Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tibor889

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
Tibor889 2013.09.08 10:39:37
... Eperjesre kellett menni(e).  Néhány évvel ezelőtt még északi szomszédaink jöttek hozzánk versenyezni, s Egerben együtt szezonnyitózott a két bajnokság... Most viszont nekünk kellett mennünk hozzájuk, ahhoz, hogy végre egy komolyabb versenyt láthassunk idén! Bár…..
Kedves Totalcar! Leendő anyósom egy délutánon fát fogott Yarisával, az autót természetesen gazdasági totálkárra vették. A roncsliciten került értékesítésre, gondoltuk elbontják... Tisztelettel: Roland Neveddmeg-sorozatunk ékkövénél csak annyi a kérdés, hogy vajon egy…..
Tibor889 2012.03.23 22:54:15
1: Megveszed ezt:suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=159440967&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPrice=1001&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&tabNumber=2
1100 km oda-vissza, délutánra itthon vagyok vele.

2: 1 nap alatt a műszerfaltól hátrafelé szétszedem mind a kettőt, kábeleket, fékcsöveket, benzincsövet, csak a hátsó futóművet hagyom alatta.

3: A gyári ponthegesztéseket elfúrom a hátsó ülés alatt, a B-oszlop közepénél, és az A-oszlop aljánál mind a két kocsinál, és átfedéssel összeillesztem a 2 jó darabot.
A külső küszöb hátsó részét szintén lefúrom, hogy később alatta is minden lemezt össze tudjak hegeszteni.
A már összeillesztett karosszérián (amin ugye a hosszokat, átlókat megmértük, és azok 1-2 mm-en belül vannak ) az összes ponthegesztést, és átfedést meghegesztem, eltömítem a hegesztéseket, és megcsinálom az alvázvédelmet. A maradék jó alkatrészt elcserélném egy lökhárítóra, és 2 lámpára.
Ez kb: 2-3 nap

4: Átviszem a fényezőhöz, és az elejét fényeztetem zöldre.
A fényező 3-4 nap alatt végez.

5: Az oszlopokat, és az üregeket kifújom üregvédővel, és összerakom az autót 2 nap alatt. Az egész 2 hét alatt kész.

Eladáskor azért ezt el kell mondani, viszont semmivel sem több munka jól megcsinálni, mint szarul. Én is ilyennel járok.
Tibor889 2012.03.23 23:16:07
@samot: Bécsben a törökök mindent levizsgáztatnak, még ennél sokkal cifrábbakat is...
Tibor889 2012.03.24 08:01:14
@*azta*: A Höldmayernél lehet kezdeni...
Majdnem úgy lett, hogy poszt helyett egy "Betegség miatt zárva" tábla fityeg a Közlönyön, de Adorján nem bírt magával, és lázmérővel a hóna alatt számolt egy kis váltóáttételt. Nagy szerencse ez mindannyiunknak, különben itt most az Ackermann-kormánygeometria mélységeivel…..
Szeretettel üdvözlünk minden Totalcar olvasót és TCTV nézőt! Ez a poszt egy kis sorozat első része, melyben megpróbáljuk kicsit részletesebben bemutatni azt, hogyan készül a Totalcar tévéműsora. Bár az utazás, melynek keretén belül mindez megtörténik, nem volt éppen…..
Tibor889 2011.11.20 01:18:21
Diesel Bike 2. Milyen motorból? 2011.05.11 15:03:00
Kicsit körüljártam a blokkválasztást, egy-két kellemes meglepetésben volt részem. Először is végignéztem a hasznaltauto.hu-t keresve a Charade-okat. Vannak. Ha nem is lehet Dunát rekeszteni velük, de folyamatos az ellátás, 100 ezer és 400 ezer forint közé esnek a komplett autók.…..