Adatok
csipy31
0 bejegyzést írt és 55 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
LANCIA A112 Junior Bianco Corfu
Van-e kellemesebb szombati időtöltés, mint fülig olajosnak lenni?
2013.05.13 16:08:53

Múlt szombaton (2013. május 11.) a kislányaimat az egyik barátnőjükhöz hívták játszani, feleségem pedig apósomnál maradt a szomszéd utcában, hogy mielőbb értük tudjon menni. Én eközben a budaörsi bevásárlóközpontok felé vettem az irányt...
Előzőleg már sikerült…..
csipy31
2013.05.15 21:44:58
@Super aGyuri: Nagyon szívesen, sokáig javítottam egy ilyet, most áll egy garázsban, meg akarom szerezni csak külföldön van a gazdija.

Egy ideje a levegőben lóg a hívások, sms-ek és mms-ek megadóztatásának tervezete, ami azért kellemetlen, mert a tavaly kivetett telekom adót még képesek voltak a szolgáltatók benyelni, az idei fekete levest viszont már nekünk kell meginni. A T most küldött…..
csipy31
2012.05.19 09:17:52

A múltkor a bringakiállításon jártam, a Hungexpón. Ott találkoztunk Merényi Danival, aki a maximalista elmebetegek klubjának doyenje, vagy nem is tudom, mije, a lényeg, hogy bicikliket csinál. Pontosabban vázakat. A kultikus Napirajz.hu alkotója az olasz Pegoretti manufaktúrában…..

Szűnni nem akaró szeretettel köszöntünk mindenkit, hosszú kihagyás után ismét kapcsoljuk a gépházat.
Először is egy szolgálati közleménnyel szeretném kezdeni. A fék jó. Biztosan, véglegesen, nagyon. Nem ereszt, nem szivárog, nem nyúlik a pedál, a fék harap, adagolható,…..

Ki tud felsorolni legalább öt magyar személyautó-gyártót a háború előttről? A MÁG, az ő Magomobiljaival és Magosixeivel, ugye, megvan talán mindenkinek, a Csonkát ismerjük, hiszen az a történelem része, aztán az aradi MARTA-gyár is készített kocsikat, meg nagyon kis…..
csipy31
2012.01.29 11:35:33
@peter.csizi: Na, most majd te is troll leszel, kellett ez neked? Aláírás:egy fotelfizikus.

Segítség! Elfogyott a pénzem!
„De csóró lettem nincs kenyerem
Elvesztettem a munkahelyem
Jaj Istenem most mi lesz velem
Hej de betörjek vagy guberáljak
Jaj Istenem mit csináljak
Mondjátok meg, hogy most mit tegyek
Felmegyek a hivatalba
Rávágok majd az asztalra
Elmondom hogy éhen fogok…..

Mint arról már a korábbi hetekben többször cikkeztünk, blogunk egyik szerzője elhatározta, hogy megpróbálja, hogyan lehet minimálbérből megélni. Pontosabban: "EGY KIÉPÍTETT EGZISZTENCIA MELLETT EGY HÓNAPIG CSAK ANNYIT FOGOK KÖLTENI, AMENNYIT FELTÉTELEZÉSEM SZERINT EGY…..

Vannak olyan magyarországi állami nagyvállalatok amelyek, valamilyen - egyelőre megmagyarázhatatlan - parajelenséggel egyszerűen elbűvölik, mi több, szabályosan elvarázsolják az oda ellátogató politikusokat. Az egyik ilyen a Paksi Atomerőmű, ahonnan az elmúlt húsz évben még…..
csipy31
2011.12.19 00:39:25
Gratulálok a cikkhez. Értelem az nincs benne, de sebaj, minek is ide. Olyanról hogy fúziós erőmű még nem hallott a nagy tudású cikkíró? Igen a Paksi kiégett elemeket lehet tovább használni benne, és simán ki lehet szinte teljesen aknázni a benne lakozó energiát. Még drága a létesítése, de eljön az az idő amikor már ilyen reaktorok fognak dolgozni. Máskor mielőtt a kedves cikkíró a hülyeségét leírja legyen kedves nézzen utána a dolgoknak. hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%BAzi%C3%B3s_reaktor

Kedves Robi, tisztelt egybegyűltek! A korábbi nagy sikerre való tekintettel újból a gépteremből jelentkezem. Majd’ egy hónap telt el azóta, hogy bő lére eresztett életjelet adtam magamról. Azóta sok minden történt.Az országot leminősítették, a gázolaj literje 430 forint…..
csipy31
2011.12.04 14:33:36
csipy31
2011.12.04 16:25:22
@skyrangr: Szia
Az hogy máshol miket hogy használnak az egy dolog. A féknél van egy olyan szabály hogy nem barmolunk! Amit felraktam képet azon látszik hogy ezeken hogy kell kinézni egy fékcső csatlakozásnak. Lehet tudományosan is csinálni, de a sima perem az édeskevés. Nem csak a nyomás hanem az esetleges rezgés miatt is. Fékkel, kormánnyal, futóművel nem játszunk. Ha valaki fém fékcsöveket cserél annak tudni illene hogy miként rögzít-zár 100%-ra a csatlakozó. Olyan nincs hogy reszeljük-fúrjuk-faragjuk.
Az hogy máshol miket hogy használnak az egy dolog. A féknél van egy olyan szabály hogy nem barmolunk! Amit felraktam képet azon látszik hogy ezeken hogy kell kinézni egy fékcső csatlakozásnak. Lehet tudományosan is csinálni, de a sima perem az édeskevés. Nem csak a nyomás hanem az esetleges rezgés miatt is. Fékkel, kormánnyal, futóművel nem játszunk. Ha valaki fém fékcsöveket cserél annak tudni illene hogy miként rögzít-zár 100%-ra a csatlakozó. Olyan nincs hogy reszeljük-fúrjuk-faragjuk.

Lehet, megtérek. Ha hinnék felsőbb erőkben, már lumbágósra hajlongtam volna magam a mecsetben, csapágyasra koptattam volna a rózsafüzért, esetleg bárányt áldoztam volna, véres késsel. Lehet olyan közhelyeket durrogtatni, hogy kicsi a világ, de a statisztika tudománya még nem ért…..
csipy31
2011.12.03 18:02:55

Toporgok a külvárosi parkolóház alagsorában, még nem érkezett meg a tulaj. Összehúzom magam a túl vékony dzsekimben, amely a novemberi éjszakához már nem elég vastag, de belülről pezseg bennem a kíváncsiság. Negyed óra alatt értem ki a belvárosból, ami még az este tízkor…..

Akkor, 1998-ban a Bianchinál még nem csúsztam el. Még tisztán láttam az utat, amit majd bejárok, nem tűnt víziónak. Volt ugyanis egy napi használatú állólámpás Mercim, ami akkor, 1998-ban, huszonhat évesen messze állt a veteránkortól, csupán egy kedves, öreg csataló volt, nem…..

Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
csipy31
2011.11.25 20:00:16
csipy31
2011.11.25 20:42:07
@Nancsi: Unalmasnak nem nevezném, igen, lett volna kire szavazni! Kizárásos alapon normális ember nem szavaz egy kerti-törpére, se egy drogbandára. Komcsikra meg elvből nem, tehát max az marad aki talán a magyarok érdekét tartja elsőnek. Ja hogy ez nem tetszik neked annak több oka lehet. De ami késik nem múlik, majd belátod ha már az éhenhalás szélén állsz. Sajnos az agymosás igen hatékonyan működött. És még mindig 50% támogatja ezt a degenerált rendszert, de már kezdenek felébredni hogy göthös lóval nem lehet derbin indulni. Az meg hogy a pálya vége merre van azt el kéne dönteni. Számunkra sok irány nincs.

Az adózás önmagában egy bosszantó valami. De ennél is bosszantóbb, hogy mindenféle kreatív államhivatal – köztük az NKH – és minisztérium sápokat talál ki. Aztán megnézik a következő évi költségvetést, ahol persze mindig akad egy új lyuk, - mit lyuk, lék!…..
csipy31
2011.11.15 15:28:01
@malpaso: Ébresztő, csúnyán átvert a rémhírtv!!!!! Nem áll olyan rosszul a szénánk mint látszik a világhoz képest, de azért kell a nemzeti önrendelkezés hogy így is maradjon. Vizünk-földünk még van, de kíváncsi vagyok meddig, narancsagyaknak nem számít semmi.

Telós Bandi blogposztnak álcázott szerelmi vallomása után eszméletlen mennyiségű levelet kaptunk szerkesztőségi levelesládánkba. Kiderült, hogy az olvasók túlnyomó többsége valójában hithű autóbuzi. És reménytelenül szerelmes. A legjobb - és legtanulságosabb - levél,…..
csipy31
2011.11.13 19:33:07
@Tizenkettő: Mitől lenne ritka, nekem is ilyen van. Ez volt a Kubai exportból visszamaradtak egyike.
csipy31
2011.11.13 22:41:56
@Trabakrobata: Mondom hogy van több is, elvileg az összes fekete volt ebből a szériából való. Amúgy a csillaghegyi is ilyen, és van egy palotán is amit most fogok megvenni alkatrésznek.
csipy31
2011.11.14 13:42:11
@Tizenkettő: Mert ezek csak a Kubai exportra készültek. Valamiért nem vette át őket a megrendelő, és 100 db landolt nálunk. Kb 5-6 maradt meg belőlük. A franciáknál ez a típus nem került forgalomba. Csak ennyi van összesen belőlük amit itthon találsz.

Nyakunkon a biztosítóváltás, és bár nem hiszek a csodákban, annyian mondták, hogy nagyok lehetnek a különbségek, hogy vettem egy mély levegőt, és elkezdtem kitöltögetni a PBA kalkulátorát. A Tehén elég régi (1997), bár biztosítási szempontból elég erős (131 kW). Budapesti…..
csipy31
2011.11.11 16:30:48

Így jár az az ember, aki nyolc éven át hazudik. Aki azzal áltatja az országot, hogy adócsökkentésből lesz több állami bevétel, hogy marad az eva, meg a magánnyugdíj, hogy nem lesz ingatlanadó, ráadásul a népnek semmit sem kell tennie, csak rájuk szavazni, és máris lesz 7…..

Papp Tibor Ebben a posztban azok se keressenek értelmet, akik amúgy még hisznek az értelemben. Csupán kihasználtam a lehetőségeket: adott volt néhány tébláboló kolléga meg egy közepesen elhasznált papírsisak. Bende Tibor Én csak a fejükbe nyomtam és gyorsan fotóztam –…..
csipy31
2011.11.06 20:39:26

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket! Tisztelt Praxis blog! …..
csipy31
2011.10.31 20:22:05
@Álmos: Remélem valamelyik rokonodat se fogják ellátni!!!!! Honnan tudná valaki megítélni hogy egy földön fekvő embernek mi a baja. Lehet hogy hajléktalan, de azért neki is lehet betegsége ami miatt azonnali segítség kell. Szívből remélem hogy csak fogalmi zavaraid vannak, és nem az elesettektől sajnálod a segítséget.

A tükröket majd egyformára cserélem. Valójában nem is a Totalcar házi drag versenyén elért harmadik hely döbbentett rá, hanem az oda és vissza út, hogy az autó még nagyon nincs rendben. Amikor elhagyta a fordulat a 3500-at, akkor nagyon jól ment és könnyedén beleforgott a 7500-ba.…..
csipy31
2011.10.09 22:25:12
@BOSCHtechnikus: Szia
majd mutass két szondát ami egyforma minden tartományban. Max talán a gyárban találsz a páncélban elzárva:) Én direkt kipróbáltam hogy a kipuffcső két oldalába raktam pont egyformán. Jó 10% eltérés volt a kettő vadi új között. Cserélgetve le tudtam 4% alá vinni. De szerintem inkább minden hengernek külön kéne mérés, és egyszerre mind a 4-et egymáshoz képest ellenőrizni. Én még két egyforma hengert se láttam, bár ez lehet hogy az én hibám.
majd mutass két szondát ami egyforma minden tartományban. Max talán a gyárban találsz a páncélban elzárva:) Én direkt kipróbáltam hogy a kipuffcső két oldalába raktam pont egyformán. Jó 10% eltérés volt a kettő vadi új között. Cserélgetve le tudtam 4% alá vinni. De szerintem inkább minden hengernek külön kéne mérés, és egyszerre mind a 4-et egymáshoz képest ellenőrizni. Én még két egyforma hengert se láttam, bár ez lehet hogy az én hibám.

Kubában újra szabad magánszemélynek új autót vásárolnia. Ez a hír felért egy sokkal, hiszen a szigetországot nosztalgikus hangulatához ugyanúgy hozzátartoztak az 1959-től tákolt nagy, amerikai hodályok, mint a Ladák, Moszkvicsok és Uralok pöfögése. Sokan ugyan azonnal sírni…..

Ha nagyzolós lennék, örvénymintás fóliába csomagolnám 36 éves BMW-met. Folyamatos átalakuláson megy keresztül, nyughatatlanul próbálgatok benne különböző új alkatrészeket, amelyektől ilyen vagy olyan változást remélek. Valódi projektautó: a tizenöt év alatt, amióta…..
csipy31
2011.09.29 22:22:23

Az ominózus fotó. Felül, a radar által tévesen észlelt sebességAz eljárást lefolytatják, és az vezető, néhány hónapnyi hercehurca, illetve körülbelül százezer forint elköltése után úgy érezheti, sikerült bebizonyítania: a Rendőrség néha nem elég körültekintő, a…..

Autót restaurálni - még ha nem is az utolsó szögig - nem lehet csak úgy ukmukkfukk, seperc, egykettőhárombocspapa alapon. Aki nincs tisztában a restaurálás és a felújítás közti különbséggel, nem is érti talán, mi tart ezen az autón ennyi ideig. Pár lemez behegesztése, egy…..
csipy31
2011.09.25 15:01:39
@Csikós Zsolt: Szia
Nagyon egyszerű a válasz az ilyen problémára. Kell egy másik gyártmányú kittet szerezni ami nem cseszteti az alapozót azt csók a család. Amikor kész van mindennel akkor kell egy felületelválasztó "lakkot" felvinni, és mehet rá bármilyen akril. Kb 10 féle alapgyanta van a kitteknél, lehet válogatni.
Nagyon egyszerű a válasz az ilyen problémára. Kell egy másik gyártmányú kittet szerezni ami nem cseszteti az alapozót azt csók a család. Amikor kész van mindennel akkor kell egy felületelválasztó "lakkot" felvinni, és mehet rá bármilyen akril. Kb 10 féle alapgyanta van a kitteknél, lehet válogatni.
csipy31
2011.09.25 16:33:47
@h4z4rd: Szia
Én lustaság fél egészség alapon először simán kittezném, készre-csiszolnám, utána a rétegelválasztó-erre még nedvesen a "szóró" valami egyszerű nem túl arrogáns, és 15-20 perc után egy másik jó kemény 2k-s "szóró". Ezt megvárni amíg átköt aztán mehet rá akármilyen akril fedő. Aztán ezt a koktélt marja át bármilyen akril ha tudja:)
Én lustaság fél egészség alapon először simán kittezném, készre-csiszolnám, utána a rétegelválasztó-erre még nedvesen a "szóró" valami egyszerű nem túl arrogáns, és 15-20 perc után egy másik jó kemény 2k-s "szóró". Ezt megvárni amíg átköt aztán mehet rá akármilyen akril fedő. Aztán ezt a koktélt marja át bármilyen akril ha tudja:)
csipy31
2011.09.25 17:47:01
@Csikós Zsolt: Az elválasztó réteg az nem marad meg önálló rétegnek! Az szépen teszi a dolgát és az eredeti festékbe is bele"diffundál" bizonyos mélységig. Amúgy nem túl drága, sok se kell belőle, az első réteg festék alá is lehet rakni, bármikor a rétegek közé be lehet illeszteni, akár többször is. Direkt erre találták ki.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.alkatreszparadicsom.hu/termekkatalogus/kategoria/motor_es_rendszerei/alkategoria/tomitesekszimeringek/termek/ve342
mlt.boltaneten.hu/kinalat/5_lada_alkatreszek-90/2001_lada_olajleereszto_csavar_magneses/
mondjuk én mágnesest vennék inkább.