, 4 év, az összes energia, beszélgetés, meggyőződés, meg minden … megy le egy MSZP-s toi-toi-ba

az MSZP-nek érdeke, hogy az LMP most döntsön, és IGEN legyen a válasz ...
ezzel a potenciális versenytársát egy életre kiiktatta (mint anno az SZDSZ-t),
plusz újrahitelesíthetí magát, mint anno az SZDSZ-szel ...
az LMP pedig beleég az "SZDSZ 2.0" skatulyába ...

:::::::
tényleg ezt propagálod?
ahelyett, hogy azt választanád, hogy az LMP kezdjen új stratégiákba, és ismertesse meg az egész országgal, hogy mi az a zöld munkahely teremtés, mi az, hogy más politika, mi van a megszorítások helyett? Hogy elindítson egy mozgalmat?

és mi lesz a mentséged majd, X év múlva?
az, hogy akkor jó ötletnek tűnt? nagy volt a nyomás?

ronda ügy …

Virgin Mary, Virgin Mary, please drive MSZP away !!!!
josvaiP 2012.11.15 20:30:15
úristen :))))))))))))))

kőkemény zöld ökopárt, amely majd rászorítja az MSZP-t arra, hogy ne legyen MSZP :)))))

az LMP együttműködik, és megváltoztatja az MSZP-t ?:)))

ember, ezt a helyzetet, ami miatt Te most nyílt levében nyomod a propagandát, az MSZP idézte elő ...

Te már most is azt csinálod, amit ŐK találtak ki NEKED ...
azt mondod, amit ők találtak ki NEKED !!!!!

minden terv szerint halad !!!
és ez NEM az LMP terve !!!!!!

gondolkozz!!
gondolkozz!!

:::::::::::::::::::::::::::::::
PS:

oké, talán Madách ide-idézése kavart föl ennyire - bocs a pátoszért, de tényleg nem hiszem el ezt a helyzetet.)

(egyébként meg elhiszem, ez a tudomány,
pszichológia és szociológia, ezt a hadműveletet úgy tervezték meg, hogy szoftvert használtak hozzá, meg pszichológiai laborokat, teszt vitákkal !!!!! csak akkor nyerhet az LMP, ha kiszámíthatatlan módon reagál, ha az előre megtervezettől eltérnek az események, a vita fonala --- és vegyük észre, az egész VITÁT az MSZP-s média hónapok óta építi, és már minden ott van mindenkinek a fejében, úgy, ahogy kell ... ááá tényleg döbbenet)

döbbenet, mert ez az egész mégsem volna lehetséges emberi gyengeségek nélkül ...
beleértve azt, hogy mindenki próbál arra szavazni, amire vélhetően az összes többi LMP-s ...
próbálja előre kinyialtkoztatni, hogy ő is a majdani győztes oldalán áll ...

döbbenet ...

ehhez Virgin Mary lehet, hogy már keves lesz .)

akkor hát mi kell? bloody mary?

egyetlen megoldás még azért van:
bevinni 10 kiló kannabiszt, és mindenki szívjon be ...
csak ez segíthet az MSZP-vírus ellen ..
akkor megnézném, ki mond ellen annak, hogy LEHET MÁS A POLITIKA :)))))
Bő egy hete Török Gábor még egy másik magyar mondással illusztrálta a "demokratikus ellenzék" csoportjainak széttagoltságát, az október 23-ai demonstrációk kapcsán az elmúlt napokban történtek pedig még világosabban körvonalazzák a közbeszédben általában a baloldalra…..
josvaiP 2012.10.04 14:27:20
Pár évvel ezelőtt egy nyugat-magyarországi benzinkútnál tankoltam. A kedves és készséges benzinkutas autogrammot kért tőlem. Miközben írtam, a hosszúnak tűnő csendet kérdéssel próbálta megtörni: Aztán mi újság a Fideszben, Fodor úr? Majdnem 15 évvel voltunk a Fideszből…..
josvaiP 2012.03.08 16:27:57