Adatok
b.imi"76
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Gondolom, a google viszi cikkünkhöz az érdeklődőket, mert a mi címlapunkon már elég régen szerepelt. Viszont elég sok olvasói levelet kaptam rá annak idején, csak a tavalyi leveleimet már a szerver iránti empátiából töröltem. Ugyanakkor még mindig jönnek, és általában az a…..
b.imi"76
2011.05.15 17:38:41
Valós tény hogy nem gazdaságos és tán nem egy "erőmű" a motorja a mai kritériumokhoz. Azonban a kezdetekben "KAMAZ" dízelmotorokkal szerelték őket. Azonban a gyárban történt tüzkárok miatt került bele a benzines változat egy másik gyártótól. Én Baján a "Vaskúti"laktanya(gépesített lövész-dandár) vendége voltam egy évig a javító szd. írnokaként. A teljes orosz jármű arzenál étvágyát láttam mivel mindegyikből volt, s mindennapos vendégek voltak a műhelyünkben. Bizony sok múlik azon hogy hány gazdája van a gépnek, s hogy milyen üzemű a gazdi autója... A sors úgy hozta hogy erdészeti munkámhoz szükségem lett egy teherautóra kőkemény zalai terepre. A horrorárú "unios" technika helyett uralt vettem melyben egy dízel "MAZ" motor dübörög. KCR5010-es daruval szerelt és mondhatom hogy amit kapott azt egyetlen "uniós"verda sem élte volna túl! A motor V6-os hosszúlöketű és mindent kibír.Egyetlen konstrukciós hiányossága a diff.zár hiánya. Bár ahol nem megy el anélkül ott inkább nem kéne közlekedni... A fogyasztása egy KAMAZ étvágya alatt jóval! A Szervórol annyit hogy reggelizz bőségesen ha nekivágsz úgy hogy pl.az olajszint a szervótartályban kicsi, vagy laza a szivattyút hajtó ékszíj... Nincs azzal semmi baj! Összegezve én bántónak találtam amit olvastam róla a Total-car kommentálásában. a 70-es évek technikáját fikázzák a mai értékrendhez számítva. Akkor az volt a csúcs nálunk! Nálam most is kifogástalanul működik!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz