Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Boston2

173 bejegyzést írt és 568 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem tudom, olvassa-e ezt még valaki. Valószínűleg nem, hiszen már lassan két éve nem írtam ide, minek írtam volna, hiszen azóta itthon vagyok a családdal, egyre kevesebb közöm Bostonhoz és Amerikához. Talán nem is fontos. De ez még ide tartozik. A hazatérés után nem igazán tudtam megbékülni a…..
Boston2 2018.09.24 22:17:51
@Béla Salamon: Köszönöm, hogy írtál.
Én aztán végül négy év 9 hónapot voltam kinn, egy évig családdal együtt. Akkor Norwoodban laktunk.
Érezzétek jól magatokat, utazzatok sokar!
Menjetek el Warwickba a Goddard Memorial Parkba, gyönyörű strand és park a tengernél, alig másfél óra.
Nézzétek meg a World's End nevű helyet Quincy-től nem messze, az is nagyon szép.
Aztán nagyon ajánlom Newportot nem messze Warwicktól, az egyik legszebb kis kikötőváros arrafelé, nézzétek meg Cape Codot, persze majd nyáron. :)
Menjetek el Stow-ba, a Collings Foundation-nek van ott egy szuper múzeuma és rendszeresen szerveznek programokat, gyönyörú veterán autókkal, világháborús repülőkkel, lehet sétarepülni is.
Ilyenkor Halloween előtt mindenképp érdemes elkóborolni a farmok fel. én az állandó tettestársammal a Parker's Maple Barn-ban volunk, arrafelé sok farm van és nagyon viccesek a tökfarmok.
Bostonban még szép az Arnold Arborétum például.
Ha bármiben esetleg tudnék segíteni tapasztalattal, írj!
A fizetési borítékkal legutóbb kaptunk egy kétoldalas papírt is.Röviden arról szólt, milyen biztonsági/viselkedés szabályokat kell betartani a cégnél.Konkrétan: a dolgozók kötelesek ételüket-italukat a cafetériában lévő polcokon és hűtőkben tárolni és elfogyasztani.…..
Boston2 2012.05.12 19:09:00
@totyatotya: Vannak banki és kormányzati megrendelők, ezért kell a fokozott biztonság, az ottani elvárások miatt kell ilyen protokollnak lenni.
Megéri... amúgy igazából nem vettem észre, hogy bármi változott volna. Ennyi kényelmetlenséget el lehetne amúgy viselni.
Boston2 2012.05.15 16:20:53
@totyatotya: Oké, benne vagyok, meghívhatnánk Nash vs. Keynes blogtársat is, vele amúgy is régen futottunk már össze... részleteket magánban :)
Boston2 2017.08.30 14:58:18
@iota draconis: Az a Dzseff, igen. Nem hinném, hogy valaha is még találkozunk, de ha mégis, átadom...
Az autót annak idején úgy vettem, hogy csak ideiglenesen jó lesz, Elég olcsón jutottam hozzá, persze nem nagyon tudtam semmit se az állapotáról. Nemrég több problémája is kritikussá vált, ezért muszáj volt megcsináltatni. A kipufogó csere, az automata váltó vészesen folyó…..
Boston2 2016.04.02 11:44:46
@FutureFry: Így utólag azt tudom mondani, abszolút megérte a pénzét az a négyévszakos gumi, tökéltesen működött télen-nyáron, még 2 évet húztam ki vele (a kocsi halt meg, nem a gumi).
Alapjaiban változtatta meg a négyévszakos gumikról alkotott véleményem.
Boston2 2016.04.02 11:51:44
@ribizlifozelek:
Végül ebből az lett, hogy 2014 nyarának elején sajnos az autó motorhibás lett, részben az én hanyagságom miatt, nem cseréltem időben olajat és utána az első felvillanó olajnyomás jelzésre csak kicsit később utántöltöttem, nem csináltattam egy teljes cserét.
Így aztán egy Braintree felé tartó családi bevásárlóúton elment az egyik henger, hazafelé csak nagyon erőtlenül vánszorgott, sűrű füstöt eregetve.
Később a szervizben kiderült,hogy a hármas hengerben (ahol a leggyengébb az olajnyomás konstukciós sajátosság miatt) dugattyúgyűrű törés történt, ami persze szétbarmolta a hengerfalat is, azaz semmi kompresszió nincs ott. A motort javítani nem érdemes, cserélni többe kerülne, mint az autó értéke.
Szóval eladtam 400 dollárért egy bontónak, vérző szívvel, majd egy ideig gyaloglás/tömegközlekedés/bringázás következett, ez családilag nem volt egyszerű időszak.
Aztán vettem egy 2003-as Dodge Grand Caravan Sport-ot, amit nem hittem, hogy megszeretek, de nagyon kedvelhető autó lett, megbízható, tágas, persze nem lehet úgy belesni, mint egy Saab-ba, a kényelme is alulmúlta, de nagyra értékeltem a pakolhatóságát költözéskor és azt, hogy egy évig csak olajcserét kellett csinálni rajta és semmi baj nem volt vele.
Boston2 2016.04.22 21:51:34
@FutureFry: Nahát, nem is gondoltam, hogy még olvasni fogod... :)
No, akkor kezdjük valami pozitívval az itthoni posztok sorát, hiszen az előzőt belengték a baljós árnyak. VonatAnyuhoz vonatoztam. Igaz, előtte még volt egy kis futás, hogy elérjem a vonatot. Az úgy történt, hogy kicsit késve indultunk az állomásra otthonról (csak a szokásos)…..
Boston2 2015.11.20 19:00:29
@ribizlifozelek:
Állás az van, nem is rossz, csak másfél óra az ingázás. Lesz róla poszt.
Ezúttal Air France, méghozzá business class. Na, nem mintha olyan jól menne nekem, magamtól sose vettem volna, de egyszerűen ez volt az egyetlen elérhető hely erre az időpontra. Végül is egyszer élünk. Még napokkal előbb küldözgetett levelet az Air France a gmailre, hogy…..
Boston2 2012.08.05 16:09:35
@ribizlifozelek: Még írhatok nekik... de nem tudom, megéri-e a fáradtságot és rászánt időt.
Boston2 2015.10.23 18:44:05
@kék madár: Miért is nem csodálkozom ezen?
Elindult a visszaszámlálás.Nagyjából négy év után nem egészen két hét múlva hazaköltözöm. Háttérsztori: 2013 tavaszán három hónapig voltam otthon, megházasodtam, majd visszautaztam. Feleségem és a két gyerek augusztus elején szintén kiköltözött hozzám, a terv az…..
Nem tudom, hogy hányan vagytok itt akik játszottatok amerikai városépítős játékokat, mint például a Simcity. Én próbáltam párat, és folyamatosan abba a hibába estem, hogy nem építettem elég tűzoltóállomást. Nem is értettem, hogy egy aprócska városnak miért kell legalább…..
Boston2 2015.09.14 08:44:21
Már bocs, de ez legalább annyira felszínesen szólt az amerikai házakról, amennyire ti felhánytorgatjátok Amerikának, hogy "látszat". :)

Négy évet éltem Boston környékén, négyféle különböző házban, mindegyik ilyen könnyűszerkezetes faház volt és mindegyik 40-70-éves körül. A környéken ez volt az átlagéletkor, de nem volt ritka a több mint 100 éves faház is.
Tehát ezek a házak köszönik szépen, jól vannak.
Az, hogy pusztán látszat lenne, meg hamis, csak annak tűnik úgy, aki nem képes másmilyen értékeket elfogadni, mint a saját, hazai "csináljunk egy jó nagy téglaházat és lakjunk ott egy életen át" közhelye.
Először is, az átlagamerikai sokkal mobilabb, mint a magyar, élete során jóval többször hajlandó költözni. Így aztán sokkal gyakrabban csak bérlik a házat, nem veszik meg vagy építtetik. Ezért aztán nem is fog igazán rákölteni magára a házra. A könnyűszerkezetes technológia és a fa használata pedig abból is következik, hogy rengeteg erdő van és hagyományosan már több évszázada ez az uralkodó építészeti stílus, ami megfelel a helyi adottságoknak.
Kétségtelenül vannak hátrányai:
- a régi házak nagy rész nem szigetelt, hacsak nincs utólagos szigetelés, télen elég hideg
- a gépészeti rész és a fűtési megoldások a mi normáinkhoz képest elég elavultnak tűnnek - de ezt magyarázhatja az is, hogy az ő jövedelmükhöz képest a fűtési költségek sokáig még mindig elviselhetőbbek voltak (az olajtüzelésű kazán az olajárak drasztikus emelkedése előtt nem volt drága alternatíva)
- a hangszigetelés szintén csapnivaló, minden fel/le/áthallatszik
- a termeszek vagy a penészedés nagyobb problémát jelent
- a tolóablakos megoldások szintén elég rosszak szigetelés szempontból és moshatatlan az ablak, ugyanakkor vannak előnyei is

A fentiek kiegyensúlyozására viszont:

- lényegesen gyorsabban és egyszerűbben felhúzható, egy ügyes ács-csapat jóval hamarabb felépít egy ilyen házat, mint nálunk a téglaházakat szokták
- valószínűleg olcsóbb is
- sokkal könnyebben javítható
- ha szükséges, akár egyben is elszállítható a ház máshová :) (ez mondjuk nem gyakran fordul elő, de láttam ilyet)

Azt is érdemes figyelembe venni, hogy egy átlagamerikainak az én tapasztalatom szerint sokkal kevésbé státuszszimbólum egy ilyen ház, mint a magyarnak. Elég, ha otthonos (és ez már tényleg dekoráció kérdése, tapasztalatom szerint szerint nagyon otthonossá tehető).
Nekem a Boston környéki kisvárosok utcaképe sokkal nyitottabb, barátságosabb volt, mint bármi itthon. Igaz, meglehetősen hasonló stílusúak a házak, de épp ez az, ami olyan "ismerőssé" teszi, nincs meg benne a puccos magyar kivagyiság, a "csakazértis megmutatom, hogy az enyém drágább/különlegesebb", egységesebb az utcakép, nem tördeli szét a teljesen összevissza katyvasz, ami felénk látható (150 éves parasztház, mellette nyeregtetesős tipikus 70-es évekbeli, mellette lapostetős betonkocka, mellette modernkedő, túldizájnolt kacsalábonforgó kastély, mellette valami divat-organikus-ezoterikus izé, mellette mediterrán villamásolat...)
A viszonylagos egyformaságon belül sok apró részletben persze látható az egyediség, a faragott kis díszlécek, a színkombinációk, az erkények, verandák... de a legvonzóbb az egész nyitottsága, a kerítések csaknem teljes hiánya, valamint az, hogy nem akarnak minden fát kivágni, ha építkeznek, ellentétben a nálunk szokásossal, hanem a kertekben, utcákon mindenütt rengeteg régi, tekintélyes, szemgyönyörködtető fa.

Mindezzel együtt én sokkal kellemesebb, élhetőbb környezetnek találtam West Roxbury-t, Norwood-ot, Needham-et, Dedham-et, Newton-t, mint a legtöbb magyar várost. Voltak komolyan bosszantó dolgok a házakkal, elsősorban a hangszigetelés gyengesége, de ugyanakkor a többi problémám nem alapvetően az építészeti struktúrával, hanem az épületgépészet elavultságával és a kivitelezés minőségével függött össze.
Most az amúgy pár éve még felkapottnak számító Telkiben lakom itthon, ami ezekhez képest egy végtelenül unalmas, tetszhalott, látszatfalu, ahol tombol az ízléstelenség és összevisszaság a házak stílusában, ahol az új lakórészek kietlen, sivár szántók jegyeit viselik magukon, teljes mértékben hiányzó természetes növényzettel, utólag betelepített, majd csak egy emberöltő múlva igazán valamit mutató növényzettel, pöffeszkedő, magas kerítések mögé zárt épületekkel, hiányos infrastruktúrával.

Abba nem akarok belemenni, ami az amerikaiakkal kapcsolatos szokásos kritikai közhelyeket illeti, nekem mindenesetre sokkal kellemesebb tapasztalataim voltak, nem volt az a rosszindulatú fanyalgás, piszkálódás és "mi-mindenhez-jobban-értünk" megmondogatás, ami idehaza általános.
Kim Kwang-il 48 éves férfi, aki két évet töltött észak-koreai börtönben majd 2009 februárjában Dél-Koreába disszidált elmesélte egy rajzolónak azokat a módszeres kínzásokat, éheztetéseket és megaláztatásokat amikben a foglyok részesültek. Ezekből néhány szerepel a…..
Boston2 2014.02.21 02:20:42
@Liquid_Night: É-Koreának atomja van, meg a szomszédos Kínának is, amelyik támogatja. Ráadásul nincs háború (illetve fegyverszünet van).
Hogyan lépnének közbe? Kína minden nemzetközi diplomácia összefogást megvétóz. Nekik jó, hogy ezt csinálja Korea. És Kína pedig akkora gazdasági tényező, hogy a Nyugat csak szájkaratézni mer vele maximum.
Az új választási szabályozás jelentősen megnehezíti, sőt ellehetetleníti azon külföldön élő magyar állampolgárok szavazását, akik itthon nem számolták fel magyarországi állandó, vagy ideiglenes lakhelyüket. Ez esetben két lehetőség közül választhatnak az érintettek:…..
Boston2 2014.02.13 16:27:20
@MACISAJT: A kettős mércét nem veszed észre?
Az elcsatolt területeken állandó jelleggel élő, kettős állampolgár simán szavazhat levélben. Nekik megengedték, mert várhatóan a Fideszre szavaznak.
Ugyanezt a lehetőséget nekünk, akik máshol élünk ideiglenesen, nem biztosítják. Mert szintén várhatólag aki kiment az országból máshol dolgozni egy ideig, az nem éppen Fidesz-szimpatizáns.
Boston2 2014.02.13 18:11:31
@mojoking77:
1. Már bocs, de mi közöd az anyagi helyzetemhez?
2. Tipikus magyar irigykedő reakció azt gondolni, hogy ha valaki az USA-ban dolgozik, az automatikus milliomos és könnyedén elszór 100 dollárt fölöslegesen.
3. De ha még úgy is lenne, miért lehet megoldani a kettős állampolgár magyaroknak a levélben szavazást és miért kéne nekem elcseszni egy napot és kifizetni ennyi pénzt érte?
Boston2 2014.02.13 18:13:17
@Kámasuka: Például az, hogy miközben Magyarország annyival jobban teljesít, mégse lehet viszonylag normális egzisztenciát biztosító munkát találnia...
A tegnap leírt szánalmas nyűglődés után írtam a problémáról a UPS-nek. A válaszukban nem volt köszönet, a szokásos lerázó bullshit a síkhülye felhasználónak, miszerint ellenőrizze, hogy vajon megfelel-e a követelményeknek az oprendszere és a böngészője (naná, majd nem...…..
Boston2 2013.10.14 18:24:55
@arpeen2: @teetotaler:

Köszönöm...

Röviden: még kinn vagyok, augusztusban a család kiköltözött hozzám, előtte költözés volt új helyre, utána gyerekek helyi iskolába, elég megterhelő a sok újdonság és a nyelvi nehézségek miatt, egyszerűen nem jut időm már írni. :(

Talán majd később, ha kicsit leülepednek a dolgok.
Pedig lenne sok témám... :(
Jelentkezzen az, aki nem örülne annak, ha akár pár tucat sör után is kocsiba ülhetne, mert az autója hazavinné. Na ugye. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Boston2 2013.09.19 20:04:40
Jelenleg az elektronikai iparban piacra dobott cuccok nagy része elfogadhatatlanul (számomra emberileg és mérnökileg is) magas selejtaránnyal jön ki.
Okostelefonok, tabletek, számítógépek.
Egy éven belül a felhasználói visszajelzések alapján többnyire jóval 10% felett van a meghibásodási arány - persze a cégeknek büdös lenne ezt beismerni, inkább rákenik a felhasználóra lehetőleg.
Engem nem győzött meg az, hogy a Google néhány nem sorozatgyártásban készült önvezérlésű autója képes volt x ezer km-et balesetmentesen közlekedni.
Minden autós cég időnként csinál egy-egy ilyen hosszú távú demonstrációs célú futtatást, mikor belehajtanak több tízezer km-et pár kocsiba egyhuzamban, hogy bizonyítsák, milyen tartós és megbízható. Ez persze nem fogja megnyugtatni azt, aki sokezer legyártott darabbal később mégis ottmarad az úton egy meghibásodás miatt.
Az önvezérlésnél majd mi lesz meghibásodás esetén? Frontális karambol-e?
Az igazi próba az lesz, amikor majd kijön több tucat, különböző gyártású, különböző módon "költségoptimalizált" önvezérlő kütyükkel felszerelet autó és meglátjuk, azok mit művelnek a sorozatgyártás során elcseszett dolgok miatti meghibásodások fellépésekor.
Tudjátok, mint amikor lefagy a mobil hirtelen vagy ilyesmi.
Még a repülők ennél sokkal drágább rendszereinél is előfordul meghibásodás és/vagy olyan körülmény, amire nem tesztelték a rendszert - csak épp a repülők nem röpködnek egymástól olyan távolságra, hogy másodperek alatt összeütközzenek, ha valami nem klappol...
És ne higgye senki, hogy egy autóba majd olyan rendszert raknak, ami felér egy repülő biztonsági megoldásaival, nem lenne gazdaságos.
Minél komplexebb a rendszer, annál inkább bele van kódolva, hogy nem lehet elég alaposan letesztelni... Kíváncsi lennék, hogy ezek a google-os autók hogy teljesítenének a budapesti vagy teszemazt a kairói, moszkvai forgalomban. Majd ha ott is megy balesetmentesen ennyit, akkor talán kezdeném elfogadni...
Boston2 2013.09.20 16:19:50
@n53:
"Hany lefagyo motorvezerlot lattal mar?"

Nem, lefagyott motorvezérlőt még nem. De más szint egy motorvezérlés és egy folyamatos, többirányú alakfelismerés, forgalmi szituáció érzékelés, stb. Nagyságrenddel.

"Nem, azok lezuhannak. Hany olyan esetet tudnal felsorolni, ahol ez szoftverhibara vezetheto vissza?"

AMikor már a levegőben van utazómagasságban, ha bármi ilyen gond támad, még mindig sokkal több idejük van reagálni, mint a másodpercek alatt bekövetkező ütközés esetén.

A legtöbb repülőbaleset (meg más is) különböző hibák (műszaki, emberi) együttes hatásának eredménye. Ebbe beletartozik az is, amikor például fals jelzéseket küld a számítógépes rendszer vagy valamilyen szükséges funkciója nem aktiválható, mivel a tervezés során nem vették figyelembe megfelelően, milyen körülmények közt legyen az.

De ne menjünk ilyen messzire, kötöttpályás közlekedésben többször is volt számítógépes autamatizált irányítású rendszernél baleset rendszerhiba miatt.

"Majd olvasgass kicsit a tesztautomatizaciorol."

majd olvasgass egy kicsit arról, hogy még a katonai rendszerekben, ahol azért elég rendes pénzek és fejlesztési kapacitás van, alighanem több, mint az ilyen autókhoz, előfordulnak olyan hibák, melyek tesztelés során nem jöttek ki...

www.ima.umn.edu/~arnold/disasters/patriot.html
Boston2 2013.09.20 16:23:07
@Shadowbull:
Nagyon meglepő dolgot fogok mondani:
A komponensek megléte és önálló működőképességük még nem jelent működőképes, komplex, összekapcsolt rendszert. :)

Mintha nem is olyan régen lett volna elég nagy botrány a Toyota beragadós gázpedáljai miatt...

www.cbsnews.com/2100-500395_162-6518794.html
Azt már megállapítottam az elején, hogy az autós lábpumpa, mint műfaj, szinte teljesen halott. Járkáltam egyik barkácsáruházról a másikra, gyakorlatilag mindenhol ugyanazokat a pár ezer forintos, 12 voltról üzemeltethető kompresszorokat árulták. Nem mintha valamiféle…..
Boston2 2013.09.16 18:25:09
A rohamléptekkel fejlődő kínai gazdasági csoda és a költségkímélő outsourcing nagyszerű eredményei ezek a semmire se jó szarok. Ontják szakmányban, mert eladható. Épp úgy árazzák be, hogy ha elromlik (és elromlik gyorsan) már ne érje meg javítani (többnyire amúgy se lehet), de még a kicserélés is macerásabb, mint újat venni.
Ez pörgeti a gazdaságot. Vedd meg, használd párszor, dobd el, mert tönkrement és vegyél újat.
A pumpával én is hasonlóan jártam, bár én jelenleg Amerikában dolgozom és itt fizetni kell a benzinkúton azért, hogy felfújd a kereket (nem is annyira az az 1 dollár a baj, bár néha macera összevakani a 25 centeseket, mert csak azzal működik, hanem az, hogy néha nem is működik, és egy bedobással 1 percet megy a kompresszor, amivel rohangálhatsz kerékről kerékre, mint a gyalogkakukk), ráadásul egy halálbéna kis kiugró pálcás mérce van beleépítve a fúvófejbe.
Elhatároztam, hogy veszek egy pumpát - persze boltban nyomát se látni, de online van minden, halleluja... végignéztem az Amazont, minden elfogadható árú pumpára kb. 30-40% volt a selejtarány a felhasználói visszajelzések szerint.
Végül kikötöttem egy nem teljesen noname európai cég gyártmánya mellett (naná, hogy ez is kínai azért), aminél nem volt még 10%-nál több negatív visszajelzés (igaz, még kevesen értékelték). A második pumpáláskor a tömlő végén lévő műanyag, amit rá kell csatolni a szelepre, kettétört. Semmi erőhatás nem érte, nem léptem rá, nem ütöttem meg. Egyszerűen széttört. Tömlőt cserélni nem lehet, végét cserélni nem lehet - agyő, pumpa, ennyi volt.
Nyugodjatok bele, a világ most így működik.
Mandiner blog Petőfi hava 2013.03.17 07:17:00
Így szombat éjfél felé, amikor ezt írom, és amikor az összes létező híradó visszanézése miatt vagy nyolcszor hallottam Harangozó Tamástól, hogy „a kialakult helyzetben”, amikor alacsonyan szállnak a minőségi állami szolgáltatásokra szuperérzékeny blogbejegyzések, amikor…..
Emelkedésbe kapcsoltak az irányadó amerikai indexek, amiben szerepe lehetett egy vártnál jobb lakáspiaci adatnak. Bernanke ma ismét beszél a Kongresszusban, valamint az Apple közgyûlésére figyelnek még a befektetők. - 200 pontos pluszban a Dow! - Portfolió Az Economic Collapse…..
Boston2 2013.03.03 15:29:00
@Muad\\\'Dib:
Mert itthon aztán olyan baromi nagy a szabadság és olyan jól mennek a dolgok, igaz?
Van az USA-ban sok vitatható dolog és akad köztük, ami nagyon nem tetszik, de hozzánk képest nagyságrenddel jobban működnek a dolgok és a rendőrállam nem elsősorban azt jelenti, hány ember van börtönben. A drogos bűncselekmények túlszigorított ítélkezése az egyik oka. Viszont senkinek se muszáj drogozni...
De hogy rendőrállam? Itt élek két éve, rendőrt csak akkor láttam, mikor útépítési munkát végeztek és a járőrkocsi terelte a forgalmat, vagy mikor felvezető volt valami konvojnál.
Ha ez az összeomlás, akkor Magyarországot minek neveznéd?
Ma nehéz napom volt. A landlord, illetve landlady pár napja értesített, hogy a lánya megvenné a lakást befektetésnek, ezért szeretné megtekinteni szombat dél körül. A lakás akkori állapota nagyjából egy feldúlt gitárraktár és egy barkácsműhely gránátrobbantás után…..
Boston2 2013.01.29 03:17:31
@ribizlifozelek: Kösz, ezt nem ismertem.
Boston2 2013.02.15 07:00:25
@halend: Még van...
Eladtam valamit az eBayen, mint 2011 őszén. Akkor frankón sikerült a szállítólevelet kinyomtatni, PayPalon keresztül, minden simán ment, negyed óra alatt megvolt, aztán beugrottam a UPS-be és beadtam, ennyi. Azt hittem, most is így lesz. Beléptem a PayPalra, megadtam az adatokat.Azt…..
Ezúttal nem a szokásos spam-ek egyike. A Pilgrim Insurance írt. Náluk van az autóra a kötelezőm, annak idején az egyik helyi biztosítási ügynökségnél kötöttem. Ebben a hónapban örömmel tapasztaltam, hogy az egész éves díj részleteit már befizettem, így a januári…..
Boston2 2013.01.27 06:03:48
@ribizlifozelek:
A jogsira nem volt időm, de szándékomban áll. Kár, hogy az az átkozott jogi szöveg nem megy a fejembe.
Nem volt könnyű másikat találni, szerencsére, az ügynökség megcsinálta, kicsit drágább lett..
p { margin-bottom: 0.21cm; Letelepedni idegenként egy másik országban és új életet kezdeni, otthont teremteni, létrehozni egy egzisztenciát sehol se könnyű. Egyszer már volt alkalmam végigasszisztálni egy ilyen folyamatot koreai ex-kedvesemnek, aki Szöulból költözött…..
Boston2 2013.01.03 20:51:08
@DonJak: Kösz! :)
Közben az már elmúlt. Most a nyakam fáj rendszeresen a változatosság kedvéért. :)
Boston2 2013.01.27 06:02:28
@DonJak: Teszemazt? :)
... másfél évvel meghosszabbítva...
Boston2 2013.01.18 19:12:54
@irkafirka: Hát, remélem :)
Boston2 2013.01.21 15:36:33
@ronson: Köszönöm! :)

@ribizlifozelek: Kösz, remélem meglesz! :)

@arpeen2: A család remélhetőleg majd saját maga is megtapasztalja :)

@Nash vs. Keynes: :)
Épp csak tegnap délelőtt hallottam először, hogy a Homeland Security szörnyen veszélyesnek minősítette a Java környezetet úgy mindenestül, az Apple nem sokkal később önhatalmúlag, minden figyelmeztetés nélkül, távirányítással kilőtte minden OS X-et futtató Mac alól a…..
Boston2 2013.01.21 15:35:11
@Nash vs. Keynes:
A bankolás még hagyján, inkább az foglalkoztatott, hogy meddig mehetnek el? Mekkora hatalmuk van az általuk gyártott rendszerek felett?
Hétker Leszállás a Keletinél. Tömeg, huzat, hajléktalanok az aluljáróban. A tér közepén a soha véget nem érő 4-es metró építkezése örök mementóként, már nem is hiszem, hogy lehet ebből még valaha daru és ronda kerítések nélküli hely. Az 1 km-es gyaloglás alatt több…..
Első ízben fordult elő, hogy az itteni számlámról átutaltam pénzt az otthonira. Itt: Citizens Bank Green Checking, otthon CIB Bank USD folyószámla. A műveletet kizárólag személyesen, egy letter (az itteni A4) méretű nyomtatvány kitöltése és azonosítás után lehet megtenni, az…..