Adatok
HHOnda
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Felhőtlen tavaszt Mindenkinek!
Ezt a bejegyzést pár hete kezdtem írni, pihentettem, szerkesztgettem, közben Patkolttojás kolléga megelőzött, de sebaj!
Jól látjátok, nem könnyeztek, a HHO News csatorna ismét jelentkezik. Nem fejezte be a sugárzást, csak érdeklődés és…..
![](https://m.blog.hu/hi/hidrogen/image/.external/.thumbs/f634657c9b572304995a836a483cd1fa_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A legenda szerint a főnix madár milyest a fészke elkészül elégeti magát a saját fészkével együtt, de újraéled! Éppen ezért az újjászületésnek is a jelképe. Nem gondolnám, hogy a HHO téma eltűnt volna véglegesen, sőt, szerintem még csak most kezdődik majd a forradalma.…..
HHOnda
2013.08.09 22:15:22
@hydrokrimi: Szia!
Ez a kemény habképződés ismerős nekem, nálam is jelentkezett.
Kísérleteztem pl. a lemezek vagy akár a tömítések, csövek megváltoztatásával.
Igaz ilyenkor nem pulzált a folyadék csak leürült és kb. 3A volt max.
Az elektrolit nálam 2%-os és 0-22A-ig tudom a PWM-el (300Hz) változtatni az áramot. A cella 11 lemezes és 12.5/24 cm.
A habosodást elektrolit töménysége, vagy a víz ill. szennyező anyagok is okozhatják. A pulzálás pedig a nem megfelelő gázelvezetés hibája is lehet.
Szerintem a szerkód rendben van, bár nem látszik minden a videóból pl a lemezek távolsága de működnie kell.
Remélem tudtam valamiben segíteni (Patkottojás sokkal több tudással és tapasztalattal rendelkezik ezen a téren, Ő többet tud segíteni).
Minden jót!
Ez a kemény habképződés ismerős nekem, nálam is jelentkezett.
Kísérleteztem pl. a lemezek vagy akár a tömítések, csövek megváltoztatásával.
Igaz ilyenkor nem pulzált a folyadék csak leürült és kb. 3A volt max.
Az elektrolit nálam 2%-os és 0-22A-ig tudom a PWM-el (300Hz) változtatni az áramot. A cella 11 lemezes és 12.5/24 cm.
A habosodást elektrolit töménysége, vagy a víz ill. szennyező anyagok is okozhatják. A pulzálás pedig a nem megfelelő gázelvezetés hibája is lehet.
Szerintem a szerkód rendben van, bár nem látszik minden a videóból pl a lemezek távolsága de működnie kell.
Remélem tudtam valamiben segíteni (Patkottojás sokkal több tudással és tapasztalattal rendelkezik ezen a téren, Ő többet tud segíteni).
Minden jót!
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Üdv Gázfacsarók!
Lassan elérkezik a várva várt időnk... Eljön az a világ ami mindenkinek a legjobb. Az autó gyárak és tervező irodák lassan észbe kapnak, hogy az épp aktuális projektjeik, amik annyira bonyolultak, hogy lefoglalják még a zseni kapacitást, kapisgálják: kilóg a…..
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Szurkolást????? Mihez is? Hogy bírjuk a benzináremelés maratont szusszal...Mostanra gondolom minden Kedves Olvasónk visszatért a nyaralásból, feltöltődve energiával, élményekkel és (vagy) szilikonnal.Gondoltam megosztom pár tapasztalatom, gondolatom a nagyérdeművel, ami az utolsó…..
Víz az üzemanyaghoz!
Linkgyűjtemény HHO és egyéb megújuló energia témában, + kiegészítés április 28-án
2011.04.22 15:28:00
![](https://m.blog.hu/hi/hidrogen/image/.external/.thumbs/b81ef90c4a7cbd1c35bca65d7168f169_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Napsugaras Napsugarat Mindenkinek!
Tele van a város szerelemmel, no meg aggódó autósokkal. Itt a tavasz, minden kellemes hozadékával, de a nyár várhatóan nem fog túl sok jót hozni. Valami nóta ugrik be, azt hiszem Zorántól, "ne várd a májust kedvesem" röfrénnel. Szomorúan…..
HHOnda
2011.05.31 22:32:42
@patkolttojas: Szia. Köszönöm a gyors reagálást. Kipróbálom a gyújtási-szög állítást. A gyári érték be van jelölve így, vissza tudom tekerni.
Az biztos hogy valami történik a motorban a HHO-nak köszönhetően és ez jó dolog.
Csak két hete működtetem a kocsiba, nincs sok tapasztalatom, előtte hónapokig kísérleteztem amikor csak volt időm, jobb híján a szobám íróasztalán. Alig vártam a végeredményt, az első tapasztalásokat, amiket megoszthatok Veletek is. Túlzottan nem bíztam a sikerben de, láttam benne fantáziát. A PWM-re helyeztem a hangsúlyt. Különböző impulzus generátorokkal próbálkoztam hullámforma, kitöltési tényező, stb. Azt tapasztaltam hogy a különböző beállítások nem azonnal okoznak változást a cellában (gáz, habzás, hőfok) lehet hogy csak órák után. A bontó összeépítésekor rámértem nincs-e zárlat a lemezek között. Nem volt, viszont a középső lemeztől jobbra balra eső második lemezeknél feszültséget mértem ekkor még folyadék sem volt a cellában. Az érdekes még hogy, ha átvittem akár a szoba másik felébe már más értéket mutatott a műszer. Ezt csak azért írom le mert lehet hogy az sem mindegy hol működik a szerkezet. Úgy magyaráztam ezt a jelenséget mint egy detektoros rádióvevőt amely az antennából szól táp nélkül. Az elektromágneses erőterek jobban befolyásolták a működést mint pl. a PWM frekije, ezt kipróbáltam, de végül is idő hiányában, abba hagytam a kísérletezést.
Az biztos hogy valami történik a motorban a HHO-nak köszönhetően és ez jó dolog.
Csak két hete működtetem a kocsiba, nincs sok tapasztalatom, előtte hónapokig kísérleteztem amikor csak volt időm, jobb híján a szobám íróasztalán. Alig vártam a végeredményt, az első tapasztalásokat, amiket megoszthatok Veletek is. Túlzottan nem bíztam a sikerben de, láttam benne fantáziát. A PWM-re helyeztem a hangsúlyt. Különböző impulzus generátorokkal próbálkoztam hullámforma, kitöltési tényező, stb. Azt tapasztaltam hogy a különböző beállítások nem azonnal okoznak változást a cellában (gáz, habzás, hőfok) lehet hogy csak órák után. A bontó összeépítésekor rámértem nincs-e zárlat a lemezek között. Nem volt, viszont a középső lemeztől jobbra balra eső második lemezeknél feszültséget mértem ekkor még folyadék sem volt a cellában. Az érdekes még hogy, ha átvittem akár a szoba másik felébe már más értéket mutatott a műszer. Ezt csak azért írom le mert lehet hogy az sem mindegy hol működik a szerkezet. Úgy magyaráztam ezt a jelenséget mint egy detektoros rádióvevőt amely az antennából szól táp nélkül. Az elektromágneses erőterek jobban befolyásolták a működést mint pl. a PWM frekije, ezt kipróbáltam, de végül is idő hiányában, abba hagytam a kísérletezést.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tegnap voltam a gépemmel műszaki vizsgán (26 éves Honda Civic karbis 12 szelep)
Minden rendben volt csak a kipufogó gáz összetételét nem értették mert kikapcsolt HHO mellett (az nap be sem kapcsoltam épp e miatt) alap és emelt fordulaton is megfelelt egy jól működő katalizátoros gép értékeinek.
Nekem ez már nagy eredmény, a fogyasztás csökkenés csak hab a tortán.
Üdv.:HHOnda