Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hegseztő Hegesztő

0 bejegyzést írt és 278 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyszer volt, hol nem volt, itt a vége fuss el véle. Az Orbán kormány folytatja kommunista múlt takargató hagyományát, mert az olyan nemzeti - oppardon, Nemzeti - mint minden amihez nyúlnak. Oszoljunk, mint az  utolsó hitelességmorzsa emésztése után keletkezett fideszes…..
Hegseztő Hegesztő 2012.06.27 11:25:20
Kövér László házelnök megírta a válaszlevelét Eli Wieselnek. "irodalmi műveiben nem lelhetők fel sem náci eszmék, sem pedig az antiszemitizmus" "Szeretném remélni, hogy egyetért velem abban, hogy az alkotó emberek alkotásában mindig az alkotás az elsődleges, és a megítélés…..
A munka törvénykönyvébe foglalt legújabb változásoknak elsősorban a munkavállalók lesznek a vesztesei, a versenyképesség fokozása azonban nem minden alkalmazotti munkaviszonyban szorgoskodó polgártársunkat érinti majd.Hétfő este nemcsak a munka törvénykönyve (mt.) hatályba…..
Hegseztő Hegesztő 2012.06.22 11:08:09
@lobster thermidor:
az adó nem fizetési tudomány, tudomásom szerint színfüggetlen..
Hegseztő Hegesztő 2012.06.22 12:13:03
@lobster thermidor:

ja, értem már!

aki epret árul az Mszp-s
aki sárgabarackot, az fideszes,
és így tovább...
érdekes felvetés...de hová jutunk a szinrefizető adózokkal...?
Hegseztő Hegesztő 2012.06.22 12:15:18
@valaki76:

a lényeg az, hogy az állam kaszál... ebből lesznek aztán a F-18 repülőgépek , meg az atomtengeralattjárók,
  A képviselő-testület visszanyalt. A komlói városatyák combos határozatban ítélték el az Európai Parlament korábbi határozatát, amely elítélte Magyarországot. Az írásbeli intőt a szokásos rendben megküldték Martin Schulz EP-elnöknek.   A három ellenszavazattal…..
Hegseztő Hegesztő 2012.06.22 08:30:27
@laci0011:

Ok! ez a vizió a távoli jövő, javaslom, most nézzünk közelebbre, mert a tanárokat, dokikat és a nyugdíjakat stb, ki kell a jövő hónapban is fizetni.

Tehát, hogyan lehet csökkenteni az adókat, ha nem fizetnek a pl. a zöldségesek adót a hatalmas forgalmunk után?
Érdekes, egyik sem ajánlotta fel nekem még, ha nincs blokk olcsóbban adom..
Hegseztő Hegesztő 2012.06.22 09:00:37
Schmitt három hónapig égett a plágiumüggyel. Mindenki látta, hogy akkor csalt, és most füllentget.De sokáig még reménykedett, hogy hivatalosan nem lépnek. Valóban, a Testnevelési Kar vizsgáló bizottsága csak mismásolt az ügyben. (Igazából ez nem is volt meglepő: a TF-et sosem…..
Hegseztő Hegesztő 2012.06.18 12:02:23
@Schindlеr Pistája:

Mind GyurcsányFecó , mind a Pali bá, a múlt embere..,
Hegseztő Hegesztő 2012.06.18 12:56:18
@Karipapa01:
Nekem más a véleményem:
Fecó munkájára biztosan emlékeznek az illetékesek, mert ő nagyfiú volt Pécset. Ő volt az utolsó ifivezér, aki küzdött a kommunizmus fennmaradásáért.
Nem azt mondom, hogy hülye volt, sőt… ! Nem kicsit, nagyon „sőt”!
Meg tudta volna ő írni a szakdolgozatát, ha akarja, és meg is tudta volna őrizni, mint ahogy általában mindenki megőrzi. Enyém is meg van, bár több mint 40 éve diplomáztam a BME-en. Az én volt gyári konzulensemet H. E.-nek hívják. Hál istennek, még él. Igaz, nincs keménybe kötve a szakdolgozatom, de meg van. Apámé is meg van, pedig ő már 30 éve halott. És eddig bárkivel beszéltem, mindenki megőrizte a másodpéldányt otthon. Ilyesmit nem dobál ki az ember csak úgy…
Érdekes, Teller Ede öreg korában is emlékezett a német tanítójára, a Nobel-díjas Heisembergre, aki a konzulense volt Lipcsében. Feri meg nem emlékezik vissza, az elmúlt 20 évre, pedig ő még igen csak fiatal.

Megismétlem véleményemet, S.P. dolgozata, nagyrészt 1.1 arányú fordítás franciából. Vettem a fáradságot , megnéztem elejétől a végéig a fordítást. És ez hiba, mint az, hogy feltehetően, Fecó, volt sógora dolgozatát adta le. Első vagy második válása, majd politikai felemelkedése után ez már nagy rizikó volt, ezt ő is tudta. . Régen ilyesmi még elment, de ma már nem megy el…”híres” emberek esetében.
Mit tudjuk, mi, milyen pengeváltások történtek Gy.F és volt családjai életében. A két válásának ténye sem publikus.
De mint láthatjuk, a hazug embert előbb vagy utóbb utoléri a sorsa…
  Poznanban, a horvát – ír meccs előtt, alatt és után két horvát szurkolónő közterületen gusztustalankodott. A nyílt utcán, majd a stadionban is csöcst villantott a korábbi kormánypárt, a kereszténydemokrata HDZ (Hrvatska Demokratska Zajednica - Horvát Demokratikus…..
Hegseztő Hegesztő 2012.06.14 03:06:53
Annak idején az ifjú Rebbeca Black Friday című kultursokkja bebizonyította, hogy nem csak a tévében lehet botrányosan rossz produkcióknak milliós nézettséget generálni. Azóta a Friday egy generáció szinonimája lett, ha a nemi erőszakkal felérő hanghullámos támadást akarták…..
Varánusz Kövér: ide köpjetek! 2012.04.22 05:20:00
Ki gondolta volna, hogy a SkiccPali ügy ekkora lenyelhetetlen békát jelent a nemzeti együttműködőknek. Küszködnek vele, mint apóka a szalonnabőrrel, a feje még kint van, ám a lábujjaival már a hánytatópontot birizgálja a ner nyelőcsövében. Csoda, ha az inger hatására…..
Tegnap hazafelé jövet a mesterképzéses felvételik esélyét latolgattuk két hallgatótársammal, amikor is egyikük felvetette, úgyse lehet itt még sokat tudni, ha a Corvinust végül beolvasztják más egyetemekbe, itt még elég nagy felfordulás lesz. "Hülye vagy? Ez már rég…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.21 22:42:15
@babhun:

menjenek hegesztőnek....
Megint beszólt Kövér László, akire kis híján azt a feladatot szabta Orbán, hogy testesítse meg a nemzet egységét. Most megint úgy látja, szégyen, hogy az MSZP ott ül az országgyűlésben.Ezek szerint szégyen lenne 2010-ben közel egymillió ember akarata? Ennyien szavaztak ugyanis…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.21 19:49:29
@shwarcz bácsi:

Igazad van,… ha majd... de egyelőre senki sem akarja..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.21 19:55:30
@puffatag:

és mitől lett Fecó demokrata? Fecó egyébként elrettentően személyeskedően beszél,,, ha így folytatja, csak bukta lesz számára. A személyeskedő, durva kirohanások nem demokratikus véleménynyilvánítás eszközei....

( és ne beszélj csúnyán légyszi, mert az nem szép.. én sem használom a trágár szavakat veled szemben..)
Hegseztő Hegesztő 2012.04.21 19:56:58
@Az igazi sztrovacsek:

Miért, te hányas vagy?
Én 44-es!
      Holnap este hat órakor a Corvinus Egyetemen Bogár László tart előadást . Jogi képviselőnk kérésére nem írom azt, hogy Bogár László a Nemzet Hülyéje. Lehet, hogy gondolom, lehet, hogy nem, sohasem fog kiderülni. A kontraszelektált kommunista…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.16 00:41:08
@Pásztörperc:

Sokan, talán túl sokan is… annyi tudományos dolgozatot hordtak össze, és mit értünk el vele? Na? Mit értünk el a sok tudományos papírral?

Hát igen: a nagy Zérót!

Még az alapvető közgazdasági elméletet... frászt, mit közgazdasági elméletet..... Teri néni
mondását sem tanulták meg a tudományos urak, az újpesti piacról:

A BEVÉTELNEK NAGYOBBNAK KELL LENNI A KIADÁSNÁL..

Gratulálok Marx Károly Közgazsági Tudományegyetem!!

(A szobor meg van még a bejáratnál?)
Hegseztő Hegesztő 2012.04.16 09:46:26
@jotunder:

Elfogult vagy, Kiscserkész...nagyon egy emberre hegyezed ki az állításodat. Mit akar Ő (Bogár akárki), mikor itt sokkal nagyobb tudásúak vannak.. Ezt sugallod az írásodban..

.. Annyi "világhírű" közgazdász és világhírű marxista "filozófus" összesen nincs a világban, mint nálunk. És mégis ott tartunk, ahol tartunk.. Arra képtelenek, hogy a bevétel nagyobb legyen a kiadásnál..

Pedig volt itt Marx Károly Tudományegyetem, Marxista -Leninista Egyetem, volt Párttörténeti Kutatóintézet, és volt Tervhivatal stb stb..
Mi pénzünk elment ezekre az botcsinálta intézményekre..? Hány "inkubátort" lehetett volna venni belőle? Na, hányat Kiscserkész? És a hányat a kormánynegyednek épült romhalmazból? A Lehel téri piac mellettiből. Ez Fecó műemléke. És hány "inkubátort" lehetett volna venni az Üllői úti romhalmazból, a Fradi pálya mellett..?
Nyílván ez is a Bogár akárkicsoda műve! Vagy ehhez semmi közük a Marx Károlyosoknak?

Hol tartunk ezekkel a szánalmasan „nagytudásúakkal” akik 20 éve megmondják a tutit, esténként a Tv-ben? A béka segge alatt..vagyunk, Kiscserkész , a béka segge alatt..
Amióta Schmitt Pál elkullogott a hivatalból, amelynek soha még a közelébe sem lett volna szabad engedni, azon töprengek: vajon érdekeljen-e, hogy ki lesz az utódja? Ha reflexből válaszolnék, azt mondanám, piszokul nem. Ha szenvtelenül gondolom végig, nem mondhatok mást, mint hogy…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.15 08:25:22
@ob.szerver:
Miféle hozamokról beszélsz, Kiscserkész?

Az egyik családtagom kapott 600.000-et 10év után, a másik családtag ugyanannyi befizetett összegért, ugyancsak 10 év után, mindössze 15.000 –et, egy másik biztosítónál.
Ebből még vond ki az évenkénti inflációt 10 évre vonatkoztatva.

Ha nem ugrunk bele ebbe az IMF által javasolt, nyugati banki és bizt.társasági vircsaftba, még ma is kapnánk 13. havi nyugdíjunkat, amit Fecó elvett.
Korábban már Medgyessy adóztatta meg a nyugdíjakat 2007-től. Addig a kereset és a nyugdíj nem adózott összevontan.

És nehogy már valaki felvegye, bárhol a világban, a befizetett nyugdíjjárulékot! Ez egy virtuális pénzösszeg, de nem a széfben várja a nyugdíjast.
Arról nem is beszélve, hogy az adósságállományunkat évi 360 milliárddal növelte a felvett kölcsön, amivel a nyugdíjkasszát finanszírozta az állam.

És csak jelzem, pl. Ausztráliában addig egyáltalában nem kapsz nyugdíjat, míg a megtakarításodat el nem szórod..

(Igaz, az is kap pénzt, aki sohasem dolgozott)
.
Hegseztő Hegesztő 2012.04.16 01:01:50
@ob.szerver:

Ok! Megadom magam, igazad van, Kiscserkész vagyok..

De, akkor milyen alapon vizionálod a 10.000 milliárdot 10 évre előre, ha minden rendben volt?
Ugyanis lassan kiürült a Ny. kassza. Már Fecó is elkezdte terelgetni vissza az embereket az állami ny.kasszába. Valami oka csak lehetett erre?
Hegseztő Hegesztő 2012.04.16 02:11:47
@rajnaig:

Na, na! Azért a 1919-es események statisztikájával óvatosabban.
Hol olvastad a 7000 főt? Melyik anyagban?
Elfogadnék egy hivatkozási lábjegyzetet, mert érdekel a téma?
Előre is kösz!

Más:
Tudjuk, történelem nem ismeri : mi lett volna, ha?
Mégis úgy gondolom, hogy a szerencsétlen Schönherz Zoltán talán jobban járt, mintha a néhány év múlva AVH Rákosi Mátyás és Farkas Mihály Andrássy út 60 sz. alatti lévő központi kínzókamrájában végezte volna. Őt legalább az ellenségei ölték meg.
Mert Rákosi kivégeztette azt a néhány ellenállót és kommunistát, aki megúszta a háborút. Ha nem előbb, hát később. Egyrészt irigységből, másrészt meg egyszerűen árulónak és Horthy kollaboránsnak titulálta őket, mert életben maradtak... Megmenekültél, tehát kollaboráltál… Ezt a módszert is Szovjetunióból hozta Rákosi.…

Az is lehetséges, hogy Schönherz, látva a személyi kultusz kialakulását és disznóságait, mondta volna: nem ily álmot ígértél anyám.. Akkor meg ez lett volna számára főbenjáró bűn..

A forradalom felfalja gyermekeit..

Azért azt se felejtsük el, bár ez Schönherzre és családtagjainak nem gyógyír, hogy
a Rákosi és Kádár-i diktatúrák kivégzettei, mártírjai nem búcsúzhattak el családjuktól, nem írhattak és üzenhettek az utókornak, mint ez Schönherz Zoltánnak módjában volt. Tudom, ez sovány vigasz.
Rákosiék és Kádárék mielőtt kivégezték a szerencsétlen áldozatot, előtte jól összeverték és összetörték többnyire a csontjaikat is. Az exhumálásokból ez világosan kiderült.
Tudjuk, Magyarország miniszterelnökét, Nagy Imrét és társait még koporsóba sem temették, hanem arccal lefelé , kátránypapírban , szöges dróttal összekötve földelték el a saját elvtársaik, egykori párttársaik.

Hát ez lett a szerencsétlen sorsú, kommunista Schönherz Zoltán álmából…
  Előbb Pozsgay Imrével, majd Szűrös Mátyással jelent meg interjú a Magyar Hírlapban: mindketten arról vallanak, hogy az előző rendszerben milyen megpróbáltatások érték őket. Az ember csak kapkodja a fejét, ha mindenki ekkora ellenálló volt, Bolgár…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.14 18:59:45
@Monte Christo cselédje:

Jut eszembe: vigyázz, a Te teóriád szerint Bolgár György egy nagyon rendes karakán magyar nyugdíjas, mert ő nem változtatta véleményét, még munkát is vállal. Ő ízig-vérig szocialista, vagy nem?
Köpönyegforgatónak nem nevezhető.
Hegseztő Hegesztő 2012.04.15 08:02:18
@Lapos Erzsi:

Gondolom a "Drága Bolgár Úr!".-ra vonatkozik....
vagy a Heller Ágikára, a "legokosabb" magyar marxista filozófus nőre? Vagy mindkettőre?
Hegseztő Hegesztő 2012.04.15 08:30:26
@Kutchek:

Ehhez sorold hozzá a kis Apó Tónit, Piroska öccsét, aki Berlinben , mint KISZ-tikár élesítette a körmet...
szerény 4 évig..1968-72 között
Ha elképzelünk egy vegyesbolti eladót, aki majd minden terméknél a fejét vakarja, hogy akkor ezen a terméken mekkora is az áfa kulcs, nem az adóegyszerűsítés és a gazdaság kifehérítése jut az eszünkbe. Két csoport jár majd jól a sokkulcsos áfával: a pénztárgépüzletág…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.14 09:14:57
@RealGlowface:
Nyithatunk mi itt akadémiai vitát az AFA mértékéről, ha azt iszonyatos mértékben nem fizetik be.., többek között az általad felsorolt delikvensek
Hegseztő Hegesztő 2012.04.14 09:25:48
@Bicepsz Elek77:

Miért nyulnák le a pénzt.
Ezt a hülyeséget hallom vagy 30 éve. állítani.

Mitől vagy te ilyen nagy okos.
Van közelebbi információd? Akkor oszd meg velünk, légyszi!

Tudod Te, milyen adózás van külföldön?
Éppen azért hozza sok külföldi ide a suskáját , mert több kamatot kap , mint otthon.
Hegseztő Hegesztő 2012.04.14 10:04:15
@Bicepsz Elek77:
Nem! Tiltakozom! Ezt rosszul ismered. A un. Ny. magánkasszákkal már Fecónak is meggyült a baja, de nem merte meglépni amit Viktor megtett.
A bankok és biztosítótársaságok így kénytelenek voltak visszahozni az emberek pénzét külföldről és az államnak befizetni.
A nyugdíjbefizetés ugyanis egy virtuális pénz, amit senki nem kap meg, majd csak ny. korában kezdik neki csepegtetni, Előtt sehol a világon nem kapja meg senki. Tehát a barátodnak fogalma sincs mit beszél..

Odáig züllött a rendszer, hogy a havi befizetéseket a nyugati biztosítóknak kb 30 milliárd-ot az államnak, külföldi hitelből kellett megfinanszírozni. Tehát azt a pénzt, amit a bizt. társaságok kivittek külföldi hitelből finanszíroztuk., ezzel folyamosan nőtt az eladósodásunk. (egyrészt ugyan kölcsönadták az államnak értékpapírként, kamatra)
Tehát az állam a saját felvett hitelét kapta vissza kamatra. Így fordult elő, hogy ugyanazon pénzért 2x fizettünk kamatot.

Arról nem is beszélve, hogy az állami nyugdíjkassza lemerült.
Csak megjegyzem, hogy az egyik családtagom 10 éves befizetés után kapott 700.000 hozamot, a másik családtag egy másik bizt.társaságnál ugyanarra a 10 éves befizetésre, mindössze 15.000-et .

A lényeg, a nyugdíjalapot nem lehet felvenni . Majd csak nyugdíjas korodban kapod vissza . Aki előtte meghal, az semmit sem kap, az ö pénze marad a nagykalapban. Ez egy szociális kalap, amely generációkat ölel fel.
A nyugdíjbefizetés sehol sem örökölhető.
Az önkéntes nyugdíjkassza örökölhető, de az teljesen más….
             Megint egy újra tárgyalandó bűnügy!             A Fővárosi Ítélőtábla megsemmisítette egy 2005-ös, „darabolós gyilkosság” első fokú…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.13 11:03:52
@Bug Law:

"Egy igazi bíró csak autentikus
forrásból dolgozik"

Ez így igaz. Kiegészíteném a bíró további lehetőségével a logikus, saját következtetésével. Mert az is lehet autentikus.
A jó bírónak a logikus döntését, adott esettben a jó következtetését nem fogja senki kétségbe vonni.
De, ha a bíró maga is látja, ki a gyilkos, mégis szabadon engedi bűnöst ejnye - bejnyével, az a bíró magára vessen..
Talán lebecsülte az áldozatot, annak családját, talán a bíró is abba a hibába esett, hogy egyedülálló embert a kutya se keresi. . És a könnyebbnek látszó oldal felé mozdult el a saját ítélkezésével.. És nem volt másodfok, mert nem volt fellebbezés. Nyílván hibás volt az ügyész is , de a balhét Miszori bíró viszi el…Nagyot tévedett: „ha nincs film, nincs gyilkosság sem” c. elmélet csak rövid úton vált üdvözítővé számára.
Hegseztő Hegesztő 2012.04.13 11:31:55
@Monte Christo cselédje:
Ugye mindenki számára a saját ügye a legfontosabb. Egyszer én is belefutottam egy "alaposan" dolgozó bírónő ítéletébe".

A 3. kerületi bíróságon nekem is volt egy piti esetem. A tárgyalás pontban 9.00H-kor kezdődött, de 9.20-kor már kint is voltam a Miklós téren, vesztesen., kirúgva stb stb. (Közben a bírónő még szünetet is elrendelt un. ítélethozatal előtti elmélkedésre, "visszavonult" ....)

Ez mind benne volt abban a 20 percben, amit a bíróságon eltöltöttem „tárgyalással” és a bírósági folyosó, valamint a lépcsőház általam történő elhagyásának tényével együtt..

(De késöbb fellebbeztem, és a másodfok visszadobta az esőfokra.. ahol már egy alaposabb bírónál nyertem, majd a megismételt másodfokon megerősítést kaptam.. Az ominózus bírónővel a Miklós téren soha többé nem találkoztam..
A másodfok visszaadta a bíróságba vetett hitemet..)
Hegseztő Hegesztő 2012.04.13 11:48:21
@Monte Christo cselédje:

Így igaz, vannak jó és nagyon jó bírók is.

És a tapasztalatom alapján állítom, nem is a legöregebbek, de nem is az idősebbek között.

Nagy valószínűséggel a fiataloké a jövő, akik mindvégig koncentrálnak, nem rutinból, hanem szakmai érdeklődésből dolgoznak(még) és feltehetően kivívták már valamivel a főnökeik, és idősebb kollégáik szakmai elismerésért is. Vagy az elismerés kivívásának periodusa, folyamat alatt állnak napjainkban..

Javaslom: adjuk meg a császárnak, ami a császárt megilleti..

Ha akad jó bíró , azt ismerjük el...
Viszonylag új jelenség, hogy a politikai hatalom (Orbán Viktor és közvetlen környezete) megdöbbentően nagyot téved egy-egy konkrét, aktuális napi politikai fejlemény súlyának megítélésében. Így természetesen a várható következményeket illetően is hatalmas melléfogások…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.08 10:13:48
@Kompli:

Jogászt, sem közgazdászt nem tennék a városvezetésre.Semmi műszaki érzékük nincs..

Csak mérnököt..(egy-két jogásszal és könyvelővel megerősítve)
Hegseztő Hegesztő 2012.04.08 10:18:55
@belekotty:

Az adózással az a gond, hogy még sem elég! Mert sok cég, sok vállalkozás „dafke” nem fizeti be, és "sok kicsi sokra megy" alapon a piacon sem dívik a számla, vagy számlablokk adása...

Figyeld meg magadon, hányszor nem kapsz számlát amikor kifizeted az árut becsületesen..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.08 10:24:48
@qmatch:
Akkor most mi a helyzet?
Külföldi médiatulajdonosok vannak vagy nincsenek?
Csodaszarvas Nagyfőnök két hónapnyi asztalnál kuporgás után végre kicsit kinyújtózott, elintézte a Plagi ügyet, ám a szükség ismét rajtpózban pucsításra kényszerítette. Legalábbis narrátora jelezte, "a kormány bármely percben vagy bármely másodpercben készen áll…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.07 01:53:01
@Martian:

Abban az időben már nem provokáció volt , hanem háború a javából. V. Ferdinánd hazudozott össze vissza. Nem a birodalomért, hanem a dinasztiáért harcolt. Igyekezett a nemzeteket összeugrasztani, egymással. Kossuthék ebbe untak bele,.1 évig lojálisak voltak Ferdinádhoz.

Sok időt elvesztegettek Buda visszafoglalásával, Bécset kellett volna elfoglalni, Simán ment volna. Ott a nép melléjük állt volna.. Mindenki mozgolódott a császárságon belül..

volna, volna..volna
.
Hegseztő Hegesztő 2012.04.07 10:11:49
@anyósnyelv:

én hegesztő vagyok, nem csasztuska író
Hegseztő Hegesztő 2012.04.07 10:19:06
@csabakirályfi:

Nem jól tudom?

A korabeli filmeken, hatalmas ovációval, roskadásig lógva a fákon, lámpákon stb, fogadta a „hálás” osztrák nép a németek bevonulást.. Ellenállók voltak ugyan ott is, de kevesen
ezzel persze vége lett az első osztrák köztársaságnak...

Csehország protektorátus lett, ezzel megszűnt Csehszlovákia.

Csak azért bátorkodtam az elmefuttatásba szólni, mert felesleges magunkat az egyetlen történelmi bűnbaknak nevezni.

Mindenki megérte a pénzét akkor is.

Akik nem vettek részt és semlegességet deklaráltak és ezt mindenki betartotta, azok búsás haszonnal szállítottak és hasznot húztak azoktól akik háborúztak...

Mindenki ipara a náci gépezetet szolgálta. Menekülteket nagyon kevés ország fogadott be, ami morálisan elfogadhatatlan.

Ha nem jól tudom,javíts!
"Magyarország és a nemzet egysége érdekében köztársasági elnöki megbízatásomról lemondok." Schmitt Pál Ez olvasható szerda délután óta a Köztársasági Elnöki Hivatal hivatalos honlapján. Továbblépni nem lehet, ez maga a teljes keh.hu. Szerintem nincs ez rendben…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.06 11:59:12
@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Pedig a magyar mezőgazdaság fejlesztésében Torgyán doktor mekkora érdemeket mondhat magáénak!!! "

Most nem tudom, humorizálsz -e, vagy komolyan gondolod Torgyán dr-t?
Ha a cseresznyeügyre gondolsz, törököt fogtál, mert télen csak Chileit esetleg Dél-Afrikait kapsz. És szőlőt..!!! Akkor Torgyánt mindenki kiröhögte. Mégis neki lett igaza..
Ugyanakkor nálunk eltűnt a cseresznye, nincs, kiszántották.. (Na jó , mutatóban van a Chileivel majdnem megegyező áron.., meg a saját kertben..)

Chile olyannyira feljött borászatban, gyümölcstermelésben, hogy abszolút toppon van és egész Európában hatalmas tételekben terjesztik a termékeikkel. És nem rosszak, minőségben!!

Tehát mégsem mondhatjuk, hogy Torgyán dr.-nak nem volt igaza..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.07 00:39:27
@Könnyen elkaptuk, uram!:

1.)Mottó: minden eladható, csak árkérdés
2.)A minőségi áru, eladható bármikor
3.)Chile messze van tőlünk, de a távolság ugyanannyi minkét fél számára
4) Ma pl., a TESCO-ban 666HUF volt a magnélküli CHILEI szőlő. Valahogy csak ide hozták. Amelyik jármű idejön, az vissza is megy…

De Magyarországon lényegében megszűnt a kertészet. Bármerre jársz, búza, kukorica, repce, napraforgó képezi a magyar terméket. Kész, ennyi, nincs több..
Pl, ha Letenyénél bejössz, és a Balaton mellett felfelé haladva nem látsz semmit, csak megműveletlen , kusza, elvadult földeket…
Ezzel szemben átutazol pl. a Pó folyó síkságán, Lombardián , vagy akár tovább a hegyesebb Toscana tartományig, meglátod, miért Európa fő gyümölcs-exportőre Itália.
De , ha végigutazol Szicílián, láthatod, hogy ott a követ is felszántják, hogy szőlőt, olajfát, gabonát stb termeljenek. De ezt látod marokkóban, amely igen csak nagy beszállítója Ny-Európának.. Törökök is nyomják a kertészetet rendesen..
De, ha ellátogatsz pl. Mosel-völgyébe, vagy a Rajna folyó völgyébe, akkor meglátod , mi az a szőlőtermelés és borgazdálkodás. (Franciaországról , Itáliáról, Spanyolországról nem is beszélek..)

Egyszóval: Munka, munka , munka…és ész…
Hegseztő Hegesztő 2012.04.07 00:43:10
@Könnyen elkaptuk, uram!:

Hát erről beszélek! Ha már az elején feladod, hogy hát itt dolgozni kellene, akkor annak csak nyögés a vége..
Ha biznisz a chileieknek, nekünk miért nem lehet az?
SkiccPali meg sem próbál szépen csöndben, hóna alatt a méltóságmaradékával kivonulni a közéletből, ami éppenséggel kapóra jön a mindenféle spindoktoroknak. Meggyőződésem, hogy maga Orbán Viktor volt a legjobban megkönnyebbülve, hogy nem kell már szaladoznia a parlament…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.05 16:01:20
@a szív fészkei:

Fogalmad sincs, ki meddig seggel a munkahelyen, miközben a Te h.ügyeidet intézi.

És ne legyél írigy!
Hegseztő Hegesztő 2012.04.05 17:30:59
@a szív fészkei: Királyi valag közelében lenni
álmoskönyvekszerint is jó: www.femina.hu/hirhatter/atlagber_miniszterelnokseg

[..]"335 ezer forintot keresnek a "mezei" dolgozók Orbán hivatalában
A vezetők átlagbére még magasabb, közelíti a félmilliót. Az átlagfizetés Magyarországon 219 ezer forint."
Figyelj:

Ha elmész a Állami Múzeumba Kairóba, ott fogsz látni egy kicsi, 4000 éves faszobrot.
A szobor címe: Az írnok szobra.

Ergó: ha 4000 évvel ezelőtt, emléket emeltek egy állami alkalmazott tiszteletére, aki csak egy kicsi firkász, fogadd el az adminisztráció és a bürokrácia szükségességét és létét.

Már Napóleon megmondta: Ne harcolj a bürokrácia (adminisztráció) ellen, mert az teérted van.
Mottó: a munkát nem elégséges elvégezni, azt le is kell adminisztrálni..
Ma van a nagy nap, ami megkönnyebbülést hozott egy országnak, beleértve magát Schmitt Pált is. Nincs értelme a 'mi lett volna ha' kérdéssel sokat spekulálni, de azért egyben biztosak lehetünk. Ha Schmitt Pál a doktorija körül alig két hónappal ezelőtt kirobbant botrány első…..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.03 08:58:42
@milyen szép a Vértes, ó:

Fájó az újabb esemény, de hidd el nem érdemes védeni ezeket a csalókat. Az orvosokat meg pláne nem.. Társadalmunk legkorruptabb rétege.(Tisztelet a kivételnek.)

A százalékok aránya egyáltalában nem érdekel. Lopott, megpróbálta értékesíteni, de fent akadt a nemzetközi hálón. Ennyi! És nem 20 éve, most.
Ilyesmit védeni: már valóban szerecsenmosdatás..,

Ezek a tudósnak nevezett szakemberek ezekért a címekért havonta súlyos pénzeket vesznek fel, a közpénzekből..

Itt arról van szó, hogy gátlástalan hajsza van a pénzért és akár a tudománykodás, címszó alatt, a minősítésekért.

Nem Józsi bácsik buknak le.
Hegseztő Hegesztő 2012.04.03 10:50:11
@excenter:

Látom nyugtatod, magad a pálgiumos Tullassy miatt, Schmitt ellenében..

Istenem ,mennyi borravalóval rövidíthette meg betegeit..Tullassy testvére
és biztosan sok adót is befizetett utánuk..

Amilyen az ország , olyan a tudományos rétege is..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.03 14:04:19
@excenter:

"A kommented logikáját ezzel együtt képtelen vagyok követni"

Emiatt ne fájjon a fejed. Ne rontsd el a napodat.,.

nálunk nem érvényes a latin közmondás, vagyis: minden összefügg mindennel..
Teljesen egyetértettem Schmitt Pállal, amikor a lemondása kapcsán azt fejtegette, hogy őt is megilleti az ártatlanság védelme. Aki esetleg nem tudná, az elnök úr az ártatlanság vélelméről akart beszélni, de hát nyelvbotlás lehetett, a nagy izgalomban ez jött a szájára. Ez az…..
comment:com Mindenki dr. az ATV-n 2012.03.28 23:30:00
Az ATV élő adásban és honlapján is Schmitt kisdoktori címével viccelt egész nap, volt dr. XVI. Benedek, dr. Damu Roland és dr. Castro is, de szerintük az Arab Tavasz is megérdemelte a doktori címet, hát még a BKV. Az alábbi screenshootot proli tumblerén leltük: ..
Hegseztő Hegesztő 2012.04.01 17:13:21
@vágtázó halottkém:

"1998 óta nem szavaztam. (akkor a fideszre szavaztam, és nagyon megbántam)
Azóta nem volt olyan párt amire leadtam volna a szavazatomat.
Lehet vernyákolni, hogy "az ilyenek miatt tart itt az ország", de őszintén nem érdekel.
Tudod hányan nem szavaztak 2010-ben sem? A teljes lakosság 38%-a. Kiszámolhatod, sokan vagyunk"

1998-ig nem mentem vissza a múltba... azóta már volt 3 népszavazás.
A 2002-2010 között nem a mai kormánypárt volt hatalmon, hanem a mai ellenzék szoci része.

Az állításomat nem én találtam ki, bár egyetértek vele, hanem a nagyfejű politológusok mondják, vagyis: ha változtatni akarunk, el kell menni szavazni.. Ez a logika!

Az ugyanis nem elégséges, hogy otthon maradunk, mi 38%, és magunkban vagy a családunkban negatívan a dünnyögünk.
Ha nem mész el téged súlyosan érintő döntésekre, mitől változik meg szádízlése szerint a helyzeted?

Rövidebbre fogva:

Ha nem értesz egyet a közös költség mértékével, de nem is mész el a közgyűlésre elmondani a véleményedet, meg a többi 38% sem megy, hanem csak otthon pattogtok,… hát nem azt jelenti gyakorlatban, hogy nem akartok a helyzeteteken változtatni..?

Hát , dehogynem..!! Ilyen egyszerű ez!!

Hol van itt a demagógia?
Hegseztő Hegesztő 2012.04.01 19:07:50
Persze, sok mindenben igazad van, a jobbító szándék sem kétséges, elismerem, de ne add fel!

Politika volt, van és lesz is. Még utánunk is. Gondolj, a Római Birodalomban Cézár idejére, vagy Hunyadiak idejére, vagy akár bármilyen korszakra, határon belül, vagy kívül.. Mindig voltak pártok, Mindig voltak nem megfelelő politikusok, még olyanok is akiket a történelem megdicsőítette. Most például láthatjuk Károlyi Mihály esetében, aki mindössze 60 napot volt miniszter és kb 5 hónapot volt vezető a magyar politikába. Sem előtte, és sem utána soha semmit nem tett le az asztalra…

Nekem is gondot okoznak a politikusok, de be kell látnunk, se velük, se nélkülük.

Olyan politikus biztosan nincs, aki egyből tudja a tutit. Sajnos nem matematika a politika, vagyis csak jó vagy rossz a megoldás. Sokszor kell kompromisszum alapján dönteni. És olyan döntést nem lehet hozni, amely mindenkinek egyformán jó. Mindég akad olyan réteg, akit egy döntés biztos sérelmesen érint, más réteg javára.

Én is felismertem azt, amit te most elmondtál. De illúzióim nincsenek már és tudatosan nem is keresek. Már csak azét sem, mert belátom ill. be kell látnom pl. sportos példát tekintve , hogy nem lehet még egy jó focicsapatot sem 2 év alatt összehozni. Hát még egy országot rendbe szedni.( A magyar focit tekintve, nekünk Marseille óta , vagyis 1968 óta nincs számottevő, értékelhető nemzetközi csapatunk.) Hát akkor hogyan lehetne egy országot 2 év alatt talpra állítani. Hát azért az csak nehezebb dolog lehet Bokros nyilatkozott nemrég, hogy ő, Bokros Lajos 2 év alatt megoldaná a problémát. Vicc! Ő Bokros Lajos, aki eddig mindig csak a „kisember” megadóztatásról beszél és Panamái Állami Egyetemen szakdiplomázott.

Balhé van most, belátom. De egyfajta hatalom átrendezésről van szó az élet minden területén. Pénzügyi körök, színház., irodalom stb, stb A hatalomátadás pedig mindég botránnyal jár.. Kérdés az: a régiek-e vagy az újak?
Szerintünk, nekünk választóknak azt kell eldönteni, a régit szeretnénk megtartani, vagy az újak mellé állunk. Ezt mindenkinek saját magában kell elrendezni. Fontos, hogy a hangzavarban a számunkra, vagy még inkább az ország számára jót válasszuk ki.. Ez nagyon sokváltozós függvény, mindenre oda kell figyelni. A számok világába érdemes beleásni magunkat, azokból kell kiszűrni a haladás irányát, mert a kommentárok szívesen pengetnek szirénhangokat és szívesen teszik mások ócsárlását..