Adatok
furi2
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A világháló végtelen mocsarából emelt ki mindannyiunk okulására egy "ingyenes" ingatlanhirdetési oldalt Andrea. A Seychelle-szigeteken bátran bejegyzett Experient Enterteiment Ltd. (nem elírás) több domainen futó oldala a hirdetés feladásánál legörgetve olvasható…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gondolom már többen bejelentették a Fogy.Véd-nek ezeket a mocskokat.Ma kaptam a bejelentésemre választ.hát sokkal okosabb nem lettem!Azért bemásolom, hátha valakinek segít ez a semmi.
Tisztelt Hölgyem!
Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Heves megyei szervezete továbbította az ingatlanbazar.com internetes oldallal szembeni panaszát, amellyel kapcsolatban az alábbiakat szeretném közölni.
Korábban érkezett már hozzánk olyan panasz, amelyben szintén azt kifogásolták a fogyasztók, hogy a díjmentes határidőn belül nem tudták törölni a hirdetést. Bár a szolgáltató kötelessége lenne, hogy biztosítsa a törléshez szükséges technikai és egyéb feltételeket, ilyenkor azt szoktuk tanácsolni, hogy amennyiben nem tudják lemondani a honlapon keresztül, amit a cég előír, akkor a vállalkozás címére (az én tudomásom szerint egy Seychelles szigeti cím megtalálható a honlapon) adjanak fel egy ajánlott, tértivevényes levelet, amelyben írjanak le részletesen mindent. És ha bármit akar tőlük később a cég, akkor tudják igazolni, hogy a díjmentes időszakon belül mondták le.
Egyébként foglalkozott velük az adatvédelmi biztos is, megállapította, hogy jogszabálysértő, hogy nem törlik a hirdetést addig, amíg a fogyasztó nem egyenlíti ki a tartozást.
Tavaly decemberben a Gazdasági Versenyhivatal eljárást indított a honlapot üzemeltető céggel szemben az alábbi tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmának feltételezett megsértése miatt.
- a fogyasztóval kötött szerződés időtartama indokolatlanul hosszú;
- a hirdetést nem lehet inaktívvá tenni, vagy törölni addig, amíg a fogyasztó nem rendezte a tartozást;
- a hirdetések 30 napon belüli, illetve a tartozás rendezése ellenére sem lehet törölni;
- az ügyfélszolgálat/panaszkezelés tekintetében a fogyasztókat megtévesztik, miközben a honlapokat üzemeltető vállalkozások külföldi székhelyűek, továbbá a fogyasztó hosszabb távú szerződéses viszonyba kerül az eljárás alá vontakkal;
- a hirdetések keresése regisztrációhoz kötött, azonban erről a fogyasztó semmilyen tájékoztatást nem kap;
- a tartozás összegét a fogyasztók nem ismerik, valamint a követelés esetében rendkívül agresszívan lépnek fel.
További információ: www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&pg=86&st=1&m129_doc=6888
Tudomásom szerint a vizsgálat még folyamatban van, javaslom, hogy lépjen velük kapcsolatba.
Tisztelettel:
dr. Krajcsik Szilvia
jogi vezető
Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
1138 Budapest, Dagály u. 11.