Adatok
Gerilgfx
96 bejegyzést írt és 2031 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Eszem ágában sincs feléleszteni ezt a blogot. Ezen a blogon főleg politikai cikkeket szoktam közzétenni, de ma már egyáltalán nem foglalkozom aktuálpolitikával, mert jelenleg magasról leszarom. A minap viszont láttam egy interjút Toroczkai Lászlóval, amitől annyira felháborodtam, hogy úgy…..
Nézem a pénztárcámat. Számolok. Számolom a forintokat, hogy mire mindent kifizetek, mire marad, és mi az, ami álom marad. Megint. Mint oly sok minden az elmúlt években. Napok óta nem alszom. Szorítanak a határidők. Dolgozom. Fáradt vagyok. Nézem a pénztárcámat, és számolok.
Sokszor eszembe jutsz,…..
Ismétlődik Németország esete az 50-es évekből.
Nyilvánvaló, hogy semmi szükség két darab koreai államra, ahogy 2 Németországra se volt.
Annak idején mind Sztálin, mind a Sztálin utáni szovjet vezetés egészen 1955 közepéig erősen akarta a német újraegyesítést. Erre…..
Gerilgfx
2017.09.27 02:33:15
@Cascabel: magyarországon inkább a negatív népesedési mutatók miatt nincsenek bódévárosok. ha van egy csomó (egyre több) évtizedek óta üres vidéki vályogház és parasztház, aminek egyszerűen be lehet rúgni az ajtaját (legálisan, vagy illegálisan), és beköltözni, akkor nem ácsolsz magadnak bódét szemétből, hanem a már kész infrastruktúrát használod. ha magyarországon nem lenne feminácizmus, a férfiak is érdekeltek lennének a gyermekvállalásban, akkor lenne népszaporulat, és éppen itt is akkora nyomor lenne, mint mondjuk indiában, és ezeket a hozzászólásokat valószínűleg te is, és én is egy lepratelep közepére ácsolt bódéból írnánk. vegyük észre, hogy nincs itt semmiféle fölény nyugaton, itt sem lenne ez másként.
magyarországon sem tellik a 80%-os adóból semmire. egy saját lakattal lezárható 3*4 méteres betonkockát sem tud adni az állam senkinek. sőt, pont úgy, ha nem jobban szarná telibe, ha emberek tízezrei fagynának halálra, mint ahogy keleten az ottani rezsimek. szerencsére a szökőkutak, meg a stadionok épülnek. alapvető infrastruktúra, tudomány, oktatás, egészségügy az nincs, dehát abból a kétmillió fős magyarországi maffia száját nem lehet betömni.
na most a történelmi ismeretekről annyit, hogy irreleváns. 2017-ben teljesen lényegtelen, hogy a japánok mondjuk 1930-ban milyen háborús bűnöket követtek el, mert azóta felnőtt 4 generáció. az emberek valódi viszonyát nem lehet történelmi adatok és pletykák alapján kiismerni. én ismerek japánokat és kínaiakat (sokat), és futólag koreaiakat is, de eddig még a legkisebb jelét sem tapasztaltam annak, hogy fújtatnának egymásra, még a saját köreikben sem. tökéletes harmóniában el vannak egymással, a kínaiak esetében a fű alatt már zajlik a forradalom évek óta a kommunista párt ellen, a japcsik elvannak az animevilágukban, a koreaiak meg a zenéjükkel, sorozataikkal. amúgy elég sok japán/kínai/koreai tanul/dolgozik a másik két országban, számuk több tízmillióra tehető. ezeknek a népeknek a viszonya egyáltalán nem olyan, mint ahogyan azt a közvélekedés állítja.
magyarországon sem tellik a 80%-os adóból semmire. egy saját lakattal lezárható 3*4 méteres betonkockát sem tud adni az állam senkinek. sőt, pont úgy, ha nem jobban szarná telibe, ha emberek tízezrei fagynának halálra, mint ahogy keleten az ottani rezsimek. szerencsére a szökőkutak, meg a stadionok épülnek. alapvető infrastruktúra, tudomány, oktatás, egészségügy az nincs, dehát abból a kétmillió fős magyarországi maffia száját nem lehet betömni.
na most a történelmi ismeretekről annyit, hogy irreleváns. 2017-ben teljesen lényegtelen, hogy a japánok mondjuk 1930-ban milyen háborús bűnöket követtek el, mert azóta felnőtt 4 generáció. az emberek valódi viszonyát nem lehet történelmi adatok és pletykák alapján kiismerni. én ismerek japánokat és kínaiakat (sokat), és futólag koreaiakat is, de eddig még a legkisebb jelét sem tapasztaltam annak, hogy fújtatnának egymásra, még a saját köreikben sem. tökéletes harmóniában el vannak egymással, a kínaiak esetében a fű alatt már zajlik a forradalom évek óta a kommunista párt ellen, a japcsik elvannak az animevilágukban, a koreaiak meg a zenéjükkel, sorozataikkal. amúgy elég sok japán/kínai/koreai tanul/dolgozik a másik két országban, számuk több tízmillióra tehető. ezeknek a népeknek a viszonya egyáltalán nem olyan, mint ahogyan azt a közvélekedés állítja.
Gerilgfx
2017.09.27 13:48:55
@Cascabel:
,,,Ilyen erovel nem kell foglalkoznunk erdemben sem az (....)''
pontosan. egyéni és üzleti kapcsolatok szinten ezzel semmilyen formában nem kell foglalkozni, mert nem releváns egyik sem.
,,,Ilyen erovel nem kell foglalkoznunk erdemben sem az (....)''
pontosan. egyéni és üzleti kapcsolatok szinten ezzel semmilyen formában nem kell foglalkozni, mert nem releváns egyik sem.
Gerilgfx
2017.09.29 15:23:29
@Cascabel: sajnálom ha megbántottalak valamivel, írtam sokkal hoszabb hozzászólásokat is feléd, de nem mindig érek rá kisregényt írni.
Tisztelt olvasóim!
Úgy döntöttem, hogy felhagyok minden közéleti tevékenységemmel - már amennyiben a blogírás és a kommentelgetés annak számít. Az alábbiakban pontokban összegyűjtöttem, hogy ez miért, és hogyan fog bekövetkezni.
A blogot nem zárom be, és nem szűnik meg. Van még néhány…..
"Nettó fizetési térkép. Sötétzölddel a csúcstartó Luxemburgot, zölddel a magyarnál lényegesen magasabb fizetéseket, narancssárgával a középmezőnyt, pirossal a mögöttünk állókat jelöltük, a sereghajtó Ukrajnát szürkével /Grafika: Séra Tamás"
– Hogyne, barátom. Szavamra, jó sokat ettem belőle.…..
Gerilgfx
2017.09.14 20:52:03
Lelkizóna
A fiúk mindig … a lányok folyton… Sztereotípiák, vagy törvényszerűségek?
2017.09.10 20:20:40
Ki hallott már olyat, hogy egy tanító néni nehezen kezeli a lányokat? Én még soha. Viszont olyat sokszor, hogy gondjai vannak a fiúkkal, nehezen boldogul velük, nem ért velük szót...
Gerilgfx
2017.09.11 15:14:48
@kgaba82: a szülőkkel együttöltött idő kérdését is érdemes megvizsgálni.
ma divat az úgynevezett helicopter parenting, ami arról szól, hogy valamelyik szülő - többnyire az anya - állandóan a gyerek seggében van. amit látni, hogy 3-4 éves gyerekek körül az anyja 24 órában visítva ordít, ,,íííííí őőőőőőő'', amire a gyerek annyit bír válaszolni, hogy ,,űűűűűűű bumm bumm bummm íííí őőőő''.
ez kb olyan 10 éve jött be, engem nagyon megdöbbentett, szerencsétlen gyerekek 4 éves korukra nem tudnak elmondani egy mondatot sem, nem tudnak bemutatkozni, kb egy 1 éves szellemi szintjén vannak, nincsenek szocializációs képességeik, nem tudják maguknak bekapcsolni a tévét, nem tudnak elmenni wc-re, ha szarniuk kell.
egy 3-4 éves gyereknek már tudnia kellene bonyolultabb összetett mondatokban beszélnie, a többi gyerekkel megszerveznie a délutánját egy gyík elfogásával és kistraktorba való beleszikszalagozásával együtt, összeszerelnie a szaros kis playstationjét, hogy a többi gyerekkel játszon vele, átszöknie a barátaihoz két házzal arrébb.
legalábbis anno - a 2000-res évek előtt - ez még a nagy többségüknek probléma nélkül ment.
ne felejtsük el, hogy 6 évesen már tudniuk kellene számolni, írni, olvasni, tudományos problémákat megérteni, és megoldani.
ehelyett a 4 éves gyerekek ott tartanak, hogy az anyjuk 24/7 repked körülöttük, azok pedig űűűűűűű bumm bumm bummm íííí őőőő, majd ezzel a lendülettel behugyoznak.
valami döbbenetes dolog történik a gyerekeinkkel, és úgy látszik, hogy ezzel senki sem foglalkozik.
ma divat az úgynevezett helicopter parenting, ami arról szól, hogy valamelyik szülő - többnyire az anya - állandóan a gyerek seggében van. amit látni, hogy 3-4 éves gyerekek körül az anyja 24 órában visítva ordít, ,,íííííí őőőőőőő'', amire a gyerek annyit bír válaszolni, hogy ,,űűűűűűű bumm bumm bummm íííí őőőő''.
ez kb olyan 10 éve jött be, engem nagyon megdöbbentett, szerencsétlen gyerekek 4 éves korukra nem tudnak elmondani egy mondatot sem, nem tudnak bemutatkozni, kb egy 1 éves szellemi szintjén vannak, nincsenek szocializációs képességeik, nem tudják maguknak bekapcsolni a tévét, nem tudnak elmenni wc-re, ha szarniuk kell.
egy 3-4 éves gyereknek már tudnia kellene bonyolultabb összetett mondatokban beszélnie, a többi gyerekkel megszerveznie a délutánját egy gyík elfogásával és kistraktorba való beleszikszalagozásával együtt, összeszerelnie a szaros kis playstationjét, hogy a többi gyerekkel játszon vele, átszöknie a barátaihoz két házzal arrébb.
legalábbis anno - a 2000-res évek előtt - ez még a nagy többségüknek probléma nélkül ment.
ne felejtsük el, hogy 6 évesen már tudniuk kellene számolni, írni, olvasni, tudományos problémákat megérteni, és megoldani.
ehelyett a 4 éves gyerekek ott tartanak, hogy az anyjuk 24/7 repked körülöttük, azok pedig űűűűűűű bumm bumm bummm íííí őőőő, majd ezzel a lendülettel behugyoznak.
valami döbbenetes dolog történik a gyerekeinkkel, és úgy látszik, hogy ezzel senki sem foglalkozik.
Gerilgfx
2017.09.13 12:17:26
@Colonel H. Stinkmeaner: elfogadom, hogy ezt tapasztaltad, de szerintem ezek a nemek közötti viselkedésbeli eltérések, amelyeket felsoroltál, ma már kizárólag statisztikailag kimutathatóak.
feltehetően erősen függ ez attól is, hogy ki milyen közegben mozog, én mondjuk a nőkkel sokkal könnyebben tudok egyről a kettőre jutni, mint a férfiakkal (heteroszexuális férfiként eleve inkább a nők társaságát keresem). persze lehet, hogy ez csak azért van, mert fiatal koromban szinte az összes szomszédom, haverom, és rokonom is lány volt, ezért egész egyszerűen megtanultam őket remekül kezelni.
amit észrevettem, hogy azok, akik fiatalon keveset érintkeznek ellenkező neműekkel (pl nincs ellenkező nemű testvérük, vagy nem lakik a szomszédságukban olyan hasonló korú, ellenkező nemű fiatal, akivel kb napi rendszerességgel érintkeznének), azok eléggé irreálisan kapcsolódnak a másik nemhez. kb mintha egy kőműves először látna egy téglát, és csodálkozna, hogy nahát, ez ilyen piros, meg milyen nehéz...
feltehetően erősen függ ez attól is, hogy ki milyen közegben mozog, én mondjuk a nőkkel sokkal könnyebben tudok egyről a kettőre jutni, mint a férfiakkal (heteroszexuális férfiként eleve inkább a nők társaságát keresem). persze lehet, hogy ez csak azért van, mert fiatal koromban szinte az összes szomszédom, haverom, és rokonom is lány volt, ezért egész egyszerűen megtanultam őket remekül kezelni.
amit észrevettem, hogy azok, akik fiatalon keveset érintkeznek ellenkező neműekkel (pl nincs ellenkező nemű testvérük, vagy nem lakik a szomszédságukban olyan hasonló korú, ellenkező nemű fiatal, akivel kb napi rendszerességgel érintkeznének), azok eléggé irreálisan kapcsolódnak a másik nemhez. kb mintha egy kőműves először látna egy téglát, és csodálkozna, hogy nahát, ez ilyen piros, meg milyen nehéz...
Gerilgfx
2017.09.07 02:33:32
Gerilgfx
2017.09.09 00:40:42
@Untermensch4: főleg latint, azzal még akár az invkizítornak is elmehet
1. Atomfegyvereket nem ,,befektetői hangulattal'', gender-studiessal, SAP rendszerekben való kattintgatással és büfögéssel, quadozással és romológiával lehet kifejleszteni, hanem munkával, rendes oktatással, tudással, atomfizikával.
2. 2017-ben, a kapitalizmus érájában, a Vatera és a…..
Magyarországon is beültethették azokat a szívritmus-szabályozókat, amelyeket az Egyesült Államokban most visszahívtak. A biztonsági hibák senkit sem sodortak életveszélybe, egy elméleti hekkelési lehetőség miatt rendelték el új szoftver telepítését közel félmillió eszközön.
Az orvosi eszközöket is…..
Vajon milyenek lennének a programozási nyelvek, és fejlesztői környezetek hóhérként?
C: Megjelenik egy szamuráj, és néhány harci kiáltás után egy azonnali suhintással levágja az elítélt fejét. A közönség méltatlankodik az erőszakos és durva módszeren, de titkon irigylik a…..
A kormány meghosszabbítaná a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzetet, pedig annak elrendeléséhez nincs törvényes indoka.
A Magyar Honvédség Alföldi Ideiglenes Alkalmi Kötelékében (MH AIAK) szolgálatot teljesítő katonák járőröznek BTR 80-as páncélozott szállító harcjárművekkel a magyar-szerb…..
Gerilgfx
2017.08.26 18:31:47
@Dr. Sándor Zsuzsa: nagyon is komoly. 9 millió ember gondolja így, veled ellentétben.
A magyar nacionalizmus (pontosabban etno-nacionalizmus, vagy etnicizmus, amely a magyar nép -- természetesen nem létező -- egységes eredetére vezeti vissza a nemzetet és ez alapján bárkivel és bármivel szemben elsöprő idegenellenes indulatokat tud gerjeszteni) az első számú felelős a magyar…..
Gerilgfx
2017.08.24 13:17:16
@HaFr: már miért ne lenne...
itt van például a versenyképesség növekedésének hiánya, amit a nacionalizmus nyakába akarsz varrni.
nos, ki kell, hogy ábrándítsalak, de nem a nacionalisták akarták azt, hogy az egész nép a külföld és az európai unió gyáraiban csicskamunkát végezzen éhbérért.
sőt, pont ők voltak azt, akik ezt elutasították ezt, és helyette itthoni kútfőből, magyar tudásból és technológiából akartak volna egy új országot építeni, ahol magyar emberek tulajdonolják a termelőeszközöket.
ezt nyilvánvalan te is tudod, tehát hazudsz, amikor azt állítod, hogy a versenyképesség növekedésének elmaradása a nacionalizmus nyakába lenne varrható, hisz pont a nacionalizmus volt az, amely egyáltalán képes volt arra, hogy bármiféle alternatívát kínáljon fel az összeszerelőüzemek való békatologatással szemben.
folyik a cikkedből a hazudozás, és a terelés, tulajdonképpen az egyetlen igazságtartalmú kijelentés a cikkedben az, hogy mind a nacionalizmus, mind a szocializmus valamilyen szinten általában államelvű.
itt van például a versenyképesség növekedésének hiánya, amit a nacionalizmus nyakába akarsz varrni.
nos, ki kell, hogy ábrándítsalak, de nem a nacionalisták akarták azt, hogy az egész nép a külföld és az európai unió gyáraiban csicskamunkát végezzen éhbérért.
sőt, pont ők voltak azt, akik ezt elutasították ezt, és helyette itthoni kútfőből, magyar tudásból és technológiából akartak volna egy új országot építeni, ahol magyar emberek tulajdonolják a termelőeszközöket.
ezt nyilvánvalan te is tudod, tehát hazudsz, amikor azt állítod, hogy a versenyképesség növekedésének elmaradása a nacionalizmus nyakába lenne varrható, hisz pont a nacionalizmus volt az, amely egyáltalán képes volt arra, hogy bármiféle alternatívát kínáljon fel az összeszerelőüzemek való békatologatással szemben.
folyik a cikkedből a hazudozás, és a terelés, tulajdonképpen az egyetlen igazságtartalmú kijelentés a cikkedben az, hogy mind a nacionalizmus, mind a szocializmus valamilyen szinten általában államelvű.
Gerilgfx
2017.08.25 00:01:24
@Moin Moin: részben egyetértek azzal, amit írsz, csak sem a cikk, sem az én kommentem nem erről szól. behoztál egy harmadik jelenséget a nacionalizmus ekézésére, egy olyat, aminek nincs köze a nacionalizmushoz, és azt mondod, hogy a nacionalista államszervezés működőképességét jelentősen csökkentené. ebben igazad van - csak épp azt felejted el, hogy minden másfajta államszervezés működőképességét is ugyanilyen mértékben csökkenti.
mint ha például nem lennének utak, az is jelentősen csökkentené egy nacionalista állam működőképességét, de ellehetetlenít egy bármilyen más elvekre épülő államot is.
a különböző betegségekre különböző gyógyszerekre lesz szűkség. ha nincsenek utak, akkor építeni kell. a tudásalapú gazdaság is csak úgy fog kialakulni, hogyha a társadalom, és a gazdaság a tudást, a befektetett képességeket favorizálja, és nem a röfögést. az euroszocializmus sokkal inkább konzerválja a sötétséget, hisz azt mondja, elég csak ügyesen pózolni, a liberalizmusra bólogatni, és te leszel a gyártóüzem megszakértőmanagere - hisz ezt ma már tényszerűen látjuk.
a nacionalizmus inkább a kiút a nyomorból, mint az internacionalista eurószocializmus. nacionalista alapokon ma az országunk már előbbre tartana.
IGEN, orvosolni KELL azokat a jelenségeket is, amiket leírtál, de a bejegyzésnek nem az a témája...
mint ha például nem lennének utak, az is jelentősen csökkentené egy nacionalista állam működőképességét, de ellehetetlenít egy bármilyen más elvekre épülő államot is.
a különböző betegségekre különböző gyógyszerekre lesz szűkség. ha nincsenek utak, akkor építeni kell. a tudásalapú gazdaság is csak úgy fog kialakulni, hogyha a társadalom, és a gazdaság a tudást, a befektetett képességeket favorizálja, és nem a röfögést. az euroszocializmus sokkal inkább konzerválja a sötétséget, hisz azt mondja, elég csak ügyesen pózolni, a liberalizmusra bólogatni, és te leszel a gyártóüzem megszakértőmanagere - hisz ezt ma már tényszerűen látjuk.
a nacionalizmus inkább a kiút a nyomorból, mint az internacionalista eurószocializmus. nacionalista alapokon ma az országunk már előbbre tartana.
IGEN, orvosolni KELL azokat a jelenségeket is, amiket leírtál, de a bejegyzésnek nem az a témája...
Gerilgfx
2017.08.26 08:42:42
@neoteny: ja. de az usában, és japánban is erőszakot tesz rajtad -mint fogyasztón - az államhatalom. és ezek azért nem kicsi gazdaságok, és extrém mód nacionalisták.
nézd meg, hogy például az usa a szabadalmi rendszerével hogy írtotta ki a külföldi vállalatokat (például hogyan lett egyenuralkodó az x86 procik piacán az intel és az amd), vagy hogy japánban hogyan teremtett közel monopóliumot az állam hasonló célból, de más eszközökkel a NEC számára.
szomorú jelenség, hogy ma már a világ valaha legfejlettebb országai válltak az innováció és a haladás kerékkötőivé, és egyáltalán nem is mondom azt, hogy a külföldi termékek betiltása jó lenne, sőt, károsnak gondolom. de azért egy ország politikájának mégiscsak az otthoni ipart kell szolgálnia, az otthoni ipar és gazdaság kell, hogy előnybe jusson bármi áron, a külföld gyáraiban kegyelemkenyéren vegetálni az nem lehet alternatíva a vatera és a kriptopénzek korában.
nézd meg, hogy például az usa a szabadalmi rendszerével hogy írtotta ki a külföldi vállalatokat (például hogyan lett egyenuralkodó az x86 procik piacán az intel és az amd), vagy hogy japánban hogyan teremtett közel monopóliumot az állam hasonló célból, de más eszközökkel a NEC számára.
szomorú jelenség, hogy ma már a világ valaha legfejlettebb országai válltak az innováció és a haladás kerékkötőivé, és egyáltalán nem is mondom azt, hogy a külföldi termékek betiltása jó lenne, sőt, károsnak gondolom. de azért egy ország politikájának mégiscsak az otthoni ipart kell szolgálnia, az otthoni ipar és gazdaság kell, hogy előnybe jusson bármi áron, a külföld gyáraiban kegyelemkenyéren vegetálni az nem lehet alternatíva a vatera és a kriptopénzek korában.
Ha ifjabb olvasóimnak esetleg nem ugrana be: a címben említett „Gerő” a Rákosi-rendszer egykor második legnagyobb emberét, kommunista politikust, a szovjet Belügyi Népbiztosság tisztét: Gerő Ernőt jelenti. Aki az ötvenes évek elejére kitalálta és kiépítette az ún. „K-vonalat”. (Ne tessék megijedni,…..
Gerilgfx
2017.08.24 00:55:41
gondolom azért, hogyha gombnyomással le kellene állítani az adótornyokat és az internetet egy lázadás, háború, zavargás esetén, akkor legyen egy különálló vonal, amin keresztül az állam kommunikálni tud saját magával, így aztán azonnali kommunikációs fölénybe kerülhetnek az ellenféllel szemben, ami így nehezen tudná mobilizálni erőit.
,,nem idegen földről támad
a háború, amit várnak...''
www.youtube.com/watch?v=cEm3EcRj7uE
,,nem idegen földről támad
a háború, amit várnak...''
www.youtube.com/watch?v=cEm3EcRj7uE
Kedd van, negyedik óra. Emlékeztetem magam. Begyűröm a kis cetlit a zsebembe, felkapom a cuccom és kisietek. Már becsengettek. Eszembe jut, hogy na erre az órára már nem tudtam átnézni a vázlatom. A lépcsőn felfele gyorsan belepillantok a mappámban. Ötödik osztály. Már be is ugrik az előzetes tudás,…..
A TASZ jelenti
Mindenki mulasztott az ajkai CT ügyében, a legfontosabb kérdésekre meg senki nem tudja a választ
2017.08.23 15:08:42
A nyár közepén robbantotta a hírt az RTL Klub Híradója: az ajkai kórház elavult CT-je egy beteg életét követelte. A hír hallatán gyorsan bejelentették: mobil CT-t kap a kórház. A kormánypropaganda diadalmasan nyugtázta, hogy milyen szépen megoldották a problémát, és senki sem kérdezte meg: hogyhogy…..
"az élet nem mindig habos torta..."
Minél egyszerűbben élsz, annál könnyebb dolgod van.
2017.08.22 20:41:17
Sokszor túl nagyok az elvárásaink, ezért nem tudunk kiteljesedni. Lehet, megint egy válaszút elé érkeztem. Az élet elénk tárja a feladatainkat, s van úgy, hogy nem tudjuk mitévők legyünk. Tudjuk mi a kötelességünk, mégis lehet, hogy ehhez le kell mondanunk bizonyos dolgokról. A döntés nehéz, de a mi…..
Gerilgfx
2017.08.22 21:25:21
Mindig utáltam az idegenforgalom iparágat.
A lényege: bunkók elutaznak valahová, semmi se érdekli őket ott, ezért egyetlen gondjuk a szálloda és a strand. Persze ez túlzás, van azért értelmes turizmus is, de egyre csökken a szerepe.
Mindenesetre az ellenkező véglet se kisebb…..
Gyomorforgató sportszerűtlenség történt egy úszóversenyen.
Egy spanyol sportoló akciózott egy versenyen versenytársait megalázva. Meg akart valami hóbortjáról emlékezni, minden jog nélkül.
Persze, miért ne fejezhetné ki álláspontját, de ennek helye nem egy versenyen van.
A…..
A napokban hír lett, hogy a Google elbocsátotta egyik alkalmazottát, mert az mást mondott valamiről, mint ami a liberális lobbi szerint a helyes vélemény.
Abszolút nem egyedi eset ez.
A korai liberalizmus addig harcolt a véleményszabadságért, míg ez érdekében állt, míg nem ők…..
Gerilgfx
2017.08.17 16:50:17
@IT Knight: ha alábecsülném, nem szorgalmaznám a fellépést ellenük.
JobAngel
Gondolatok a társadalmi elvárásokról és a karrierről, nők és férfiak lehetőségeiről
2017.08.16 14:30:00
Most csak gondolkodom, konkrét tanács nélkül, talán kevésbé bújtatott tanulságokkal. Szabadság előtti utolsó munkanapomon ezek foglalkoztatnak.
Találkoztam 20 éves szakmai pályafutásom alatt egyetlen hölggyel, aki eltért a nők nálunk szokásos életpályamodelljétől, miszerint diploma, karrierbe…..
Le vagytok ti írva
Öt évvel ezelőtt Sas István, a Reklám és pszichológia c. könyvében az ötvenen felüli korosztályról megállapítja:
“Ezt a korosztályt Magyarországon mintha teljesen leírták volna. A kifejezetten nekik hirdetett termékcsoportok száma alig két tucatra tehető, de ezt a helyzetet…..
Anno pár éve nyílt beszélgetés közben tisztáztam bizonyos dolgokat V.Gáborral.Emlékeztettem a Gárda hátán vonult be a parlamentbe, mégis méltánytalanul cserben hagyta őket. A K.R.kapitány kapitány eltávolítása megrendezett színjáték volt. Mondaná nagyapám ezért nem osztanak sportszerűségi díjat. Már…..
Tessa még csak 17 éves, de máris olyan izomzattal rendelkezik, amit egy 30-as éveiben járó férfi is megirigyelhetne. A mozgáskarrierjét tánccal kezdte, ami 6 éves korától fogva készítette fel az edzéstermi kiképzésekre, amit 15 évesen kezdett el. Mindent úgy csinál, ahogy az a Nagy Könyvben meg van…..
A Világgazdasági Intézet blogja
Oroszország és az USA viszonya - és a lehetséges globális következmények
2017.08.10 14:02:39
Trump amerikai elnök választási igérete az orosz-amerikai viszony javításáról ellehetetlenült az USA törvényhozásának és más politikai csoportoknak akciói nyomán. Az újabb szankciók Oroszország ellen, valamint az USA-ban és néhány európai állam politikájában kibontakozott oroszellenesség és az orosz…..
Aki korábban hiányolta a magyar nyelvű spameket, átveréseket, arra már jó ideje új korszak virradt. Jó pár éve érkeznek a magyar, vagy néha csak "hunglish" nyelvű próbálkozások, amiknél sosem szabad elfelejteni, mindig van 5% felhasználó, akiknek a tudatlansága, figyelmetlensége miatt bőven érdemes…..
Gerilgfx
2017.08.10 14:11:15
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
írhatsz ennyi erővel az egymillió kivándorlónak is: levél egy kivándorlónak, aki elfelejtette, hogy van egy országa.
nem, nincs neki.