Adatok
Tibor889
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
Tibor889
2013.09.08 10:39:37
29870
... Eperjesre kellett menni(e). Néhány évvel ezelőtt még északi szomszédaink jöttek hozzánk versenyezni, s Egerben együtt szezonnyitózott a két bajnokság... Most viszont nekünk kellett mennünk hozzájuk, ahhoz, hogy végre egy komolyabb versenyt láthassunk idén! Bár…..
Tibor889
2012.04.19 22:45:29
Kedves Totalcar! Leendő anyósom egy délutánon fát fogott Yarisával, az autót természetesen gazdasági totálkárra vették. A roncsliciten került értékesítésre, gondoltuk elbontják... Tisztelettel: Roland Neveddmeg-sorozatunk ékkövénél csak annyi a kérdés, hogy vajon egy…..
Tibor889
2012.03.23 22:54:15
1: Megveszed ezt:suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=159440967&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPrice=1001&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&tabNumber=2
1100 km oda-vissza, délutánra itthon vagyok vele.
2: 1 nap alatt a műszerfaltól hátrafelé szétszedem mind a kettőt, kábeleket, fékcsöveket, benzincsövet, csak a hátsó futóművet hagyom alatta.
3: A gyári ponthegesztéseket elfúrom a hátsó ülés alatt, a B-oszlop közepénél, és az A-oszlop aljánál mind a két kocsinál, és átfedéssel összeillesztem a 2 jó darabot.
A külső küszöb hátsó részét szintén lefúrom, hogy később alatta is minden lemezt össze tudjak hegeszteni.
A már összeillesztett karosszérián (amin ugye a hosszokat, átlókat megmértük, és azok 1-2 mm-en belül vannak ) az összes ponthegesztést, és átfedést meghegesztem, eltömítem a hegesztéseket, és megcsinálom az alvázvédelmet. A maradék jó alkatrészt elcserélném egy lökhárítóra, és 2 lámpára.
Ez kb: 2-3 nap
4: Átviszem a fényezőhöz, és az elejét fényeztetem zöldre.
A fényező 3-4 nap alatt végez.
5: Az oszlopokat, és az üregeket kifújom üregvédővel, és összerakom az autót 2 nap alatt. Az egész 2 hét alatt kész.
Eladáskor azért ezt el kell mondani, viszont semmivel sem több munka jól megcsinálni, mint szarul. Én is ilyennel járok.
1100 km oda-vissza, délutánra itthon vagyok vele.
2: 1 nap alatt a műszerfaltól hátrafelé szétszedem mind a kettőt, kábeleket, fékcsöveket, benzincsövet, csak a hátsó futóművet hagyom alatta.
3: A gyári ponthegesztéseket elfúrom a hátsó ülés alatt, a B-oszlop közepénél, és az A-oszlop aljánál mind a két kocsinál, és átfedéssel összeillesztem a 2 jó darabot.
A külső küszöb hátsó részét szintén lefúrom, hogy később alatta is minden lemezt össze tudjak hegeszteni.
A már összeillesztett karosszérián (amin ugye a hosszokat, átlókat megmértük, és azok 1-2 mm-en belül vannak ) az összes ponthegesztést, és átfedést meghegesztem, eltömítem a hegesztéseket, és megcsinálom az alvázvédelmet. A maradék jó alkatrészt elcserélném egy lökhárítóra, és 2 lámpára.
Ez kb: 2-3 nap
4: Átviszem a fényezőhöz, és az elejét fényeztetem zöldre.
A fényező 3-4 nap alatt végez.
5: Az oszlopokat, és az üregeket kifújom üregvédővel, és összerakom az autót 2 nap alatt. Az egész 2 hét alatt kész.
Eladáskor azért ezt el kell mondani, viszont semmivel sem több munka jól megcsinálni, mint szarul. Én is ilyennel járok.
Tibor889
2012.03.23 23:16:07
@samot: Bécsben a törökök mindent levizsgáztatnak, még ennél sokkal cifrábbakat is...
Tibor889
2012.03.24 08:01:14
@*azta*: A Höldmayernél lehet kezdeni...
Majdnem úgy lett, hogy poszt helyett egy "Betegség miatt zárva" tábla fityeg a Közlönyön, de Adorján nem bírt magával, és lázmérővel a hóna alatt számolt egy kis váltóáttételt. Nagy szerencse ez mindannyiunknak, különben itt most az Ackermann-kormánygeometria mélységeivel…..
Szeretettel üdvözlünk minden Totalcar olvasót és TCTV nézőt!
Ez a poszt egy kis sorozat első része, melyben megpróbáljuk kicsit részletesebben bemutatni azt, hogyan készül a Totalcar tévéműsora. Bár az utazás, melynek keretén belül mindez megtörténik, nem volt éppen…..
Tibor889
2011.11.20 01:18:21
Kicsit körüljártam a blokkválasztást, egy-két kellemes meglepetésben volt részem. Először is végignéztem a hasznaltauto.hu-t keresve a Charade-okat. Vannak. Ha nem is lehet Dunát rekeszteni velük, de folyamatos az ellátás, 100 ezer és 400 ezer forint közé esnek a komplett autók.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz