Adatok
lilla-
0 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Akár valódi ünnep is lehetett volna Horn Gyula 80. születésnapja a a magyar baloldal számára. Ott ültek az ünnepségen hajdan együtt kormányzó szocialisták és szabaddemokraták, mindkét pártból olyanok is, akik ma már a Demokratikus Koalíció tagjai. A sajtó nem is értette,…..
lilla-
2012.07.09 08:25:31
@Diagonal:
Szerintem se"
@lajos0:
az a helyzet, hogy az emelkedés mértéke ott van a felújításokban(főterek, iskolák , közintézmények, stb.), ennek nyomán aztán az ország városai nem tűnnek lepusztultnak.
legalább 10 évre ez kipipálva, de adósság meg lett a nyomán.
((persze a pénzt erre adták, másra nem volt elkölthető :( ))
vette is fel a nép + az önkormányzatok számolatlanul
most pedig ordibálja a horrort
egyébként az államadósság mértékét jó, hogy most végre megkötötték- számunkra--így mérsékelten nőhet csak
tovább
Szerintem se"
@lajos0:
az a helyzet, hogy az emelkedés mértéke ott van a felújításokban(főterek, iskolák , közintézmények, stb.), ennek nyomán aztán az ország városai nem tűnnek lepusztultnak.
legalább 10 évre ez kipipálva, de adósság meg lett a nyomán.
((persze a pénzt erre adták, másra nem volt elkölthető :( ))
vette is fel a nép + az önkormányzatok számolatlanul
most pedig ordibálja a horrort
egyébként az államadósság mértékét jó, hogy most végre megkötötték- számunkra--így mérsékelten nőhet csak
tovább
lilla-
2012.07.11 19:43:09
@lajos0:
hát igen ! mondtok itt mindent Gyurcsányra, de a probléma gyökerét igencsak kerülgetitek:
a. államosítást--fidesz ÉS mszp módra
b. nem állami alapon --hanem magánberuházásokkal működő városokat , intézményeket.
Kár, hogy Gyurcsányról e kérdéskörben nem esik szó?
pedig dumálhatunk amennyit akarunk----nem lesz itt semmi--ha a befizetett adóból akarjuk finanszíroztatni a közösségi kiadásokat
azokat az állam csak egyenletesen sz@rul tudja csak
ha , akinek pénze van és a listán a helyét megváltja--az már pl. nem fizetős egészségügy
folytatható a közösségi közlekedéssel.
és így tovább
Szóval Gyurcsányt vagy a másféle gondolkodást negáljátok?
hát igen ! mondtok itt mindent Gyurcsányra, de a probléma gyökerét igencsak kerülgetitek:
a. államosítást--fidesz ÉS mszp módra
b. nem állami alapon --hanem magánberuházásokkal működő városokat , intézményeket.
Kár, hogy Gyurcsányról e kérdéskörben nem esik szó?
pedig dumálhatunk amennyit akarunk----nem lesz itt semmi--ha a befizetett adóból akarjuk finanszíroztatni a közösségi kiadásokat
azokat az állam csak egyenletesen sz@rul tudja csak
ha , akinek pénze van és a listán a helyét megváltja--az már pl. nem fizetős egészségügy
folytatható a közösségi közlekedéssel.
és így tovább
Szóval Gyurcsányt vagy a másféle gondolkodást negáljátok?
Nem hiszem el. Bocs, de nem tudom elhinni, hogy a szocializmus jó volt. Nem hiszem, hogy bárkinek is tetszett volna, amikor minden rádióból és tévéből ugyanaz az egyetlen vélemény harsogott. Nem hiszem, hogy jó volt, amikor vigyázni kellett a szánkra, és nem volt mindegy, ki előtt…..
lilla-
2012.07.08 11:15:58
Nem ártana, ha tudná mindenki: Honnan jöttünk és hová megyünk? Van valami nemzeti bája annak, hogy „magyar”. Csak az a baja a szónak, hogy nem értjük az értelmét. Ennek megértésében segít a történelem, a nyelv, az írásos emlékek és az íratlan,…..
lilla-
2012.04.23 11:15:38
Megint beszólt Kövér László, akire kis híján azt a feladatot szabta Orbán, hogy testesítse meg a nemzet egységét. Most megint úgy látja, szégyen, hogy az MSZP ott ül az országgyűlésben.Ezek szerint szégyen lenne 2010-ben közel egymillió ember akarata? Ennyien szavaztak ugyanis…..
lilla-
2012.04.21 18:39:07
micsoda kommentek! Te atyavilág!
@vadfarkatlan:
mindig bámultam , hogyan lehet a valóságot ronggyá torzítani.Zanzásítani.
mindegy!
Most örülünk a 460 Ft-os benzinnek
meg a 300Ft körüli euronak.
ezt akartuk :(
Vagy ezt is elszúrtuk?
@vadfarkatlan:
mindig bámultam , hogyan lehet a valóságot ronggyá torzítani.Zanzásítani.
mindegy!
Most örülünk a 460 Ft-os benzinnek
meg a 300Ft körüli euronak.
ezt akartuk :(
Vagy ezt is elszúrtuk?
lilla-
2012.04.21 18:44:56
Orbán Viktor, aki korábban az országgyűlésben az európai ügyekért felelős bizottsági elnök volt, húsvéti üzenetében bejelentette, hogy a Föld kocka alakú, a tudományos felfedezések fabatkát sem lendítettek a zemberiségen. Kimondta a tutit: vagy fundemantalista kereszténység,…..
lilla-
2012.04.09 21:36:16
@lajos0:
van harmadik is: demokrata volt--és hagyta azt érvényesülni
de a fidesz szólam ma ezt is elvitatja
más kérdés, hülye volt, hogy demokrataként nem volt dktátor! :)
Bartus meg szokatlan dolgokról, de mérlegelendő helyzetekről beszél.nepszava.com/2012/04/velemeny/bartus-laszlo-a-jezsuita-orban.html
igaz Orbánnal és enm GyF-fel kapcsolatan
van harmadik is: demokrata volt--és hagyta azt érvényesülni
de a fidesz szólam ma ezt is elvitatja
más kérdés, hülye volt, hogy demokrataként nem volt dktátor! :)
Bartus meg szokatlan dolgokról, de mérlegelendő helyzetekről beszél.nepszava.com/2012/04/velemeny/bartus-laszlo-a-jezsuita-orban.html
igaz Orbánnal és enm GyF-fel kapcsolatan
Bár a csaló tolvaj még a helyén van, azért ma már az MSZP tisztújítására is figyelni kellett. A párt elnöke újabb két évre Mesterházy Attila lett, akinek ezúton is gratulálok. Ugyanakkor annyit megjegyeznék, hogy a 430 küldöttből csak mintegy négyszázan vettek részt a…..
lilla-
2012.03.31 22:16:57
@high up!:
itt van
[url]http://www.origo.hu/gazdasag/20120327-orbant-buntetni-kezdtek-a-befektetok-az-imftargyalasok-csuszasa-miatt-irja.html[/url]
ezt az igazi hazug(ság) kurzus hozta!
itt van
[url]http://www.origo.hu/gazdasag/20120327-orbant-buntetni-kezdtek-a-befektetok-az-imftargyalasok-csuszasa-miatt-irja.html[/url]
ezt az igazi hazug(ság) kurzus hozta!
lilla-
2012.04.01 09:40:03
ez pedig nem áprilisi tréfa:
www.nlcafe.hu/sztarok/20120401/feljelentettek_galvolgyit/
(mindentől függetlenül :
a fidesz 10 éve karaktergyilkol egy személyt , egy pártot csaknem sikerrel
azért, hogy ellen-Magyarországát megalapozza majdnem sikerrel
kérdés: lesz-e erő a többiekben megakadályozni azt?
((egyáltalán tudják mit kell megakadályozni?))
ehhez most MA nem biztosan a legjobb elméletalkotó elme)
www.nlcafe.hu/sztarok/20120401/feljelentettek_galvolgyit/
(mindentől függetlenül :
a fidesz 10 éve karaktergyilkol egy személyt , egy pártot csaknem sikerrel
azért, hogy ellen-Magyarországát megalapozza majdnem sikerrel
kérdés: lesz-e erő a többiekben megakadályozni azt?
((egyáltalán tudják mit kell megakadályozni?))
ehhez most MA nem biztosan a legjobb elméletalkotó elme)
Az utolsó csepp a pohárban. Azt hiszem aki akart, már megismert, talán éppen ezért van itt és nem máshol. Aki még nem, néhány adalék ahhoz, hogy megismerjen. Öreg vagyok. Tudom, ez nem érdem, ez csak egy állapot. De ez az…..
De a speciális, magyar helyzetben Orbánt le kell váltani, a köztársaságot újra kell építeni. Ehhez pedig kell egy erős ember, aki vezetni tud, vagy egy erős koncepció, amely mögött összefognak a pártok. Nincs idő a civil dilettantizmusra, profi megoldásokra van…..
lilla-
2012.03.12 16:51:19
@barli:
GyF bizony megkerülhetetlen!
Jobb lenne, ha nem ő nevesítené a dk-t, de ő a gondolatadó ott.
pl. ebben is igaza van:
"A magyar média, üzleti, kulturális elit sokat tett a fiatal magyar demokrácia válságáért. Nem többet, mint mi, politikusok, de majdnem annyit. Mert a politikai középszerre, a bűnre, az alkalmatlanságra könnyebb volt a demokratikus új Magyarország politikai rendszerének egészét diszkvalifikáló ítélettel reagálni, mint árnyalt elemzést adni, néven nevezve a bűnt és a bűnöst. Így mindenki mehet a levesbe, politikussal és politikai rendszerrel együtt. És mi marad?
A lila ábrándozás egy jobb világról, a „lehet más a politikáról”, Simicska-Nyerges-Orbán árnyékhatalom, egyrészt-másrészt elemzőkkel, apatikus vagy éppen ingerült választókkal."
itt is az egészének diszkvalifikáló itélete van--és nem árnyal--nem kezd feltárást a karaktergyilkolás módozatairól. mert akkor a lepel lehullana, hogy abból mi a valóság és a duma.
és igaz Orbánnak addig kell a fanatizálás, amíg az hasznos a számára. Ha GyF a realitás mentén lészen értékelve már nem kell---mert akkor már a király is meztelen lesz!
Ugyanis a nép az istenadta mindig arra szavaz, aki ígér!
Aztán dühös, hogy nem megy előre!
Nem GyF-et akarta elzavarni, hanem a benne vele megtestesülő nehézséget---a polgárai gazdagabbak, mint a közösségi állam!
( agyereknek otthon modernebb a számítógépe, mint a közösségi iskolában pl.)
Ezt viszont nem akarta tudomásul venni--most beletörődött--és apatikusan hagyja--hiszen 10 éve ugyanazt mondják neki--még akkor is azt, ha kétféle száj!
GyF bizony megkerülhetetlen!
Jobb lenne, ha nem ő nevesítené a dk-t, de ő a gondolatadó ott.
pl. ebben is igaza van:
"A magyar média, üzleti, kulturális elit sokat tett a fiatal magyar demokrácia válságáért. Nem többet, mint mi, politikusok, de majdnem annyit. Mert a politikai középszerre, a bűnre, az alkalmatlanságra könnyebb volt a demokratikus új Magyarország politikai rendszerének egészét diszkvalifikáló ítélettel reagálni, mint árnyalt elemzést adni, néven nevezve a bűnt és a bűnöst. Így mindenki mehet a levesbe, politikussal és politikai rendszerrel együtt. És mi marad?
A lila ábrándozás egy jobb világról, a „lehet más a politikáról”, Simicska-Nyerges-Orbán árnyékhatalom, egyrészt-másrészt elemzőkkel, apatikus vagy éppen ingerült választókkal."
itt is az egészének diszkvalifikáló itélete van--és nem árnyal--nem kezd feltárást a karaktergyilkolás módozatairól. mert akkor a lepel lehullana, hogy abból mi a valóság és a duma.
és igaz Orbánnak addig kell a fanatizálás, amíg az hasznos a számára. Ha GyF a realitás mentén lészen értékelve már nem kell---mert akkor már a király is meztelen lesz!
Ugyanis a nép az istenadta mindig arra szavaz, aki ígér!
Aztán dühös, hogy nem megy előre!
Nem GyF-et akarta elzavarni, hanem a benne vele megtestesülő nehézséget---a polgárai gazdagabbak, mint a közösségi állam!
( agyereknek otthon modernebb a számítógépe, mint a közösségi iskolában pl.)
Ezt viszont nem akarta tudomásul venni--most beletörődött--és apatikusan hagyja--hiszen 10 éve ugyanazt mondják neki--még akkor is azt, ha kétféle száj!
Lassan olyan lesz a fejünk, pontosabban Orbán feje a sok kokitól és sallertől, mint egy cipó. Persze, a mi fejünk az nem más, mint Orbán feje. Ő Magyarország, ezt többször is kinyilvánította, teljesen elborult hívei pedig el is hiszik neki.Pedig hiába jönnek a lengyel és az…..
lilla-
2012.03.12 14:59:15
@egerészölyv:
az a baj, hogy nem GyF-től, hanem a kötelezettségétől.
Medgyessyből kikényszerítette a 100 napos programokat,
GyF-et belehajszolta az igéretversenybe
Bajnai rendet tett majdnem
a fidesz pedig elcseszte ismét és komenista módon igérget és osztogat.
ugyhogy a honpolgár, aki menekülni akart---jól beleszaladt!
dehogy GyF okozta volna??!
No ez a fidesz legnagyobb hazugsága!
az a baj, hogy nem GyF-től, hanem a kötelezettségétől.
Medgyessyből kikényszerítette a 100 napos programokat,
GyF-et belehajszolta az igéretversenybe
Bajnai rendet tett majdnem
a fidesz pedig elcseszte ismét és komenista módon igérget és osztogat.
ugyhogy a honpolgár, aki menekülni akart---jól beleszaladt!
dehogy GyF okozta volna??!
No ez a fidesz legnagyobb hazugsága!
A 2010-es kormányváltás óta sokan sokféleképpen kifejezték már véleményüket arról, ami a Köztársaság egyenruhás polgáraival történt.A jelenlegi kormány nem válogatott az eszközökben, amikor bosszút állt a nyugdíjas és az aktív állományon. Szerzett jogok elvétele, 16…..
lilla-
2012.02.14 08:58:31
Az Én évértékelő beszédem. Ma divat évértékelő beszédet mondani. A Mi Dicsőséges Vezérünk ki nem hagyna egyetlen évet, hogy ne mondjon walamyt alattvalóinak. Könnyű dolga vagyon: Csak kétféle nézetből kell elmondania, hogy élünk: Jobban,…..
lilla-
2012.02.05 11:15:58
A Noszty fiú esete Tóth Marivalavagy egy „analfabéta” Klubvezető első önálló klubalapítási kisérlete A kettő olyan messze van egymástól, mint anno Makó vitéz volt Jeruzsálemtől, mégis hasonlóság is felfedezhető. Egyikse sült el jól. Az…..
lilla-
2012.01.15 13:06:46
A MAGYAROKHOZ Honfitársaim határon innen és túl! Ezeréves töketlenkedés után nem lenne még itt az ideje, hogy meghalljuk nagy költőink …..
lilla-
2012.01.08 21:12:39
Még mielőtt a fideszes elvtársak felkeresik a nekik fenntartott, számukra ingyenes ellátást biztosító kormányzati luxuskórházat egy gyors kivizsgálásra, azért csak felvetném, hogy sajnálnám, ha a fülkeforradalmi kormány vezetőjét rabláncon mutogatná a…..
lilla-
2011.07.20 09:52:35
@belekotty:
Inkább Szijjártóval!
Ketten ugyanis ugyanazt a módit követték.
Szijjártó jókor hagyta abba!Egyébként ő kezdte! :)
Nekem Molnár Gyula gyanusítása is tetszik!
Vagyoni előnnyel értékesít a testület ingatlant--és a pm-t hivatali hatalommal való visszaéléssel gyanúsítják.
Inkább Szijjártóval!
Ketten ugyanis ugyanazt a módit követték.
Szijjártó jókor hagyta abba!Egyébként ő kezdte! :)
Nekem Molnár Gyula gyanusítása is tetszik!
Vagyoni előnnyel értékesít a testület ingatlant--és a pm-t hivatali hatalommal való visszaéléssel gyanúsítják.
Szép lassan megtehetné az MSZP, hogy rázendít, miszerint "bezzeg a mi időnkben, a mi 8 évünk alatt", egyelőre azonban ez várat magára. Ha ugyanis így tennének, óhatatlanul is azt kellene dicsérniük, aki ellen éppen harcolnak.Pedig a képlet egyre nyilvánvalóbb: ma…..
lilla-
2011.07.13 14:55:25
@atila68:
"Ha Gyurcsány 2006-ban végigviszi a reformokat, akkor most jobb helyzetben lennénk?
Ha akkor megcsinálják, mostanra kisebb lenne a hiánycél,így jobb pozícióban lenne az ország?
(nem vagyok szoci, még mielőtt vörös kódot fújnátok,csak elgondolkoztam)
A válaszok
1 2
Szerintem pártállástól fügetlenül, akkor lenne jobb a helyzet, ha végre mi is megértenénk, hogy a semmiből nem tudunk előrébb lépni. A fejlettebb országokban van vizitdíj, vagy valami hasonló, és az eü-i ellátás is sokkal jobb színvonalon van. Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! Adózni kell, mindenkinek normálisan, nem kiskapukat keresni, s akkor van bevétele az államnak, amit utánna szét oszthat...de amúg nincs bevétel, nem tud miből adni, csak hitelekből...Mindig csak sírunk, hogy ez nem jó, az nem jó, de hogy mi is hozzátegyünk, az már nem. Csak akövetelőzés, meg a hasonlítgatás. Sajnos azt kell mondjam a magyar ember mentalitása viszi/vitte oda az országot, ahol van. Nem Gyurcsány, vagy Orbán. de ettől függetlenül, teljes kipucolásuk kellene a politika színteréről... Szép napot!
"Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! "
Kétféle rendszer létezik.
1). Alacsony adók, karcsú állam, kevés közszolgáltatás. A pénz maradjon az emberek zsebében, és így majd mindenki rendesen gondoskodni tud magáról. Ilyen pl. az USA.
2). Magas adók, de cserében széles és színvonalas közszolgáltatások (pl. tömegközlekedés), ingyenes egészségügy, oktatás. Pl. Skandinávia.
Na most Magyarország a kettő kombinációja. Magas adók és sz*r közszolgáltatások. És még ezt a sz*rt is fizetőssé akarta tenni a szoci-szadeszos-kormány. Hát, ez az, ami nem megy.
Én voltam a befizetős...na én épp Svédországban élek, itt szültem stb...Csak annyit, hogy a 2 féle rendszer nem igazán fedi a valóságot, ugyanis pl itt Svédo.-ban (azt hiszem ez igen csak Skandinávia)az egészségügyért fizetni kell, van vizitdíj.
H
A válasz megírásának időpontja: 2010-07-27 12:00"
egyébként GyF idejében bizony megvalósultak a beruházások---bár sok volt az eu-s pénz is abban.
volt munkatörvénykönyve
volt kiszámítható környezet.
Most pedig egyik sincs már.
A szolidaritás is elveszett a társadalmi rétegek között.
az államadósság pedig most soha nem látott mértékű!
mértéke sem csökkent akkaorát, amekkorát csökkenhetett volna, ha a nyugdíj megtakarításokat mind az államháztartási hiány leküzdésére fordítják.
akkor ugyanis 10-17%kal azonnal csökkenni kellett volna a mértéknek, az meg ugye csak 4%-kal csökkent.
"Ha Gyurcsány 2006-ban végigviszi a reformokat, akkor most jobb helyzetben lennénk?
Ha akkor megcsinálják, mostanra kisebb lenne a hiánycél,így jobb pozícióban lenne az ország?
(nem vagyok szoci, még mielőtt vörös kódot fújnátok,csak elgondolkoztam)
A válaszok
1 2
Szerintem pártállástól fügetlenül, akkor lenne jobb a helyzet, ha végre mi is megértenénk, hogy a semmiből nem tudunk előrébb lépni. A fejlettebb országokban van vizitdíj, vagy valami hasonló, és az eü-i ellátás is sokkal jobb színvonalon van. Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! Adózni kell, mindenkinek normálisan, nem kiskapukat keresni, s akkor van bevétele az államnak, amit utánna szét oszthat...de amúg nincs bevétel, nem tud miből adni, csak hitelekből...Mindig csak sírunk, hogy ez nem jó, az nem jó, de hogy mi is hozzátegyünk, az már nem. Csak akövetelőzés, meg a hasonlítgatás. Sajnos azt kell mondjam a magyar ember mentalitása viszi/vitte oda az országot, ahol van. Nem Gyurcsány, vagy Orbán. de ettől függetlenül, teljes kipucolásuk kellene a politika színteréről... Szép napot!
"Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! "
Kétféle rendszer létezik.
1). Alacsony adók, karcsú állam, kevés közszolgáltatás. A pénz maradjon az emberek zsebében, és így majd mindenki rendesen gondoskodni tud magáról. Ilyen pl. az USA.
2). Magas adók, de cserében széles és színvonalas közszolgáltatások (pl. tömegközlekedés), ingyenes egészségügy, oktatás. Pl. Skandinávia.
Na most Magyarország a kettő kombinációja. Magas adók és sz*r közszolgáltatások. És még ezt a sz*rt is fizetőssé akarta tenni a szoci-szadeszos-kormány. Hát, ez az, ami nem megy.
Én voltam a befizetős...na én épp Svédországban élek, itt szültem stb...Csak annyit, hogy a 2 féle rendszer nem igazán fedi a valóságot, ugyanis pl itt Svédo.-ban (azt hiszem ez igen csak Skandinávia)az egészségügyért fizetni kell, van vizitdíj.
H
A válasz megírásának időpontja: 2010-07-27 12:00"
egyébként GyF idejében bizony megvalósultak a beruházások---bár sok volt az eu-s pénz is abban.
volt munkatörvénykönyve
volt kiszámítható környezet.
Most pedig egyik sincs már.
A szolidaritás is elveszett a társadalmi rétegek között.
az államadósság pedig most soha nem látott mértékű!
mértéke sem csökkent akkaorát, amekkorát csökkenhetett volna, ha a nyugdíj megtakarításokat mind az államháztartási hiány leküzdésére fordítják.
akkor ugyanis 10-17%kal azonnal csökkenni kellett volna a mértéknek, az meg ugye csak 4%-kal csökkent.
lilla-
2011.07.13 14:58:01
@atila68:
"Ha Gyurcsány 2006-ban végigviszi a reformokat, akkor most jobb helyzetben lennénk?
Ha akkor megcsinálják, mostanra kisebb lenne a hiánycél,így jobb pozícióban lenne az ország?
(nem vagyok szoci, még mielőtt vörös kódot fújnátok,csak elgondolkoztam)
A válaszok
1 2
Szerintem pártállástól fügetlenül, akkor lenne jobb a helyzet, ha végre mi is megértenénk, hogy a semmiből nem tudunk előrébb lépni. A fejlettebb országokban van vizitdíj, vagy valami hasonló, és az eü-i ellátás is sokkal jobb színvonalon van. Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! Adózni kell, mindenkinek normálisan, nem kiskapukat keresni, s akkor van bevétele az államnak, amit utánna szét oszthat...de amúg nincs bevétel, nem tud miből adni, csak hitelekből...Mindig csak sírunk, hogy ez nem jó, az nem jó, de hogy mi is hozzátegyünk, az már nem. Csak akövetelőzés, meg a hasonlítgatás. Sajnos azt kell mondjam a magyar ember mentalitása viszi/vitte oda az országot, ahol van. Nem Gyurcsány, vagy Orbán. de ettől függetlenül, teljes kipucolásuk kellene a politika színteréről... Szép napot!
"Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! "
Kétféle rendszer létezik.
1). Alacsony adók, karcsú állam, kevés közszolgáltatás. A pénz maradjon az emberek zsebében, és így majd mindenki rendesen gondoskodni tud magáról. Ilyen pl. az USA.
2). Magas adók, de cserében széles és színvonalas közszolgáltatások (pl. tömegközlekedés), ingyenes egészségügy, oktatás. Pl. Skandinávia.
Na most Magyarország a kettő kombinációja. Magas adók és sz*r közszolgáltatások. És még ezt a sz*rt is fizetőssé akarta tenni a szoci-szadeszos-kormány. Hát, ez az, ami nem megy.
Én voltam a befizetős...na én épp Svédországban élek, itt szültem stb...Csak annyit, hogy a 2 féle rendszer nem igazán fedi a valóságot, ugyanis pl itt Svédo.-ban (azt hiszem ez igen csak Skandinávia)az egészségügyért fizetni kell, van vizitdíj.
H
A válasz megírásának időpontja: 2010-07-27 12:00"
egyébként GyF idejében bizony megvalósultak a beruházások---bár sok volt az eu-s pénz is abban.
volt munkatörvénykönyve
volt kiszámítható környezet.
Most pedig egyik sincs már.
A szolidaritás is elveszett a társadalmi rétegek között.
az államadósság pedig most soha nem látott mértékű!
mértéke sem csökkent akkaorát, amekkorát csökkenhetett volna, ha a nyugdíj megtakarításokat mind az államháztartási hiány leküzdésére fordítják.
akkor ugyanis 10-17%kal azonnal csökkenni kellett volna a mértéknek, az meg ugye csak 4%-kal csökkent.
"Ha Gyurcsány 2006-ban végigviszi a reformokat, akkor most jobb helyzetben lennénk?
Ha akkor megcsinálják, mostanra kisebb lenne a hiánycél,így jobb pozícióban lenne az ország?
(nem vagyok szoci, még mielőtt vörös kódot fújnátok,csak elgondolkoztam)
A válaszok
1 2
Szerintem pártállástól fügetlenül, akkor lenne jobb a helyzet, ha végre mi is megértenénk, hogy a semmiből nem tudunk előrébb lépni. A fejlettebb országokban van vizitdíj, vagy valami hasonló, és az eü-i ellátás is sokkal jobb színvonalon van. Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! Adózni kell, mindenkinek normálisan, nem kiskapukat keresni, s akkor van bevétele az államnak, amit utánna szét oszthat...de amúg nincs bevétel, nem tud miből adni, csak hitelekből...Mindig csak sírunk, hogy ez nem jó, az nem jó, de hogy mi is hozzátegyünk, az már nem. Csak akövetelőzés, meg a hasonlítgatás. Sajnos azt kell mondjam a magyar ember mentalitása viszi/vitte oda az országot, ahol van. Nem Gyurcsány, vagy Orbán. de ettől függetlenül, teljes kipucolásuk kellene a politika színteréről... Szép napot!
"Mi mindeg csak lehúzni akarjuk az államot, de befizetni semmit! "
Kétféle rendszer létezik.
1). Alacsony adók, karcsú állam, kevés közszolgáltatás. A pénz maradjon az emberek zsebében, és így majd mindenki rendesen gondoskodni tud magáról. Ilyen pl. az USA.
2). Magas adók, de cserében széles és színvonalas közszolgáltatások (pl. tömegközlekedés), ingyenes egészségügy, oktatás. Pl. Skandinávia.
Na most Magyarország a kettő kombinációja. Magas adók és sz*r közszolgáltatások. És még ezt a sz*rt is fizetőssé akarta tenni a szoci-szadeszos-kormány. Hát, ez az, ami nem megy.
Én voltam a befizetős...na én épp Svédországban élek, itt szültem stb...Csak annyit, hogy a 2 féle rendszer nem igazán fedi a valóságot, ugyanis pl itt Svédo.-ban (azt hiszem ez igen csak Skandinávia)az egészségügyért fizetni kell, van vizitdíj.
H
A válasz megírásának időpontja: 2010-07-27 12:00"
egyébként GyF idejében bizony megvalósultak a beruházások---bár sok volt az eu-s pénz is abban.
volt munkatörvénykönyve
volt kiszámítható környezet.
Most pedig egyik sincs már.
A szolidaritás is elveszett a társadalmi rétegek között.
az államadósság pedig most soha nem látott mértékű!
mértéke sem csökkent akkaorát, amekkorát csökkenhetett volna, ha a nyugdíj megtakarításokat mind az államháztartási hiány leküzdésére fordítják.
akkor ugyanis 10-17%kal azonnal csökkenni kellett volna a mértéknek, az meg ugye csak 4%-kal csökkent.
Ebből lassan elege lesz Magyarországnak. Most már olyan méreteket öltött a kormányzati alkalmatlanság, az ezzel párhuzamosan áradó gőg, cinizmus és bunkóság, hogy Orbánnak és rezsimjének mennie kell.Képtelenség, hogy hosszú távon állva maradjon egy rendszer, amely képtelen a…..
lilla-
2011.07.10 21:09:17
@Fell Bandi: Én itt vagyok!
Nem vagyok GZS--és az orbáni rendszer ellenzője vagyok! Nem kicsit! Nagyon!
Nem vagyok GZS--és az orbáni rendszer ellenzője vagyok! Nem kicsit! Nagyon!
Ha volt igazán komoly politikai üzenete az MSZP mai országos választmányi ülésének, az nem más, mint hogy Mesterházy Attila és Molnár Csaba is kiállt Szilvásy György mellett. A volt titokminisztert az ügyészség fogatta le - éppen a Fidesz-kongresszus előestéjén. Még a végén…..
lilla-
2011.07.04 09:03:49
@NYJetsTD:
mindezt tudjuk a fidesztől.
mert most jobban élünk mint élhetnénk!
ezt nem a fidesztől tudjuk!
mindezt tudjuk a fidesztől.
mert most jobban élünk mint élhetnénk!
ezt nem a fidesztől tudjuk!
Annyit már egészen biztosan elért a Demokratikus Koalíció Platform, hogy az MSZP megmozdult. Jó egy éve állt már szinte megdermedve abban a reményben, hogy Orbán hazugságainak lelepleződése nyomán az eltávolodott "néprétegek" visszatalálnak a szocialistákhoz. Ez…..
lilla-
2011.06.29 09:19:16
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
dehogy!
választani ezek közül kéne:
itt van Szanyi ajánlotta álláspont www.nepszava.hu/blog/entries.php?id=1418
Ez Mesterházié , Tóbiás által támogatva, a Balra Magyarban kifejtve mszp.hu/hirek/zoldet_a_pirosra_mesterhazy_attila_irasa_a_het_legfontosabb_politikai_esemenyeirol
ez pedig Gyurcsányé mondjuk az egyik: www.nol.hu/belfold/gyurcsany_egy_dologban_tamogatja_a__rendszerdulo__orbant
Lehet őket összevetni--sőt kell is! Melyik irány az amelyik a legtöbb szavazót képes mozgósítani úgy, hogy közben jövőképet is ad MINDENKINEK nemcsak egy társadalmi rétegnek
Így aztán ez a pártszavazási eredmény megerősítést adott,arra, hogy melyik elgondolás az amelyet támogathatnak sokan.A balodaliság abban ugyanis kultúraként világnézetként mentalitásként jelenik meg
dehogy!
választani ezek közül kéne:
itt van Szanyi ajánlotta álláspont www.nepszava.hu/blog/entries.php?id=1418
Ez Mesterházié , Tóbiás által támogatva, a Balra Magyarban kifejtve mszp.hu/hirek/zoldet_a_pirosra_mesterhazy_attila_irasa_a_het_legfontosabb_politikai_esemenyeirol
ez pedig Gyurcsányé mondjuk az egyik: www.nol.hu/belfold/gyurcsany_egy_dologban_tamogatja_a__rendszerdulo__orbant
Lehet őket összevetni--sőt kell is! Melyik irány az amelyik a legtöbb szavazót képes mozgósítani úgy, hogy közben jövőképet is ad MINDENKINEK nemcsak egy társadalmi rétegnek
Így aztán ez a pártszavazási eredmény megerősítést adott,arra, hogy melyik elgondolás az amelyet támogathatnak sokan.A balodaliság abban ugyanis kultúraként világnézetként mentalitásként jelenik meg
lilla-
2011.06.30 20:49:04
Bár nem vagyok párttag, és ezek szerint jobb, ha nem szövegelek – Szanyi „kapitány” útmutatása -, azért nagyvonalakban mégis elmondanám, hogy szerintem milyen gondokkal kell szembenéznie a Magyar Szocialista Pártnak - ha már holnap kongresszus, utána pedig…..
lilla-
2011.06.17 08:27:07
www.fn.hu/belfold/20110615/ungar_80_szazalek_gyurcsany_felelossege/
Ő is csak egy elemet említ igaza alátámasztására---a fideszét
(amit mondott azt nem ő követte el sem képletesen sem valójában--hiszen a bírálat szavai voltak!--ezt nem érteni
tudatosan félremagyarázni még ma is...
nos ez a felfoghatatlan!
Ő is csak egy elemet említ igaza alátámasztására---a fideszét
(amit mondott azt nem ő követte el sem képletesen sem valójában--hiszen a bírálat szavai voltak!--ezt nem érteni
tudatosan félremagyarázni még ma is...
nos ez a felfoghatatlan!
lilla-
2011.06.17 19:08:00
www.slideshare.net/gyurcsanyponthu/allamadossag-alakulsa
ezek számok!
Hogy GyF egyetlen válaszát sem fogadták el, az természetes ma!
Hogyan lehetne a fidesznek is felelősnek lenni!
egyébként jó lenne , ha kifejtené valaki, hogy a felszín alatt érti-e a dolgokat?!
Most pedig a Titkosszolgálatoknak kell kiadniuk az őszödi felelőst.Csakhogy akkor aki kiadta, és aki fogadta az is nyilvánosságot kap.
No ezt sem hiszem el, hogy a fidesz hozzájárul.
Van az mszp-nek jövőképe több is, kár, hogy csak a fidesz verzió van a köztudatban.
Amit fentebb olvastam--az pedig egy kaptafa fidesz gondolkodás és annak interpretálása.Semmi egyéni!
ezek számok!
Hogy GyF egyetlen válaszát sem fogadták el, az természetes ma!
Hogyan lehetne a fidesznek is felelősnek lenni!
egyébként jó lenne , ha kifejtené valaki, hogy a felszín alatt érti-e a dolgokat?!
Most pedig a Titkosszolgálatoknak kell kiadniuk az őszödi felelőst.Csakhogy akkor aki kiadta, és aki fogadta az is nyilvánosságot kap.
No ezt sem hiszem el, hogy a fidesz hozzájárul.
Van az mszp-nek jövőképe több is, kár, hogy csak a fidesz verzió van a köztudatban.
Amit fentebb olvastam--az pedig egy kaptafa fidesz gondolkodás és annak interpretálása.Semmi egyéni!
Pedig annyi kérdésünk lenne a magyar diktátorhoz, de mégsem tudjuk ezeket feltenni. Ha megszólal, külföldön teszi. Idehaza csak zokniban dekázik, egy-egy hazugsága közben becsap a villám, de leginkább azt szereti, ha néha kiteheti a kezét egy-egy előtte elvonuló focista elé, aki…..
Tikkasztó napom volt tegnap. Még azt sem hevertem ki, hogy Réthelyi miniszter átértelmezi a Himnuszt -kíváncsi lennék az átdolgozó megbízására és az összegre -, amikor megálltam a kocsival egy autóbusz mellett. Az oldalára helyezett reklám a Széchenyi-tervnek tudta be a…..
lilla-
2011.06.09 15:05:20
@lapi 2.1: én is!
Nincs jó jó hírünk a világban. Lehetne ezen kárörvendeni, hogy úgy kell nekik, maguknak csinálták, de ez mégis csak baj, mert a szégyen mindannyiunké.A magyarországi szélsőjobb, a vele szövetségben levő egypárti kormánnyal, folyamatosan lejáratja saját hazáját.…..
lilla-
2011.05.28 21:38:13
Nézem, ahogy terebélyesedik egy álvita az MSZP-n belül. Ez nem más, mint hogy vezérre van-e szüksége a magyar baloldalnak, vagy csapatkapitányra? Értelmetlen felvetés. Minden csapatkapitány azért viseli a karszalagot, mert ő a vezér, de jó, legyen: a vezető. Az az ember a pályán,…..
lilla-
2011.05.20 15:38:52
A kísérlet elkezdődött. És bár tudom, hogy a feltételek nem azonosak, mégis látok hasonlóságokat Orbán Viktor 1995-ös és Gyurcsány Ferenc 2011-es tevékenysége között. A kimenet korántsem biztos, hogy azonos lesz, de a történet még hozhat happy end-et. Persze, kinek, mi a…..
lilla-
2011.05.16 17:45:18
Különös és talán némileg megrázó napokon vagyok túl.Kicenzuráztak.Az történt, hogy egy órás különbséggel eltűnt az aznap megjelent írásom a Népszava online kiadásából, majd a stop.hu címlapjáról veszett el A Dumánál című blogom.Minderről a barátaim, ismerőseim…..
lilla-
2011.05.14 08:22:12
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: No ezt én is így gondolom.
most úgy építi a szocializmust, hogy csak a baráti körnek szocializmus.
A többinek még a szerzett törvények adta jogai is vészben.
Most a nyugdíj!
Aki nem érte el a nyugdíjkorhatárt, annak nyugdíját felfüggesztik a meghatározott időpontig.
és 62. évemben járok, akkor nekem csak pár hónapig.
Mi a csuda lesz a jogbiztonsággal?
Én törvények adta jogommal élve lettem nyugdíjas.
Egy visszamenőlegeset a közvélemény elfogadott---most itt van az újabb.
Ez a fidesz zsenialitás:
az első a zsigeri irigységre épített---most már jöhet a precedens adta többi!
most úgy építi a szocializmust, hogy csak a baráti körnek szocializmus.
A többinek még a szerzett törvények adta jogai is vészben.
Most a nyugdíj!
Aki nem érte el a nyugdíjkorhatárt, annak nyugdíját felfüggesztik a meghatározott időpontig.
és 62. évemben járok, akkor nekem csak pár hónapig.
Mi a csuda lesz a jogbiztonsággal?
Én törvények adta jogommal élve lettem nyugdíjas.
Egy visszamenőlegeset a közvélemény elfogadott---most itt van az újabb.
Ez a fidesz zsenialitás:
az első a zsigeri irigységre épített---most már jöhet a precedens adta többi!
lilla-
2011.05.15 11:19:59
@czjanos:
Én azt gondolom, hogy Mesterházy felnő a feladatához, és képes lesz arra, hogy létre hozasson egy alternatív programost a mai fidesszel szemben.
Az alternatíva hiányzik
meg az, aki az üzenetet hitelesen hordozza.
Én azt gondolom, hogy Mesterházy felnő a feladatához, és képes lesz arra, hogy létre hozasson egy alternatív programost a mai fidesszel szemben.
Az alternatíva hiányzik
meg az, aki az üzenetet hitelesen hordozza.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
hogy a csudába újulnának meg, ha még mindig proli árulásnak gondolják azt, hogy valaki költségvetési egyensúlyt hangsúlyoz nem államkapitalista alapon!
e téren a fidesz és mszp azonos! elvet vall!
Régtől.
Megújulni csak úgy lehetne, ha a mai kihívásokra új(szerű) paradigmát tudna adni--de azt meg nem tud!
A fideszéé sem új paradigma, de újszerű a szöveg(magyarkodás)
és úgy látszik a népeknek a szöveg elég váltás volt.
Lényegi változás semmi!