Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HHOnda

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A legenda szerint a főnix madár milyest a fészke elkészül elégeti magát a saját fészkével együtt, de újraéled! Éppen ezért az újjászületésnek is a jelképe. Nem gondolnám, hogy a HHO téma eltűnt volna véglegesen, sőt, szerintem még csak most kezdődik majd a forradalma.…..
HHOnda 2013.04.22 22:29:08
Szia Patkolttojás.
Köszönöm a gyors válaszodat.
Csak röviden írok szerintem így jobban értelmezhető lesz a tapasztalatom ill. amiben még a segítségedet kérném.
A tisztítás kimosás valamivel vagy, szétszedett állapotban kell elvégezni?
Az előgyújtás rendben a többi nem érint mivel ez egy sima karbis motor katalizátor nélkül.
A gyertyák inkább galamb szürkék de ezek a HHO beépítése előtt is olyanok voltak (Svájcból ahonnan a kocsi be lett hozva állítólag az akkori zöldkártyás előírások ezt a szegényebb keveréket írták elő.) Akkor a 6.4l éves átlagfogyasztás is egy jó érték egy ilyen 1500 motortól amit a HHO-nak köszönhetően 5.2l átlagra sikerült csökkenteni. (ez a csökkenés tűnt most el) Ha viszont kikapcsolnám a rendszert még talán a régi értéktől is több lenne. (pl. véletlen elfelejtem bekapcsolni indulás után, hamar érezni hogy már a motor követeli a "pót üzemanyagot"
A PWM miatt valószínű hogy nem érzékelem a változást ahogyan írtad is.
A mért értékek (A/V gáz mennyiség nem változtak) legalább is a mostani mérések alapján. A cella hőmérséklete 40 C fölé nem ment soha (télen mindig rá csavartam a PWM et hogy hamarabb elérje az optimális hőfokot majd onnan vissza a szokásos beállításra).
Buborékoltatót használok (a beépítéskor próbaképpen kihagytam, valamivel több gáz termelődött egységnyi idő alatt).
A buborékoltató és az onnan visszaszívást gátló szelep együtt, véleményem szerint már jelentősen csökkenti a cella gázhozamát, az én rendszeremben mindenképp.
Üdv.: HHOnda
HHOnda 2013.04.25 22:25:34
Szia Patkolttojás!
A lemezeim sajnos nem tudom milyen minőségűek de, ahogy írod az már hamarabb jelentkezhet ha nem bírná 2% KHO-t. Tény hogy a télen volt barnulás és habosodás is, valószínű valahogy bele került a rendszerbe a denaturált szesz amit a buborékoltatóba tettem (a szintet úgy állítottam be a kiegyenlítőben hogy a cellákat ne lepje el az elektrolit így gond nélkül indult a legnagyobb hidegben is. Ezt Te írtad vagy mutattad be ha jól emlékszem. A mérést az általad bemutatott "palackos" módszerrel mértem a kezdetekkor és most is, szinte elhanyagolható a különbség (azért kérdeztem hogy mi lehet még ami miatt nincs meg a fogyasztás csökkenés ill. továbbra is azt állítom hogy a közvetlen cellától levett gázhozam magasabb főleg ha ehhez még vákuum is társul mint pl. egy motor szívó hatása).
Az MMW érték 8A körüli áramfelvételnél a legmagasabb ez lehetséges vagy esetleg nem jól mérek valamit?
Eredmények hamarosan lesznek.
Ha lesz időm a tanácsaid alapján azokat a pontokat végig járni amik okozhatták a problémát. Két hét múlva műszaki a kocsin a HHO maradhat már kérdeztem, az utólagos ledes nappali menetfény felszereléséről viszont lebeszéltek még nincs kiforrva ez a dolog (mint valamikor a pótféklámpa vagy a ködlámpa felszerelése) pedig ezzel is lehetne fogyasztás csökkenést és káros anyag kibocsájtást mérsékelni és még jobban is betölti a funkcióját.Szerintem ha az USA tagállamai közé csatlakoztunk volna akkor is maradt volna a hülyeség de hagyjuk.
Köszi a gyors válaszokat.
Üdv.: HHOnda
HHOnda 2013.08.09 22:15:22
@hydrokrimi: Szia!
Ez a kemény habképződés ismerős nekem, nálam is jelentkezett.
Kísérleteztem pl. a lemezek vagy akár a tömítések, csövek megváltoztatásával.
Igaz ilyenkor nem pulzált a folyadék csak leürült és kb. 3A volt max.
Az elektrolit nálam 2%-os és 0-22A-ig tudom a PWM-el (300Hz) változtatni az áramot. A cella 11 lemezes és 12.5/24 cm.
A habosodást elektrolit töménysége, vagy a víz ill. szennyező anyagok is okozhatják. A pulzálás pedig a nem megfelelő gázelvezetés hibája is lehet.
Szerintem a szerkód rendben van, bár nem látszik minden a videóból pl a lemezek távolsága de működnie kell.
Remélem tudtam valamiben segíteni (Patkottojás sokkal több tudással és tapasztalattal rendelkezik ezen a téren, Ő többet tud segíteni).
Minden jót!
Szurkolást????? Mihez is? Hogy bírjuk a benzináremelés maratont szusszal...Mostanra gondolom minden Kedves Olvasónk visszatért a nyaralásból, feltöltődve energiával, élményekkel és (vagy) szilikonnal.Gondoltam megosztom pár tapasztalatom, gondolatom a nagyérdeművel, ami az utolsó…..
Napsugaras Napsugarat Mindenkinek! Tele van a város szerelemmel, no meg aggódó autósokkal. Itt a tavasz, minden kellemes hozadékával, de a nyár várhatóan nem fog túl sok jót hozni. Valami nóta ugrik be, azt hiszem Zorántól, "ne várd a májust kedvesem" röfrénnel. Szomorúan…..
HHOnda 2011.05.31 19:46:16
Köszönöm szépen a válaszokat.
Visszaolvasva valóban nem voltam teljesen egyértelmű.
A 2750-es ford.=100 Km/h csak egy irányadó volt mivel, vannak hosszabbra áttételezett váltók is így, könnyebb viszonyítanotok más járgányokon tapasztaltakkal.
110-ig 5.-ben még a lábfejemen is érezhető az elgémberedés hosszú úton (erősebb visszahúzórugót kell beszerelnem lehet).A probléma inkább ezen tempónál való még további gyorsításkor ill. még nagyobb sebességnél és ezzel együtt fordulatnál történik. A kipufogós példa azért jó mert, egyszer úgy hegesztették meg a hátulsó dobot hogy összeomlott benne a kőzetgyapot és, lezárta a kimeneti nyílást, kis fordulaton szépen dolgozott de,nagy fordulaton a gáz feltorlódott, szinte megtorpant a masina. Az érzés ez. Fékpadon persze mindezt jobban ki lehetne mutatni.
A gáztermelés tényleg X. Nem valószínű a 6L az 1.6-hoz közelebb áll vagy a 0.6-hoz. Viszont tapasztalok olyat hogy, kikapcsolt cellánál is már, nem olyan mint az előtt volt. Valakitől olvastam itt hogy, nem érte el a kívánt hatást ill. kiszerelte más okból és utána jelentkezett ill. továbbra is megmaradt a fogy. csökk. Ez hogy lehetséges?
Valamint, mennyi gáz nyerhető ki 1l KHO-os desztvízből? (1000Km 1l, ilyet is olvasni
(1l-ből 35l gáz a következő) (nekem olyan bontóm van ami 3l/perc 1.5l elektrolittal elmegyek 800-1000Km olvastam máshol)
Nekem ez ami nagyon ellentmondásos.
Visszatérve a jelenségre.Bármennyire is kis mennyiségű HHO jut egy munkaütemre magas fordulaton, ami változik az az előgyújtás 14.2-ről 30 fokra és ez nagyon sok szerintem, ha arról van szó hogy a Hidrogén megváltoztatja a benzin levegő keverék gyulladási késedelmét, akár negatív akár pozitív irányba, akkor nyomaték vesztés lép fel.
A megoldás talán (amit nem tudok kipróbálni) egy 6. fokozat lenne - kis fordulat nagy nyomaték.
HHOnda 2011.05.31 22:32:42
@patkolttojas: Szia. Köszönöm a gyors reagálást. Kipróbálom a gyújtási-szög állítást. A gyári érték be van jelölve így, vissza tudom tekerni.
Az biztos hogy valami történik a motorban a HHO-nak köszönhetően és ez jó dolog.
Csak két hete működtetem a kocsiba, nincs sok tapasztalatom, előtte hónapokig kísérleteztem amikor csak volt időm, jobb híján a szobám íróasztalán. Alig vártam a végeredményt, az első tapasztalásokat, amiket megoszthatok Veletek is. Túlzottan nem bíztam a sikerben de, láttam benne fantáziát. A PWM-re helyeztem a hangsúlyt. Különböző impulzus generátorokkal próbálkoztam hullámforma, kitöltési tényező, stb. Azt tapasztaltam hogy a különböző beállítások nem azonnal okoznak változást a cellában (gáz, habzás, hőfok) lehet hogy csak órák után. A bontó összeépítésekor rámértem nincs-e zárlat a lemezek között. Nem volt, viszont a középső lemeztől jobbra balra eső második lemezeknél feszültséget mértem ekkor még folyadék sem volt a cellában. Az érdekes még hogy, ha átvittem akár a szoba másik felébe már más értéket mutatott a műszer. Ezt csak azért írom le mert lehet hogy az sem mindegy hol működik a szerkezet. Úgy magyaráztam ezt a jelenséget mint egy detektoros rádióvevőt amely az antennából szól táp nélkül. Az elektromágneses erőterek jobban befolyásolták a működést mint pl. a PWM frekije, ezt kipróbáltam, de végül is idő hiányában, abba hagytam a kísérletezést.