Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gumifust

0 bejegyzést írt és 257 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Härtlein Károlyt már talán jól ismerik a Totalcar-olvasók is. Azon felül, hogy a Brutális Fizika-sorozat kapcsán együtt dolgoztunk még olykor-olykor besegít nekünk, pláne ha tévhit-oszlatásról vagy selejtes vackok képességeinek bemutatásáról van szó. Mindennél jobban utálja…..
A '80-as és a '90-es években David Copperfield volt a legmenőbb tévés bűvész, aki nemcsak átsétált a kínai nagy falon, de még Claudia Schiffert is magába bolondította a varázslataival. A mai Youtube-generációnak viszont már nem nagyon mond semmit a neve: ők Dynamóra vannak…..
gumifust 2014.10.08 22:32:55
@L.A.M: és az első tök idegen ezer éves kártyapakliból kilebegtetett kártya trükkjét is ismered ?
gumifust 2014.10.08 23:18:55
@-Szűcs Gyula-: Mindenre van magyarázat :) Utolsó évad utolsó 10 - 20 másodperc a kik készítették rész előtt .
Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz. Aztán amikor a hosztesz megfordul, és erőnek erejével a standra invitál, nem teheted meg, hogy lelépsz, kézbe veszel egy kitett tárgyat és profizmust imitálsz. Hopp, de mi is ez a tárgy? Turbó? Dehogyis. Az a…..
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok: Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
Talán akad még az olvasók között, aki emlékszik a megboldogult nyomtatott Totalcar-magazinra. A kiadvány élt nem egészen két évet, megjelent ötször. Nem nagy truváj, mondanák sokan, de a Totalcar neve jelentett annyit már akkor, hogy amikor kikerült az újság a standokra, a…..
gumifust 2014.09.22 23:45:05
@Csikós Zsolt: Jogos persze , értem én. Azaz értve értetlenkedem. Értem, hogy mire mondod azt, hogy már nincs értelme nyomtatott sajtót csinálni, mert a kereslet olyan szinten lecsökkent, hogy senki nem fizet jóformán az újságokért és ezzel szemben a netes sajtó előnyei .... .
Ok ez mind igaz. De ha nem lenne pl neted akkor oda a google , de ha van is, más egy régi cikket olvasni a monitorról és más egy kényelmes fotelben lapozgatva. Kicsit olyan ez, mint amikor azon megy a vita, hogy letorrentezzem a filmet, vagy megnézzem moziban? Mind a két út egy helyre vezet csak az élmény más.
Én megértem, hogy nem fizetődne ki a Tc-nek az írott sajtó , csak szimplán örülnék neki ha ismét lenne. Mondjuk ezzel szemben az is röhej hogy minden reggel elárasztják a metrót és buszmegálló környékét az ingyenes sok oldalas semmit érő lapok amik jobb esetben belelapozás után a kukában rosszabb esetben a szél által kergetve azt utcán és sínek között bóklásznak.
gumifust 2014.09.22 23:57:28
@Rocko-: Lehet de a 900 ft érte nem vág földhöz és remek képek vannak benne és jó az irány amerre haladnak.
Nem kell ide semmit írni. Analóg szuperautó-teszt. EVO Magazine, respect! ..
A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem őket, fésültem egybe a különböző fotómasinákkal készült fájlokat a napokra lebontott könyvtárakba, ahogy szoktam minden nagyobb kirándulás után, és bosszankodtam rajta,…..
Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
TComment Iszol vagy vezetsz? 2014.07.24 13:14:36
A bringás aktivista, az újságíró és az orvos beszélgetnek. Kellenek nekünk a piás biciklisek? Döntse el. Az Égéstér 129. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
Belsőség Róma! 2014.07.26 10:29:01
Tényleg csak kicsit bénázott az alapjárat, de egyre többször, no meg gázrángatásra kicsit füstölt is. A gyújtásra gyanakodtam, hiszen azóta rakoncátlankodott a motor, amióta a Monfalcone-Modena útszakaszon többször ronggyá áztunk, majd a legdurvább özönvízben elhajtottunk…..
Talán sokszor nem is tudatosítják, milyen életveszélyes helyzetet okoznak egy-egy manőverrel. És most kiderül, kinek volt először lézeres fényszórója. BMW vagy Audi? Az Égéstér 128. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel: Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
gumifust 2014.06.30 20:33:29
@Cifu78: Tehát akkor nem is lehetne megcsinálni egy luxus gyártónak egy pár szép világító gombot tartós darabként ?
Hogy ki vezeti? Hát a főnök. Bár Vlagyimir Csagin már nem versenyez, csak a Kamaz versenycsapat vezetője, de Tatárföldön, a Kazan City Racingen megmutatta, mit tud az öreg róka, ha a kormány mögé engedik.  és ha valaki a motorhangot is szeretné hallani: ..
Látszik, az adrenalin a fülén csöpög a mexikóinak, szaporán veszi a levegőt, fejben rendesen rákészül a versenyre, még keresztet is vet. Egy kis burouttal bemelegíti a gumikat a jobb tapadás érdekében. És beáll egy Porsche 911 Turbo mellé versenyezni. Röhögsz? Ne tedd. Senor…..
Komplex adás, amelyben nem kerüljük a forró témát. Gyanús Audi? Szervizköltség? Zene, szórakozás? Kínai álmok? Van itt minden! Az Égéstér 119. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
gumifust 2014.05.16 14:32:42
@novothauto: Örülök hogy pár ember reálisan ki meri fejteni a velemenyet a modern dízelekkel kapcsolatban.

Mi a velemenyed a dizel gazositasarol?
gumifust 2014.05.16 15:14:41
@novothauto: Szerinted mi lesz a jövő üzemanyaga ?

Szerintem a hidrogénes üzemanyagcella irnya a realis.
gumifust 2014.05.16 21:25:41
@Incho77: de ez a gép tényleg jól néz ki :) kéne nekem is
Túl szép és drága volt nekem, ez lett a veszte Üres lenne a világ Alfa Romeók nélkül. Hát így történt. Nagyjából ezekkel a mondatokkal zártam le a posztot, amelyben leírtam, hogyan lett nekem 156-os Alfám, az egyik legszebb kombi, amit az utóbbi évtizedekben az autóipar fel…..
...hangzik az örök baromságok közül az egyik. Tessék, mutassanak majmot, amelyik mindezt kezelni tudja mondjuk 300-as tempó fölött. Ez a Sauber idei versenyautójának kormánya. UPDATE: Huh, látom, hogy itt nem okozna gondot senkinek, talán ez jobban elmagyarázza. És ez tavaly volt,…..
Számolj tízig, mielőtt ajánlatot teszel. Oké, most számolj még tízig. Alkudj keményen. Még keményebben. Rendben van, tedd el a pénzt, menj haza. Okosan döntöttél. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
gumifust 2013.08.10 11:56:04
Csak most sikerült végig érnem a cikken. Nekem az a véleményem hogy csak azért tűnik olyan nagy szarakodásnak ez az egész mert most a gyáriak helyett mi végezzük el a javítást és újragyártást az ő szakszerszámaik és gépeik nélkül. Addig ameddig az új autót csak megveszi valaki nem tiszteli úgy ahogy kéne- ez csak egy autó minek vigyázni rá használni kell és kész - aztán tönkremegy ez is 4-5 év alatt de még a mai autókon is meglátszik ám a 4-5 évnyi használat. Az oldtimerekre a szobrokra meg azért vigyáznak annyira a tulajok , mert saját maguk szívtak vele és nem a gyáriak , nincs diszpécserközpont akit bármikor fel lehet zargatni ha nem jó valami az autón , nincs szakszervíz és garancia is csak pici vagy semmi . Mellesleg szerintem ez egy jó biznisz lenne ha valaki kellő tőkével egy megbízható hálózatot hozna létre. A másik dolog pedig az árak . Mindig ezzel jönnek az oldtimeresek . Miért sok 1-2 millió egy autó felújítására akár 4 évente ha leosztja az ember mondjuk a két milliót négy évre az kb 41000 ft . Szerintem ebből az összegből egy szobor javítási költsége is messze kijön. És hogy miért nem sok ez ? Ha valaki vesz egy új autót annak az első perceitől csak esik az értéke és nem 2 milla hanem általában 4től indul és plusz a szakszervízbe se dolgoznak ingyen a gyári alkatrészekkel, én nem hiszem hogy ez az oldal kevesebbe kerülne . És jöhetnek a vádak hogy egy új autó mennyivel jobb kifinaomultabb meg mittudomén , lehet hogy az de ha az ember a lelkére hallgat és jobban érzi magat egy régiben aminek már növekszik az értéke akkor eléggé valószínű hogy jól jár .
Jézus magasságos ereje! Csikóstól kaptam az imént, a világ egyik legjobb mozija. Rosemeyer, Caracciola, Nuvolari. Rövidujjúban, bőrsisakban, öv nélkül, szervó nélkül, fékrásegítés nélkül, száz meg száz lóerőket tartanak kordában négy kondomon gurulva,…..
Húsz éve leköltözött vidékre, de továbbra is hordja a bőrdzsekijét a Beatrice idén 67 éves énekese, aki szerint a magyar rockzenészek megérdemlik a sorsukat, és nem sajnálja, hogy nem az ő együttese lett az új Ramones. Milyen veszélyt látott a Beatrice közönségében az…..
gumifust 2013.03.16 17:44:53
A Totalcar készítői aggódva figyelik az országban kialakult drámai közlekedési helyzetet. Kérjük, aki teheti, ne induljon útnak amíg nem érkeznek megnyugtató hírek az utakról. A veszély még nem múlt el, a meteorológiai oldalak szerint továbbra is hóátfúvások nehezítik a…..
gumifust 2013.03.16 10:49:40
@smikee: Szarnak mióta van gazdája ? :)
gumifust 2013.03.16 11:06:35
@Invinoveritas: Hóláncnál nem kell jobb téligumi.
gumifust 2013.03.16 15:18:55
@bigpond: Így van .
„Ki kell úgyis vennem legalább egy hét szabadságot, hogy el ne ússzon jövőre. Ezért hétfőn leviszem Bazegkettőt Kareszhoz, megcsináljuk rajta azt az öt apróságot két nap alatt, aztán kedd este jössz a gyerekekkel, hozod a 190-est, otthagyjuk olajcserére, egyebekre,…..
Belsőség 30 éves a Bébi Benz 2012.11.25 17:06:31
1982 novemberében, ezekben a napokban mutatták be az akkor botránykő-számba menő bébimercit, a 190-est. Botrányos belépő volt, ebben mindenki egyetért. A Mercedes kompakt autót gyárt? Igen, ezt is megértük. A német és a nemzetközi sajtó egyaránt érthetetlennek tartotta a…..
gumifust 2012.11.25 21:04:48
Május végén már Csabinál volt a fényezett kaszni. Egy hónapra rá benne lakott a motor, a váltó, a saját kerekein állt. Augusztus elején már lehetett nyitogatni-csukogatni az ajtókat (igaz, csak a hátsók voltak bent), ott tekergett benne az egész kábelezés, fent volt a…..