Adatok
FreeHungary
0 bejegyzést írt és 170 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mindenféle hazugsággal ellentétben, a közmunkások havi hetvenvalahány-ezer forintot keresnek. (Miniszterelnök évet értékel.)
A kormányfő láthatólag nem elégszik meg az igazmondó juhász szerepével (vö.pl. „én nem hazudtam soha az embereknek”), le is rántja a…..
FreeHungary
2013.02.24 20:48:46
@komplikato: A helyzet tényleg rossz, de szerintem nem kell már újabb megszorítás, vagy minimális.
Ha tavaly teljesült a 2,7% hiány és idén is 2,7% a terv akkor nem látom, hogy hol kellene csökkenteni, bármit is mond az eu.
Kérdezted mibe bízom abban, hogy már senki nem mer eladósodni és lassan de biztos visszafizetjük a korábbi adóssághegyeket. Nem könnyű, egyszerűbb felvenni az IMF hitelt és elkölteni, mint az euróválság közepén az egészet visszafizetni, de legalább a gödörből kifelé tartunk. Az irány jó, csak messze van a vége.
Ha tavaly teljesült a 2,7% hiány és idén is 2,7% a terv akkor nem látom, hogy hol kellene csökkenteni, bármit is mond az eu.
Kérdezted mibe bízom abban, hogy már senki nem mer eladósodni és lassan de biztos visszafizetjük a korábbi adóssághegyeket. Nem könnyű, egyszerűbb felvenni az IMF hitelt és elkölteni, mint az euróválság közepén az egészet visszafizetni, de legalább a gödörből kifelé tartunk. Az irány jó, csak messze van a vége.
FreeHungary
2013.02.24 21:02:25
@komplikato: Én inkább arra bíznám az országot akik a gödörből kifelé vezetnek, mint azokra akik eleve belevezettek...
A Zöld Pardon vezetőségének nyílt levele Rétvári Bencének, a XI. kerület országgyűlési képviselőjének:
Tisztelt Képviselő Úr!
Örülünk, hogy Tabi Norbertnek írott és a Facebookon közzétett képviselői válaszlevelében nyíltan is kifejezte szimpátiáját a Zöld Pardon…..
FreeHungary
2012.03.09 14:03:52
@Schmitt Pak: Hát a zp, a38 és zero között igen: a pofátlan hazugság zavar. Nem lakok a környéken és nem járok ezekre a szórakozóhelyekre úgyhogy mért is érdekelne?
Amúgy bárból, kocsmából van közelebb is a kollégiumhoz például a kolesz alsó szintjén, nem hiszem hogy az a38 bárja probléma lenne.
Amúgy bárból, kocsmából van közelebb is a kollégiumhoz például a kolesz alsó szintjén, nem hiszem hogy az a38 bárja probléma lenne.
FreeHungary
2012.03.09 14:15:05
@Schmitt Pak: Pár tíz méter? Az új hely majdnem háromszor olyan messze van és szemrebbenés nélkül rajzol egy tök hazug térképet. Az index főoldalára is kirakják és az egész blogbejegyzés arra épül hogy majdnem ugyanolyan messze van az új hely a lakóktól, mint a régi. Szerintem a távolságokról szól a cikk és nem az a38-ról...
FreeHungary
2012.03.09 14:58:03
@Schmitt Pak: A cikk azt akarta bizonyítani hogy nincs lényeges különbség a távolságban, de ez hazugság, mert nagy különbség van. Engem az idegesített, hogy kiválasztott egy lakóépületet ami majdnem egyenlő távolságra van a két helyszíntől és ehhez képest méricskél.
Hülyének nézi az embereket a cikkíró és ezt nem mindenki szereti...
Hülyének nézi az embereket a cikkíró és ezt nem mindenki szereti...
A történet alighanem ma már minden hírérzékeny magyar újságolvasó-internetező számára ismert. Páratlan botrányként tálalja a román sajtó, hogy a pénteken Csíkszeredában lejátszott román-magyar válogatott jégkorongmérkőzésen a román válogatott magyar nemzetiségű tagjai…..
FreeHungary
2011.12.19 18:02:26
Végre történik valami az ellenzéknél! Ráadásul valami igazán értelmes. A héten ugyanis az LMP, a DK, a Jobbik és pár mszp-s obstruálta a kormánypártok antidemokratikus törvénygyárát.A Fidesz-KDNP cselesen a sokat vitatott, nagy horderejű, de úgy is fogalmazhatnánk forradalmi…..
FreeHungary
2011.12.02 18:47:47
(A szerző a Nézőpont Intézet elemzője.)Roppant feladat előtt állnak a kettős uniós válságcsúcsra készülő európai vezetők. A vasárnapi és szerdai találkozótól azt várják a befektetők, az EU-n kívüli nagy nemzetgazdaságok, a közvélemény és még ki tudja, hogy ki…..
FreeHungary
2011.10.22 12:06:39
@porthosz: Ránk, nem igaz hogy nem termelünk annyit mint fogyasztunk. A külkereskedelmi mérlegünk óriási többletet mutat és a folyófizetési mérleg többlete is a GDP 2% körül lehet.
Egyébként az EU se áll olyan rosszul a GDP 1% körüli a folyófizetési mérleg hiánya. Igazából Európán belül vannak nagy különbségek amik felborítják az egyensúlyt. Egészébe nézve nincs olyan nagy gond.
Egyébként az EU se áll olyan rosszul a GDP 1% körüli a folyófizetési mérleg hiánya. Igazából Európán belül vannak nagy különbségek amik felborítják az egyensúlyt. Egészébe nézve nincs olyan nagy gond.
Az alábbi levél legfontosabb kérdése: hamis az a meglátás, hogyha a jogsértővel szemben ugyanolyan jogsértő módszerekkel lépünk fel, akkor olyanokká válunk, mint ő? Ha Eichman esetében be merték vállalni az izreeliek, Bin Laden esetében nem ez lett volna a helyes megoldás?Szia…..
A Magyar Hírlap cikke, ehhez igazából nincs is mit hozzátennem. Esetleg annyit, hogy most jön elő az elmúlt 8 éves MSZP-uralom sok-sok mocska, remélem nem állnak meg ennyinél...Milliárdos kár, az ócska vas nem ócskavas A jó szocialista kapcsolatokkal rendelkező, befolyásos cég, a…..
FreeHungary
2011.04.30 13:05:34
@Lacdelo: Ha jártál volna közgazdaságra akkor azt is tudnád, hogy a megtakarítások adják a befektetésekhez a forrást. A befektetések meg munkahelyeket teremtenek.
Belátom, nem egyértelmű hogy az új személyjövedelem adó gazdásságösztönző lenne vagy pont fordítva (persze az adócsökkentés mindig jobb mintha elpazarolták volna a pénzt).
Ami biztos, hogy egyszerűbb lesz az adózás (2012-től) ami versenyelőnyt jelenthet.
Belátom, nem egyértelmű hogy az új személyjövedelem adó gazdásságösztönző lenne vagy pont fordítva (persze az adócsökkentés mindig jobb mintha elpazarolták volna a pénzt).
Ami biztos, hogy egyszerűbb lesz az adózás (2012-től) ami versenyelőnyt jelenthet.
FreeHungary
2011.04.30 13:08:22
@Lacdelo: Hát akkor ne hidd el, nem a közvélemény alapján ítélik meg az ügyet.
FreeHungary
2011.04.30 13:34:02
A hétfői aláírással nem csak az alkotmány elfogadásának folyamata, hanem az ellenzéki stratégia egy fontos szakasza is lezárult. Itt a blogban is többször téma volt a két baloldali párt távolmaradása, illetve a Jobbik részvétele, ugyanakkor teljes ellenállása a vita során. Ha…..
FreeHungary
2011.04.27 13:04:23
@dimitrij: A Republikon egy adott időszakban, egy műsort említ "Esti híradó" és kitalált mérőszámokkal dobálózik "a legtöbbet szereplő 20 aktornak".
Komolytalan, inkább a hivatalos mti adat, ha te azt elvetted akkor az legfeljebb egy vélemény :P
Azért nem válaszoltam rájuk, mert nincs sok közük a médiatörvényhez. A sajtószabadság nem azt jelenti, hogy ha valaki nyilatkozni akar akkor köteles a tv erre lehetőséget biztosítani.
A TV2 meg profitorientált cég olyan híradót csinálnak ami nézőt vonz. Akkor nem lenne sajtószabadság ha nem azt rakhatnának a híradójukba amit akarnak.
Komolytalan, inkább a hivatalos mti adat, ha te azt elvetted akkor az legfeljebb egy vélemény :P
Azért nem válaszoltam rájuk, mert nincs sok közük a médiatörvényhez. A sajtószabadság nem azt jelenti, hogy ha valaki nyilatkozni akar akkor köteles a tv erre lehetőséget biztosítani.
A TV2 meg profitorientált cég olyan híradót csinálnak ami nézőt vonz. Akkor nem lenne sajtószabadság ha nem azt rakhatnának a híradójukba amit akarnak.
FreeHungary
2011.04.27 14:42:53
@dimitrij: A kitalált mérőszám: "a legtöbbet szereplő 20 aktornak" arányára épül.
Én azt írtam, hogy egy műsort emeltek ki a Republikonnál és ez a baromság, gyenge a szövegértelmezési képességed.
102% a kerekítési szabályokkal simán kijöhet, nem tudom ezen min vagy kiakadna. ,5%-tól felfelé kerekítenek, általános iskolás tananyag.
Hírhamisítás, miről beszélsz? Nem vonhatja meg a frekvenciákat csak úgy, ezt csak kitalálod.
Nagyon gyenge ilyen baromságokra építeni a sajtószabadság megszűnését, hogy volt két hét amikor egy szoci kutatóintézet kimutatta, hogy az egyik közszolgálati tv egyik műsorában sikerült nekik nem tetsző szereplési mutatókat találni. Ráadásul akkor még nem is élt az új médiatörvény.
Ez a cirkusz, hogy megszűnt a sajtószabadság egy vicc az összes többi demokráciaféltő akcióval együtt. Az mszp által kreált PR kampány szó szerinti visszabüfögése. Pedig róluk tudni lehet, hogy "Hazudtunk reggel, éjjel meg este"
Én azt írtam, hogy egy műsort emeltek ki a Republikonnál és ez a baromság, gyenge a szövegértelmezési képességed.
102% a kerekítési szabályokkal simán kijöhet, nem tudom ezen min vagy kiakadna. ,5%-tól felfelé kerekítenek, általános iskolás tananyag.
Hírhamisítás, miről beszélsz? Nem vonhatja meg a frekvenciákat csak úgy, ezt csak kitalálod.
Nagyon gyenge ilyen baromságokra építeni a sajtószabadság megszűnését, hogy volt két hét amikor egy szoci kutatóintézet kimutatta, hogy az egyik közszolgálati tv egyik műsorában sikerült nekik nem tetsző szereplési mutatókat találni. Ráadásul akkor még nem is élt az új médiatörvény.
Ez a cirkusz, hogy megszűnt a sajtószabadság egy vicc az összes többi demokráciaféltő akcióval együtt. Az mszp által kreált PR kampány szó szerinti visszabüfögése. Pedig róluk tudni lehet, hogy "Hazudtunk reggel, éjjel meg este"
FreeHungary
2011.04.27 18:48:08
@dimitrij: Az lenne gyermeteg ha csak úgy minden szavadat elhinném, szerencsére nincs így. A médiahatóság a frekvenciahasználati pályázatokat kezeli ugyan, de csak melyikek lejártak (nincs bünti megvonás).
A hírhamisítás ciki, és nem kellett volna előléptetni.
Én is hasonlóan ostobának tartalak téged mint te engem, bár nagyobb arccal adod elő a hülyeségedet az biztos. Továbbra is tartom, hogy sajtószabadság van Magyarországon, neked viszont jó rettegést kívánok, járjál sokat tüntetésekre.
szeva
A hírhamisítás ciki, és nem kellett volna előléptetni.
Én is hasonlóan ostobának tartalak téged mint te engem, bár nagyobb arccal adod elő a hülyeségedet az biztos. Továbbra is tartom, hogy sajtószabadság van Magyarországon, neked viszont jó rettegést kívánok, járjál sokat tüntetésekre.
szeva
Egymilliós bírságot kaptak, amiért Vásárhelyi Mária előadását egy dominaként fellépő személy szexuális szolgáltatásához hasonlították. Van, akinek addig fontos csak a szólásszabadság, amíg nem róla szólnak szabadon. A Fővárosi Bíróság a minap Vásárhelyi…..
FreeHungary
2011.04.27 08:20:56
Húsvét hétfőjén Budaházy után immáron egy újabb nagyszerű hazafi vált médiasztárrá, a kempóbajnok Eszes Tamás úr személyében. Felmentették az Egri Városi Bíróságon a garázdaság szabálysértésének vádja alól, s ma már azt is megtudhattuk róla, hogy indul a…..
FreeHungary
2011.04.27 08:15:57
@Kodomo: Nem az állam feladata az embereknek munkát adni, mindenkinek saját feladata állást találni és saját magáról gondoskodni. Amiről te írsz az a szocializmus volt.
Az alkotmányozás folyamata alatt megváltozott a Fidesz jelmondata: egy mindenkiért, mindenki Meggyes Tamásért. 262 igen szavazattal állt ki a nariszekta elkóborolt báránya, és a példaértékű életből fakadó következmények eltussolása mellett. Alaptörvényünk immár…..
FreeHungary
2011.04.23 22:06:28
@auth.gabor: Ha nálunk az EU átlag foglalkoztatottsága lenne akkor kb. 1 millióval több munkahelye lenne. Ez nem is csúcs teljesítmény hanem csak átlagos, cseheknél 10 millió lakosnál 4,885 millió állás van nálunk kb 3,7 millió.
FreeHungary
2011.04.23 22:09:22
@elendem: Hmm, szerintem azért kellett megszüntetni mert kb. 500 milliárd Ft veszteséget termelt eddig. Ezt feljebb már kifejtettem.
Jelenleg a GDP 4% megy kamatra ha ez lemegy lehet fejleszteni, de hitelből nem lehet éldegélni annak csak sírás a vége, lásd görögök.
Jelenleg a GDP 4% megy kamatra ha ez lemegy lehet fejleszteni, de hitelből nem lehet éldegélni annak csak sírás a vége, lásd görögök.
FreeHungary
2011.04.23 22:11:15
@auth.gabor: Az nem lakossági amit én küldtem, a lakosságit nem is néztem és nem is lényeges mert csak pár száz milliárd Ft a teljes 20 000 milliárdból.
Nem szerettem volna húsvétkor dühöngeni, szép az ünnep, szép az idő, a kislányom izgatottan várja a nyuszit. A rossz hírek azonban utolértek. A gyöngyöspatai történetről van szó. Hosszú és sok elemében érthetetlen eseménysor végén most megint ott tartunk, mint oly sokszor az…..
FreeHungary
2011.04.23 19:16:24
@naugye!: Ha zavar akkor ne olvasd, vagy szed be a nyugtatód előtte!
FreeHungary
2011.04.23 19:33:43
FreeHungary
2011.04.23 19:42:47
@naugye!: :D
A magyar törvények jelentős részéről közismert, hogy csak annyira érvényesek, amennyire a népesség jámborabb hányada betartani hajlandó őket. Bár lértejöttéért, és sikeréért szurkolunk, ezért is fejeztük ki korábban kételyeinket, hogy egy szigorú dohányzástilalom…..
FreeHungary
2011.04.22 22:29:32
@NA YA!: Azért az ok-okozati összefüggés inkább az, hogy a rossz közbiztonság miatt megy a gárdázás. Nem tüneti kezelés kell, a gárdaüldözés csak a tényleges bűnüldözés kárára mehet. Inkább az okot, a rossz közbiztonságot kell javítani több rendőrrel hatékonyabb bűnüldözéssel. Ezért se szabad 40-50 évesen nyugdíjba küldeni rendőröket mert szükség van még rájuk.
FreeHungary
2011.04.23 10:42:15
@attila.1969.: Nem csak a kormány, de még a vöröskereszt is, igazi botrány. www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=374463
FreeHungary
2011.04.23 11:21:48
@bebe tv: Egyetértek, én csak a gárdavonulások szűkebb ok-okozatára gondoltam. Igazad van, hogy a probléma gyökerei sokkal régebbiek és nagyon mélyre süllyedt az ország ezen a téren is.
Szerintem a közmunkaprogram életképes lehet extra ráfordítás nélkül is, legalábbis abból kiindulva amiket hallottam. 4-6 órás közmunka a minimálbér alatti fizetéssel és ez a segélyeket váltaná fel. Tehát ami most segélyre megy az menne közmunkára, persze majd meglátjuk mi lesz a valóságban.
Szerintem a közmunkaprogram életképes lehet extra ráfordítás nélkül is, legalábbis abból kiindulva amiket hallottam. 4-6 órás közmunka a minimálbér alatti fizetéssel és ez a segélyeket váltaná fel. Tehát ami most segélyre megy az menne közmunkára, persze majd meglátjuk mi lesz a valóságban.
A Fideszt támogató jobboldali médiahegemónia következményei azt jelentik, hogy a talán legkiemelkedőbb magyar zongoraművészt, Schiff Andrást, vagy a nemzetközileg elismert karmestereket Fischer Ádámot és Fischer Ivánt ugyanúgy, mint a külföldön nagyra becsült…..
FreeHungary
2011.04.23 10:51:22
@.Pierre Bezuhov.: Honnan veszed, hogy nem az egész országot ekézi paul? Olvastad a könyvet? A cím nem ezt sejteti
Bajnaiból könnyen lehet még egyszer miniszterelnök. Ahhoz viszont, hogy ez a következő ciklusban történjék, a Fidesz hathatós segítségére lenne szükség. (Fotó: Kovács Tamás/MTI)Bajnai Gordon volt miniszterelnök tegnap felszólalt a Bertelsmann Stiftung budapesti rendezvényén.…..
FreeHungary
2011.04.13 11:45:39
Nem is olyan régen még azt írtuk az LMP-ről: a párt olyan, mint a hajnali húgymerevség – tulajdonképpen egész kellemes, de túl sok értelme nincs. Kénytelenek vagyunk revideálni nézetünket, mert most már kifejezetten kurva kellemetlen jelenségnek tartjuk a magyar…..
FreeHungary
2011.04.12 13:27:55
@Melee:
1. Meg az, hogy a 89-ben nem volt új alkotmány hanem a 49-est módosították.
2. A második forduló előtt, ha jól emlékszem mondta a Fidesz, hogy ha 2/3-ot kapnak akkor alkotmányoznak. Még lett volna esély ellenük szavazni.
3. Az egyik feltétel az alkotmánybírósági jogainak visszaállítása könnyen a gazdaság bukásához vezethetett volna (különadók, nyugdíjpénzek), ez azért nem minimális követelmény.
4. Egyetértek szükség lehet az LMP-re, hogy megmutassa lehet új párt a parlamentben és ha a régi pártok alkalmatlanak bizonyulnak akkor jönnek újak helyettük.
1. Meg az, hogy a 89-ben nem volt új alkotmány hanem a 49-est módosították.
2. A második forduló előtt, ha jól emlékszem mondta a Fidesz, hogy ha 2/3-ot kapnak akkor alkotmányoznak. Még lett volna esély ellenük szavazni.
3. Az egyik feltétel az alkotmánybírósági jogainak visszaállítása könnyen a gazdaság bukásához vezethetett volna (különadók, nyugdíjpénzek), ez azért nem minimális követelmény.
4. Egyetértek szükség lehet az LMP-re, hogy megmutassa lehet új párt a parlamentben és ha a régi pártok alkalmatlanak bizonyulnak akkor jönnek újak helyettük.
FreeHungary
2011.04.12 13:58:25
@Bloodscalp: Ha állampárt lenne akkor nem lenne több párt a parlamentben.
Az elmúlt ötven év apróbb megtorpanásoktól és helyi anomáliáktól eltekintve egy sikertörténet volt az emberiség életében. Atom-világháborút megúsztuk, és nőttön növekedett minden, a világgazdaság legalább három százalékkal évente, a bolygó lakossága kétszeresére,…..
FreeHungary
2011.04.12 11:05:32
@Archenemy: Hát igen, egy robotot újra meg lehet építeni, egy embert nem. Nyilván sok vállalják a kockázatot, de minek ha nincs rá szükség
FreeHungary
2011.04.12 11:15:56
@különvélemény: Hát a 30-40 milliárd se kevés, ha arról lenne szó hogy ennyi plusz pénz megy űrkutatásra akkor támogatnám.
Ha viszont meglévő kutatásoktól vonná el a pénzt akkor ellene.
Ha viszont meglévő kutatásoktól vonná el a pénzt akkor ellene.
FreeHungary
2011.04.12 11:34:26
@Waldi!: Azért statisztikailag kicsi a valószínűsége, hogy asszteroid csapásban halljon meg valaki. Én a helyedben a ráktól vagy autóbalesettől jobban félnék, mint ettől.
Tekintsünk el attól a szépészeti problémától, hogy a KDNP és a Fidesz egy párt-e vagy sem, és nézzük meg milyen ellenzéki módosítókat fogadott be a kormánypárt az alkotmányozás során. Először Szili Katalin járt rosszul. A nemzeti konzultáció baloldali zászlóshajója,…..
FreeHungary
2011.04.12 10:45:08
@ElPadre: Én az előrelépést a 89-es alkotmányhoz képest mondtam, relatív értelemben, és nem azt hogy így kell csinálni...
FreeHungary
2011.04.12 11:26:13
@egyszo: Úgy fogadták el, hogy átmeneti lesz és lesz helyette új amint csak lehet. 89-ben Kövérnek se volt semmilyen felhatalmazása, hogy alkotmányozzon, akkor még senki se szavazta be semmilyen pocizóra
FreeHungary
2011.04.12 11:28:56
@Toporodottordog: Hát nem sok pozitív változás van benne, talán az önvédelemre való jog és tényleges életfogytiglani börtönbüntetés, de ezek miatt nem kellett volna új alkotmány.
„Tarlós István főpolgármester szerint a névváltást a Magyar Tudományos Akadémia elnöke kezdeményezte, hiszen gróf Széchenyi István több jelentős műve, az Akadémia épülete és a Lánchíd is itt található, illetve itt áll a szobra is. Rogán Antal, az V. kerület…..
FreeHungary
2011.04.12 10:26:41
@Cinizmusprofesszor: Egyetértek, ha a Szabadság tér, ahol mellesleg az amerikai nagykövetség is van lesz Roosevelt tér, akkor az eredetihez képest értelmesebb lesz a két tér elnevezése és nem hiszem, hogy az amerikaik ne így látnák (már ha érdekli őket).
Kéretik nagyon figyelni mostan! A nemzeti országgyűlés nemzeti kétharmada ezekben az órákban, napokban vési ércbe – mit ércbe? gyémántba! – a nemzeti Alkotmányt. Ezt a szöveget érdemes megtanulni, mert nagyon valószínű, hogy amíg világ a…..
FreeHungary
2011.04.12 09:43:37
@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Kíváncsi vagyok milyen forradalomra képes a baloldal? főleg az Mszp akinek a szavazói nyugdíjasok
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Idővel csökken majd a kamatteher az országon és kijuthatunk az adósságcsapdából.
Azt az időszakot összehasonlítani amikor adósságból költekeztünk azzal amikor a régi adósságot visszafizetjük kicsit igazságtalan. Nyilván könnyebb hitelből jól élni, mint amikor nem csak, hogy új hitelt nem veszel fel, de még a régit is vissza kell törleszteni.
Szerintem ha folytatódik a jelenlegi helyzet akkor 6-7 év múlva alig lesz adósságunk, max az államnak marad, de az is kisebb lesz.