Adatok
lbs0420
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A francia Jacqueline Auriol a világ első női katonai berepülőpilótája az 1940-es években a háború után az Elysee palota lakója volt.
Madam Auriol az 1950-es és 1960-as években több sebességi repülési világrekordot is felállított. Apósa, a francia miniszterelnök…..
Öt év brüsszeli herevere után új meló után kell néznie Bokros Lajosnak, ugyanis saját szerencsétlen pártocskájával nem sikerült összegyűjtenie az induláshoz szükséges ajánlásokat az uniós választásra. Sose értettem, miért próbál politizálni az, akinek fingja nincs az…..
#364 Az Ig Nobel-díj játék a szavakkal, az "ignoble" szó alantas származású, nemtelen dolgokra utal. Azok részesülnek benne, akik különösen haszontalan kutatást végeznek, például feltalálnának valamit, ami már VAN. Az egyetlen ember, aki az Ig Nobel és a valódi Nobel-díj…..
Már csak pár hónap és Tarlós mester átadja szeretett városlakóinak a négyes metrót, az elmúlt húsz év egyik legnagyobb elkúrását. Persze a bukásra álló kőbunkó főpolgi helyében bárki más ugyanezt tenné. Nem az ő saruk elsősorban, a fekália ügyes tálalásában és…..
lbs0420
2014.01.08 16:14:28
@a 17 éves Parker Schnabel: @lbs0420: Nagyon szellemesnek akarsz látszani... Csak nem temetőcsősz vagy?
De szeretnélek emlékeztetni - mint már annyiszor megtettem a magatokfajtákkal - hogy talán nem kellene elrugaszkodni a topic tárgyától az M4 metróvonaltól, meg a magyar tömegközlekedéstől!
Itt műszaki - közgazdasági kérdéseket illik megvitatni,nem pedig aktualizálni kívánt belpolitikai pocskondiázást folytatni.
Érdemi hozzászólni valód van ehhez a témához?
Különben éppen ideje lenne elgondolkodni rajta - és erre remélem sor is fog kerülni - hogy még a dicstelen antivilágban értelmetlenül megszüntetett Bicske-Alcsút-Székesfehérvár összekötővonalat újra feltámasztják, egy deltavágánnyal kiegészítve, hogy a Budapest Hegyeshalmi fővonal mindkét balatoni fővonallal újra össze legyen ezen a mellékvonal szakaszon is kötve, mert a Balaton déli partján húzódó fővonal egyben a Budapest Zágráb nemzetközi összeköttetés is.
És lehetne az onnan felfelé jövő forgalom egy részét Győr és az osztrák határ felé is terelni, Budapest érintése nélkül!
Emellett ha véletlenül valahol a térségben havária következik be a vasúti közlekedésben, akkor fontos tehermentesítő feladata is lehet.
De a Székesfehérvár Pusztaszabolcs átkötő vonallal együtt a hegyeshalmi fővonalat közvetlenül lehet a pécsivel is kapcsolatba hozni.
Ezt neked írtam, csak a gép címezte vissza a sajátomra.
De szeretnélek emlékeztetni - mint már annyiszor megtettem a magatokfajtákkal - hogy talán nem kellene elrugaszkodni a topic tárgyától az M4 metróvonaltól, meg a magyar tömegközlekedéstől!
Itt műszaki - közgazdasági kérdéseket illik megvitatni,nem pedig aktualizálni kívánt belpolitikai pocskondiázást folytatni.
Érdemi hozzászólni valód van ehhez a témához?
Különben éppen ideje lenne elgondolkodni rajta - és erre remélem sor is fog kerülni - hogy még a dicstelen antivilágban értelmetlenül megszüntetett Bicske-Alcsút-Székesfehérvár összekötővonalat újra feltámasztják, egy deltavágánnyal kiegészítve, hogy a Budapest Hegyeshalmi fővonal mindkét balatoni fővonallal újra össze legyen ezen a mellékvonal szakaszon is kötve, mert a Balaton déli partján húzódó fővonal egyben a Budapest Zágráb nemzetközi összeköttetés is.
És lehetne az onnan felfelé jövő forgalom egy részét Győr és az osztrák határ felé is terelni, Budapest érintése nélkül!
Emellett ha véletlenül valahol a térségben havária következik be a vasúti közlekedésben, akkor fontos tehermentesítő feladata is lehet.
De a Székesfehérvár Pusztaszabolcs átkötő vonallal együtt a hegyeshalmi fővonalat közvetlenül lehet a pécsivel is kapcsolatba hozni.
Ezt neked írtam, csak a gép címezte vissza a sajátomra.
lbs0420
2014.01.08 14:01:22
@a 17 éves Parker Schnabel: Érdekes hogy a magatokfajták meg nem voltak felháborodva amikor a Csillag - Kóka féle közlekedési kormányzat(?) a mostani mélységre nyomta le a magyar tömegközlekedést!
Az nem volt "dorbézolás", hogy a szovjet államadósság fejében leszállított orosz "Uzsgyi" kétrészes motorvonatok - amiken a gyártó Metrowagonmash cég a mi kontókra - megtanult nagyvasúti motorvonatot gyártani, 30%-kal kerültek többe mint az Európa siker gyönyörű-szép és igen megbízható Siemens-Düwag gyártmányú Desiro motorvonatok amelyekkel minőségi ugrás következett be a mellékvonalak közlekedési kultúrájának a fejlesztésében?
Az nem volt "dorbézolás", hogy a szovjet államadósság fejében leszállított orosz "Uzsgyi" kétrészes motorvonatok - amiken a gyártó Metrowagonmash cég a mi kontókra - megtanult nagyvasúti motorvonatot gyártani, 30%-kal kerültek többe mint az Európa siker gyönyörű-szép és igen megbízható Siemens-Düwag gyártmányú Desiro motorvonatok amelyekkel minőségi ugrás következett be a mellékvonalak közlekedési kultúrájának a fejlesztésében?
lbs0420
2014.01.08 16:07:22
@lbs0420: Nagyon szellemesnek akarsz látszani... Csak nem temetőcsősz vagy?
De szeretnélek emlékeztetni - mint már annyiszor megtettem a magatokfajtákkal - hogy talán nem kellene elrugaszkodni a topic tárgyától az M4 metróvonaltól, meg a magyar tömegközlekedéstől!
Itt műszaki - közgazdasági kérdéseket illik megvitatni,nem pedig aktualizálni kívánt belpolitikai pocskondiázást folytatni.
Érdemi hozzászólni valód van ehhez a témához?
Különben éppen ideje lenne elgondolkodni rajta - és erre remélem sor is fog kerülni - hogy még a dicstelen antivilágban értelmetlenül megszüntetett Bicske-Alcsút-Székesfehérvár összekötővonalat újra feltámasztják, egy deltavágánnyal kiegészítve, hogy a Budapest Hegyeshalmi fővonal mindkét balatoni fővonallal újra össze legyen ezen a mellékvonal szakaszon is kötve, mert a Balaton déli partján húzódó fővonal egyben a Budapest Zágráb nemzetközi összeköttetés is.
És lehetne az onnan felfelé jövő forgalom egy részét Győr és az osztrák határ felé is terelni, Budapest érintése nélkül!
Emellett ha véletlenül valahol a térségben havária következik be a vasúti közlekedésben, akkor fontos tehermentesítő feladata is lehet.
De a Székesfehérvár Pusztaszabolcs átkötő vonallal együtt a hegyeshalmi fővonalat közvetlenül lehet a pécsivel is kapcsolatba hozni.
De szeretnélek emlékeztetni - mint már annyiszor megtettem a magatokfajtákkal - hogy talán nem kellene elrugaszkodni a topic tárgyától az M4 metróvonaltól, meg a magyar tömegközlekedéstől!
Itt műszaki - közgazdasági kérdéseket illik megvitatni,nem pedig aktualizálni kívánt belpolitikai pocskondiázást folytatni.
Érdemi hozzászólni valód van ehhez a témához?
Különben éppen ideje lenne elgondolkodni rajta - és erre remélem sor is fog kerülni - hogy még a dicstelen antivilágban értelmetlenül megszüntetett Bicske-Alcsút-Székesfehérvár összekötővonalat újra feltámasztják, egy deltavágánnyal kiegészítve, hogy a Budapest Hegyeshalmi fővonal mindkét balatoni fővonallal újra össze legyen ezen a mellékvonal szakaszon is kötve, mert a Balaton déli partján húzódó fővonal egyben a Budapest Zágráb nemzetközi összeköttetés is.
És lehetne az onnan felfelé jövő forgalom egy részét Győr és az osztrák határ felé is terelni, Budapest érintése nélkül!
Emellett ha véletlenül valahol a térségben havária következik be a vasúti közlekedésben, akkor fontos tehermentesítő feladata is lehet.
De a Székesfehérvár Pusztaszabolcs átkötő vonallal együtt a hegyeshalmi fővonalat közvetlenül lehet a pécsivel is kapcsolatba hozni.
Fél éve volt, hogy a vasutassapkás Orbánon vigyorogtunk.... a kép apropóján mondjuk kevésbé: Viktor megígérte Gaskónak, hogy kifizeti minden vasutasnak az egyszeri 150 ezer forintot (az árvíz miatt engedtek egy százast) + 10% béremelést 2007. júliusig visszamenőlegesen.A sztori…..
lbs0420
2011.11.21 23:05:52
@Viktus: Most is az, csak kormányzati szinten 1968 óta igyekeznek ezt a gerincet megroppantani... A mostani kormány sem sokkal jobb...
lbs0420
2011.11.24 07:15:20
@Dirty Harry:... És akkor nézzük meg, hogy milyen szolgáltatást kaptunk a 8 év alatt elköltött 1500 Mrd-ért? Egyre rosszabbat, ami azért a volánokról nem mondható el. És ezzel nem azt akarom mondani, hogy "az állam rossz gazda", hiszen a volánok is állami cégek....
Mire költöttek 1500Mrd-ot?
Mert hogy nem a MÁV-ra az tény!
És a "Volán"-ok milyen szolgáltatásokat nyújtanak?
Ha a buszos balesetek gyakoriságát összehasonlítjuk a vasúti balesetekkel, ahol mindkét esetben utas sérül meg -akkor már igen érdekesen alakul az eredmény!
És még itt is főleg azok a jellemzőek, amikor a közúton a közlekedő vonat elé hajtanak!
A legeldugottabb madzagvonalon is valamiféle biztosítóberendezés üzemel a közlekedés biztonságának az érdekében.
A közúti közlekedésnél miféle biztonsági berendezés van?
A másik, hogy hol van egy autóbusz komfortérzete egy - akár kifogásolható vasúti kocsiéhoz?
A szűk ülésbe belepréselve ülhetsz órák hosszat, hogy azután a leszállás után ki tudd egyengetni az elgémberedett testrészeidet.
A Budapest-Esztergom vonalon - annak ellenére, hogy kétségbeejtően rossz a pálya műszaki állapota, a DESIRO motorvonatok üzembeállításával lecsökkent a párhuzamosan közlekedő Volán járatok forgalma.
A vasút visszaszorítása a Hazánkban is - sajnos - működő olaj- és betonlobbinak az érdeke.
Nyugaton a fejlett országokban ezt már megfelelő módon kezelik és erőteljesen fejlesztik a mellékvonali minőségi vasúti közlekedést.
Mire költöttek 1500Mrd-ot?
Mert hogy nem a MÁV-ra az tény!
És a "Volán"-ok milyen szolgáltatásokat nyújtanak?
Ha a buszos balesetek gyakoriságát összehasonlítjuk a vasúti balesetekkel, ahol mindkét esetben utas sérül meg -akkor már igen érdekesen alakul az eredmény!
És még itt is főleg azok a jellemzőek, amikor a közúton a közlekedő vonat elé hajtanak!
A legeldugottabb madzagvonalon is valamiféle biztosítóberendezés üzemel a közlekedés biztonságának az érdekében.
A közúti közlekedésnél miféle biztonsági berendezés van?
A másik, hogy hol van egy autóbusz komfortérzete egy - akár kifogásolható vasúti kocsiéhoz?
A szűk ülésbe belepréselve ülhetsz órák hosszat, hogy azután a leszállás után ki tudd egyengetni az elgémberedett testrészeidet.
A Budapest-Esztergom vonalon - annak ellenére, hogy kétségbeejtően rossz a pálya műszaki állapota, a DESIRO motorvonatok üzembeállításával lecsökkent a párhuzamosan közlekedő Volán járatok forgalma.
A vasút visszaszorítása a Hazánkban is - sajnos - működő olaj- és betonlobbinak az érdeke.
Nyugaton a fejlett országokban ezt már megfelelő módon kezelik és erőteljesen fejlesztik a mellékvonali minőségi vasúti közlekedést.
Gyöngyöspatáról busszal mintegy háromszáz cigány nőt és gyermeket szállítottak el péntek délelőtt, civil szervezetek segítségével. A Vöröskereszt bonyolította az akciót, de a buszok költségeit egy roma aktivista szerint Richard Field, Magyarországon élő amerikai üzletember…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amikor az első kísérleti torlósugárhajtóműves V1 szárnyasbombáknál stabilitási problémák léptek fel, ő vállalkozott, hogy az egyik kísérleti példányba amibe pilótaülést szereljenek és berepülte a szárnysbombát, megállaopította a konstrukciós hibákat, amik a rendellenességeket okozta.
A első a szuperszónikus tartományt megközelítő sebességű gép a Me163 német pontvédelmi rakétahajtású csupaszárny elrendezésű vadászrepülőgép berepülésében is részt vett.
Ő is rendkívül fotogén volt, a korabeli német média egyik sztárja.
A ii. vh. lezárása után is a repülésben tevékenykedett.
"Ő építette föl Ghana repülőflottáját, megbarátkozott az indiai Nehru elnökkel, és Kennedy elnök fogadta a Fehér Házban. 1972-ben az év pilótája címet kapta." (Metapédia)
Élete végéig repült, 1979-ben 67 éves korában hunyt el, szívinfarktusban.