Adatok
téjézé
49 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Annak idején nem várt technikai okok miatti szünetet kellett tartanom az Iván körüli munkában, így rákoncentráltam az egyéb apróságokra. A lényeg az, hogy a hátulja még nem került fel, bármennyire is úgy tűnt a korábbi fotók alapján, de tényleg pár napnyi munka lenne csak azt a részt befejezni. De…..
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!Rég volt már hogy itt jártam. Nem is emlékszem mikor nyitottam meg utoljára a blogot... Most két falat bejgli között ideértem, szakítottam ennyi időt. Az idő nagy úr. Mindenki maga alakítja a sorsát, vagy mindenki alakítja egy kicsit a másét. Még ha ezt adott esetben az…..
A Totalcar galériája
Sokan bele sem mernek kezdeni, hiszen még a csapból is a demagóg baromságok folynak: roncsautók országa vagyunk, nem lehet már autózni, drága szórakozás, veszélyes, be van tiltva, bajod eshet, stb. A falnak megyek tőlük és azoktól, akik ezen lovagolnak,…..
Amíg a vágók átvágják (jaj) magukat a több gigabájtnyi forgatott anyagon, addig mi szépen-lassan felépítjük az anyagot, melyet három helyszínen, két napon keresztül vettünk fel Varga "Cigány" Zolival azaz Cigivel. Azzal a Cigivel, kinek sokszor sarkos véleménye helyenként…..
Régen az autóversenyzés pont ezért volt jobb, mert mindegy, hogy mid volt, megvolt a sajátságos előnye... Legyen az egy méregdrága bivalyerős Jag, vagy egy A40-es Austin 1300 köbcentivel - így saccra akár 75 ló is lehet benne! Igaz rendesen le van könnyítve és egy túraautó…..
Nem vagyok valami szorgalmas. Erre kellett rájönnöm miközben a Felicia rigolyáit istápoltam. Jobban belegondolva, Ivánra nagyon kevés figyelmet és időt áldoztam az elmúlt évben. Bele kell húznom, ha a téli hóban akarok csapatni a vén medvével...
Legutóbb ott hagytam abba, hogy…..
Nem valami fruskáról, hanem egy bizonyos repedt-alvázúról van szó. Egy régi barátom egy kéréssel fordult hozzám pár hete a fészbuk cseten, íme a rövidített változat:
2013. Augusztus 10:-Nem-e néznéd meg a kocsit, a tinédzserkorú Feliciát, mert kiütött rajta a változó kor…..
Ad 1: a cunder meg tudja sütni az ember talpát is, ha félcipőben van, valamint a munkáskabát többet ér, mint a műszálas kapucnis pulóver hegesztéskor.Ad2: A kétkomponensű festék rohadt büdös, főleg a B fele, valamint a cink egy mocskosul nehezen felkeverhető…..
Itt a tavasz, nyílik a cserebogár, szállnak a levegőben a levedlett állati szőrök, feslik a friss rozsda a kerítésről, tudjátok, ahogy ez lenni szokott. Én mégsem a világnak ezen szépséges apró bizbaszairól fogok írni, hanem egy málló, és szabdalódó bádogtákolmányról, ami…..
Mostanában jár az agyam ezerrel, a kezem már kevésbé, legalábbis nem a kocsin ügyködöm, ha egyáltalán megmozdulok. Mindenesetre beleakadtam ebbe a videóba:
Egy kis montázs a hőskorból, amikor még többen érdeklődtek a versenyek iránt és a szervezők lelkesedése is…..
Utolért engem is ez a szórványos őszi nyavaja: köhögés, hőemelkedés, gyengeség, miegymás. A múltkori poszt óta szinte kedvem nem volt kimenni a házból ha nem volt feltétlen muszáj. Most, hogy kellő antibiotikum és forró tea kúra hatására újból kimerészkedtem a most már…..
Végre itt a Tél! A friss kéményfüstös ködös levegővel, meg a lefagyott járdákkal, és a fogvacogtató hideggel. A többi jóságot nem említem, a lényeg az, hogy ilyenkor nem szeret kint lenni az épeszű nép java része, hacsak nem a városi forgatagban shoppingol.Mit is csináljunk…..
Mielőtt bármit leírnék, le kell szögeznem, hogy az a 27 másodperces videó, amin a Hangyász motorját hallhatod forgatás közben, életem főműve. Illetve Ákos főműve. Semmiképp ne hagyd ki, van láng, lobogó falinaptár, és olyan hang, hogy ezredszer visszanézve is nyihogok…..
Azta. Körülbelül másfél hónapja nem írtam ide szinte szemernyit sem. A kocsi közben nem készült el, nem kell megijedni, de olyan sokat sem haladtam vele, mint amennyit illett volna. Kifogást kereshetnék ezret, hogy miért is tűntem el az internet digitális kócainak…..
Tehetitek föl jogosan a kérdést. Köszöni szépen, javulgat, csak nincs dokumentálva. Most sem következik semmilyen "hú mennyivel jobb lett" kép, csak egy rozsdás kortársa:
Szóval ha nem is holnap, de néhány napon belül pótolom ami hiányzik a sztoriból.…..
Annyi jó hírem van, hogy degeszre tömi az internet. A Hangyász projekt nemhogy folytatódik, de egyenesen olyan, mintha egy Saturn V-re szigszalagozta volna a jóisten a sorsát. Ha szívesen bambulsz zenére, tekintsd meg a videót, amit készítettem a költözködésről.
Most pedig…..
Huhh. Negyven napja kezdtem neki. Felkészültebb embereknél, vagy egy átlag műhelyben ennyi idő alatt már gurulóképes lenne az autó. De ez nem az a történet.
Szomorú a mai nap, de majd később elárulom mitől is. Sercegett a lemezen az olvadó elektróda ma is, ez a…..
Éjszakás vagyok a héten. Valahogy sikerült mégis felkelnem hat óra alvás után önmagamtól, ami egyébként nem erősségem. Kávé, kaja, napi sajtó utána garázs.
Nekiláttam a sárvédő alsó részének. Ezt is satu, kalapács, és egyéb steklik segítségével…..
Lassan járj, tovább érsz. Mondja a szólás. Szóval lassan. Nagyon lassan haladok, sajnos a nap felét a szerszámok előkerítésével töltöttem. Nem részletezném tovább, bár ha sokat káromkodtam volna, lehet, hogy hamarabb végzek. Állítólag a káromkodás meggyorsítja a…..
A tegnapi és a mai nap a felkészülés napja volt. Felkészülni mindenre. Vagyis ha mindenre nem is, de a télre és a kocsival való munkára az benne van. Kicsit rendet raktam és kitakarítottam a garázst. Szépen lefújtam mindenről a rárakódott finom port. Igencsak szellősre sikeredett…..
Eltelt egy hónap. Igazán eseménydúsnak nem mondanám, pörgősnek pedig végképp, ha csak a kocsi állapotát tekintjük. Körülbelül egy hete nem nyúltam érdemben a kasztnihoz, ez a hörghurut-szerű megfázás olyan takarékra tett, hogy csak pislákolok most is. Megjegyszés: I like…..
Ha már itthon ülök betegen, csináljak valamit. Még mindig a karosszéria erősítésének legális és praktikus módján agyalok. Olvasgatok az interneten ezt-azt. Többnyire autókhoz kapcsolódó cikkeket, technológiai vívmányok leírását satöbbi. A Totalcar.hu-on eközben…..
Nagyon hangulatos műsort hoztak össze a Rozsdakupac magazin szerkesztői! Nagyon eltalált közvetlen stílus, friss, nyers, szeretjük az ilyet! A srácok nem másolnak semmit, kicsit kezdetleges ugyan a hangminőség, a beszédhangok rovására, de remélem a következő epizódra kinövik.…..
Megfáztam. Nem vagyok lázas, viszont egy hete úgy érzem magam, mint amilyen cukorbetegeknek szánt üdítő: energiamentesnek...Erre rátett egy jó nagy lapáttal a KGST Party-t követő Zenerdő, ahova a zene miatt igazából nem érte meg kimenjek, bár tetszett, de nem volt kihagyhatatlan.…..
Megtörtént ez is, újabb csodálatos hétvége tűnt tova. Kicsit késve érkeztem a találkozó helyszínére, ugyanis kb egy órát nézelődhettem, mert utána kezdődött a felvonulás.
Amit viszont addig láttam az bőven megérte a jelképes összegű belépő árát. Ideális környezet…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nekem sincs versenyautóm, de építek egy olcsó csapatós vackot, amit nem sajnál az ember, de forgalmija lesz, hogy lábon mehessen a pályára. De amíg nincs kész, addig marad az interneten való nyálcsorgatás, és pálya szélén ácsorgás.
Visszakanyarodva a pályaautózás-ralikrossz-drift vonalhoz: én bármilyen rendezvényen szívesen kitolnám a kocsim szemét, ha lehetőség nyílik rá, ezek a faluvégi farolások, és pályanapok pedig pont az ilyen kezdő embereknek adnak lehetőséget, mint pl én lennék, nulla versenytapasztalattal. Jobb így gyakorolni, mint az első versenyen az első kanyarban összeakadni valakivel, mert nincs tapasztalatod. Pár ilyen farolós-pályanapos alkalom után az ember eldönti, hogy akarja-e ezt csinálni, vagy sem, és milyen szakágban.
Aki meg csak a facebookon tud vezetni meg szerelni, így járt, a benzin meg az égett gumiszagot szívjuk helyettük mi.