Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gaboracing

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  - a mikrofonnál Fekete Kálmán, igen az a Fekete Kálmán, és a poszt végén vargagixxxer új, egy órás videója -… hogy miről beszélek?Nos, a 40 éves Zsiguli-érzésről…Megfigyeltétek-e már magatokon, hogy a rali szó hallatán általában az első…..
Gaboracing 2011.04.16 00:06:53
Ranalt!2008-ban történt,hogy biza 1 év spórolgatás után meglett a készpénzem egy igencsak jóképességű suzuki ignisre.Aztán elkövettem egy "hibát",felléptem a használtauto.hu-ra és ott megláttam a kis szerelmemet.Ő pedig egy Lada 2105 volt.1988-as gyártmány,2007-ig első gazdás autó volt,vezetett szervízkönyvvel,73 ezer km-el.Pécsről mentem fel érte Pápára.Egyetlen egy alkalommal hagyott cserben,mégpedig azért mert az 1988-as Ac-pumpa megadta magát.Közben ütöttem ki alóla hátsó futóművet és satöbbi.Az autón 185/55 R14es gumik voltak,és kis kormány,mindezzel együtt az általad mondott nehéz kormányzás kábé annyira jelentett nehézséget mint amennyire egy orrkönnyű skoda 120L kormánya.Az én 88as autóm az utcán állt,és még most is..totálkárosan ahol rajta van a festék,biza nem rohad sehol.Aztán vásároltam utána egy másik Ladát,és mindemellett Rallye Sprintben is egy N csoportos Ladát kormányzom.Azt az érzést amit akárcsak egy széria Lada ad,akár 50es tempóval...egyik autó sem adja.Ültem már Lancer evo-ban,jaguarban,mustangban stb.A megbízhatóságról és a luxusról meg annyit,az ember valaga el van kényeztetve,elektromos tükör,motoros ülés,de mi van ha megáll?Tetszik biztosan tudni ma már nem minőségi gyártás van hanem mennyiségi.Az autókat nem hosszú távra tervezik,épp ezért megbízhatatlan szarok.A másik dolog amit még mondanék,mindenhol megy a picsarázás ilyen-olyan nyugati autóra,csak hát ugye a törlesztőt is kell fizetni....és amennyit Te buksz egy új autón abból én még veszek jó pár Ladát.Az a 60 lóerő.....hát én remeterétnek felfelébe egy kis apuka kedvencét megfogtam a nagy fekete 2.5 Galaxyjával.Bátornak kell lenni és el kell hinni hogy befordul.Meg minek xszáz lóerős motor?ha elúszik alattad,azt sem tudod mit kezdj a helyzettel.Aztán meg lehet az a baj hogy a család ladáját karban kellett volna tartani,meg a haver garázsa lehet párás volt és szétrohadt.Nálam érdekes,sosem volt komoly probléma a kocsival,,,3 lada után...és beülök,tankolok,olajat cserélek és megy!Megy közúton,megy fekete edzésen,megy hóban,sárban...sosem áll meg.Ja és autószerelőként van rálátásom az általad nagyrabecsült nyugati autókra.....Köszipuszi,inkább Ladázok.