Adatok
vidi500
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ebszállító, műhelykocsi mikor mit szeretnék..
Ritka darab a "vizipók". Vízhűtéses gyárilag nem túl sok készült belőle.Teljesen váratlanul találtam a neten. Léghűtésesem volt előtte. Lecsaptam rá rögtön. Az eladó átvert nem volt törzskönyve nem is az ő nevén volt...…..
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ma kipattant hírünk azért nem kis büszkeséggel tölt el bennünket, hiszen mindenfelé ezt kommunikáltuk, szakmai fórumokon egyértelműen állást foglaltunk és hangot is adtunk véleményünknek. Tárgyaltunk politikusokkal, importőrökkel, döngettünk zárt és nyitott kapukat. Úgy…..
vidi500
2011.07.05 21:37:15
@zootyo: Megveszi azt, csak nem annyiért, amennyiért szeretnék eladni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Lenyűgözött a pici méretek ellenére a karosszéria használhatósága, praktikuma. A padló alatti motorelhelyezésnek köszönhetően elöl, hátul csomagtartó, dönthető hátsó üléstámlákkal, ebből következően a mai elvárásoknak megfelelően bővített csomagtérrel. Kár hogy keveset gyártottak belőle. Alapvetően jobb minőségben készültek, mint a Mo-ra küldött léghűtéses testvéreik. Persze ez már a múlt.
Viszont, ha nem is ebben a 3,05 m méretben, hanem mondjuk 3,5-3,8 m -ben ma is készülhetnének hasonló építésű autók. Ez a gazdaságosan, helytakarékosan, mégis kényelmesen utazni szándékozók nagy kedvence lenne. Igen jó ergonómiájú üléspozíció kialakítása válna lehetővé a kormány mögött, mintaszerű lábtérrel és pedálrenddel, a mai autókhoz viszonyítva több száz kg-os súly megtakarítással, méret megtakarítással, ebből következően alacsonyabb fogyasztással, mégis kompromisszummentes kényelemmel, csomagtérrel, használhatósággal.
Az autóipar más irányba ment el.