Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gkc

0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
István egészen addig boldog volt, hogy a Magyar Postán feladott csomagját nyomonkövetési információk alapján követheti, amíg rá nem jött, hogy milyen is az. Össze vissza ugráló státuszok, helyszínek és dátumok alapján próbált rájönni, mikor érdemes várnia a csomagos postást. Hiába. Rendszeresen…..
Mit tegyünk, ha nem azt kaptuk, amit megrendeltünk, de hiába adják vissza a pénzünket, buktuk a szállítási költséget? A kamu kovácsoltvas kalandja sajnos hiába ért jó véget, mégis mínuszban zárt a vásárló. 2019. június 7-én 3 db fali kovácsoltvas konzolt rendeltünk a kovacsoltvas.hu oldalon…..
"A vásárlónak mindig igaza van!" - mondja az ősi kereskedőparancsolat, amit a vevők egy része előszeretettel értelmez úgy, hogy az eladónak a deal érdekében mindig, mindenhez jó képet kell vágnia. Pedig nem. Persze az abszolút elvárható, hogy a kereskedő vagy szolgáltató  udvariasan és…..
Az alábbi levél írójával hosszan leveleztem, mert a sztori annyi extrém elemet tartalmazott. Eleve mi az, hogy egy 2 nappal korábbi vásárlás miatt csapnak le valakire? Nem beszélve arról, hogy rekonstruálják a vásárlását, egrecíroztatják az irodában, majd zárésnak aláíratnak vele egy…..
Zeo problémáját még tavaly kezelte ilyen brilliánsan a Cinema City, de lassan mi is ráfutunk a 2018-ra, búék mindenkinek!..
gkc 2018.01.20 11:18:50
@ptspts: azért nem fogja, mert akkor a többi "problémás ügyfél"-nek is kéne adni kupont. Nagyjából mindenkinek, aki aznap a teremben volt. Ezzel nyilván egyben azt is elismernék, hogy gond volt. Pitiánerországban ez nem fog menni.
Az IKEA hoszú-hosszú évekig egyet jelentett a vásárlóbarát kereskedelmi hozzáállással, a kompetens ügyintézéssel és az gondos panaszkezeléssel. Erre jön itt ez a levél. Lehet, hogy már a fasírt és a szerencsebambusz sem a régi? Kedves Tékozló Homár! Kálváriám az IKEA áruházzal nem csak…..
gkc 2018.01.08 20:19:05
@stakeholder Manyecs: nem hiszem, hogy Csilla rászorul az általam gyűjtött pénzre, de sosem változik a helyzet, ha legyintünk az ilyesmire, ha igaza van, ha nincs. Az IKEA nekem is elég flegma volt egyszer, gondolom túl sokan legyintettek előttem is. Amúgy te nem terézágyú vagy más néven? Vagy nem rokonod szegről-végről? :(
gkc 2018.01.20 11:15:01
@stakeholder Manyecs: "problémás ügyfél", mi? :)
Tanulságos történet a jóvágású iPhone-ból hipp-hopp féltéglává lefokozott mobilról. Reméljük, olvasónk azért végül nem lett youtube-sztár a felgyújtott készülékkel. Tisztelt Tékozló Homár! így jártam tegnap: Vettem egy telenor függő Iphone készüléket, természetesen nem az előfizetőtől, imei…..
gkc 2018.01.09 10:02:13
@CID: szerintem egyáltalán nem romantikus elképzelés, amit leírtam, csak egyelőre még szokatlan. Ezt hívják tulajdonosi szemléletnek. És egyáltalán nem is az ügyfélszolgálatost kritizálom, hanem a cég általános hozzáállását (fejétől bűzlik a hal). Az általam leírt ideális ügyfélszolgálatos nem így születik (csak kevés, de az már a saját cégét csinálja), hanem tréning kérdése. Ez megintcsak plusz munka, pénz és idő, de általában megéri. Minden jobbító szándékú tevékenység megtérül egy cégen belül. Ilyen kultúrájú helyen egyébként az ügyfélszolgálatos is szívesebben dolgozik, mert a kedvességet nehéz úgy tettetni, hogy ne lógjon ki a lóláb.

Ha van itt PR-os biztos helyesbíteni tud, de nekem úgy tűnik, hogy a telenor ebben az ügyben nem nyert semmit. Fikarcnyit sem. Épp ellenkezőleg. Lefogadom, hogy a grafikonjaik is lefelé mennek (már a valósak, nem az agymosó céllal készültek...). Valószínűleg az ügyfélszolgálatos tudja/érzi ezt a legjobban.
gkc 2018.01.09 10:52:58
@CID: igazad van, a tulajdonosi szemlélet már ismeretlen, de csak azért mert volt 40 év szocializmus ami nem kedvezett neki. Valójában 2 generáció alatt teljesen kiirtotta. Ugyanennyi, vagy talán kevesebb kell, hogy visszatérjen. Hangsúlyozom, vezetői szinten. Nincs itt valaki, aki ért ehhez?
gkc 2018.01.09 11:13:10
@CID: miért ne éltek volna. Nagyon is közé van amúgy. Alighanem a mostani tizenévesek gyerekeivel fog kitisztulni ez a korlátolt hozzáállás.
"Hogy ne csak mindig szegény Magyar Postát üssük". Tragikomikus módon ezzel a felkiáltással került ki nemrég a Homárra az extrém nagyértékű, 81 000 forintos csomagot elhagyó Trans-O-Flex sztorija. Erre nem telt bele egy hét, és ránkcáfolt az élet meg a Magyar Posta. Szomorú, de igaz történet…..
Este 9-es műszakzárás? Hiperszigorú ügyfélszolgálati protokoll? Vagy esetleg tényleg az Idők Atyja beszélgetett Adrival Narniából, amíg belefért neki? Akinek van tapasztalata az OTP netbank csetjável, esetleg segíthetne megfejteni a rejtélyt!  Sziasztok, Szeretném veletek megosztani az esetet,…..
gkc 2018.01.08 20:12:07
@Xezs6: haggyad már! Terézágyú képviseli a kretén ügyfélkezelést. Nélküle nem lenne vita! ;)
  Azannya! Az Erste aztán tudja, mi kell ahhoz, hogy az ügyfelek kiváltságosnak érezzék magukat! Lényegretörő és - szándékán kívül, de - nagyon hasznos tippek-trükkök poszt a bank Privilégium L számlájáról. Kedves Homár! Nyitottam 2017.05.16-án egy Erste Prviligéium L számlát, mely teljesen…..
Az Index hűtős fórumában megoszlanak a vélemények, hogy a Liebherr a hűtők Rolls-Royce-a vagy Audija, de az alapvetésnek számít, hogy minőségi háztartási gép. Ami persze azért meghibásodhat, de azt gondolná az ember, hogy prémium termékhez prémum vevőszolgálat dukál. Aha. Ki szeretne otthon…..
Határozott fellépéssel bármit el lehet érni. Miklósnak az Ikeában nem volt hangulata számlát ellenőrizni a biztonsági őrrel:Tegnap vásároltam az IKEÁban. Teljes megdöbbenésemre a pénztártól való távozás után hozzám lépett egy udvarias biztonsági őr aki kérte hogy…..
Aiiaiiyo (kábé hatvan évvel ezelőtt lett RJB) állam bácsit reklamálja.A fordítók átka, hogy semmit nem tudnak már nyugodtan nézni, hallgatni, olvasni, mert rááll a fülük, szemük a félrefordításokra.Mivel nagyon dícsérték a Family Guy magyar hangjait és fordítását,…..