Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pzs_00

0 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment A bugi nyomában 2014.09.18 14:47:51
Mi az összefüggés a jövőképünk és az Angry Birds között? Kínzó kérdések tömkelege. Az Égéstért 137. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
pzs_00 2014.09.19 08:56:19
@szabopsz: Csak Szentendre - 3. kerulet kornyeken 2-3 folyamatosan kozlekedik...

Sot, van mar magyar rendszamos amire mar csigat raktak, de az lehet valami demo auto.

Az Eco gumikkal maximalisan egyet ertek.
Ismét eljött a kontrollok és az őrület kora, holnap megyek az idei első negyedéves ellenőrző vizsgálatra, de fejben már legalább két hete ott vagyok. Szokás szerint rám tört a pánik. A mostani negyedéves penzum elvileg egy vérvételből, hasi ultrahangból, mellkasröntgenből…..
A harmadik, egyben utolsó kanna-bőröndért lehet most versenybe szállni. Aki gázolajat szeretne vele eljuttatni repülőn, kézipoggyászként, az készüljön fel némi vegzálásra, meg arra, hogy a felnyíló fedélnél kifolyik. De pár gatyának, cserepólónak, notebooknak és fogkrémnek…..
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
pzs_00 2013.09.08 12:10:02
TComment Rohadt mázlisták vagyunk 2013.09.04 14:42:05
Szétment a gátló. Kiesett a fékbetét. Elfogyott az olaj. De a Toyota csak ment és ment. Nem is rosszul. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
pzs_00 2013.09.05 11:10:45
@Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke: Nem ugattam bele, véleményt formáltam, ahogy Te is...
pzs_00 2013.09.05 22:13:34
@e1: Van 50-es tábla Hungaroring első kanyar előtt? 50 és 100 helyett nem 100 és 200m-es jelzésre gondoltál esetleg?

Elég nehéz elképzelni 160-as tempóról a 60 méteres féktávot utcai autóval és fékkel...

Van esetleg felvételed róla?
Ültem a 39-es boxban a feleslegesen kicígölt gumirakásomon, sajgó tagokkal, hullafáradtan, mocskosabban, mint a kamaszkori fantáziám. A szememet csípte a verejtékkel belemosott naptej. Az elmúlt négy napban összesen tíz órát, ha aludtam. Ültem a gumikon, és néztem a Hangyász…..
pzs_00 2013.06.20 15:51:35
@Nínó Karotta:
Nem lehet, hogy a lenti kepen pressure ring-nek nevezett valami csak egyik oldalt old ki?

www.evasivemotorsports.com/mm5/graphics/00000001/kaaz_lsd2.jpg

Ha "csak" ennyi lenne a gond akkor szet kell szedni es osszerakni. Allitolag nagyon ritkan elofordul.

Csak kanyarban viselkedett furan? Egyenes vonalu mozgas kozben motorfeknel vagy gazadasnal nem akart jobbra vagy balra menni? Ha eloiras szerint be lett koptatva akkor nem szabadna csattognia... nagyon :)
pzs_00 2013.06.20 16:43:32
@JohnyG: esetleg rovid indok egyik ellen illetve masik mellett?
A Boxer-Hiéna ezúttal egy kis látókör-szélesítésre hív minden játékost. A nyeremény nem más, mint egy fémkazettás Subaru pendrive és egy plexikockába mart Subaru dízel-boxermotor. A feladat nem bonyolult, talán olyan is lesz, akinek fejből menni fog. A kérdés csupán annyi,…..
Nincs elég betű ahhoz, hogy leírjam, hogy mennyire örültem annak, ami a múlt héten történt. Ezért inkább összebarkácsoltam egy videót. Így legalább te is hallhatod a hangját (bár még tömítetlen, csak odapöttyözött kipufogókkal). És láthatod, hogyan fest most; alulról,…..
pzs_00 2012.11.14 17:29:43
@Nínó Karotta: Latszik mar a feny az alagut vegen. Gratula!

Az LSD-re vonatkozo leegyszerusitett keplet viszont nem teljesen igaz. Front hajtasba is letezik es eloszeretettel hasznaljak a 1.5 utast is. Nekem is olyan van es semmi gondom nincs a fektavon elfordulassal, persze esznel kell lenni :).
2 utas viszont valoban csak RWD-be van mert elso tengelyen valoban nem lehetne eltekerni a kormanyt :).
Végre kipróbálhattuk, mit is tud a Toyota GT86, de ami még ennél is érdekesebb, megtudtuk kiknek szánják. Ki nem találnák. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
pzs_00 2012.05.22 09:31:15
@Gyurma73: Miert kezelne ugy, mintha nem a sajatja lenne?
"Sportosabb" hatso kerekesek: LFA, SC430 (regebben SC300, 400 amik egyebkent Japanban Toyota neven futottak), IS-F. Egyik sem ez a kategoria sem arban sem teljesitmenyben. Csoda, hogy nem jut eszebe ezek hajtaslancan varialni? IS200 mondjuk hasonlo kiskobcentis szivo, de azt csaladi autonak szantak. Etalon valtoval es viszonylag kis kobcentivel, de abban is V6 van es 4 ajtos szedan, mellesleg 90-es evek vegi konstrukcio...
pzs_00 2012.05.22 10:01:51
@szatyi: Nomeg a 2ZZ is. Ha abbol indulunk ki, hogy mindegyik jol sikerult, akkor ez a kooperacio sem lehet rossz :)
pzs_00 2012.05.22 10:50:07
@Gyurma73: en kerek elnezest :). Nem egy erogep, de amugy nagyon jo kis auto es hasznaltan egyre elerhetobb aron van.
And when you slow down and relax, the Mégane is simply a nicer place to be and feels more special despite its humble roots. Yep, oversteer-obsessed EVO gives the nod to the front-drive Mégane. The BRZ has shown moments of brilliance on the road, but often failed to hit the spot. Henry Catchpole…..
Az írás a tegnapelőtti (aug. 23) hungaroringes nyílt napnak köszönhető, amit többedmagammal sikerült végigkínlódnunk 38 fokban, a betonon állva. Én is belekerültem egy olyan függőségbe, amit nem bírok leküzdeni, persze nem is akarok. Több éve az amatőr autósportok szerelmese…..
pzs_00 2011.08.27 00:16:41
@Bartrender: Szerintem csak megtalalta egy szervezo is a blogot :).
Riga-Budapest 1568km. 21 óra alvás nélkül, autóval, tankolással, rendőri intézkedéssel és kisebb eltévedésekkel. Ahogy a korábbi posztban olvashattátok, a Corollával egy korszak véget ért. Az épített utcai autóm után nagy vacillálásba kezdtem. Mindenképpen egy olyan…..
pzs_00 2011.08.13 01:16:31
@Ben Franklin: javaslom olvasd el meg egyszer :)
2 szemelyt emlit, egyikuknek GT4-ja van a masik pedig beepitett egy 3SGTE blokkot (amilyen a tortenetben szereplo GT4-ban, csak annal hangyanyit erosebb) komplett hajtaslanccal egy regi Corolla GTI-be es igy lett az auto 900kg. 300-400 loero elegge durvan repiti ezt a kasztnit, laikuskent is elhiheted... ;)
Raadasul sikerult az elod, ST185 fantazianevre hallgato modell adatlapjat belinkelned.
Ha esetleg tajekozodni szeretnel: en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica_GT-Four
Hogyan lesz egy Corolla T-Sportból már-már utcai versenyautó?Az alapfelfogásom az, hogy mindig verseny van. Így nem volt kérdéses, hogy tovább kellett lépnem, és a lehetőségeimhez képest megépíteni azt autót, ami már a beszarás kategória ebből a típusból. Így az 1.6-os…..
pzs_00 2011.07.29 15:38:12
@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Szerintem itt nem a +30 loeron van a hangsuly, hanem azon, hogy a gyarilag 300+ loeros RWD meg 4WD-ket megkergette az eszkozolt modositasoknak meg persze vezetestechnikanak koszonhetoen... Ha megnezed az utso videot pont annyival volt gyorsabb kanyarban meg fektavon amennyivel otthagytak Ot egyenesben. Azert ezt nem nezeveznem bohockodasnak :P
Már régen feszít ez a téma, aztán ma egy kicsit elkezdtem túrni ez irányban a netet, MNASZ-től a különféle amatőr bajnokságokig és meg kell mondjam, nem csalódtam. Ekkora iszonyatos nagy káosszal ritkán találkozik az ember, pedig azért csak itt élünk, apróságokon a magyar…..
pzs_00 2011.07.20 09:35:22
@ommm: "És ha valami nem érdekli őket, akkor hétvégén senki nem fog a családja mellől felállva elmenni dolgozni a hetven fokos aszfaltra reggeltől-estig."

Hetvegen? Nekem egyetlen bajom vele, hogy nem hetvegere esnek az idopontok...
Lejtőn megállni, úgy hagyni az autót - a tapasztalat azt mutatja, hogy ezt azért tényleg szinte mindenki tudja, a múltkori, rögzítőfékes videónk tehát már-már trivialitásnak volt mondható. Ez alkalommal érzékenyebb témát veszünk elő - olyan témakört, amiben láthatóan…..
Őszintén bevallom, már régóta szemezgettem néhány jól ismert gyártó előre megírt programmal forgalmazott ECU-jaival (Engine Control Unit: Motorvezérlő Egység, ejtsd:eku) a nemzetközi aukciós oldalakon. Mivel –mint megannyi korabeli japán sportautó– a saját Celica…..
pzs_00 2011.03.18 09:51:10
@SAAB: "Ez szép és jó, csak azt nem értem miért akar valaki 100-150 lóerős kocsira turbót, amikor olyat vehet gyárilag is. Az autód árából meg a +800 ezerből már vehetsz egy gyárilag erősebb gépet is. 250-300 lóerős gép akad azért eladó. :)
És akkor nem kell barkácsolni, ráadásul a futómű, fékek, stb is a megfelelő teljesítményhez van igazítva."

Azert ha eveken keresztul "tuningolsz" egy autot akkor az azert kicsit mas dolog mint egyszercsak atulni egy teljesen mas, erosebb autoba. Ami melletted epulget es egyre jobb lesz az kicsit jobban hozzano a szivedhez, mint egy olyan ami barki szamara elerheto gyari allapotban meg akkor is ha esetleg sokkal gyorsabb es erosebb. Egy gyari 2-300 loeros autorol mindenki tudja, hogy mit tud es barmikor szembe jon veled az utcan. Aminek Te duplazod meg a teljesitmenyet es modositod hozza a futomuvet es fekeket az nagy valoszinuseggel egyedi lesz... :).

Persze sokkal nehezebb eladni, stb. de senki sem azert vesz autot es kolt ra egy kisebb vagyont, hogy vegul eladja (bar sok esetben ez a vege :S).
pzs_00 2011.03.18 12:15:44
@SAAB: "Csak itt felmerült 1,3-as Suzuki, meg Opel Astra, és számomra ez érthetetlen hogy valaki képes ezekre ennyit költeni."

Bar nincs a felsoroltak kozott, de en is ezen taborba tartozom. Egy kisebb vagyont koltottem mar ra es meg valszeg fogok is. Olyat vagy hasonlot mint ami Neked van nem engedhetnek meg magamnak a fenntartasi koltsegek es benzin arak miatt. Kis penz kis foci... :)
Amit könnyen megkaphatsz te is, és rabjává tehet, minél több időt töltesz betegtársaid körében. De ne szaladjunk ennyire előre, mert a végéig (ha van) azért elég hosszú és drága út vezet. Persze kellő önkontrollal mindez egészséges keretek között is tartható.Kezdjük az…..