Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bigjohny

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az már eléggé gyanús volt, amikor bennfentes, T-csoportos ismerősöm minden eszközzel megpróbált lebeszélni, hogy a telefon és az ADSL mellé a nettévét is megvegyem a kenyéradóitól. Mi a baj vele? - kérdeztem. Az, hogy nem működik - mondta lakonikusan. Ezt a tapasztalatot…..
bigjohny 2011.02.25 09:34:59
@LiberAll:
Hali,hát nehogy azt hidd,hogy lehet,mert pl BP.XVII-kerben csak a teves szutyok T-van,nincs upc és digi sem,tehát meg van kötve a kezünk az ö egyeduralmuk miatt.Én már rég váltottam volna,mert itt a telefon havij tetemesen nagyobb,mint a másik két szolgáltatónál,csak azért fizetek 4 rongyot,hogy legyen vonalasom,ehhez jön még ugye a net a tv- nem kértem mert megnéztem pár ismerősömét és úgy döntöttem én azért a sz.rért nem vagyok hajlandó fizetni.A vonalast is meg fogom szüntetni,mert csomagváltáskor nem vették vissza a hívásaim az inviteltöl,így 2 hónapig mindketten benyújtották ugyan arról az 1 beszélgetésről a számlát.Több mint 1 hónapi veszekedésem,kiabálásomba került,mire egyáltalán elismerték,hogy ők cseszték el,de még miniíg nem írták jóvá a 2 hónapomat,a váltás szeptember 2.án kezdődött és még mindig nincs vége,hát ez már több mint felháborít arcátlanság.Ők hibáznak,de én fizessem meg ennek az árát,hát ebben az országban minden szemétséget megcsinálhatnak a szolgáltatók,az ember meg idegileg tönkremegy a hosszú ügyefogyott ügyintézésükbe.
üdv johny aki rettentő dühös a t-home-ra és a nordtelekomra is,mert azok meg az első hónapban 5 megát adtak 10 helyett,még mindig áll a harc,(dec.1-én kötöttem és 23-án ismerték végre el,hogy valami nincs rendben,persze csak azért,mert többször leüvöltöttem az ügyefogyott ügyintéző fejét)dettó ugyan az a szemét banda,be akarják dumálni,hogy a hóembernek jó a meleg víz!Ezeknek sz.tem ki van adva,hogy mindenképp győzzék meg az ügyfelet,mert,ha sikerül akkor 1 évig kaptam volna az 5 megát és 10-et számláztak volna a szemetek!!!!
Sz. József tajtékzik, szegény Naiv Ügyfél a Nordtelekom ADSL-ére szavazott, aztán csúnyán rajtavesztett. A mérleg: az utóbbi 3 hónapból úgy 10 napig működött a szolgáltatás, a többin szívatták, majd az egész végén természetesen neki kéne egy rakás pénzt fizetnie. Levél…..
bigjohny 2011.02.23 18:54:05
Üdv mindenkinek!
sajnos csak most olvastam ezt a blogot,de már későn,mert decemberben kötöttem a nordtelekommal 10 megás netre szerződést,és hat ahogy kell én is pórul jártam,mert csak 5 megát kaptam.Elöször csak hitegettek 1-2 nap max 1 hét,de hát nem történt változás,telefonáltam,reklamáltam,de ők azt hajtogatták,hogy rendben van az én szolgáltatásom,erre mondtam már,hogy lenne,mikor 5-öt se kapok.Azzal is bepróbálkoztak persze,hogy a garantált 1024 meg van,úgyhogy ennyi,de én nem hagytam magaam és párszor szép magyar szavakkal elmagyaráztam nakik,hogy pedig ez így nincs ezzel elintézve,na így aztán dec 23-án felhívott K.zoltán aki végre beismerte,hogy valaki hibázott és intézkednek,de majd csak ünnepek után.Végül is 1 hónapnyi veszekedésbe került,de sikerült,persze elnézést sem kértek,holott minimum némi kompenzáció kellett volna,vagy legalább annyi,hogy mivel a felét kaptam ezért csak a felét kell fizetnem.Nem ők szó nélkül pofátlanul kiszámlázták a teljes 10 megá-ért járó összeget én pedig megírtam,hogy most már ki sem fizetem az az 1 hónapot,sőt lehet a többit sem,hanem pert indítok,de hát ezekről lepereg minden,pedig volt annyi szép magyar szó a telefon beszélgetésünk végein,hogy csak na.A mai napig nem rendeződött a dolog,még most is azzal jönnek,hogy a garantált az meg volt,igen ám a feltöltés az lehet,de nem kaptam eleve meg a 10-et és a feltöltésem pedig csak 429 volt az 502 garantált helyett.Azért ez győkér f.szopó tetű banda aki arra játszik,hogy aki beveszi a süket dumájukat,azzal már nyertek,mert,ha mondjuk én feladom és hagyom a dolgot,akkor 1 évig 5 megát kapok,de 10-et fizettetnek ki velem,azzal a címszóval,hogy a garantált letöltésem meg van,de hát ez csalás,hát hogy lehet ilyet megcsinálni ki tudja hány ezer emberrel csinálták már meg.Össze kellene fogni és feljelenteni,beperelni a szemeteket.Bezzeg,ha én nem fizetek,akkor rögtön felszólítanak-késedelmi pótlékot tesznek rá,majd kikapcsolják és küldik a végrehajtót,hát miért nincs itt semmi használható érdek képviselet,hogy én is szankcionálhassam őket,ha nem tartják be a szerződést.Sajnos ez általános,mert a t-home-mal is megjártam,mikor díjcsomagot váltottam és az amúgy nagyon kedves ügyefogyott ügyintéző nem törölte az inviteles szolgáltatás(kb feléért lehetett az invitelen keresztül telefonálni,már évek óta így használtuk)ha a t-home-on keresztül akartunk telizni akkor a 1515 előhívót kellett tárcsázni.Még direkt meg is kérdeztem a hölgyet,hogy akkor most már nem kell 1515,hanem csak a szám és az a t-home-on megy keresztül.Na erre bele szaladtunk 2 hónapba amit mind a két szolgáltató kiszámlázott,ennek sincs még vége itt is 1 hónapomba került mire végre beismerték,hogy ők hibáztak,ezek is simán rám akarták verni a dolgot,hogy én hibáztam,miért nem mondtam én le.Na és a hab a tortán anyósomnál 2010.12.15-én kábel telefon lett a kábel tv mellé,be is kötötték el is ment az asszony,hogy a szerelőktől hallotta,hogy a régi számot is kérheti,meg is írták a számhordozó papírt és a lemondást is,de sajnos úgy néz ki,hogy a papírok valahol elvesztek,mert se lemondva,se számhordozást nem intéztek,sőt a központban nem is találják nyomát sem ezeknek a papíroknak,na hát ez kellett még nekem nem élég,hogy már 2 hónapja nyugtatókon élek a szemét tetű bandán,aki teljesen hülyének nézik az ügyfelet,most még itt van ez is,minden kezdődhet elölről,mert persze 1 havi számlát már befizettünk potyára a t-home-nak és a másodikból is be kell valamennyi részt,mert 8 nap az átfutási,felmondási idő.Na hát egyenlőre ennyi és elnézést kérek,ha vannak hibák az írásban,de jelenleg nincs idegem még át is olvasni.üdv
Ja és,ha van folyamatban ügy a nordtelekommal akkor ahhoz,ha lehet én is csatlakoznék,mert valahogy meg kellene ezeket állítani valahogy!
bigjohny 2011.02.23 19:07:27
@pizsama: Hali,miért szerinted az úgy rendben van,hogy a szolgáltató kibaszik veled,átvág,hazudozik,hülyének néz,te meg csak fizess szó nélkül,mert akkor megadom a szla számom,ha olyan sok kidobni való pénzed van és utalj már rá kérlek.Persze azt az ember megérti,ha csőtörés,vihar stb,olyan dolog van amiről a szolgáltató sem tehet.üdv 1 rettentő dühös ember akit hónapok óta hülyének néz a nord és a t-home.olvasd el,most írtam bejegyzést,abból kiderül minden.üdv
ui:igen is az lenne a normális,ha a szolgáltató hibájából nem megy a net,akkor arra az időszakra ne számlázzanak,1 haveromnak 1 hétig nem volt és mégis a teljes havi díjat fizettették,hát ez arcátlan pofátlanság,bezzeg ha nem fizetsz időben rögtön 500ft késedelmit felszámolnak első körben,hát ezt lehet,csak nekünk van kötelezettségünk a szolgáltatónak nincs?Ő szankcionálhat,mi meg csak bólogassunk,ezért tart itt az ország,mert a többség csak bólogat mindenre és eltűr mindent,hát igaz a mondás sajnos"birka nép a magyar"SAJNOS!!!!
bigjohny 2011.02.23 19:14:01
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
HÁT AZTÁN AZT MEG HONNAN TUDOD ELŐRE?MERT AMIG ÁT NEM MENTEM A NORDHOZ,NAGYON GYORSAN FLOTTUL MENT MINDEN,DE AZTÁN JÖTT A BAMEG,OLVASD EL AZ ÍRÁSOM ABBÓL KIDERÜL MIÉRT.ÜDV