Adatok
guanabo
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Volt több is, de nagy sorozatban csak egy készült. A Rába-MAN motornak jelentős része volt az Ikarus sikerében. Az Ikarusszal együtt már csak a magyar járműgyártás múltjának része. Miért volt szükség licensz motorra és mi vezetett a felemás utódláshoz?..
guanabo
2019.03.10 20:59:52
Hatalmas írás, gratulálok és köszönöm!
5 másodperc alatt menthetetlenül csapdába ejti, fél perc alatt pedig teljesen maga alá temeti az áldozatát, aki néhány perc alatt megfullad. Ezután viszont hosszú órákba, vagy akár napokba kerül, míg sikerül felfedezni és kiszabadítani a tetemet. Mi ez?..
guanabo
2018.01.25 14:52:08
Volt idő, amikor élen jártunk a járműiparban, és ezzel nem az Ikarusra gondolok, bár az ugrik be mindenkinek elsőre. A Magomobilok, Fejes Endre-féle lemezmotoros kocsik, Csonka postakocsik, Pannóniák sem voltak okvetlenül a csúcson, itt másról van szó. Egy kivételes képességű…..
guanabo
2011.03.19 18:39:34
@makmarci:
Az sokba fájna!
Egy bennfentes rokona Pullman-kocsiba való felállásnál letottyantotta úgy, hogy a váltójának „game over”. Csak ennek a számlája horrorisztikus lenne, más felújítási költségekről nem is beszélve.
Az sokba fájna!
Egy bennfentes rokona Pullman-kocsiba való felállásnál letottyantotta úgy, hogy a váltójának „game over”. Csak ennek a számlája horrorisztikus lenne, más felújítási költségekről nem is beszélve.
guanabo
2011.03.19 19:23:03
guanabo
2011.03.19 19:35:46
@bervas:
Arra még emlékeztem, hogy tele van erő-nyerő, megkeverő-átemelő szerkezettel, de ennyire konkrétan már nem derengett a dolog.
Utána kellene matatnom, csak az a fránya idő! Abból van a legkevesebb.
Köszönet az infóért.
Üdv!
Arra még emlékeztem, hogy tele van erő-nyerő, megkeverő-átemelő szerkezettel, de ennyire konkrétan már nem derengett a dolog.
Utána kellene matatnom, csak az a fránya idő! Abból van a legkevesebb.
Köszönet az infóért.
Üdv!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz