Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Spinnaker

2 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Azt hitted, gyors vagy? 2015.03.15 17:53:24
Unlimited Hydroplane. Nem hangzik rosszul, hiszen ami tartalmazza az Unlimited-szót, az valószínűleg csak valami olyan lehet, amihez épeszű ember hozzá sem szagol. A H1 Unlimited az APBA (American Power Boat Association) királykategóriája. És mint olyan, meglehetősen gyors. Annyira, hogy…..
Spinnaker 2015.03.16 08:39:14
@Fluffer: Lehet, hogy nem esett volna le, de a vitorlások-motorcsónakok esetén itthon is lábban(feet) adják meg a hosszat (26-os, 28-as stb.).
Egyébként: szorozd meg 0,3-mal. ;-)
McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag körül... Oké, aki egyáltalán foglalkozott fenti néggyel írásban, azért tudja, hogyan kell legalább azokat leírni, de a McPherson-MacPherson zűrzavar a magyar…..
Spinnaker 2015.01.28 23:15:39
@Rónarider:
Lánctalpban van gumibetétes és gumibetét nélküli, így van értelme, és nem gumihevederről van szó. Szerintem.

Viszont:
Beton talpfa - (beton keresztalj)

M0 körgyűrű - (M0 autóút)
Belsőség Nyolc év után vége... 2014.01.19 06:52:43
2006. március 5-e, szakadó hóesés, végtelenbe nyúló tél, nyakig ülünk egy romos ház felújításában, Norbi három hónapja beteg, inog az Autó Magazinnál a szerkesztői állásom, csupa derű és vidámság az élet. Mit tesz ilyenkor az ember? Naná, autót vesz. Törött volt az…..
Belsőség Hazavágtam az autómat 2013.12.14 06:48:39
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et. Tudom, rohadjak meg. Édesanyámmal ketten élünk, ő már nem vezet (azért vagyunk még életben), két hozzá nem értő nő pedig gyilkos kombináció egy autónak. De nagy volt az öröm, csak sajnos nem tartott…..
Kőbájker kollégánk, a Robogó blog gazdája Debrecenbe indult az ítéletidőben, és semmi oka nem volt az aggodalomra, hiszen az autópálya-kezelő honlapja az M3-ason nem jelzett problémát. Ilyen lenne a tökéletes állapotú autópálya? Tegnap az M3 tökéletes állapotban volt.…..
Spinnaker 2013.03.16 21:43:07
Nem túl korrekt cikk, miért van szükség a hangulatkeltésre?

14-én késő délután (Bp-ről 17 órakor indulva) végigutaztam a teljes M3 autópályát, a másik oldalon 4 helyen láttam hókotró/sózó gépcsoportot, vagyis a teljes szakaszt alásózta az autópályakezelő. Tehát előkészületben nem volt hiány, az autópályások "kitalálták" hogy a hoszú hétvégén mindenki elindul...
Ahhoz, hogy a só hasson viszont forgalom is kell, és általában ezzel van probléma a "távolabbi végeken", Miskolc után erősen csökken a forgalom, ami Görbeházánál még kettéoszlik.
Ehhez képest szerintem a képek alapján egész jól járható maradt a pálya, különösen, ha a képek 15-én reggel készültek, amikor a forgalom amúgy is leállt...

Az M1-esen kialakult helyzethez egy gondolat: a vezetőkorlátok átvágása, illetve a műszaki átjárok megnyitása nem olyan egyszerű folyamat, tessék visszagondolni arra, hogyha éppen aszfaltozás miatt átterelik egy szakaszon a forgalmat, mennyi tábla, ideiglenes felfestés, fényvisszaverő terelő elem stb. kell. Ennek a kiépítése jó néhány órát vesz igénybe, és akkor semmi mást nem csinálnak az autópályások!
És, ha a megnyitás megtörtént, a résen átengedett forgalom merre indul tessék mondani? Egyenesen tovább, ahol minden jelzés/tábla ellenkező irányba mutat? Vagy visszafelé, ahol a megengedett sebesség 130 km/h, viszont minden további megnyitásnál szintbeli keresztezés alakul ki? Ugye, hogy nem is olyan egyszerű?
Persze, legyen a megnyitásoknál rendőr, de nekik is oda kell jutniuk - forgalommal szembe...
Az építőiparral kapcsolatosan újabb elképzelések láttak napvilágot. A javaslat lényege a következő - a portfolio.hu cikkéből idézve: "Ahogy azt a MÉK elnöke korábban elmondta, komoly előrelépés történt az épített környezet alakításáról és védelméről…..
TComment Ilyet se látsz sokat 2012.04.21 06:15:00
1967-ben a világ döbbenten cövekelt le előtte, mert még csak hasonló autó se létezett akkor. Aztán jött a tragédia. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már lírára fakasztotta Winklert, a Titán Tulkot) Először is kihozta az autóját a kedvünkért a Slovakiaringre, aztán egy napot dolgozhattunk még vele idehaza is. Sportautó sose…..
Látják, ennyit érnek az eskük. Vagy legalábbis az én esküm. Nem hívő emberként úgy gondolom, hogy van párszor tíz évem a Földön, aztán nincs tovább, kukacgyomor-töltelékként végzem – esetleg környezetszennyezésként, ha elhamvasztanak. Tehát ebbe a párszor tíz évbe…..
 Nem csak Magyarországon szálltak rá a rendőrök a macskaszem nélküli járművekre, hanem az Egyesült Államokban is, ahol ez még a mienkénél is viccesebb eredményekhez vezetett. Nyolc amis vallású személyt tartóztattak le Kentucky államban, mivel nem voltak hajlandók prizmát…..
Spinnaker 2011.09.16 19:26:35
@moncayo: A gyerekeikre nem erőszakolnak rá semmit, a gyerekek gyakran elmennek, egyetemre járnak, autót vezetnek stb. És gyakran visszamennek...

A 18. századi technikával tudnak önfenntartók lenni, ez bevált, nem akarnak változtatni rajta. Van egy életritmusuk, amin nem akarnak gyorsítani, ennyi.
A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a baleset, amikor a robogózás, mint a tömegközlekedés alternatívája kipattant a fejemből, és rá két hónapra le is zajlott a tényleges baleset, amikor a közben megvásárolt…..
Zsibbadt lábbal álltam fel a vécéről, ahová cigizni járok esténként, amikor hideg van a teraszon. Kezemben a notebookkal, letolt tréningben csoszogtam ki a nappaliba a feleségemhez: - Nézd, ezt most megvesszük neked! Rita ölni tudott volna a szemével. Aztán megnézte a képeket. - De…..
Elkészült Budapest első tökéletes biciklis útja, ahol egy dolgot rontottak csak el, de azt is kijavítják. A sávért évek óta küzdenek a civilek, mondván, az ott elhaladó napi közel kétezer biciklista már megérdemli, hogy ne az autók közt vagy a járdán kelljen szlalomoznia. ..
Spinnaker 2011.05.26 00:04:58
@igazi hős: Astoria és az összes csomópont, plusz a párhuzamos szakaszok esetén nem elhanyagolható a ráhajtás, plusz a téli üzemeltetés kotrás/sózás hatása.
Spinnaker 2011.05.30 20:57:48
@igazi hős:Tévedsz, mert kérdésesek pl. az Astoriánál az ék alakú jelek + a szimbólumok miből legyenek? Tartós (kiemelkedik), vagy nem tartós (kopik)?
És a téli sózás, hókotrás hatása? A sáv közepén lévő jeleket ugyanúgy érinti.
Közlekedő És az M3-as? 2011.04.21 19:52:00
Általában vezető hír egy-egy autópályaszakasz átadása, nem véletlemül, városok, térségek, országrészek sorsát változtathatja meg az út. Éppen ezért fontos, hogy - tiszteletben tartva a vélemény szabadságát - a hír, az információ pontos legyen. Az eredeti…..