Regisztráció Blogot indítok
Adatok
eva77

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Muhahaha, a nap lejgobb telefonos ügyfele N és családja, akik telefonon megrendeltek egy állítólag T-Com-nak hirdetett szolgáltatást, amiről postafordultával kiderült, hogy Pantel. Viszont amúgy meg T-comjuk van: Lehet, hogy furcsán kezdődik úgy egy levél, hogy valaki elégedett a…..
eva77 2007.09.10 22:59:38
Szerencsétek volt, hogy simán ment a lemondás.
Mi egy hasonló hívás után a tele2-nél, egy meg-nem-rendelt szolgáltatástól hónapok óta nem tudunk megszabadulni: "Keressük a telefonbeszélgetést, hogy megrendelték-e vagy sem. Amíg az nincs meg, nem mondhatják le a szolgáltatást", így a tele2.
Szépen havonta jöttek a csekkek. Mi meg havonta többször tiltakoztunk, telefonon és emailben, az ellen, hogy meg-nem-rendelt szolgáltatást fizettessenek velünk.
5 hónapos küzdelem árán sikerült a szolgáltatást lemondani, ám az egyik számlát átadták behajtó cégnek.

Most már NYOLCADIK HÓNAPJA "keresik a beszélgetést", amely igazolná, hogy jogtalanul zaklatnak bennünket. Hab a tortán: dacára annak, hogy a saját vizsgálatuk folyamatban van, a tele2 átadta a kérdéses számlákat behajtó cégnek.

A tele2 munkatársai többször is biztosítottak arról telefonon, hogy ez a lépés a tele2 részéről jogtalan volt, hiszen amíg a vizsgálat le nem zárul, nincs joguk a vitatott számlákra behajtást kérni. Megígérték, hogy jelzik a behajtó cégnek, a vitatott számlákat adják vissza a tele2-nek, míg az ügy le nem zárul; mi pedig ne fizessük be a behajtó cégtől érkező csekkeket. A legutóbbi behajtó-levél már bírósági eljárás megindításáról szól...

A tele2 ügyfélszolgálati nyilvántartása szerint, a munkatársaik az elmúlt másfél hónapban összesen 5 alkalommal jelezték a számlázási csoportjuknak, hogy azonnal hívják vissza a behajtó cégtől a jogtalanul behajtásra adott számlákat. A behajtó céghez mind a mai napig nem érkezett a tele2-től semmiféle megkeresés ez ügyben.

Nem lehet az ügy minden szereplőjével kapcsolatba lépni: az ügyfél csak az ügyfélszolgálatot érheti el, akik sem felettest, sem a számlázási csoportnál illetékest nem hajlandók kapcsolni. Mert - elmondásuk szerint - az ügyfélszolgálat továbbít mindent a számlázási csoportnak, és azok lépnek kapcsolatba a behajtó céggel.

Megpróbálkoztunk a naponkénti telefonálással (emailre 5:1 arányban reagálnak, többhetes késéssel), eredmény a szokásos "igazuk van, majd én továbbítom a számlázásiaknak", mindeddig tökéletesen eredménytelenül. Ezután megkíséreltük rábírni a tele2, hogy küldjék el nekünk az igazolást arról, hogy az ügy folyamatban van, faxon vagy pdf formátumban (mivel az egyszeű email manipulálható); és mi majd továbbítjuk a behajtó cégnek.
Végre kaptunk egy sima emailt tőlük (ld alább), amelybe legalább azt sikerült beleírniuk, hogy az ügy folyamatban van. A levelet udvariasan megköszöntük, és újfent megismételtük, hogy a behajtó cégnek pdf formátumban kellene ahhoz, hogy elfogadják.


HOGYAN TOVÁBB?
Akinek van ötlete, vagy bevált módszere hasonló helyzet kezelésére, S.O.S. írja meg!

M. Éva