Adatok
gumifust
0 bejegyzést írt és 257 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Boldog új évet kívánunk! Köszönjük idei megtisztelő figyelmüket!..
Härtlein Károlyt már talán jól ismerik a Totalcar-olvasók is. Azon felül, hogy a Brutális Fizika-sorozat kapcsán együtt dolgoztunk még olykor-olykor besegít nekünk, pláne ha tévhit-oszlatásról vagy selejtes vackok képességeinek bemutatásáról van szó. Mindennél jobban utálja…..
A '80-as és a '90-es években David Copperfield volt a legmenőbb tévés bűvész, aki nemcsak átsétált a kínai nagy falon, de még Claudia Schiffert is magába bolondította a varázslataival. A mai Youtube-generációnak viszont már nem nagyon mond semmit a neve: ők Dynamóra vannak…..
gumifust
2014.10.08 22:32:55
@L.A.M: és az első tök idegen ezer éves kártyapakliból kilebegtetett kártya trükkjét is ismered ?
gumifust
2014.10.08 23:18:55
@-Szűcs Gyula-: Mindenre van magyarázat :) Utolsó évad utolsó 10 - 20 másodperc a kik készítették rész előtt .
Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz. Aztán amikor a hosztesz megfordul, és erőnek erejével a standra invitál, nem teheted meg, hogy lelépsz, kézbe veszel egy kitett tárgyat és profizmust imitálsz. Hopp, de mi is ez a tárgy?
Turbó? Dehogyis. Az a…..
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok:
Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
Talán akad még az olvasók között, aki emlékszik a megboldogult nyomtatott Totalcar-magazinra. A kiadvány élt nem egészen két évet, megjelent ötször. Nem nagy truváj, mondanák sokan, de a Totalcar neve jelentett annyit már akkor, hogy amikor kikerült az újság a standokra, a…..
gumifust
2014.09.22 23:45:05
@Csikós Zsolt: Jogos persze , értem én. Azaz értve értetlenkedem. Értem, hogy mire mondod azt, hogy már nincs értelme nyomtatott sajtót csinálni, mert a kereslet olyan szinten lecsökkent, hogy senki nem fizet jóformán az újságokért és ezzel szemben a netes sajtó előnyei .... .
Ok ez mind igaz. De ha nem lenne pl neted akkor oda a google , de ha van is, más egy régi cikket olvasni a monitorról és más egy kényelmes fotelben lapozgatva. Kicsit olyan ez, mint amikor azon megy a vita, hogy letorrentezzem a filmet, vagy megnézzem moziban? Mind a két út egy helyre vezet csak az élmény más.
Én megértem, hogy nem fizetődne ki a Tc-nek az írott sajtó , csak szimplán örülnék neki ha ismét lenne. Mondjuk ezzel szemben az is röhej hogy minden reggel elárasztják a metrót és buszmegálló környékét az ingyenes sok oldalas semmit érő lapok amik jobb esetben belelapozás után a kukában rosszabb esetben a szél által kergetve azt utcán és sínek között bóklásznak.
Ok ez mind igaz. De ha nem lenne pl neted akkor oda a google , de ha van is, más egy régi cikket olvasni a monitorról és más egy kényelmes fotelben lapozgatva. Kicsit olyan ez, mint amikor azon megy a vita, hogy letorrentezzem a filmet, vagy megnézzem moziban? Mind a két út egy helyre vezet csak az élmény más.
Én megértem, hogy nem fizetődne ki a Tc-nek az írott sajtó , csak szimplán örülnék neki ha ismét lenne. Mondjuk ezzel szemben az is röhej hogy minden reggel elárasztják a metrót és buszmegálló környékét az ingyenes sok oldalas semmit érő lapok amik jobb esetben belelapozás után a kukában rosszabb esetben a szél által kergetve azt utcán és sínek között bóklásznak.
gumifust
2014.09.22 23:57:28
@Rocko-: Lehet de a 900 ft érte nem vág földhöz és remek képek vannak benne és jó az irány amerre haladnak.
Nem kell ide semmit írni. Analóg szuperautó-teszt. EVO Magazine, respect!
..
gumifust
2014.08.18 22:03:52
A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem őket, fésültem egybe a különböző fotómasinákkal készült fájlokat a napokra lebontott könyvtárakba, ahogy szoktam minden nagyobb kirándulás után, és bosszankodtam rajta,…..
Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
gumifust
2014.08.13 20:43:51
@V12 Power: ott a fejlődés hogy a súly növekedésel maradt ugyanannyi a fogyasztás ,de szerintem is ugyan annyit esznek.
A bringás aktivista, az újságíró és az orvos beszélgetnek. Kellenek nekünk a piás biciklisek? Döntse el.
Az Égéstér 129. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Tényleg csak kicsit bénázott az alapjárat, de egyre többször, no meg gázrángatásra kicsit füstölt is. A gyújtásra gyanakodtam, hiszen azóta rakoncátlankodott a motor, amióta a Monfalcone-Modena útszakaszon többször ronggyá áztunk, majd a legdurvább özönvízben elhajtottunk…..
Talán sokszor nem is tudatosítják, milyen életveszélyes helyzetet okoznak egy-egy manőverrel. És most kiderül, kinek volt először lézeres fényszórója. BMW vagy Audi?
Az Égéstér 128. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
gumifust
2014.06.30 20:33:29
@Cifu78: Tehát akkor nem is lehetne megcsinálni egy luxus gyártónak egy pár szép világító gombot tartós darabként ?
Hogy ki vezeti? Hát a főnök. Bár Vlagyimir Csagin már nem versenyez, csak a Kamaz versenycsapat vezetője, de Tatárföldön, a Kazan City Racingen megmutatta, mit tud az öreg róka, ha a kormány mögé engedik.
és ha valaki a motorhangot is szeretné hallani:
..
gumifust
2014.06.18 13:44:04
Látszik, az adrenalin a fülén csöpög a mexikóinak, szaporán veszi a levegőt, fejben rendesen rákészül a versenyre, még keresztet is vet. Egy kis burouttal bemelegíti a gumikat a jobb tapadás érdekében. És beáll egy Porsche 911 Turbo mellé versenyezni. Röhögsz? Ne tedd.
Senor…..
Komplex adás, amelyben nem kerüljük a forró témát. Gyanús Audi? Szervizköltség? Zene, szórakozás? Kínai álmok? Van itt minden!
Az Égéstér 119. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
gumifust
2014.05.16 14:32:42
@novothauto: Örülök hogy pár ember reálisan ki meri fejteni a velemenyet a modern dízelekkel kapcsolatban.
Mi a velemenyed a dizel gazositasarol?
Mi a velemenyed a dizel gazositasarol?
gumifust
2014.05.16 15:14:41
@novothauto: Szerinted mi lesz a jövő üzemanyaga ?
Szerintem a hidrogénes üzemanyagcella irnya a realis.
Szerintem a hidrogénes üzemanyagcella irnya a realis.
gumifust
2014.05.16 21:25:41
@Incho77: de ez a gép tényleg jól néz ki :) kéne nekem is
Túl szép és drága volt nekem, ez lett a veszte
Üres lenne a világ Alfa Romeók nélkül. Hát így történt.
Nagyjából ezekkel a mondatokkal zártam le a posztot, amelyben leírtam, hogyan lett nekem 156-os Alfám, az egyik legszebb kombi, amit az utóbbi évtizedekben az autóipar fel…..
...hangzik az örök baromságok közül az egyik. Tessék, mutassanak majmot, amelyik mindezt kezelni tudja mondjuk 300-as tempó fölött.
Ez a Sauber idei versenyautójának kormánya.
UPDATE: Huh, látom, hogy itt nem okozna gondot senkinek, talán ez jobban elmagyarázza. És ez tavaly volt,…..
Számolj tízig, mielőtt ajánlatot teszel. Oké, most számolj még tízig. Alkudj keményen. Még keményebben. Rendben van, tedd el a pénzt, menj haza. Okosan döntöttél.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Jézus magasságos ereje! Csikóstól kaptam az imént, a világ egyik legjobb mozija. Rosemeyer, Caracciola, Nuvolari. Rövidujjúban, bőrsisakban, öv nélkül, szervó nélkül, fékrásegítés nélkül, száz meg száz lóerőket tartanak kordában négy kondomon gurulva,…..
Húsz éve leköltözött vidékre, de továbbra is hordja a bőrdzsekijét a Beatrice idén 67 éves énekese, aki szerint a magyar rockzenészek megérdemlik a sorsukat, és nem sajnálja, hogy nem az ő együttese lett az új Ramones. Milyen veszélyt látott a Beatrice közönségében az…..
gumifust
2013.03.16 17:44:53
A Totalcar készítői aggódva figyelik az országban kialakult drámai közlekedési helyzetet. Kérjük, aki teheti, ne induljon útnak amíg nem érkeznek megnyugtató hírek az utakról. A veszély még nem múlt el, a meteorológiai oldalak szerint továbbra is hóátfúvások nehezítik a…..
gumifust
2013.03.16 10:49:40
@smikee: Szarnak mióta van gazdája ? :)
gumifust
2013.03.16 11:06:35
@Invinoveritas: Hóláncnál nem kell jobb téligumi.
gumifust
2013.03.16 15:18:55
@bigpond: Így van .
„Ki kell úgyis vennem legalább egy hét szabadságot, hogy el ne ússzon jövőre. Ezért hétfőn leviszem Bazegkettőt Kareszhoz, megcsináljuk rajta azt az öt apróságot két nap alatt, aztán kedd este jössz a gyerekekkel, hozod a 190-est, otthagyjuk olajcserére, egyebekre,…..
gumifust
2012.12.30 21:15:51
1982 novemberében, ezekben a napokban mutatták be az akkor botránykő-számba menő bébimercit, a 190-est.
Botrányos belépő volt, ebben mindenki egyetért. A Mercedes kompakt autót gyárt? Igen, ezt is megértük. A német és a nemzetközi sajtó egyaránt érthetetlennek tartotta a…..
gumifust
2012.11.25 21:04:48
Május végén már Csabinál volt a fényezett kaszni. Egy hónapra rá benne lakott a motor, a váltó, a saját kerekein állt. Augusztus elején már lehetett nyitogatni-csukogatni az ajtókat (igaz, csak a hátsók voltak bent), ott tekergett benne az egész kábelezés, fent volt a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nagyon régóta követem figyelemmel a munkásságotokat és mindenféleképpen nagy dicséretet érdemeltek.
Fejleszteni esetleg a teszteket lenne érdemes mert neha sablonosnak érzem az új autók bemutatását. Például azok a próbálkozások amikor egy kitalat személy szemszögéből teszteltetek, nagyon fantáziadús és érdekes volt. Sajonos ezek a fajta cikkek elmaradtak a későbbiekben. Esetleg lehetne az aktuális celcsoportbol bevonni embereket tesztelni és kikerdezni a véleményüket. Pl.: csajokat csajos autónál gazdagokat presztízs autónál. Az eredményeket később össze lehetne vetni az újságírók véleményével, és meg lehetne bizonyosodni, hogy a gyártók tényleg olyan hülyék vagy csak jól mérik fel a piacot.
Még egyszer köszönöm és boldog új évet :)