Adatok
Gyurkaaa
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Homár foszladozó emlékei szerint még nem találkozott pozitív márkaszervizes történettel, és természetesen most sem. Bali a sasadi Renault Baumgartnert illetve a Könyves Kálmán körúti Renault szervizben próbálkozott fékszereléssel illetve kulcsmásolással. Többet nem fog: Kb.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
És ami még nagyon bosszantó volt, hogy még a fékbetét típusát sem tudták megmondani alvázszám alapján, így volt ez a főfékmunkahengernél, meg minden másnál is. Állítólag 3 féle fékrendszerrel készült. Az vége az lett a gépnek, hogy múlthéten Ausztriából hazafelé megszorult egy szelep, a szelepek és a vezérműtengely összetört, vezérszíj elszakadt. És mindezt 163 ezer valós kilóméternél, kímélő használat mellett. Azért egy igazi dízel ilyen futásteljesítménynél még csak bejáratós! Szétszedtem, ami újabb horror! Aki nem próbálta nem tudja! Össze-vissza van behányva a motor a motortérbe, egy csőrengeteg közepette! Minden bonyolult és szar. És az alkatrész még bontottan is megfizethetetlen, mintha nem tudom milyen minőség lenne. Ja, és a vicc, hogy ugyanezez a motor van a Volvo V40/S40 1.9dci-ben is egy turbófeltöltővel, mint ami az én 15 éves furgonomban. A bontokban megtudtam, hogy ez a hengerfej harmatgyenge, és hogy ezeknél a motoroknál nagyon gyakori a vezérműszíj szakadás, mivel nem bírja ki a gyár által megadott 120eKm-es csereperiódust! Úgyhogy mindenki óvatosan a franciával! Én szóltam! Ja és aki márkaszervízbe megy és nem ért az autóhoz, azt nagyon könnyen megfejik!