Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rumgaricum

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két gyermekes anyuka, és amatőr dj szeretne lenni. Árult matyó hímzést a Citadellán és főzött kávét Ausztráliában. A marketingszakma elismert képviselője, miközben mindössze négy munkahelye volt eddig. A UPC marketing és tartalom vezetője, Grósz Judit az ad:renalin kamerája…..
rumgaricum 2011.02.26 00:13:51
@Giba: Tényleg az égvilágon semmi gond a digivel, áraik sem mentek felfelé, hűségizékre sem kell évente odafigyelni, mint jupisziéknél. Először pedig tartottam a digitől, mert román cég és mi lesz, ha hirtelen eltűnik:)), de azóta rájöttem, hogy teljesen ok a szolgáltatásuk, korrekt a számlázásuk
Még 2009-ben a upc-hez képest úgy emlékszem 3000-rel volt olcsóbb, csak a tévé része. Családomban szerencsére már mindenki lepattant a jupiszitől, komoly ellenpropagandát végeztem náluk, miután ilyen csúnyán kibabráltak velem...
rumgaricum 2011.02.26 17:27:34
@mark.hu: Arra nem gondoltál, hogy a upc is tehet arról, hogy ilyen negatív a róla kialakult kép? A marketingvezető cégpénzen benyomott önfényezése pedig inkább visszatetszést kelt azokban, akik szembesültek már a upc ügyfélszolgálat viselkedésével. Érdemes lett volna arról is beszélnie, hogy mennyivel csökken a upc ügyfélszáma évente.
rumgaricum 2011.02.26 18:50:38
@mark.hu: Úgy tűnik Te kissé "obligon kivülről", elképzelhető, hogy marketing szemszögből vizsgálod és kihagysz apróbb tényeket, mindazonáltal általánosságban teljesen igazad van.
Viszont, az önreklámos cikk kissé szánalmas, egy gazdasági napilapba is betehetsz ilyet 3-500+áfáért, el is fogadják, mert most rosszulállnak mind, de láthatnád a főszerkesztő gúnyos fejcsóválását, mert ez pl durván önfényezősre sikerült. Egy noname rétglapba gondolom ennek töredékéért megy tehát nem volt egy nagy összeg a upc-nek, hogy nem túl sikeres marketingesét sztároltassa.
Ha hiszed, ha nem, ismerek jónéhány céges front office-t és hozzájuk mérten is csapnivaló a upc.
Mint ügyfél ezt a saját bőrömön éreztem és mivel kapcsolatban állok (mint a legtöbb internet,villany,gáz,tv, telefon stb felhasználó) időnként ügyfélszolgálatokkal, látom a különbséget.
Az ügyfélszám csökkenést valóban miért is említené, hisz könnyen lehet, a kérdéseket is a hölgy írta saját magának, a lap meg csak enyhén módosította a készen kapott öntömjénező ömlengést. Pedig ügyfélszám csökkenésük igenis keményen van. 13., 14. kerületben a társasházaknál gyakorlatilag 2008-2009-ig nem volt alternatívája a upc tv+net-nek, mivel más nem is szolgáltatott. Mióta megjelent a digi, gyakorlatilag háztömbök váltak le róluk és akkor még nem is említettem az elmúlt1-3 évben gomba módra szaporodó digi parabolákat.
Tehát, ha az elvi megközelítéstől elszakadsz, nem biztos, hogy elképzelhetetlen az, h a upc rosszabba konkurenciájánál és csak azért van még ennyi fogyasztója, mert az átlagember viszonylag rugalmatlan és gyakorlatlan a szolgáltatóváltás ügyében ( ugyanez igaz gázra, cégeknél villanyra, mobiltelefonra is)