Adatok
fzr1000
0 bejegyzést írt és 82 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vasárnap délután van. Holnap munka, vissza a mókuskerékbe. Kora február lévén kinn hideg és szél várja és már olvasta, holnap lehet, hogy ki kell ásni az autót a hó alól. Nem dobja fel a Super Bowl sem. Nem a legjobb adottságok egy hétvégére.
De ha már úgyis itt ülünk a…..
fzr1000
2013.02.05 01:56:07
Nekem mint nem kimondott rally rajongónak a legjobban az tűnt fel hogy a nézők közül senki sem vállalkozott arra hogy a kanyar külső íveken csápoljon pár centire a kocsitól, majd ebből kifolyólag egy hibás(elba&ott) pillanatban esetleg ott pusztuljanak páran.
Zakowski magának való ember, de kétségkívül az autósport egyik ikonikus figurája
Már nem is tudom, melyik olvasónk küldte nekem privátban de arra jól emlékszem, hogy mit válaszoltam neki: ó, ez a kedvenc autóm! Aztán megnéztem a videót, sekélyes német tudásom morzsái…..
fzr1000
2013.01.30 19:05:18
12 milliárdért traffipaxot venni? Nem hinném, hogy a gyorshajtás az egyetlen probléma az utakon. Pláne nem ennyiért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
fzr1000
2013.01.30 11:42:38
@Közlekedőedény:
"Ki látott már cigányt tanulóautóban? Honnan van ezeknek jogsijuk? Van egyáltalán?"
Van nekik és le is vizsgáznak. Én láttam többször is hogy szorított a srácért az egész család (>8fő) a vizsga kiindulási helyén. Természetesen ügyes volt és átment.
"Ki látott már cigányt tanulóautóban? Honnan van ezeknek jogsijuk? Van egyáltalán?"
Van nekik és le is vizsgáznak. Én láttam többször is hogy szorított a srácért az egész család (>8fő) a vizsga kiindulási helyén. Természetesen ügyes volt és átment.
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
"Kommersz DeTomaso Pantera, rögtön kettő, népautó Ford GT40, azok is párban, egy marék, a forgalomba beleszürkülő Porsche 356 meg sirályszárnyas Mercedes 300SL, egy hotrod itt, egy hétköznapi Auburn Speedster ott, egy unalmas Lamborghini Aventador amott... gyenge felhozatal.”.
Mai…..
Mindig veszek pályamatricát, tényleg, mindig. Az M6 építésekor kétszer éves matricát is vettem, mert a régi hatos forgalma elviselhetetlenül lassú volt - a tőlem normális esetben négy percre lévő munkahelyemre háromnegyed óra alatt értem be reggelenként. Pályán meg öt perc…..
fzr1000
2012.07.26 10:28:19
@Palex:
Az eddigi 64e km-en még nem rohadt le a 22 éves verdám sehol pedig még külföldön is járt. (ráadásul még Francia is)
Hogy lehet ez?
Az eddigi 64e km-en még nem rohadt le a 22 éves verdám sehol pedig még külföldön is járt. (ráadásul még Francia is)
Hogy lehet ez?
A youtube csúf temető, mély gödör: úgy tűnik el benne az idő, hogy nyoma sem marad, órák vesznek el a mélyben, mint sáros barna föld rakódik rájuk az újabb és újabb videó, kifényesedett lapátnyelet forgatva eltemet bennünket az internet.
Valahogy így jutottam el ehhez az…..
fzr1000
2012.07.22 17:48:11
@Katana750:
Aha. A filmekben. De ez itt nem az volt abban az időben.
(én az a korosztály vagyok akik még bőven tanultak oroszt az általánosban, szóval volt némi rálátásom az akkori gondolkodásra)
Aha. A filmekben. De ez itt nem az volt abban az időben.
(én az a korosztály vagyok akik még bőven tanultak oroszt az általánosban, szóval volt némi rálátásom az akkori gondolkodásra)
Az Easy Ridert az is ismeri, aki sosem látott mást a tévében, mint Magenheim doktor és Maricsui kalandjait. Azt hiszem a zenéjét még többen hallották: nincs olyan rock- vagy motorosbuli, ahol ne próbálnák eljátszani a one hit wonder Steppenwolf nótáját, a Born to be Wildot.
Ha…..
fzr1000
2012.07.20 18:14:21
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
fzr1000
2012.07.15 12:17:29
A négyfős vandálcsapat két tagját még az autóban érte a kiérkező rendőr Colorado Államban, Snowmass Village egyik, turisták által sűrűn látogatott autós pihenőjében - írta a Huffington Post.
A főleg az autóban hagyott élelemre utazó rongálók 14 autóban okoztak…..
fzr1000
2012.07.12 23:32:46
@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Elnézést a kérdésért de Ön hülye? (mert annak tűnik)
Nagyon nehéz őket megfogni, mondja a szakértő és mi értjük. Aki ma ötven köbcentis motorral vagy robogóval szabálytalanul közlekedik, nem kell tartania az utólagos bírságtól, ha nagy a forgalom, még a rendőrök elöl is megléphet. Az Országos Rendőr-főkapitányság,…..
fzr1000
2012.06.26 09:04:04
@gigabursch: Nem vitatom a ruha hasznosságát de ne döntse már el senki helyettem hogy mikor veszem fel.
Aki meg azzal a marhasággal jött hogy az Ő befizetett TB járulékából engem ne kezeljenek ha nem öltöztem fel, annak csak annyit hogy tőlem meg kb ötször annyit vonnak le havonta mint egy minimálbérestől. Akkor én is szabjam meg hogy kit és mivel lehet az "én" pénzemből gyógyítani?
Aki meg azzal a marhasággal jött hogy az Ő befizetett TB járulékából engem ne kezeljenek ha nem öltöztem fel, annak csak annyit hogy tőlem meg kb ötször annyit vonnak le havonta mint egy minimálbérestől. Akkor én is szabjam meg hogy kit és mivel lehet az "én" pénzemből gyógyítani?
Nem tudjuk pontosan, milyen szempontoknak kell megfelelni ahhoz, hogy valakit fenék és csöcsvillantó hosztesznek tegyék meg egy kiállításon, de adnánk néhány szempontot a jelentkezőknek. Mindenekelőtt nem árt, ha valakinek közel tökéletes gömböt formál valamely fontos…..
fzr1000
2012.03.31 08:59:43
@j'en ai fair any stone: Marha! :-))))))))))
Ez valami egész más, mint aminek látszik. Csodás, áramvonalas kupé, elöl, az orrban, bőséges mennyiségben lóerők… Mégis, ez igazából egy tisztességes családi autó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
fzr1000
2012.03.15 09:08:46
A gazdagsághoz mindig tapad egy jó adag émelygős irigység is. Egészen addig, amíg nem mi vagyunk gazdagok. Ez az autó igazából sose volt még ilyen jó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Abbahagyja a profi versenyzést hazánk egyik legismertebb motorosa, Bitter Sándor. A leginkább utcai és hosszútávú versenyekről ismert Bitti saját Facebook oldalán közölte a hírt és indokolta a döntését:"Befejeztem a versenyzést! A ma este volt a legvégső határidő, amit…..
fzr1000
2012.02.19 10:29:07
@Macskanátha:
"
Ember, "civil" motorosok százai vettek az utóbbi években Suzuki Hayabusa motorkerékpárt, márpedig az simán megfutja a 300 km/h-t. Az ugyan tény, hogy sokan közülük vesedonorként végzik, de ettől még nem egyedi és megismételhetetlen bravúr a versenypályán kívül, közúton 260-al menni... "
Hát veled pajtás komoly bajok vannak. (Lövésed sincs hogy miről beszélsz)
"
Ember, "civil" motorosok százai vettek az utóbbi években Suzuki Hayabusa motorkerékpárt, márpedig az simán megfutja a 300 km/h-t. Az ugyan tény, hogy sokan közülük vesedonorként végzik, de ettől még nem egyedi és megismételhetetlen bravúr a versenypályán kívül, közúton 260-al menni... "
Hát veled pajtás komoly bajok vannak. (Lövésed sincs hogy miről beszélsz)
A szörnyű motorosfilmek, ugye. Mindig azt hiszem, hogy már nincs lejjebb, de aztán újra meg újra belefutok valamibe, ami benyúl a szemhéjam mögé, kirántja a szemgolyómat és összeroppantja azt. Pont ilyen lehet ez is, ám hála az égnek nem kell végignéznünk az egészet. A Co.fee…..
fzr1000
2012.02.17 14:17:27
...itt, hirdesd meg máshol! A csodás helyen ripsz-ropsz fiatalodik egy kicsit, nyilván óracsoportot kellett cserélni időközben. Az új tulajdonos mindenképpen jelentkezzen, kíváncsiak vagyunk a magyarázatra. ..
fzr1000
2012.02.15 19:22:36
@Nigger bácsi:
A kedvedért megnéztem,2003-óta mentem az autóval 61.897km-t.Ha újonnan vettem volna akkor sem mentem volna vele többet.
Apósom 320d-ében (2001-ben újonnan vették)most kb:70e km van. Hogy mik vannak!
A kedvedért megnéztem,2003-óta mentem az autóval 61.897km-t.Ha újonnan vettem volna akkor sem mentem volna vele többet.
Apósom 320d-ében (2001-ben újonnan vették)most kb:70e km van. Hogy mik vannak!
Ideális kerékméret: 18 Mai kedvencünk ez az XT500. A Bastard, vagyis Kurafi névre keresztelt gép ügyes átmenet a café racer és a scrambler között. Az egykori terepgépre rá sem lehet ismerni: rövidebb lett a hátsó villa, Jurgi, az építő más típuséra cserélte – az…..
fzr1000
2012.02.15 06:51:36
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
fzr1000
2012.02.12 23:22:38
@tibsi: Csak szólok hogy 86-ban a 2107-es volt 180e Ft amiből 90-et az igénylésnél kellett kicsengetni,a másik felét meg akkor ha megjött a kiutalás. (5 éves előjegyzéssel)
Ha közben volt áremelés akkor persze azt is.
90-ben jött az értesítés hogy ha gondoljuk akkor mehetünk Győrbe és választhatunk mert van fehér meg világoskék,az ára pedig 300valahányezer Ft.
Nem vettük át mert már nem kellett.
Ha közben volt áremelés akkor persze azt is.
90-ben jött az értesítés hogy ha gondoljuk akkor mehetünk Győrbe és választhatunk mert van fehér meg világoskék,az ára pedig 300valahányezer Ft.
Nem vettük át mert már nem kellett.
fzr1000
2012.02.12 23:25:40
A robogós világnak nem csak napsütötte, szélfútta seggbefagyós, szórakozás és praktikum oldalai vannak, hanem árnyoldalai is. Persze itt nem rettenetes maffiatörténetekre kell gondolni, hanem piti bűnöző köcsögökre, akik kihasználják a könnyű kezelhetőséget és a…..
fzr1000
2012.02.11 19:48:15
@Slampixxx:
Mert ugye a baleseti adó is egy rendkívül értelmes és indokolt dolog. Szükséges volt valljuk be.
Amit az útdíjakkal terveznek a jövőben az szintén. Nekünk ez jó! Értünk teszik!
Mert ugye a baleseti adó is egy rendkívül értelmes és indokolt dolog. Szükséges volt valljuk be.
Amit az útdíjakkal terveznek a jövőben az szintén. Nekünk ez jó! Értünk teszik!
Halogattam, amíg lehetett. Beállítottam a garázsba, és inkább kerülgettem. Ha nagyon útban volt, kiálltam vele egy-két napra, de rettentő nehezen szántam rá magam, hogy megbontsam. Hiszen működött, pöccre indult, sőt, egész jól ment. Még így, legatyásodott kasztnival is mindig…..
fzr1000
2012.02.04 11:37:43
@Stump András:
Megértem,de aki még nem csinált? Egyébként én nem restaurálásra gondolok,hanem egy normális rendbetételre.(főleg lemezmunka)
Megértem,de aki még nem csinált? Egyébként én nem restaurálásra gondolok,hanem egy normális rendbetételre.(főleg lemezmunka)
Ideje továbbgondolni a regisztrációs adó, illetve a rendszámok kérdését, nem pedig hetente új ötletekkel rettegésben tartani az autósokat. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
fzr1000
2012.01.29 01:18:40
@MaCS_70:
"Ha egyszeri 20e és évi 5-6e forintról van szó, az szerintem reális"
De ha erre is fizetnem kell akkor mi a francért járnék 50-essel?
Akkor már átülök egy 125-250-esre és fizetem arra,annak értelme is van.
Egyébként ez a visszafogott árképzési mód nem jellemző a törvényalkotókra.
"Ha egyszeri 20e és évi 5-6e forintról van szó, az szerintem reális"
De ha erre is fizetnem kell akkor mi a francért járnék 50-essel?
Akkor már átülök egy 125-250-esre és fizetem arra,annak értelme is van.
Egyébként ez a visszafogott árképzési mód nem jellemző a törvényalkotókra.
fzr1000
2012.01.29 12:28:00
fzr1000
2012.01.29 16:08:44
@MaCS_70:
Úgy látom értjük egymást csak pontosítani kell egy kicsit.
Tehát:nekem semmi kifogásom a rendszám ellen segédmotorra ha megvalósítható lenne úgy ahogy írtad.
Nekem a műszaki vizsga költségeivel van problémám ha lesz(és törvényalkotóinkat ismerve félek hogy lesz)mivel három jármű+a robesz van a háztartásban és a három eddigit és épp elég költség két évente m.v-ra hordani.(mielőtt bárki lóvés g.cinek tartana közlöm hogy mind a három bőven elmúlt 20 éves és a robesz is 17)
A robeszem tényleg 50-es és megvan az Olasz "forgalmija" is,nem rossz dolog ez,csak ne essenek át a Magyar törvényalkotók a ló túlsó oldalára.(ahogy szoktak)
Úgy látom értjük egymást csak pontosítani kell egy kicsit.
Tehát:nekem semmi kifogásom a rendszám ellen segédmotorra ha megvalósítható lenne úgy ahogy írtad.
Nekem a műszaki vizsga költségeivel van problémám ha lesz(és törvényalkotóinkat ismerve félek hogy lesz)mivel három jármű+a robesz van a háztartásban és a három eddigit és épp elég költség két évente m.v-ra hordani.(mielőtt bárki lóvés g.cinek tartana közlöm hogy mind a három bőven elmúlt 20 éves és a robesz is 17)
A robeszem tényleg 50-es és megvan az Olasz "forgalmija" is,nem rossz dolog ez,csak ne essenek át a Magyar törvényalkotók a ló túlsó oldalára.(ahogy szoktak)
A mai kis színes nem tartozik a robogó, mint praktikus közlekedési eszköz, sem a robogó, mint örömforrás témakörébe. Találtunk pár idiótát a weben, amelyet megmutatnánk érdekességképpen, hátha esetleg valaki nem tudja, mit ne csináljon semmiképp. Engem is vontattak már…..
fzr1000
2012.01.16 22:34:43
fzr1000
2012.01.16 23:21:23
Régi ismerősünk, Csonti - a magyar nepperek Gárdonyi Gézája -, úgy látszik megelégelte az egy helyben pörgést. Az olcsón venni/olcsón adni-elv úgy látszik, működik. Olyannyira, hogy gyorsnaszádként száguldó gazdaságunk és válságunk minden negatívuma ellenére is új…..
fzr1000
2011.12.17 09:11:00
1986. A mexikói foci vb-n a dobogóra esélyes Magyarország egy hatost kap a Szovjetuniótól, a mai napig nem derült ki, hogy a nagy testvérnek feküdtünk le vagy a legendás tésztakúra vágott minket haza. Argentína megnyerte a VB-t, az isteni Diego pedig két olyan gólt tolt az angolok…..
fzr1000
2011.12.03 23:28:19
@Fefi: Lövöd a lényeget!
Még annyit hogy a mostani F1 azért sem nagyon érdekel már(kb:84-től 07-ig követtem folyamatosan) mert évről évre egyre több f.sz szabályt variálnak/vezetnek be amivel teljesen elqrják a versenyeket. (gumikkal való sz.rakodás hogy ki milyet tehet fel és abból mennyit használhat, ökör időmérő szervezés, ba.zakodás a blokkokkal/elektronikával/szárnyakkal hogy nehogy már versenyezhessenek a csapatok egymással,stb.)
Miért nem autóversenyezhetnek "szabadon" mint régen?
(és Mo-on az utóbbi időben miért csak hülyék közvetíthetnek F1-et?)
Még annyit hogy a mostani F1 azért sem nagyon érdekel már(kb:84-től 07-ig követtem folyamatosan) mert évről évre egyre több f.sz szabályt variálnak/vezetnek be amivel teljesen elqrják a versenyeket. (gumikkal való sz.rakodás hogy ki milyet tehet fel és abból mennyit használhat, ökör időmérő szervezés, ba.zakodás a blokkokkal/elektronikával/szárnyakkal hogy nehogy már versenyezhessenek a csapatok egymással,stb.)
Miért nem autóversenyezhetnek "szabadon" mint régen?
(és Mo-on az utóbbi időben miért csak hülyék közvetíthetnek F1-et?)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz