Adatok
Gaius_54
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Balázs két hete küldte levelét (bocsi!), amelyben az istvánteleki delta állapotáról ír. Ott 3 aljzatról is hiányzik a rögzítés, így a sínkorona folyamatosan deformálódik. Ráadásul át is van repedve, mert szerinte nem csak felületi repedés. Ez volt a levélírás előtt 5…..
Gaius_54
2011.08.02 09:21:33
@Zsolt501: Igen, én pontosan tudom. És ezért nem írogatok marhaságokat.
Gaius_54
2011.08.02 09:23:11
@metaxa: Jól látod metaxa. Az a sínszál nem abban a helyzetben kapta a sérülést.
Gaius_54
2011.08.02 09:53:57
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Csókoltatom a megbízható forrásodat. :)
Mellesleg egy szili gépmenetben egy motorral is vígan tudja a 120-at, még akkor is ha le van korlátozva a motorfeszültség 1100 V-ra.
Gépmenetben, ha a védelem engedi a cca. 1350 V motorfeszültséget és nincs komoly szembe szél vagy nagy emelkedő, ki lehet az órát 150-nél akasztani.
DE! Ne keverjük a gépmenetet a vonatterheléssel való közlekedéssel.
Én minden esetre kiszállok ebből az értelmetlen vitából.
Mert lassan kezdem azt hinni a sok okostojás hozzászólásai és szakértelme miatt, hogy csak álmodtam, hogy villanymozdonyokon éltem le az életem felét. :)
1-2 srác kivételével a többinek halvány fingja sincs miről beszél.
Mellesleg egy szili gépmenetben egy motorral is vígan tudja a 120-at, még akkor is ha le van korlátozva a motorfeszültség 1100 V-ra.
Gépmenetben, ha a védelem engedi a cca. 1350 V motorfeszültséget és nincs komoly szembe szél vagy nagy emelkedő, ki lehet az órát 150-nél akasztani.
DE! Ne keverjük a gépmenetet a vonatterheléssel való közlekedéssel.
Én minden esetre kiszállok ebből az értelmetlen vitából.
Mert lassan kezdem azt hinni a sok okostojás hozzászólásai és szakértelme miatt, hogy csak álmodtam, hogy villanymozdonyokon éltem le az életem felét. :)
1-2 srác kivételével a többinek halvány fingja sincs miről beszél.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz