Adatok
maC
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Terepjáróval ütöttek rajta P. Feri kollégán a vadőrök, miközben rutinszerű kerékpáros tréningjét végezte a Szentendre környéki erdőkben. A rajtaütés oka, hogy már fél nyolckor ott tekert az erdei aszfalt úton, pedig az erdő csak nyolckor nyit.
"Egy jó ideje már, hogy…..
Egy héttel ezelőtti posztunk kisebb vihart kavart, majd előkerültek a benne szereplő felek és a végén egész korrekt kis párbeszéd alakult ki közöttük. Én azon a véleményen vagyok, hogy nem minden taxis bunkó, utasként sosem szokott panaszom lenni. A posztban szereplő kolléga -…..
maC
2011.04.30 10:12:41
@BitPork: Majdnem igazad van, egy bekezdéssel olvasd tovább a kreszt, ott megvilágításra kerül, hogy amit írsz, az csak lakott területen KÍVÜLRE vonatkozik. Keress vissza itt a blogon, párszor már megvitattuk.
Gyakori megállapítás, hogy az autósok kevésbé figyelnek oda a gyalogosokra és a kerékpárosokra, ami részben sajnos igaz. Én is azt mondom, hogy nekünk autósoknak jobban oda kell figyelni a gyalogosokra, kerékpárosokra. Viszont közülük sokan nem tudják az alapvető…..
maC
2011.04.25 10:44:20
@HakapesziM: Milyen igazad van! Kész szerencse, hogy a vizsgát tett, jogsival rendelkező autósok pontosan ismerik és betartják a kreszt és így nem okoznak balesetet és nem veszélyeztetnek másokat!
Egy vezetés-továbbképző tanfolyamon mesélte az oktató, hogy a résztvevőkkel az elején íratnak egy KRESZ tesztet. Tízből hét autós megbukna...
Szóval igazad van, hogy a bringások és a gyalogosok között vannak bunkók, de ugyanígy igaz mindenki másra is: a bunkóság járműfüggetlen. Ezen pedig a jogsi se segít.
Egy vezetés-továbbképző tanfolyamon mesélte az oktató, hogy a résztvevőkkel az elején íratnak egy KRESZ tesztet. Tízből hét autós megbukna...
Szóval igazad van, hogy a bringások és a gyalogosok között vannak bunkók, de ugyanígy igaz mindenki másra is: a bunkóság járműfüggetlen. Ezen pedig a jogsi se segít.
maC
2011.04.25 11:41:37
@HakapesziM: Olyan szempontból egyetértek, hogy valamilyen előképzettségre minden közlekedőnek szüksége van. Szerintem az iskolában kellene megtanítani a gyalogos és kerékpáros közlekedés szabályait.
Viszont a statisztkák és a tapasztalatom is az mutatják, hogy hiába a jogsi, az autósok SEM tudják, milyen szabályokat nem tartanak be.
Viszont a statisztkák és a tapasztalatom is az mutatják, hogy hiába a jogsi, az autósok SEM tudják, milyen szabályokat nem tartanak be.
Időnként mindig előjön a vita az elfogyó sávok használatáról. Vannak, akik nem merik használni, mert szerintük pofátlanság, holott más országokban elfogadott a "cipzár-elv". Sokan pedig egyetértenek abban, hogy ha már ott az aszfalt, akkor használjuk már, amíg lehet,…..
maC
2011.03.21 15:43:13
@kafferbivalybalamber: Egyetértek veled, viszont ezen a blogon meglepően gyakran szoktak betű szerint idézni a KRESZ-ből. Ha benne lenne a cipzár elv, nem kellene vitatkozni azon, hogy ki a birka és ki a köcsög ;)
maC
2011.03.21 18:08:29
@Izomor Lánya: Az én olvasatomban a bezzegosztrákok pont azon polemizálnak, hogy az emberek miért NEM használják mindkét sávot és miért nem cipzáraznak be a végén, pedig még ki is van táblázva.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tévedés. Pár hónapja Németország legnagyobb bringás magazinja (Bike) vezércikket (!) hozott le arról, hogy nálunk miért van egyre több ehhez hasonló buta szabályozás és hogyan lehetne jobban kommunikálni az erdészetekkel és a helyi önkormányzatokkal az ottani helyzet megváltoztatásáért.