Regisztráció Blogot indítok
Adatok
élvezetesélet

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem, nem a Himalájára épül a világ legmagasabb toronyháza, aminek a legfelső szintjén egy luxusétterem található majd, hanem az AirFrance izgalmas szolgáltatása fogta meg a fantáziám. Az élmény azért nyilván nem teljesen ugyanaz, mint egy földi étteremben, de mégis jól…..
Semmi felesleges felvágás: a visszafogott külső mögött tökéletes luxus lakozik Borsodról számos dolog eszünkbe jut, valamiért azonban egyik fogalom sem köthető a luxushoz. Való igaz, nem sok megyének van rosszabb PR-ja, aminek persze meg is van a maga sziklaszilárd alapja. Éppen…..
élvezetesélet 2011.10.12 07:06:40
@elfuserált: Van, repülőn azt használom, ha autóval megyek, akkor jobban szeretek puha bőr vagy szövet válltáskával járni (hold-all, mert úgy vélem az jobban illik. Kár, hogy ezt magyarázni kell.
Cipelni nekem annyit jelent, hogy terhet vinni, amit nem akarok, remek magyar szó, tökéletesen kifejezi, amit éreztem. Kár, hogy magyarázni kell.
Amúgy a lényeg, hogy egy luxusnak hirdetett (és ugye itt is erőből reklámozott helyen még egy aktatáska esetén is londínert illik küldeni és megkérdezni, hogy segíthet-e. Na, ez nem történt meg, a recepción is kutatni kellett a szoláglatban lévő hölgy után.
élvezetesélet 2011.10.12 10:14:05
@Reman: Néhány hete, a régi üzemeltető által nyújtott színvonalról nem tudok beszámolni, de amit írtam az sajnos fedi a valóságot. Nem arról van szó, hogy valami külvárosi motelnek tartanám, de Relais & Châteaux-t, Michelin-t, luxust emlegetni szerintem dőreség - vagy, ami valószínűbb, egyszerű pr akció.
Mondom még egyszer, az ha valaki egy nagyberuházást meg tud valósítani (a kommentekből úgy tűnik, hogy a bank már visszavette a dolgot), az nem jelenti azt, hogy ízlésesen és stílussal, egyediséggel is fel tudja azt ruházni. Itt is ez a baj. Ötcsillagos árak és háromcsillagos érték. Nem mondom, hogy a környéken vagy akár Magyarországon hemzsegnének a jobb helyek (de azért vannak, de ne ömlengjünk egy középszerűnél kicsit "elegánsabbá" szánt, képeslapokból és prospektusokból egyéniséget szerző borsznoboknak kitalált helyről.
Minden tiszteletem mellett.
A Művelt Alkoholista Levegőt! 2010.11.22 06:00:00
Nyilván azt hiszi a kedves olvasó, most majd mindenféle jegyzetek jönnek, afféle megszokott fesztiválos rezümé. Az igazság azonban az, hogy magam előtt is hiteltelenné válnék, ha ilyesmivel próbálkoznék. Az idei Borjour Gáláról lehetetlen volna összefoglalót készíteni,…..
élvezetesélet 2010.11.22 20:15:21
@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
jogos az észrevétel, ez a komment is a gépezet része. Ne hagyjuk magunkat megvezetni, ha valaki pofánvág, ne álljunk újra oda, csak mert azt mondja a lendülő kéz majd simogatni fog.
Számos korrekt boros esemény van izzadságszagú pénzszivattyú helyett. Csak példaképpen: többen említették már az egy nappal korábbi Terroir Club-os rendezvényt, ami mindenben az ellentéte volt a Borjour-nak.
Remélem, nem csak mi, de a borászok is elgondolkoznak, hogy milyen rendezvényt tisztelnek meg a boraikkal és a jelenlétükkel.
élvezetesélet 2010.11.23 07:52:03
@borlélekbúvár: Bár nem értem, hogy jön ez ide, de nem tudom, mert sajnos nem ettem. A "talpakon" körbehordott falatkából sikerült egy májasat és egy kolbászosat fogyasztanom. Mindkettő finom volt, egységárukat nem tudom, de úgy kb. 40-50Ft lehetett.
Aljas módon a mozzarellásat is meg szerettem volna kóstolni, de a sajt ráragadt a tálcára, így ott maradt.
élvezetesélet 2010.11.23 07:53:43
@borlélekbúvár: Ezt még annyira sem értem. Kire és miért lennék irigy? Biztos nekem címezted a posztjaidat?
Erős kezdet: a vidéki kislányból előbb escort, majd banki felsővezető lesz. Fake? Nem-fake? Vigyázat: hosszú! Hasonló sztori: egymilliós szakítás. A kép innen     Régi olvasója vagyok a blognak, jó hivatkozás szokott lenni napközben, miért is szakítsam meg a…..
  Legnépszerűbb borvidékünk, Villány szószóló nélkül maradt. A borentellektüelek elpártoltak tőle, és ez hosszú távon nyilván hatással lesz a fogyasztók derékhadára is. Nehéz lenne megmondani, hogy a rokonszenvindex esése összefüggésben áll-e a borok…..
Balatonszőlős és Csopak után ellátogatunk Dörgicsére, ahol érdekes meglepetésekben lesz részünk. Ezután átruccanunk Szőlősgyörökre, Légli Ottóhoz, egy neve ellenére kedves rizlingért. Három tétel – az olaszrizling három nagyon különböző arca. Szándékosan sem…..
Alföldi Merlot kolléga az immár kilencedik fejezeténél tartó Rizlingodisszeában már jó ideje gyűri az olaszrizlingtémát. Ehhez képest én most szűkített merítést fogok megvizsgálni, szigorúan a 2006-os évjáratra koncentrálva. Persze átfedések így is vannak, lesznek. Több…..
A Bock Bisztróban vacsoráltam a minap – évente egyszer-kétszer teszek ilyet, szeretem a konyháját –, és nagyon jólestek a borok megint. Jobban, mint tavaly. Különösen a két szelektált cabernet 2004-ből – a Fekete-hegy franc és a Jammertal sauvignon –, valamint…..
Pénz nincs, vita már van – arról, ki kerüljön a majdani százmilliók elköltéséről dönteni hivatott testületbe. Van, aki azt mondja, független, hozzáértő marketingszakemberek. És van, aki azt, hogy borászok. Is. Éppen kialakulófélben van a véleményünk, de a magunkét…..
élvezetesélet 2007.11.24 20:07:21
Nem különösebben kenyerem a hozzászólás, de itt és most sajnos nem elég a kommentek közti kuncogó mazsolázás saját örömömre, ahhoz túl komoly a téma.

1. Rémísztő, hogy alig van hozzászólás az igazi témához, pár kommentelő személyeskedése nem méltó sem az ügyhöz, sem a blog (remélhető) céljához.
2. Tetszik, nem teszik, marketingre (piacra jutást segítő tudatformálásra (szándékos, nehogy belekössetek), figyelem felhívásra) a magyar borászoknak is szükségük van.
3. Eddig erre (főleg nemzetközi téren) nem sok erőfeszítés történt, ennek megfelelő is a magyar borok (igen általánosságban) ismertsége és elismertsége.
4. A Bormarketing Kht. pont ezt van hivatva megváltoztatni, mind a minőség, mind annak tudatosítása terén, a kezdeményezés több, mint üdvözlendő.
5. Bárki is kerül a döntéshozó testületbe, kéretik végre megérteni, a közösségi bormarketing feladata, hogy a magyar boroknak olyan (lehetőleg vagy inkább főleg külpiaci) elismertséget szerezzen, amely az egyes termelőknek legalábbis nehéz, ha nem egyenesen lehetetlen.
6. Ez egy kicsit olyan, mint az országimázs (rossz emlékü felhangok nélkül), abban is súlyos lemaradással küzdünk, Franciaországtól, Portugálián át az egyes amerikai államokig, vagy akárcsak Csehországig. Itt is, ott is jó bornak is kell a cégér.
7. Azt csak remélni lehet, hogy a pénzből jut majd a szépemlékű kiadvány készítésen, szakmai konferenciákon, vásárokon való részvétel mellett józanabb, a tényleges fogyasztót megcélzó (persze, hogy nem direct marketing)akciókra is.
8. Tudomásul kell vanni, hogy a jó borokat komoly, tudatos vásárlók veszik, akik nem szakmai lapokból, nem 10 másodperces tv spotokból, nem kiállításokból és versenyekről (főleg nem olyanokról, ahol mindenki nyer valamit)értesülnek pl. a kiváló magyar borokról, hanem az életvitelüknek megfelelő csatornákon keresztül. S ha őket (a véleményformáló célcsoport )meggyőztük, a szájhagyomány többet segít, mind 100 versenyen való részvétel (persze az is fontos), de először őket kell meggyőzni, hogy ismerje, kóstolja, keresse a magyar borokat ( a kereskedő készségesen fogja beszerezni, higgyétek el!)és előítéletek nélkül merjen aztán vásárolni.
Sajnos, ez pénzbe kerül, de ennél költséghatékonyabb dolgot az ilyen típusú termékeknél még nem igazán találtak ki.
9. Ha valaki nem értené, miről beszélek, az lapozgasson bármilyen színvonalasabb külföldi magazint, igényesebb weboldalt; a vidéki harsonával és a helyi gagyi kertv-vel lehet akciós téligumit és intimbetétet eladni, de minőséget nehezen, márpedig ez lenne a cél, ugye?
A jó bornak kell a cégér, a kanáásnak nem.