Adatok
szocimotoros
9 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ami cserélve lett:Lánc, első lánckerék, hátsó lánckerék menesztőgumi. Kapott egy új hátsó enduro gumit: 3,25-18" Vee Rubber VRM028, profilmélysége 10 mm. Elkészült a Babetta gyújtás felszerelése is, hosszabb túrán való tesztelése még várat magára (betegség miatt)...
A dinamó forgórész meghibásodott, és nem volt pénzem másikat venni (10 eFT), így úgy gondoltam kipróbálom, mit bír töltés nélkül, csak az akksiról működtetve. Meglepve tapasztaltam, hogy a motor sokkal jobban megy, ahol eddig csak 1-esben tudtam kimenni, most simán kimegy…..
Itt az új légszűrőm, melyet azután voltam kénytelen elkészíteni, hogy a régit elhagytam. A hossszabb szívócső miatt a motor jobban tartja a fodulatot terhelés alatt...
Hazafelé jövet épp hogy elhagytam a tanyát, és kiértem a salakos útra, hirtelen leblokkolt a kerék, mire én megálltam a motorral. Gondoltam hátul ledobta a láncot, és az beszorult a láncvédő és a lánckerék közé. nézem, hát nincs sehol a felső láncvédő gumicső. Még…..
Kicsit saras volt a terep dombról lefelé jövet, következett egy emelkedő, én gázt adtam, a motornak meg mindkét kereke egyszerre megcsúszott, és lerepültem róla dőlés közben, a motor meg a földhöz csapódott. Hát persze, hogy a kuplungkar ért elősször földet. Így kaptam egy…..
Tegnap motoroztam egyet, miután kész lett az MZ. Az új gyújtótrafó miatt igencsak megy a gép. Volt egy kis sár, amint a képen látható. A déli nap alatt készítettem pár jól sikerült képet, melyet megtekinthettek a bal oldalon a képek közzött. ..
Az elmúlt hétvége történései:Hát igen, már rég toltam a jó öreg MZ-t. Az történt, hogy Péntek délután úgy gondoltam elindulok motorozni az esős idő ellenére. Hát nem messze jutottam, elősször a töltés, majd rögtön utánna a gyújtás adta meg magát. Az eső már…..
MZ TS 125, 1983.Átalakított: áthelyezett hátsó teleszkópok, a puhább rugózás érdekében; enduro könyök (házi gyártmány); hővédő rács a kipufogón (házi); Z13 első lánckerék, kicsit megemelt első sárvédő; oldalsztender (szintén házi készítésű); megerősített…..
Motoros pályafutásom egy 1968-as Simson Starral kezdődött, ekkor 2008-at írtunk. A motort kizárólag terepen használtam 11-es első lánckerékkel. Két hónapig volt meg, ez idő alatt csak kuplung-bowdent kellett cserélni (javítani :), sufni módra ;) ). Megbízható kis motor volt. ..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz