Regisztráció Blogot indítok
Adatok
yogibear

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2012 február 3-án hajnali 6 órakor bejelentették a MALÉV csődjét. Az alábbi felvételek a reptér 2A terminálján és a Lurdy-házban található ügyfélszolgálati irodában készültek a csőd napján. Egy közel 66 éves történet ért véget. Hogy folytatódik-e? A kormányzat…..
yogibear 2012.02.03 18:00:45
@van-itt-ész: Sajnálhatod is, de kezdd magaddal, mert ha oda jut az ország, ahova nagy az esély, abban te is nyakig benne leszel. De tudod mit én sajnálom, hogy a választások utáni kormányzati nyilatkozattal hirtelen 30%-ot ugrott a CHF, azt, hogy Brent olaj és EUR válságtól független ~ 30%-al lett magasabb az üzemanyagár, azt hogy a kormány és az ország megítélése már-már rosszabb, mint Fecó alatt (pedig ott is alulról figyeltük a békát), azt, hogy elvették a nyugdíjmegtakarítást, és még sorolni lehetne.
Mindezt annak köszönhetően, hogy nincs egy épeszű szakember a mostani vezetésben, csak mutyi (de az legalább jobboldali), mert csak abban vagyunk jók, hogy töketlenebbnél töketlenebb gazdaságpolitikát folytassunk (aminek Te is iszod a levét...). Mondj egy pozitívumot, amit ez a kormány eddig tett. Ez is iskolapéldája a mutyinak. Így legalább megúsztuk a büntetést... Nem volt direkt húzáás... áááá dehogy...
És végül köszönjük a sok gyökérnek, hogy ezt 2/3ra megszavazta... Na most sajnálkozz...
autózz! Leszorított a buszsofőr 2011.10.31 09:43:00
Személy szerint nekem sem autósként sem utasként nem szokott gondom lenni a BKV-buszok vezetőivel, ismerek is párat. Nem könnyű a munkájuk, Budapesten autóval is sokszor stresszes közlekedni, hát még ezekkel a járművekkel. Amik már többségükben nagyon el vannak öregedve. Sokszor…..
yogibear 2011.11.01 11:03:25
@...::: Flúgos Kamionos :::...:

De tényleg. Én voltam ennyire érthetetlen?
Fix adatok: Szabadkikötő út áll. Mindkét sáv. Vagy ha megy is akkor nem több, mint egy gyalogos sebessége. Ennél a tempónál a fékezés=megállás. Abban a helyzetben 2 mozgó jármű volt. A busz + én. A busz besorolt, én meg vele párhuzamosan húzódtam ki, ameddig lehetett. Előttem autó, mögöttem autó. Szerintem tipikus dugó szituáció.

Mindegy nem magyarázkodom (dicsekszem a hülyeségemmel), látni kellett volna a szitut.
Többször nincs értelme leírni, hogy máshogy nem tudsz elkerülni egy olyan esetet, amikor a melletted lévő jármű - amihez képest még előbb is vagy valamivel - húzza rád a kormányt. Ezen a ponton már lényegtelen, hogy suttyúságból, figyelmetlenségből, vagy csak egész egyszerűen kényszerből követi el az ember.
yogibear 2011.11.01 11:27:19
@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Ja, nagy is volt:) Pont akkora, amennyire ráhúztam a padkára a kocsit, hogy ne a sárvédőm törje meg a gyökér. (Nem a padkázás volt nagy, de láthattad a képeket is a gumiról... Súrolta padka. De ha olyan ott a padka, mint egyébként szokott lenni a magyar utakon, akkor ki is csíphetett volna egy darabot az oldalfalból) Akkor jobb húzásnak minősült, mert olcsóbb egy esetleges gumicsere, mint a herce-hurca ha összeakadunk. Nem is írtam, hogy nagy volt a gáz, csak ilyenkor szokott az oldalfala a guminak megsérülni... Engem az bosszantott fel, hogy más f@szsága miatt nekem kellett ezt elkövetni...
De most tényleg. A kis gyökér úgy tudta a bal hátsóját nem padkázni(mert ha már szabálytalanok vagyunk, akkor minél később tegyük azt, hogy éles szögben kelljen sorolni), hogy engem kizavart a külső sáv padkájához. "padkázáskor" "satu" és így fért el a két jármű a két sávban a két eleje közt kb 10cm hellyel.
yogibear 2011.11.01 11:34:39
@...::: Flúgos Kamionos :::...:

"De most komolyan gondolod, hogy egy olyan szituról írsz posztot, meg levelet, meg satöbbi, ahol kb. a gyalogos sebességével haladtatok, és fel kellett menned a padkára???"

Nem. Az elvek miatt. Ami már-már megszokott ebben a retek országban. Hogy többnyire vétlenek húzzák a rövidebbet, független az eset komolyságától (mert azért egy olyanhoz képest, ahol szabálytalanul hajtanak ki eléd és beleronygyolsz magasabb rendű úton, ez smafu).

De inkább mondanám magam ezek után naívnak, vagy idealistának...
Talán a lenti levél írója is érzi így utólag, hogy féklámpát villantani is fölösleges volt, talán hibának is mondhatjuk, mert azt kérte, hogy a nevét ne írjam bele a posztba. Van az az állatfaj, aki senkire sincs tekintettel, a szabályokat is leszarva közlekedik úgy, mintha…..
yogibear 2010.04.05 18:46:04
@toyotaska: --- és kispista.

Mindkettőtöknek igaza van, de...
1. Aki hülye haljon meg. Tehát, ha le akarja magát fényképeztetni a gyökér, akkor hadd menjen.
2. Attól független, hogy párhuzamos közlekedés, én nem láttam hozzászólást azügyben, hogy "jobbra tartás". Tudjuk mi az?!

"36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad.
(2) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az előzés befejezése után a külső forgalmi sávba vissza kell térni."

A konklúzió:

1. A kedves posztoló örüljön, hogy közvetve nem okozott balesetet a vele kötözködő baltaarc miatt. Egy saller oda.
2. A türelmetlen gyökeret meg helyszínen ki kellett volna kapni a a yardnak forgalomból, és egy életre elvetetni a jogsiját, a kocsit meg kivetetni a forgalomból. Életveszélyes egy ilyen ember.
3. És mint már mondtam, ha élvezi egy állat, hogy száguldozhat ott, ahol rendszeresen mérnek, akkor menjen. A csekket ő kapja nem én.
4. Nálam bevett szokás, hogy a sügér nem akarja észrevenni magát, akkor jobbról beállok mellé és megmutatom a jobbkezem... általában beválik, mert leesik az illetőnek, hogy nem ott a helye. (én mondjuk a postolótól durvább egyedekkel szoktam találkozni az M5 kivezetőn kifelé (70es tábla 60-nal a belsőben...)
Újabb és újabb anomáliák futnak be az iPhone kapcsán. Egy olvasónkat felhívta a T-Mobile ügyfélszolgálata, hogy iTunes-szal csak akkor vásárolhat, ha 2 év hűséget fogadott és Aranykártyája is van hozzá. A kérdésre, hogy mi köze ehhez a T-Mobile-nak és hogy gondolják ezt az…..
yogibear 2008.08.27 12:47:20
XOXO!

Hát vazz', ha nem férsz bele havi 6,75h (minden nap minimum 10 perc beszélgetés) beszélgetésbe, és 200 sms-be (minden nap minimum 6 sms) havonta, akkor megérdemled a körömrágást... Nekem ingyé van mindkettő, és én nem használnám ki ezt a csomagot...
Amúgy meg igazad van. Befejleszthetne a T. Ám mint közgazdász-mérnök megkérdeznélek, h tudod-e, h egy sw patchelésének hatástanulmánya mennyibe kerül? 5 millió előfizetőből (ebben a Dominosok is benne vannak) mennyinek van relax, vagy ikon előfizetése. Ezt vetítsd le leforgalmazásra, majd vesd össze, h megéri-e kicseszni a maradék előfizetővel, a szolgáltatáskiesés miatt a patch alatt, valamint add hozzá a sw fejlesztők, projektmanaggerek feljesztésre, tesztelésre, produkcióba helyezésre vetített bruttó órabérét.
Ezt mind elhiheted, a T is kiszámolja, és amennyiben megfelelő mennyiségű üf igényt tart rá, azonnal megoldják. Így megy ez a versenyszférában, dolgozik a brainstorming az IT fejlesztésen, és a marketingen. Évek óta ez az ország az ügyfélelégetettségről szól minden marketinggel kicsit is foglalkozó szférában, ahogy a világ, csak nálunk kicsiben (kicsi ország kicsi elégedettség:) ) Minden szolgáltató figyeli a másikat, és annak ügyfélelégedettségét, legyen az bank, kábeltv, telefon, de lassan majd jön a gáz, villany ágazat. A németekkel meg nem kell vagdalózni, mert ők 50 millányian vannak, és nemzetközi híreket tekintve a magyar lakosság több mint kétszerese a T előfizető...
Indexfórumon találta a Homár ezt a zseniális surmóságot, amivel a T-Mobile kizárólag übertrendi ügyfeleinek kedveskedik, nehogy egy másodpercre is elfelejtsék a multitouch érintőképernyő csillogásától, hogy azért még Magyarországon vannak:Tegnap óta én is iPhone tulajdonos…..
Medve Medve ma ügyet akart intézni a telefoncéggel, de pechjére olyat, ami nincsen benne a hangos menüben. Szopatták persze jó hosszan, az eset különlegessége, hogy nyíltan megmondták, miszerint náluk egy sima kapcsolás "olykor" fél órába kerül. Medve Medve levele a…..