Adatok
Elemir
0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bármerre indulunk is autóval, motorral, vagy akár gyalogosként, előbb-utóbb szinte biztosan furcsa, megmagyarázhatatlan forgalmi helyzetre bukkanunk. A Kresz Klub videójában - amelyet Pető Attila KRESZ-oktató készített – a világ talán leghülyébb közlekedési lámpáját…..
Azt hiszik, hogy egy ekkora dögöt csak kompenzáló barmok vesznek? Ez egyáltalán nem biztos, lehet, hogy csak nyugalomra vágynak.
..
A matrica 20 forintot dob mindegy autópálya-kilométerem költségén. Hol lehet ebből visszanyerni valamennyit? Hát a benzinen.
Azonos című írásunk kommentposztja...
Elemir
2014.04.02 21:24:43
@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Kövezz.
Értem, hogy ma már van ilyen fogalom, bár egyértelmű mire gondoltam, kár kivenni egy részletet egy kontextusból. Sebaj. Rosszul fogalmaztam, ez van.
Ha pedig megemlítetted, akkor a ködben sem megyek lassan, csak annyira amennyire biztonságosnak érzem. Ez általában több, mint sokaknál. Nyilván, ha baleset lenne bármi miatt, akkor a retekklubbon azt hallhatnád, relatíve gyorsan hajtottam, tök mindegy ki volt vakon. Este vagy esőben is.
Az embereknek mások a képességeik, céljaik.
Én senkit nem bántok, nem is akarok. Fel sem tartani. Én csak ugyan ezt várom papa. Kövezz :)
Értem, hogy ma már van ilyen fogalom, bár egyértelmű mire gondoltam, kár kivenni egy részletet egy kontextusból. Sebaj. Rosszul fogalmaztam, ez van.
Ha pedig megemlítetted, akkor a ködben sem megyek lassan, csak annyira amennyire biztonságosnak érzem. Ez általában több, mint sokaknál. Nyilván, ha baleset lenne bármi miatt, akkor a retekklubbon azt hallhatnád, relatíve gyorsan hajtottam, tök mindegy ki volt vakon. Este vagy esőben is.
Az embereknek mások a képességeik, céljaik.
Én senkit nem bántok, nem is akarok. Fel sem tartani. Én csak ugyan ezt várom papa. Kövezz :)
Elemir
2014.04.03 16:35:50
Elemir
2014.04.03 16:36:51
@Shadowbull:
Ha jól tudom azért van csalásban, mert ha egy nagyobb papucsot teszel alá, akkor már a sebesség nem lesz jól mérve. Emiatt egyel nagyobb papuccsal mérne jót. (elvileg)
Bár lehet rosszul tudom.
Ha jól tudom azért van csalásban, mert ha egy nagyobb papucsot teszel alá, akkor már a sebesség nem lesz jól mérve. Emiatt egyel nagyobb papuccsal mérne jót. (elvileg)
Bár lehet rosszul tudom.
Múlt héten ismét elstartolt a köztévé saját zenés vetélkedője, ami tocsogott a pátoszban és gyönyörűen alkalmazkodott a keresd a jót!-féle Kerényi-etikához. Mondjuk most legalább akadt egy-két egész vállalható produkció, de a műsor maga még mindig zavartalanul halad…..
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során. Rézmányi Balázs készített is egy werkfilmet legutóbbi nagy, SUV-összehasonlítónkról. Fogyasszák egészséggel!
..
Elemir
2013.11.04 20:03:21
@mennyi?husz!: Minden autó csal ez tuti.
Nem akarok túlságosan okoskodni, de emlékeim szerint egy mérettel nagyobb papucsokra van belőve, hogy ne lehessen olyan gyalázat, amiatt mérnek be, mert rosszul mér a kilométeróra.
Legalábbis én még soha nem ültem olyan kocsiban ami ne mutatott volna kevesebbet.
Pl Lacettivel az óra szerint pályán 157-158-cal mentem és benne voltam a büntetési határértéken ami ha jól rémlik 142.
Ez tuti, mert csekk nem jött :)
Nem akarok túlságosan okoskodni, de emlékeim szerint egy mérettel nagyobb papucsokra van belőve, hogy ne lehessen olyan gyalázat, amiatt mérnek be, mert rosszul mér a kilométeróra.
Legalábbis én még soha nem ültem olyan kocsiban ami ne mutatott volna kevesebbet.
Pl Lacettivel az óra szerint pályán 157-158-cal mentem és benne voltam a büntetési határértéken ami ha jól rémlik 142.
Ez tuti, mert csekk nem jött :)
Ha már kétszer fizetem az átírást, igyekszem nehezen adni magamat. Igenis küzdjön meg az adóhatóság a pénzemért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Elemir
2013.08.21 21:34:21
@Mercel: Elhiszem neked, én is ismerek többeket is akik tényleg kulimunkára mentek ki és maradtak azóta is. Nem lehetetlen, de az nehéz út. Bátorság és sok-sok kitartás kell. Testvéremék is kint vannak, bár ők tudatosan szakmában és komoly nyelvi előkészülettel, de még az eleje úgy sem volt túl könnyű. Tőlük azért elég sok hazatérőt hallottam, mert egyszerűen tényleg úgy mennek ki sokan, hogy ott mindenki megél. Persze sok-sok jót is hallok nem arról van szó aki dolgos azt megbecsülik.
Pl London aszem a harmadik legnagyobb "magyar" város ami több, mint durva :)
Ezt csak annak szántam aki itthon folyamatosan arról beszél, hogy menni kell. Menjen, én sok sikert kívánok mindenkinek!
Erre azért van önző okom is, 100 ezren kimennek, nagyobb esélyem van bármire, de nekik is.
Pl London aszem a harmadik legnagyobb "magyar" város ami több, mint durva :)
Ezt csak annak szántam aki itthon folyamatosan arról beszél, hogy menni kell. Menjen, én sok sikert kívánok mindenkinek!
Erre azért van önző okom is, 100 ezren kimennek, nagyobb esélyem van bármire, de nekik is.
Valahol érthető, hogy az ember egy gyönyörű ívű gyorshajtás sodró lendületét nem okvetlen akarja megtörni a szabályok követésével.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Korábbi ötlete alapján börtön várna a képviselőre, aki reggel halálra gázolt egy idős nőt. A szakértő szerint nem a jogszabály a hibás, hanem az autós, aki nem ismeri.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Elemir
2013.05.22 20:55:28
@olcso: köszi:)
Elemir
2013.05.22 21:28:16
@Titiú: Igen. A felelősség az felelősség, ennek tudatában vezetünk, ezen nem tudok vitatkozni, nem is akarok persze. Viszont együtt érzek a fiatal és tapasztalatlan és éppen csak nem gyerek sráccal. Köszi a reagálásod!
Elemir
2013.05.22 21:42:38
@Perillustris: Neked is köszi a reagálást.
Fene tudja. Sajnos én azzal nem értek egyet, hogy még csökkentsük a sebességeket, mert eszméletlen bután csinálják ezeket, illetve vannak helyek ahol még a 60 sem sok.
Görögben láttam jó példát iskolák körül. Iskola időben sárgán villogott jól látható helyen a lámpa és nem lehetett nem észrevenni pedig először jártam ott.
Itt nem értem miért nincs ilyen, illetve sok helyütt lehetne idő és időjáráshoz kötött táblát kitenni.
Avagy ismert rossz csomópontoknál fejleszteni. Ezzel nem foglalkozik senki, csak csökkentik a sebességet táblával és téma lezárva.
Fene tudja. Sajnos én azzal nem értek egyet, hogy még csökkentsük a sebességeket, mert eszméletlen bután csinálják ezeket, illetve vannak helyek ahol még a 60 sem sok.
Görögben láttam jó példát iskolák körül. Iskola időben sárgán villogott jól látható helyen a lámpa és nem lehetett nem észrevenni pedig először jártam ott.
Itt nem értem miért nincs ilyen, illetve sok helyütt lehetne idő és időjáráshoz kötött táblát kitenni.
Avagy ismert rossz csomópontoknál fejleszteni. Ezzel nem foglalkozik senki, csak csökkentik a sebességet táblával és téma lezárva.
Bringáznál a buszsávon, netán behajtanál szemben az egyirányúba? Lerohadtál, és vontatjátok a kocsit az autópályán? Ne tedd, tilos, ahogy sok más dolog is.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Elemir
2012.03.13 16:56:50
Előfordul, hogy közös kalandjaink vannak a Winklerrel. Tegnap például áthívtam, hogy mutassak neki valamit, aminek apropója és tárgya az az apróság, hogy én is vettem egy XJR-t. Méghozzá nem is ezerkettest, hanem ezerhármast, sőt fekete is, nem kell átfényezni.96-óta recskázok…..
Elemir
2012.03.07 20:36:44
@Winkler Róbert: Üdv W! :)
Bár nem tartozik a témához (csak halványan), de nem fogtok majd véletlen 125-ös összehasonlító tesztet csinálni, ha már ily élharcosok voltatok benne?
Komolyan gondolkodom, hogy megcsinálom ezt a különbözeti jogsit a 125-re, de annyira kevés teszt van motorról, hogy borzasztó! (mondjuk az áruk is az:))
Bár nem tartozik a témához (csak halványan), de nem fogtok majd véletlen 125-ös összehasonlító tesztet csinálni, ha már ily élharcosok voltatok benne?
Komolyan gondolkodom, hogy megcsinálom ezt a különbözeti jogsit a 125-re, de annyira kevés teszt van motorról, hogy borzasztó! (mondjuk az áruk is az:))
Imádkozzatok, hogy ne szálljon minden autós BKV-ra, mert a gatyátokat is ráfizetitek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Elemir
2012.02.02 16:26:00
@1kutya: Kedves Kutya!
Ha éppen érdekel elég sokat jártam busszal és egy leállást sem láttam. Biztos szerencsés vagyok! Egyébként pedig BKV kontra DKV volt a lényeg, de ez gondolom nem esett le...
A többi értelmes hozzászólásodat még válaszra sem méltatom, az csak téged minősít kis barátom!
Ha éppen érdekel elég sokat jártam busszal és egy leállást sem láttam. Biztos szerencsés vagyok! Egyébként pedig BKV kontra DKV volt a lényeg, de ez gondolom nem esett le...
A többi értelmes hozzászólásodat még válaszra sem méltatom, az csak téged minősít kis barátom!
Pista öregszik és lefejezett német tisztet lát, holott egy fejvesztett arabot kellene, de ettől még nem lett szebb az új Mini Coupe. A szépség azonban relatív és Louis Armstrongot sem az arcáért szerették milliók. Megnéztük hát, hogyan szól a Cooper S a hátracsapott…..
Arra vesszük a menekülési üzemanyagokat. Igenis létezik pofátlanul olcsó is, sőt, még az adó is kevés rajta. Persze, kis szépséghibával...
1461 nap alatt sok minden változott. A színes dobozok mára javarészt színes képkeretek lettek, öregebbek lettünk négy évvel, egy-két gyerekből tini lett, tinédzserekből felnőttek, tovább olvadtak a jéghegyek és Kiszel Tündét kárpótolta Fluor Tomi. Eljött az idő, hogy…..
Elemir
2011.10.04 22:30:55
@Winkler Róbert: Kedves Robi!
Természetesen nem! A vasárnap 23:30-nál viszont rosszabbat nem nagyon lehetne találni. Mondjuk legalább lesz, amit azért minden ismerősöm örömmel vesz!!!
Nyugi én bekapcsolva fogom hagyni a TV-t akkor, ha megnézem, ha nem. Sajnos nem fogom tudni akkor ez tuti. Legalábbis 5-kor nincs kedvem droidként kikelni:)
Egyébként remélem normál kocsik is lesznek, nem csak sport:)
Természetesen nem! A vasárnap 23:30-nál viszont rosszabbat nem nagyon lehetne találni. Mondjuk legalább lesz, amit azért minden ismerősöm örömmel vesz!!!
Nyugi én bekapcsolva fogom hagyni a TV-t akkor, ha megnézem, ha nem. Sajnos nem fogom tudni akkor ez tuti. Legalábbis 5-kor nincs kedvem droidként kikelni:)
Egyébként remélem normál kocsik is lesznek, nem csak sport:)
Örömmel tudatjuk, hogy megoldódott a múlt héten megjelent E.ON-os probléma, vagyishogy nem lehet online 0-ás mérőállást lejelenteni. Mostantól lehet: A rajtatok keresztül történő panasz meghallgatást nyert, megírtam nekik újra a problémát 30-án, és ma érkezett a válasz:…..
Elemir
2011.09.19 19:59:57
@tutikáosz: Azért mert 5 évvel ezelőtt még nem voltak digitális mérők, azaz nem volt nullával való felszerelés.
Azaz, aki 0-át diktált azt akarta diktálni, hogy nincs fogyasztás, azaz egy védelmi beállítás volt. Ennyi a csoda.
Azaz, aki 0-át diktált azt akarta diktálni, hogy nincs fogyasztás, azaz egy védelmi beállítás volt. Ennyi a csoda.
Elemir
2011.09.19 20:01:45
@vernarancs: Semennyi... fentebb a válasz...
Laci hagyta magát telefonon rábeszélni egy éves hűságnyilatkozattal a legnagyobb UPC-s internetcsomagra, aztán nézett, hogy az nem annyiba kerül, mint az előző. Talán azért túléli:A UPC egyik marketingese egy szép napon azzal keresett meg, hogy hűséges, jól fizető ügyfelük…..
Nyilván nem arra lett kitalálva az E.on mérőállásbejelentője, hogy 0-át jelentsenek le, de azért ilyet hibával visszadobni, legalábbis furcsa:Az eon-nál lassan fél éve nem tudom lejelenteni semmilyen automatikus (és ingyenes) módon a 0-ás mérőállást. Minden alkalommal, mikor…..
Elemir
2011.08.27 13:55:36
@EÖ: név?:)
A mai poszt kapcsán nehéz eldönteni, vajon a lehúzás volt-e a közterület-felügyelet szándéka vagy szimplán rosszul értelmezik a KRESZ-t. Esetleg a kettő együtt. Sokan talán nem is tudják, hogy jogtalanul büntették meg őket, így pénzüket szépen benyeli a hatóság. Zsolt…..
Elemir
2011.06.23 20:38:12
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Igazából a bíróságon létezik már olyan fogalom, hogy nem életszerű. Azaz, a csuklós busz nem életszerű arra, sem a dömper, illetve a forgalom szánalmasan kicsi. Tehát a bíróság még simán elengedheti.
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Elemir
2011.03.16 16:39:55
@Kulics: Görögben meg a 2 sávosból 3-at vagy 4-et csinálnak. Kimennek szélre és középen előzz, ha akarsz. Hopikaaa!!!
Persze senki nem kérdezi meg, miért sietsz.
Persze senki nem kérdezi meg, miért sietsz.
Ön jó néven venné, ha a nappalijába bejönne a szomszéd Pistike távirányítós helikopterével, és lekaszabolná a kristálycsillárt, vagy benyúlna a hűtőbe és megenné a sonkát? Ugye kérdőn nézne? Esetleg akkor is ellenérzései volnának, ha Pistike pár év múlva a kocsiját…..
Rutinos homáristák már tudják, hogy nem lehet tetszőleges hónapot csekken befizetni. Úgyhogy amikor Tsimike papája februárban az áprilisi számlát fizette be, hiába volt ugyanaz az összeg, "számlatartozásával" kizárta magát a most futó kedvezményből:Olvastam a Halál…..
Elemir
2010.11.26 16:06:36
@Megdobbent: Kérlek, add meg az adataid, hagy keressünk fel. Megbeszéljük ezt a kérdést.
Elemir
2010.11.26 16:19:41
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ha valahol 5-6 ezren dolgoznak, biztos igazad van.... fúúú ecsém
Elemir
2010.11.26 16:29:05
@Xezs: Amúgy már kíváncsi vagyok, hogy ki vagy. Tuti ismerjük egymást:)
Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő. Vélemények azonos című írásunkról...
Elemir
2010.01.28 22:31:09
@MANO55: Úristen!:)
Nem akarok nagyon kitérni a képességekre, de egy kis önkritika igazán jól jönne.
Minden tiszteletem a nőké tényleg, hiszen anyák, dolgozók, vezetők, minden. Például szerintem minden cég vezetésbe szükség van nőre is. Viszont túlzásba sohasem kell esni.
Egy férfi logikus és igaz, egyszerű is egyben. Viszont gyors döntéshez igen vagy nem eldöntése szükséges, nincs talán, lehet, esetleg, stb.
Tehát visszakanyarodva a vezetéshez egy vészhelyzetben egy férfi mindig minimum fele annyi idő alatt fog reagálni és dönteni.
A legfőbb dolog pedig egy bizonyított tény, melyet el kell fogadni és nem bizonygatni, hogy a nők a jobbak. (mert a nők annyi mindenben jobbak a férfiaknál, ez például pont nem az)
Férfiak és nők agya másképp épül fel. Ezt akár nézheted az állatvilágból is. Egy férfinak az állatiasságból kifolyólag térben sokkal jobban kell mozognia, egy nőnek pedig iszonyat sok dologra kell figyelnie. A vezetéshez pedig térlátás kell. A nők iszonyat nagy százalékának elmondod, hogy jobb vagy bal oldal, nem tudja elsőre melyik-melyik, csak ha megnézi a kezét. Térképet fejjel lefelé képtelen értelmezni, fejben elforgatni.
Nekem, mint férfinak nem szégyen kimondanom valamire, hogy egy nő ebben jobb, akkor neked nagy dolog???
Nem akarok nagyon kitérni a képességekre, de egy kis önkritika igazán jól jönne.
Minden tiszteletem a nőké tényleg, hiszen anyák, dolgozók, vezetők, minden. Például szerintem minden cég vezetésbe szükség van nőre is. Viszont túlzásba sohasem kell esni.
Egy férfi logikus és igaz, egyszerű is egyben. Viszont gyors döntéshez igen vagy nem eldöntése szükséges, nincs talán, lehet, esetleg, stb.
Tehát visszakanyarodva a vezetéshez egy vészhelyzetben egy férfi mindig minimum fele annyi idő alatt fog reagálni és dönteni.
A legfőbb dolog pedig egy bizonyított tény, melyet el kell fogadni és nem bizonygatni, hogy a nők a jobbak. (mert a nők annyi mindenben jobbak a férfiaknál, ez például pont nem az)
Férfiak és nők agya másképp épül fel. Ezt akár nézheted az állatvilágból is. Egy férfinak az állatiasságból kifolyólag térben sokkal jobban kell mozognia, egy nőnek pedig iszonyat sok dologra kell figyelnie. A vezetéshez pedig térlátás kell. A nők iszonyat nagy százalékának elmondod, hogy jobb vagy bal oldal, nem tudja elsőre melyik-melyik, csak ha megnézi a kezét. Térképet fejjel lefelé képtelen értelmezni, fejben elforgatni.
Nekem, mint férfinak nem szégyen kimondanom valamire, hogy egy nő ebben jobb, akkor neked nagy dolog???
Elemir
2010.01.28 22:45:15
@Elemir: Módosítok, nincs mese.
Belegondoltam hány nő mellett ültem és láttam milyen módon vezetnek, férfiak közül sem sok a jól vezetők száma. Az általam ismert vezető férfiak jó 50%-a szörnyen és félősen vezet Debrecenben. Pesten pedig magamon kívül 1-2-t tudok aki otthonosan mozog. Viszont igazán jó női vezető mellett 1x ültem életemben. :(
Belegondoltam hány nő mellett ültem és láttam milyen módon vezetnek, férfiak közül sem sok a jól vezetők száma. Az általam ismert vezető férfiak jó 50%-a szörnyen és félősen vezet Debrecenben. Pesten pedig magamon kívül 1-2-t tudok aki otthonosan mozog. Viszont igazán jó női vezető mellett 1x ültem életemben. :(
...az a kaposvári Madár utca. Főhősünk azonban megpróbálkozik vele.Scheerti küldte be, mintegy a téli gumi és a hólánc fontosságát hangsúlyozandó. Láthatóan nem ő az első áldozat, ennek ellenére a hólánc nem került elő. A hátra csúszáskor féken állással pedig mindent…..
Végre megjött ma a rendes hó, ilyenkor a legjobb dolog a meleg lakásból kifelé bambulva nézni az időt, a legrosszabb meg közlekedni. Reggel arra ébredtem, hogy a szomszédasszonyom kért segítséget megcsúszásilag, pedig van téli gumija. Most meg Vomit kolléga dobta be ezt a videót…..
Elemir
2009.12.19 20:25:10
@valentinooo:
Egyetértek. Bár én nem rallyztam, bár mindig szerettem volna, viszont abban nagy igazság, hogy ez inkább sofőr kérdése, mint más.
9 és fél éve közlekedem kocsival, és még talán egyszer vezettem téli gumival. Nekem az a semmirekellő 4 évszakos gumim van, ami sose jó. Mindig elindulok, megállok. Volt már necces esetem, de ez mindig csak csapatásnál:)
Egyébként pedig ugyan olyan tempóba közlekedek, mint száraz úton. Na persze, ha a forgalom is engedi. Féket kb el kellene felejteni hóban, jégen. Akkor talán kis is kerülnének dolgokat és nem belemennének tehetetlenül fékezve...:) IMÁDOM A HAVAT!:)
Egyetértek. Bár én nem rallyztam, bár mindig szerettem volna, viszont abban nagy igazság, hogy ez inkább sofőr kérdése, mint más.
9 és fél éve közlekedem kocsival, és még talán egyszer vezettem téli gumival. Nekem az a semmirekellő 4 évszakos gumim van, ami sose jó. Mindig elindulok, megállok. Volt már necces esetem, de ez mindig csak csapatásnál:)
Egyébként pedig ugyan olyan tempóba közlekedek, mint száraz úton. Na persze, ha a forgalom is engedi. Féket kb el kellene felejteni hóban, jégen. Akkor talán kis is kerülnének dolgokat és nem belemennének tehetetlenül fékezve...:) IMÁDOM A HAVAT!:)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Már azért megéri, még azon se lepődnék meg, ha ez is ok lenne.