Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kockaezerhat

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  - a mikrofonnál Fekete Kálmán, igen az a Fekete Kálmán, és a poszt végén vargagixxxer új, egy órás videója -… hogy miről beszélek?Nos, a 40 éves Zsiguli-érzésről…Megfigyeltétek-e már magatokon, hogy a rali szó hallatán általában az első…..
kockaezerhat 2011.04.15 20:37:04
Az előbbi kommentekből kiderült hogy ki az autószerelő,szerintem egyikőtök sem.Még hogy a lada nem indul be télen?Én már javítottam jó pár autót,márkákat nem kezdenék sorolni,de ha egy autó normálisan be van állítva,annak indulnia kell akár -30 fokos hidegben is.Az anno keleti blokkos autók között a Lada volt a leginkább strapabíróbb autó,és motorját tekintve a legmodernebb abban az időben.A Skodák és Daciák labdába sem rúghattak mellette az elavult ócska ohv vezérlésükkel,és az abszolút semmitérő hűtési rendszerükkel,az előbbit a skodákra értem.A Dacia az egy külön fogalom. Volt párhoz szerencsém még jó pár évvel ezelőtt,mint villamossági szerelő.A soha véget nem érő elektronikai hibák sokasága ez az autó,a kapcsolók és gyors csatlakozók hihetetlen gyenge minősége,minta tejfölös dobozból lett volna fröccsöntve.És még folytathatnám az autómárkák sorolását de a lényeg az az hogy a Ladák a mai világban főleg az emissziós értékeik miatt lógnak ki egy kicsit a sorból,de ezek az autók még mindig mennek a többi keleti meg már nagyon régen be lett olvasztva.Egy kis érdekesség képen elmondanám mikor még a szakmát tanultuk anno,szerkezettan órán mi máson mint Lada motoron tanultunk,már akkor kezdtek tuningolgatni,széria motorokon.A lényeg az hogy ezeket a motorokat már akkor 1.5 és 2 szer es biztonsági szorzóval gyártották ami azért nem egy elhanyagolható dolog,aki tudja hogy miről is van szó. üdv:öreg szervizes