Adatok
steve30
0 bejegyzést írt és 86 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
...volt olyan eset is, amikor az adós emailben közölte velük, hogy épp most ég az autó. Csupán egyetlen baj van: mindez nem ésszerű dolog. Sőt, kifejezett ostobaság. Minden kár, amit az autóban okoz az ügyfél, az ő adósságát növeli, azaz, ha az autó megsemmisül, az…..
Itt éppen nagyjából semmi baja a kocsinak
Igen, értelme nincs. Igen, iszonyú nagy szívás. Igen, tényleg nincs értelme. Igen, egy csomó másra költhettem volna ennyi pénzt. De. Ennyi pénzből értelmes autót nem kapok, ahhoz nem kötnek történetek, nyolc év az életemből, és…..
TComment
Ki a hunyó? A hitelkárosult vagy a bank? És mit vegyen 300 ezer forintért?
2012.03.29 09:00:00
Dráma Danny egy gyengébb pillanatában Semmi sem csak fehér vagy fekete, ahogy a hitelválság sem. Több ezer összeomlott ember, trükközők és hitelező bankok. Tájékozatlanság vagy tudatos félrevezetés? Igénykielégítés vagy torkokon lenyomott hitel? Ez itt a kérdés. Na és az,…..
Ki ne hallotta volna az apjától ezt az örök érvényű mondást? Nem biztos, hogy mindenki azonnal megértette, miről is szól ez a tömör életbölcsesség. Nekik mutatnék egy példát, egy egészen plasztikusat.A szerkesztőségi levelezőlista komoly fertő. Gyakran tűnnek fel levelek,…..
steve30
2012.06.01 23:18:59
@263: Az hogy garantálom,csak egy kifejezés,ami az jelenti,hogy meggyőződésem.De ha neked ez fellengzősen hangzott a részemről,akkor legyen a "mindene szar lehet" kifejezés helyette.
steve30
2012.06.01 23:32:22
@tükörfúró:
na egy 97es merga hasonló méretben ha ennyire "jó" még szemrebbenéás nélkü másfél-kettő, csakhogy ott rálocsolsz még :)
1,5-2,gondolom millió,mert akkor ez így nagyon sántít.Főleg,ha az ugyanilyen kifejezést nézzük. Persze,azok sem hibátlanok,de ezzel összehasonlíthatatlan őket...hát hogy is fejezzem ki magam,hogy ne sértselek vele? Butaság? Vagy rossz példa? Vagy nagy baromság? Mindegy is.
na egy 97es merga hasonló méretben ha ennyire "jó" még szemrebbenéás nélkü másfél-kettő, csakhogy ott rálocsolsz még :)
1,5-2,gondolom millió,mert akkor ez így nagyon sántít.Főleg,ha az ugyanilyen kifejezést nézzük. Persze,azok sem hibátlanok,de ezzel összehasonlíthatatlan őket...hát hogy is fejezzem ki magam,hogy ne sértselek vele? Butaság? Vagy rossz példa? Vagy nagy baromság? Mindegy is.
steve30
2012.06.01 23:57:47
@tükörfúró: Persze,tisztába vagyok vele.Jártam ám én is pár éve,(mert a szükség úgy hozta) ilyen átrakott rendszámú autóval. Ráadásul,egy benzinesre való rendszámmal,amit dízel kocsira tettem fel.Volt is para néhányszor.
De most már nem merném megtenni,mert olyan bírság tételek vannak,és a kékeknek ki van adva,büntetni,büntetni. És mi van,ha rendőri állományból az a 0.1% fogom ki egy éjszakai ellenőrzésnél,aki nem hülye ,és még esetleg ráér is velem szarakodni ,és mondjuk kedvet érez egy motorháztető kinyitogatáshoz.Na akkor ott mindjárt megszoptam .De nagyon
De most már nem merném megtenni,mert olyan bírság tételek vannak,és a kékeknek ki van adva,büntetni,büntetni. És mi van,ha rendőri állományból az a 0.1% fogom ki egy éjszakai ellenőrzésnél,aki nem hülye ,és még esetleg ráér is velem szarakodni ,és mondjuk kedvet érez egy motorháztető kinyitogatáshoz.Na akkor ott mindjárt megszoptam .De nagyon
Álom autó (Rémálom) Autó látszólag hibátlan, jobb oldali tükör nem hajlik fel automatikusan és később kiderült hogy a tempomat sem működik. A sötét erő Az elején elmesélném,hogy miért is vettem meg a Bravomat... Nem tudom... Nem vagyok normális Pár embernek ismerős lehet…..
Egész szép. Egész jó. Jézus-Mária, mi lesz még itt?!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
steve30
2012.05.19 15:12:51
@Rocko-:
Az hogy "imádat" természetesen képletesen kell érteni.Tulajdonképpen csak arról van szó,hogy az elmúlt években,itt a TC-n csak lesajnáló pár mondat erejéig foglalkoztak ezzel a modellel.
-A szóra sem érdemes:) stílusban,most pedig külön blog sorozatot szentelnek neki,ami egyfajta pozitív tendencia,erre a sokak által kedvelt autóra nézve.
Az hogy "imádat" természetesen képletesen kell érteni.Tulajdonképpen csak arról van szó,hogy az elmúlt években,itt a TC-n csak lesajnáló pár mondat erejéig foglalkoztak ezzel a modellel.
-A szóra sem érdemes:) stílusban,most pedig külön blog sorozatot szentelnek neki,ami egyfajta pozitív tendencia,erre a sokak által kedvelt autóra nézve.
steve30
2012.05.19 15:23:27
@Rocko-:
Kedves Rocco! Én nem minősítettelek,csak próbáltam elmagyarázni,a gondolatmenetemet,amit nyilvánvalóan ,a köztünk lévő értelmi különbség miatt nem sikerült értelmezned.
Kedves Rocco! Én nem minősítettelek,csak próbáltam elmagyarázni,a gondolatmenetemet,amit nyilvánvalóan ,a köztünk lévő értelmi különbség miatt nem sikerült értelmezned.
Majdnem félúton van a Föld felé, miután kipöfögött a Holdra - Négyszázezernél kezdtem hinni benne. – mondja Decker Jóska, miközben megpaskolja a kopott, hámló géptetőt, - azóta már reggelente köszönök neki, egyelőre nem is gondolok arra, mi lesz majd, ha nem lesz.…..
steve30
2012.05.16 19:25:36
@spapda:
Ez így igaz.És hogy megfordult ez a tendencia.Kis köbcenti,nagy LE,és 150-ezernél nagy generál,600-ezerért minimum,utána komputer csere ugyanennyiért,majd kuka.5-600-ezer km ezeknél a új dízeleknél? Hiú ábránd.Egyszer pénztemetők lesznek egy idő után. "Éljen,a legújabb kori autógyártás,és a fogyasztói társadalom. :)
Ez így igaz.És hogy megfordult ez a tendencia.Kis köbcenti,nagy LE,és 150-ezernél nagy generál,600-ezerért minimum,utána komputer csere ugyanennyiért,majd kuka.5-600-ezer km ezeknél a új dízeleknél? Hiú ábránd.Egyszer pénztemetők lesznek egy idő után. "Éljen,a legújabb kori autógyártás,és a fogyasztói társadalom. :)
Azért csaptam le rá, mert a maga érdektelenségében jó autónak tűnt. Az érdektelenség stimmel is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
steve30
2012.05.12 19:59:27
@kultúrpesszimista: "beleégett a kollektív tudattalanba. Virtuálisan kivégezném a tervezőjét. Szánom és megvetem, aki egyterűt vezet, 2
Én meg az ilyen idiótákat,mint te barátom.Persze,meg voltak az emberek egyterű nélkül is,meg ugye autó sem volt mindig,és még sem halt ki az emberiség.De a mobilitás mindig fejlődik,és ez így van jól,különben még mindig lóháton járnánk,vagy T-Fordal,a te logikád szerint.Ugyan áruld már-el,hogy miért fáj neked,ha egy család kényelmesebben utazik egyterűben,mint egy szedánban?Talán azért mert neked nem tetszik? És ezért megveted,aki ezzel jár,? Hű barátom,neked tényleg van bajod.
Én meg az ilyen idiótákat,mint te barátom.Persze,meg voltak az emberek egyterű nélkül is,meg ugye autó sem volt mindig,és még sem halt ki az emberiség.De a mobilitás mindig fejlődik,és ez így van jól,különben még mindig lóháton járnánk,vagy T-Fordal,a te logikád szerint.Ugyan áruld már-el,hogy miért fáj neked,ha egy család kényelmesebben utazik egyterűben,mint egy szedánban?Talán azért mert neked nem tetszik? És ezért megveted,aki ezzel jár,? Hű barátom,neked tényleg van bajod.
steve30
2012.05.13 16:51:13
@kultúrpesszimista:
Hát persze.hogy nem vagyunk azok.Nem is tudnék azonosulni egy olyan emberrel,aki lenézi azt,aki nem az ő ízlésvilágához közel álló autóval közlekedik.A szomorú ebben az egészben,hogy ez az egyén még büszke is az álláspontjára,ergó még talán okosnak,vagy különlegesnek is képzeli magát,holott tulajdonképpen emberi selejtességét propagálja. Szánalmas
Hát persze.hogy nem vagyunk azok.Nem is tudnék azonosulni egy olyan emberrel,aki lenézi azt,aki nem az ő ízlésvilágához közel álló autóval közlekedik.A szomorú ebben az egészben,hogy ez az egyén még büszke is az álláspontjára,ergó még talán okosnak,vagy különlegesnek is képzeli magát,holott tulajdonképpen emberi selejtességét propagálja. Szánalmas
Nagyon készültem a Dögkeselyűs cikkünkre. Hónapokkal korábban elkezdtünk szervezkedni, és az elején csak titkon mertem remélni, hogy Cserhalmi György is igent mond a felkérésre. Kicsit szorongva, izgulva hívtam fel, ki tudja, mennyire mennek az agyára a különböző lapok…..
steve30
2012.05.01 20:48:12
Tabu a törött autó? Mit lehet megjavítani és mit nem? Mi gyűjtjük be Európa roncsait? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
_ Kultautóhoz mindig óvatosan kell nyúlni, hiszen hosszú évek berögzült dogmái dőlhetnek meg egy szempillantás alatt. Megpróbáltuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Aránytalanok a közlekedési bírságok? Veszélyeztetik az egzisztenciát? Egyetértünk. De mégis ki a franc szigorította nemrég a szabálysértési törvényt? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Be kell menni a boltba, és négyért megvenni az alapmodellt. A többi csak parasztvakítás. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
1967-ben a világ döbbenten cövekelt le előtte, mert még csak hasonló autó se létezett akkor. Aztán jött a tragédia. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
steve30
2012.04.06 21:51:44
@apamacko:
Igen,jól írtad: racionalitás.És ahol kevés a pénz ott ez a lényeg sajnos.És így mérlegelve a dolgot,azt kell mondanom,hogy ennyi pénzért,lehet kapni jobbat is.Persze,nálunk nyugatabbra,ez nem számít.Ott nem szempont,hogy egy ugyanolyan képességű,és minőségű autó,mondjuk 20%-al drágább,mert mondjuk nem kia,hanem VW.De ha tisztán az ár/érték alapján gondolkodunk,akkor ez az autó,így drága.Persze van presztízs érték is,de attól még a mechanika nem lesz jobb.
Igen,jól írtad: racionalitás.És ahol kevés a pénz ott ez a lényeg sajnos.És így mérlegelve a dolgot,azt kell mondanom,hogy ennyi pénzért,lehet kapni jobbat is.Persze,nálunk nyugatabbra,ez nem számít.Ott nem szempont,hogy egy ugyanolyan képességű,és minőségű autó,mondjuk 20%-al drágább,mert mondjuk nem kia,hanem VW.De ha tisztán az ár/érték alapján gondolkodunk,akkor ez az autó,így drága.Persze van presztízs érték is,de attól még a mechanika nem lesz jobb.
steve30
2012.04.06 22:08:03
@Seca81:
Csak az a baj,hogy sajnos nem csak pár százezret kell hozzá tenned,hanem több mint egy milliót.
Vegyük módjuk,a példádból a spark-ot.2,1 milla,6 légzsákkal,abs-sel stb.
www.chevrolet.hu/autok/uj-spark/
És lehet hogy még azt is ki merném jelenteni,hogy még mokányabb,szebb is.
Csak az a baj,hogy sajnos nem csak pár százezret kell hozzá tenned,hanem több mint egy milliót.
Vegyük módjuk,a példádból a spark-ot.2,1 milla,6 légzsákkal,abs-sel stb.
www.chevrolet.hu/autok/uj-spark/
És lehet hogy még azt is ki merném jelenteni,hogy még mokányabb,szebb is.
steve30
2012.04.06 23:01:18
@Seca81:
Igen igazad van,én néztem-el.Igy már bizony én is gondolkodnék az 500-ezer ft bevállalásán.Mert ha a két kocsi közötti használati értékében nem is realizálható ez az összeg,a későbbi eladásnál ,valószínűleg behozná a VW ezt a pénzt.
Igen igazad van,én néztem-el.Igy már bizony én is gondolkodnék az 500-ezer ft bevállalásán.Mert ha a két kocsi közötti használati értékében nem is realizálható ez az összeg,a későbbi eladásnál ,valószínűleg behozná a VW ezt a pénzt.
Teljesítményőrült Forma1-es mérnökök csiszolták a motorjait, hogy a hétköznapok racionális választása lehessen. Szép is lett, jó is lett mindegyik Mégane, de azért az RS Az Egy, Ami Mindent Visz. Renault menetpróbán jártunk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Amerikából vagy Svájcból autót venni sokkal olcsóbb lehet, mint idehaza. Hogy mégis miért nem csinálja ezt mindenki? Mert idehaza olyan ember mondja meg az árát, aki soha nem is látta. Pocsék módszerek, irreális számok. Üdvözöljük a valóságban. Kapcsolódó cikkünk…..
Mit jelent nekünk a Swift? Egyáltalán: jelent még valamit? És ha tudjuk, hogy mind közül ez e legjobb, akkor rohanunk-e hanyat-homlok, hogy a miénk legyen?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
Félelmetesen megy, kényelmes, nem is drága. De sajnos inkább érdekes, mint szép. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
steve30
2012.01.20 20:32:35
Jó ötlet a 350Z-ből terepjárót építeni, nemde? Ja, hogy két tonna? A V8-as motort ez nem zavarja túlzottan. Amúgy használtan már Qashqai-árban van.
Mai cikkünk blogposztja...
steve30
2012.01.18 18:15:21
Nem járok BKV-val (nálam az a világvége és az öngyilkosság után jön), de állítólag vannak irritáló köcsögök, akik a zenés mobiljukat üvöltetik, ám egyáltalán nem zavarja őket az a tény, hogy ezt más is hallja. Uram bocsá' másokat esetleg zavar. Naivan azt…..
steve30
2012.01.07 20:20:28
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A probléma a szerkesztőkkel van,mert betettek egy autós műsorba,egy láthatóan abszolút nem oda illő emberkét .Két mondatott mondott ,és ebből csak úgy sütött a sötétség,és ezzel saját magukat is leminősítették. Vagy bohócnak hívták? Mert akkor szintén gáz az egész,hacsak nem akarják a MÓNIKA SHOW szintjére süllyeszteni a műsort.