Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cardealer

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem tudom, meddig mehet ez még így, de ahogy elnézem, fogytán a türelem. A kormány úgy döntött: normává emeli Lázár János hírhedt mondatát. Eszerint aki szegény, az annyit is ér. A szemmel láthatóan mentális problémákkal küzdő Orbán Viktor, végképp elfeledve, honnan…..
Gréczyblog Rákosi 60, Orbán 50 2011.09.01 09:05:00
Ezúton szeretném felhívni az illetékesek figyelmét, hogy még ebben a ciklusban, 2013-ban lesz 50 éves a Nemzet Miniszterelnöke, a mi hőn Szeretett Vezérünk, Orbán Viktor.Nagyon szeretném, ha az 1952-es, a Rákosi Mátyás 60. születésnapját idéző, de ha lehet, felülmúló…..
Azt hiszem nincs olyan ember az országban, aki ne hallott volna az ócsai hiteltelepről, de azért nagyon röviden összefoglalom.Első körben 80, de akár 500 épületet húznának fel, 1000 m2-es telkeken, 40-60-80 m2-es könnyűszerkezetes házakkal. A telek lehetővé teszi az…..
Tisztelt Szíjjártó úr, kedves Péter!Hadd kezdjem mindjárt azzal, hogy némileg gondban voltam a megszólítással, ugyanis a barátaim nem értenék, miért "tisztellek", amikor erre, úgy gondolják, semmi okom sincs. És "kedves" sem vagy senkivel, aki nem fideszes.…..
Orbán kapitány jóárasította a svájci frankot. Tapsvihar és hozsannaözön következne ezen a ponton, ha a valóságban, és nem egy szemfényvesztő, alternatív elnapoló trash reality közepén lennénk.Orbán Viktor 5 pontos devizahiteleseket mentő csomagja nagyjából egy dologra…..
Úgy látszik a MediaMarktot még nem büntették meg elégszer nemlétező termékek nemlétezően kedvező áron akciózásáért. Csak a szokásos duma, pont a meghirdetett termék nincs, csak a drágább, viszont a reklámújság "szerkesztőségében", na ott aztán szénné vannak…..
Cardealer 2011.04.13 18:39:25
Csak annyit a szerkeztőséghez meg a "nyomdahibához", hogy a vezető szimplán mellébeszélt!
Az újság készítése a következőképpen történik:

1. Az osztályvezető kitalálja, letárgyalja a beszállítóval az akciós termék árát, mennyiségét, stb. (Ha címlapra kerül a termék, az minimum 100-150 ezer ft plusz kültség a beszállítónak az akciós ár mellé. Ez a "képpénz".)

2. Miután megvan a specifikáció, kép stb., illetve a jóváhagyás az értékesítési vezetőtől, a komplett anyagot a feladattal megbízott osztályvezető vagy marketinges feltölti egy belső intarnetes oldalra.
Ezt aztán a grafikusok (talán Ingolstadt-ba Németországba) megszerkesztik, majd visszaküldik jóváhagyásra. Ebből legalább három kör van, amit meg kellene az illetékes elvtársnak néznie.

Egyébként Ingolstadt-ban van egy REDBLUE nevű cég, ami a Media Markt és a Saturn marketinganyagait szerkeszti, és van ott néhány magyar munkatárs is, ezt a munkát végzi! Szoros határidők vannak, amiből hibák adódhatnak....

3. Miután a végleges verzió elkészül, a komplett anyagot PDF-ben megkapja az adott áruház MINDEN vezetője, illetve Budaörsön a központ is, illetve cég saját nyomdája (Ausztria), ahol az újság elkészül, majd bekerül az áruházba az újáság az akció előtt egy héttel, hiszen azt ki is kell szórni!

Annyi igaz, hogy a németországi szerkeztőségben néha fejetlenség van, de az abból adódik, hogy az itthoni kollégákat baromira csak az érdekli, hogy a képekért illetve az akciós termékért kapott pénz az áruháznál bevételként jelentkezzen, hiszen ebből ők prémiumot kapnak!

Szóval Pécsett mellébeszélés ment!

Egyébként a helyes eljárás, a sűrű bocsánatkérésen túl minimum az lett volna, hogy a vezető helyettesítő terméket ajánl ebben az árban, vagy legalábbis hasonlóban, illetve felajánlhatta volna az akciós terméket még olcsóbban.....

Belefért volna az áruház költségeibe!