Adatok
007Gergő
17 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Meleg volt a szoba sarka, nem bírta a szegény balga. Az ablakot jól kitárta, kollégáit hibernálta.
Jött ezután a sok nátha, Nem csináljunk semmit, hát ha..... Jött egy nagyobb huzat, kivett egy-két urat.
..
Elemezd! - Már ha tudod.
Megjelent az első gyermekverses könyv az informatikáról.
2018.05.07 23:27:42
https://www.nng.com/hanagyleszek..
Kódot írtam sokat szépet,ringatnak a szép emlékek.Elküldöm én nézzed gyorsan,van-e benne rossz sor mostan.
Review nélkül nincsen ship it,ezért mindig csak más sikít!Had tolom be most a kódot,Küldjél nekem te kishajót!..
Gyere fiam térdelj elém, ahova a fogam elér! Kiszívom a véredet, ezzel mentesz életet. Drága már a vérplazma, kiviszem a piacra. Becserélem mindarra, mire neked nem futja...
Szenved reggel, Szenved nappal, Szenved éjjel, Tele van ő szenvedéllyel!..
Elkopott az ipse lába
Lerágta egy macskacápa
Megharapta áldozatát
Rágicsálta a répáját...
eladó a költő,mert bénán költ ő.az ég kék, a tűzoltóautó piros,csótányírtás előtt a chatről kilépni tilos!
(pohár)
Köszönetet mondok költőtársamnak e csodálatos versért!
..
Beszédébe hiba csúszott,
egy kicsi “is” tán megbújt ott.
Megkérdezném: Emberek,
Az eszetek hol tekereg?
Beszéltek itt össze-vissza,
majd kiáltás: Szívjad vissza!
Megy itt már a szájkarate,
hogy mit mondott akarta-e.
Válasz előtt számolj…..
http://fradyendre.blogspot.hu/
..
- Nem olvastad ...?
- Micsoda?
- ... mily csoda ...
- Micsodaa?
- ... hát ez a kis ...
- Micsodaaaa?
- ... csodálatos ...
- Micsodaaaaaaaa?
- MICSODAAAAAAAAAAAAAA. ..
Keressük a fal színét!
Most a pink is volt imént.
Padlónak a zöld a jó,
mint a falhrahányt borsó.
Mi legyen ott látvány?
Kellene még szivárvány.
Ajtó fölé színeket,
Felette meg kék eget.
Festőt a víz kiverte
mire mind megfestette.
Festett hát ő réteket,
meg…..
Rozsdásodik már a gránát,várja már az eldobását.Mikor lövünk megint bakot,ki a fűbe harap majd ott?..
Mérget fújt a bugra,
nem lesz ugra-bugra.
Nem úsztad meg újra,
vers készült a bugra...
A sevenzord hegyen túl
kellene egy kicsi tool,
mi a reviewk között túr
ki a heti Zord Nagyúr...
Nem tudta a pára:Hol szeret a cápa?A válaszra várva,össze lettek zárva...
Vitézy Dávid a BKK vezérigazgatója négy olyan 2020-ig megvalósuló fejlesztésről beszélt a Heti Válasz mai konferenciáján, melyeket itt jelentett be először, s melyekre már rábólintottak Fellegiék is a Nemzeti fejlesztési Minisztériumban. Gyorsan idesorolom őket, a…..
007Gergő
2011.12.01 01:07:59
@SvenH.:
Nézzük csak! "Csak" az a több tízezer ember járna jól:
- aki a Metróról átszáll a Hévre vagy Hévről a Metróra, átszállásonként napi 10 -10 percet nyerne.
- Az aki a Hévvel párhuzamosan buszozik, mert egy újabb átszállást már nem akar.
- Mindenki, aki a Metrón vagy a Héven utazik, mert új kocsik járnának. (Több millió utas naponta) A HÉVek átlagéletkora 47 év a metróké közel 40. Van 55 éves HÉV kocsi is forgalomban.
Egyébként meg:
Az EU minden új kötöttpályás elektromos tömegközlekedést majdnem 100 %-ban támogat.
Buszbeszerzést az EU egyáltalán nem támogatja.
Tehát metrót trolit vagy villamost kell építeni, hogy támogassák.
Tehát EU pénzből lesz, nem a mi adónkból (hanem pl. németekéből) (Ha nem költjük el az EU-s pénzt, az elvész.)
Az összekötés új fejlesztés, kb. 1 km új pálya, ehhez lehet új járműveket is beszerezni, és meglévő vonalat is felújítani (Hévre ráférne.), így az egészet egyben az EU fizeti.
Csak járműbeszerzésre, csak meglévő pálya felújítására nem ad az EU pénzt.
Budapestnek az elmúlt 20 évben erre nem volt pénze, és magától nem is lesz a következő 20 ban.
Szóval, még mindig nem éri meg?
Nézzük csak! "Csak" az a több tízezer ember járna jól:
- aki a Metróról átszáll a Hévre vagy Hévről a Metróra, átszállásonként napi 10 -10 percet nyerne.
- Az aki a Hévvel párhuzamosan buszozik, mert egy újabb átszállást már nem akar.
- Mindenki, aki a Metrón vagy a Héven utazik, mert új kocsik járnának. (Több millió utas naponta) A HÉVek átlagéletkora 47 év a metróké közel 40. Van 55 éves HÉV kocsi is forgalomban.
Egyébként meg:
Az EU minden új kötöttpályás elektromos tömegközlekedést majdnem 100 %-ban támogat.
Buszbeszerzést az EU egyáltalán nem támogatja.
Tehát metrót trolit vagy villamost kell építeni, hogy támogassák.
Tehát EU pénzből lesz, nem a mi adónkból (hanem pl. németekéből) (Ha nem költjük el az EU-s pénzt, az elvész.)
Az összekötés új fejlesztés, kb. 1 km új pálya, ehhez lehet új járműveket is beszerezni, és meglévő vonalat is felújítani (Hévre ráférne.), így az egészet egyben az EU fizeti.
Csak járműbeszerzésre, csak meglévő pálya felújítására nem ad az EU pénzt.
Budapestnek az elmúlt 20 évben erre nem volt pénze, és magától nem is lesz a következő 20 ban.
Szóval, még mindig nem éri meg?
DanZi levele már lehet lerágott csont, de valahogy mégsem az. Hiába beszélünk szinte minden nap arról, hogy mire való az index, illetve, hogy is kellene használni, legtöbben szarnak rá, vagy későn kattintanak. Ugyanez a megfelelő sebesség, hiszen nagyobb városokban igyekeznek…..
007Gergő
2011.08.11 18:28:38
@FDToth: Körforgalomban balra indexelni, az szokott, aki bent marad -mert egy ritkább forgalmú irányba megy -, mert a szembejövők el sem tudják képzelni, hogy van aki esetleg letér a főútról, ezért nem is indexelnek kifelé a korforgalomból a főút irányába. Ha te vagy az x. nem indexelő, és te tényleg bentmardsz, már csattansz is a felhajtó másikra. mert az elsőbséget se szeret adni.
Példa 1:
Lásd Alagút elötti körforgalom, Dunával parhuzamosan (régebben a híd-alagút irány főútvonal volt)
2)
Dunakeszi elött 2-es út áruházak felé kihajtó:
Jössz Dunakesziről 2 út megy egyenesen áruházak balra vannak
Fő irány a 2-es út első kihajtó.
Te a másodikon mennél ki ha nem indexels balra (bár nem kell), biztosra veheted, hogy a Pest felől felhajtó nem fog elsöbséget adni (még így se biztos), mert te is biztos Pestre mész egyenesen, "csak nem indexeltél".
3) Utána van még egy körforgalom:
kihajtók: 2es - út, Aldi, Auchan és M0 felé, Lidl
Fő irány 2-es út Achan.
Lidl és az Aldi közt ingázókat rendszeresen szeretik elcsapni, mert nem indexel (jogosan) és bent marad a körforgalomban.
Egyébként ezen a szakaszon Dunakeszi - M0 felhajtó 6db körforgalom van, mégse képesek egyesek egyiknél sem indexelni.
Utálom a körforgalomból kifele nem indexelőket, akik ezzel a többieket feltartják.
Egyébként az Audin, BMVn, Mercin és a Suzukin gyárilag nincs index?
Példa 1:
Lásd Alagút elötti körforgalom, Dunával parhuzamosan (régebben a híd-alagút irány főútvonal volt)
2)
Dunakeszi elött 2-es út áruházak felé kihajtó:
Jössz Dunakesziről 2 út megy egyenesen áruházak balra vannak
Fő irány a 2-es út első kihajtó.
Te a másodikon mennél ki ha nem indexels balra (bár nem kell), biztosra veheted, hogy a Pest felől felhajtó nem fog elsöbséget adni (még így se biztos), mert te is biztos Pestre mész egyenesen, "csak nem indexeltél".
3) Utána van még egy körforgalom:
kihajtók: 2es - út, Aldi, Auchan és M0 felé, Lidl
Fő irány 2-es út Achan.
Lidl és az Aldi közt ingázókat rendszeresen szeretik elcsapni, mert nem indexel (jogosan) és bent marad a körforgalomban.
Egyébként ezen a szakaszon Dunakeszi - M0 felhajtó 6db körforgalom van, mégse képesek egyesek egyiknél sem indexelni.
Utálom a körforgalomból kifele nem indexelőket, akik ezzel a többieket feltartják.
Egyébként az Audin, BMVn, Mercin és a Suzukin gyárilag nincs index?
Vonatos szerint a Vasúttörténeti Park személyzete már eléggé ki van borulva, hogy a gyerekek mindent összemásznak, ezért az általuk elérhető részeket vastagon bekenték olajjal:Vasárnap a Vasúttörténeti parkba tettünk látogatást a családdal. Végül is hová vigye az ember a…..
Újabb meghökkentő történet landolt a postafiókunkban, amelyet G küldött. Lassan már kezdem azt érezni, hogy a rendőrök egyre frusztráltabbak a kormány döntései miatt, és ezt próbálják valahol levezetni. Sajnos az ártalmatlan állampolgárokon... Várjuk a folytatást!Egy újabb…..
007Gergő
2011.06.14 18:07:56
@közlekedési bűnöző: Sajnos nem.
Akkor is büntetnek, ha az ő hibájukból nem lehet matricát kapni! Ezt még hirdetik is rádióban, TVben.
Akkor is büntetnek, ha az ő hibájukból nem lehet matricát kapni! Ezt még hirdetik is rádióban, TVben.
Zuglóban tanultam vezetni, jól ismerem, tele van jobb kezes utcákkal. Sajnos ezek közül több is elég veszélyes, mert néha egész széles vagy osztott pályás utak is bele tartoznak ezek körébe, mint például a Hargita levelében megjelölt kereszteződés. Ez persze nem mentesít…..
Egy újabb példa, miért nem szabad tele tankoltatni semelyik kúton. Ha bebizonyosodik, hogy csoda történt, a Vatikán elsőként Magyarországon avathat boldoggá benzinkutat. Nem hiába vagyunk Mária országa, náunk egy Skoda 45 literes tartályába akár 65 liter üzemanyagot is bele tudnak…..
Csillának
Nincsen nekem Nissanom,
én az olyat drágállom.
Véget ér a szerda már,
elapad a levélár.
Honda az én kicsikém,
haza visz ma könnyedén.
Véget ér a szerda már,
elapad a levélár.
Mondtam neked rímeket.
Ne láss tőle rémeket!
Véget ér a szerda…..
Kifacsarták versikémet,
Kitaláltam egy jó címet,
Indítok én most egy blogot:
Elemezd! - Már ha tudod.
Lesz ott hely az elemzésre,
megjegyzésben ferdítésre.
Mikor írom gondolja a fene,
hogy ez másnak mit is jelentene...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Miért kéne minden kocsinak Gödöllöig futnia?
Megfordul az Örsön, Cinkotán, elmegy Csömörre.
Máshol a metrónak is száma van, és figyelsz, hogy melyikre szálsz fel, mintha villamos lenne. Pl. Münchenben az S-Bahn alagutban több mint 8 vonal fut
efa.mvv-muenchen.de/mvv/netzplan/netzplan.html