Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Trolloszlán

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tulajdonképpen örülhetnénk is, hogy Magyarországon a postások nem értékelik a magaskultúrát. A Hollandiában feladott Beethoven-cédégyűjteménynek így csak a díszcsomagolása veszett el:Hollandiában élek, húsvéti üdvözletként Budapesten élő idős nőrokonaimnak kis csomagot…..
Trolloszlán 2011.05.10 19:57:28
@daninet:
A sokak által emlegetett nőjön köröm a f@szodra mondás öltött testet. Mivel magától nem nőtt, így építettek egyet.
Krisztinek nem teljesen világos, bankkártyás fizetéskor miért kell felfele kerekíteni 1-2 forintot. Nyilván semmi értelme, de ha szólnak előre, igazából kerekíthetnek. Sok kicsi, sokra megy:Örömködve, hogy a benzin lényegesen olcsóbb Bp határain kívül, megtankoltam a kocsim…..
Őszintén bevallom, már régóta szemezgettem néhány jól ismert gyártó előre megírt programmal forgalmazott ECU-jaival (Engine Control Unit: Motorvezérlő Egység, ejtsd:eku) a nemzetközi aukciós oldalakon. Mivel –mint megannyi korabeli japán sportautó– a saját Celica…..
Trolloszlán 2011.03.17 18:59:03
Helló!

Csak néhány észrevételem lenne:
ha komoly tuningot akar valaki elérni, ahhoz mindenképpen standalone ECU kell. Ez tény. Az pedig nem törvényszerű, hogy egy ilyen ECU-val le kell mondani az autó minden kényelmi szolgáltatásáról. Nagyon sok termék ma már képes ezeket is kezelni, az áruk viszont ennek megfelelően nem is alacsony, sokszor egy tizenpáréves kompakt autó árával vetekszik (nem beszélve az ezek mellé szükséges további kiegészítők/alaktrészek áráról). Tisztességes eredményhez azonban az idő mellett sok pénzre is szükség van. Nem mellesleg ehhez kell egy megfelelő programozó is, amiből Magyarországon nem igazán sok van. Hozzátenném, hogy ez a - magukat profinak tartó - autószerelőkről pláne elmondható. Láttam már egy két "mestermunkát" ilyen kezekből, amikért a kedves - sajnos hülyének nézett, hozzá nem sokat értő tulajdonos - igen komoly összegeket fizetett, ami nem igazán állt arányban sem az elvégzett munka minőségével, sem az eredményével. A sok igénytelen gányolás, kendácsolás, amit néhányan kiadnak a kezük alól motortuning néven, elborzasztó, ugyanakkor nagyon jól megélnek belőle, mert sajnos autós körökben csak néhány név van, akik a köztudatban benne vannak. Hosszútávon megbízhatóan működő, a kellő igényeket kielégítő produktumot azonban amelyekjez ezen "mesterek" a nevüket adták, még nem láttam. Ez pedig - ismerve a költségeket - igen sajnálatos. Őszintén kívánom, hogy ti ne essetek ebbe a csapdába, bár a cikk alapján némi kétely már megfogalmazódott bennem, de erre hamarosan úgyis fény derül majd. Sok sikert!
Trolloszlán 2011.03.17 19:28:09
@Tomcy:

Én sem az 1.4-es Opel Astrás/Seat Ibizás streetracer-ekre céloztam a hozzászólásomban. Az ő lehúzásukra ott van(nak) a LED-es spricniket, kazánlemez kinézetű gumiszőnyegeket és kínai vackokat áruló cég(ek). Egy azonban biztos: ha autóépítés, és komoly tuning, akkor a főváros környékét igen nagy ívben elkerülném... Túl sok az összefonódás, vagy kissé élesebben fogalmazva: eléggé belterjes az ottani társaság.
Trolloszlán 2011.03.18 15:23:16
@SAAB:

És ugye azt se felejtsük el, hogy egy minőségi lefújószelepnél lehet állítani a nyitási nyomást is. Nem biztos, hogy egy pár ezer forintos kínai csodával sokra megy az ember. Hiába ad nagy hangot, ha mondjuk már épülő turbőnyomásnál magától nyit és kiengedi azt a nyomást, aminek még a hengerekbe kellene áramolnia... Ugyanígy érdemes a wastegate-et is leellenőrizni, hogy milyen nyomásértékre van beállítva.