Adatok
síwax
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A lakatosműhelyből szemlélve a veterán autókat nem igazán érthető, hogy egyes gépek ára miért tanyázik a béka hátsója alatt, miközben másoké miért az utasszállító repülők légifolyosóján cövekel. Vaslemezből van ez is, az is. Persze értem én, hogy kultusz, meg…..
síwax
2011.06.27 21:13:14
Nagyon valószínű, hogy akkoriban a repülőgépgyártásból vehették át a könnyebb, és mégis erősebb megoldásokat. A sífutóbotok gyártásánál is ez időtáj váltottak a mogyoró és a nádbotok után az alumíniumra. Ezt követte az üvegszálas bot, (nem tudom, h. az autógyártásnál volt-e ilyen kísérlet) amely adott esetben szilánkokra törik. Hosszú ideje a cárbon viszi a pálmát, de legújabban vegyes eljárással habcsók könnyű síbotokat gyártanak.
Az életem során rengeteg autót láttam, taperoltam, próbáltam, bütyköltem és rontottam el. Van némi fogalmam az alkatrészekről és úgy nagyjából a négykerekűek felépítéséről. Azzal is tisztában vagyok, hogy a Citroen DS megelőzte a korát, érdekes és hasznos technikai…..
A csúnya történet még tavaly nyáron kezdődött, amikor apám szólt, hogy hallgassam már meg a Peugeot-ja hátuljánál a hangosabb egércincogáshoz hasonló nyikorgást. Lökdöstem kicsit függőlegesen az autó hátulját és valóban, kicsit vicces hanghatást kaptam viszonzásul.…..
síwax
2011.03.25 20:46:43
Szegény Mercedes valószínűleg már nagyon számkivetettnek érezte magát, ugyanis hónapok óta „félredobva” ácsingózott a sarokban. Persze ezt nem szabad szó szerint érteni, mert akkora bálna, hogy a fél műhelyt elfoglalja, kerülgetése miatt János lábába úgy szaladnak…..
síwax
2011.03.18 22:00:32
síwax
2011.03.19 00:10:38
@veteránszabászat: A kék swix hideg hóra való rúdwax. A piros klister tubusban van, és vizes hóban jól kapaszkodik. Ezt a tulajdonságát kihasználva már autógumira is kenték meredek utakon, hogy a kerék ne pörögjön ki. Mikor nincs hóláncod, jó hasznát veszed.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz