Adatok
akikiss
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Programozó Páternoszter
Egyszer csak rámszól a blog és arra bíztat, hogy programozzak...*
2011.11.06 16:21:00

"Alighogy átszállt a határon a győzelem, az a hat-három s fáradtan a nagy drukkolástól ledőlnék, egyszer csak rámszól a rádió és arra bíztat, hogy verset írjak... Hát írok is." Zelk Zoltán: Rímes üdvözlő távirat http://www.mtv.hu/modernkepmesek/cikk.php?id=165709…..
akikiss
2011.11.13 17:24:49
Ja jó akkor átírom :)
akikiss
2011.11.13 17:33:21

A DE IK Prog2, programozás bevezető kurzusát támogató címbeli intézményt most megszervezzük! Párhuzamosan ez a poszt a nyolcadik előadás és labor posztja is. Prog2 labor labdarúgó-bajnokság, PLB Figyelj, mert a határidő közeli, lásd a kiírást a könyvben! 1.3.1.1.2.Prog2 labor…..

Eminem - Not Afraid: http://www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64s
Ez a hetedik hét (labor és előadás) posztja. Fő - 5/9 trófeás - témája a saját csapatod "GPS"-ének (azaz helyzetmeghatározásának) javítása. Ez egy kreatív feladat, ennek megfelelően "ilyen volt - ilyen lett" jellegű…..
akikiss
2011.10.24 20:27:34

... és elérkezett: indul a félév! Ez itt az első hét (labor és előadás) posztja. Emlékezzünk, hogy a Java-t, mint platformot már bevezettük az elmúlt félév (prog1) során. Sőt kisebb Java programokkal is találkoztunk a C++ vs. Java összehasonlítások során, például a…..

Némi segítséget ad ez a poszt a szóbeli felkészüléshez.A következő "módosító" (finomító) javaslataim az aktuális, a 2010/2011 tanév második félévére vonatkoznak. A tételsor megtalálható a kurzus térképen (flash).Általános megjegyzésekI-IV feltételezi, hogy a…..
akikiss
2011.06.17 15:09:18

Itt a labor-teljesítés védésének szezonja. Célom, hogy a feladat során minél több hallgatónak valódi sikerélménye lehessen, ezért a C++ megoldást most magam is beütöttem. Iniciális megoldás, lehet akár javítani, cifrázni is, de talán működik. Hogy ne járjunk úgy, mint…..
akikiss
2011.05.10 10:39:34

Nyilván van, akiben nincs is. Akiben igen, annak tapasztalatom szerint a 2. előadásbeli alábbi jellegű fólia témájának megértése után: amikor leesik, hogy a mutató valójában nem egy bonyolult konstrukció. ..
akikiss
2011.02.22 18:39:57
@nb: Biztos vagyok benne, lefuttattam!!
kód
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main(int argc, char** argv) {
char dinamikus_tomb[2][2];
dinamikus_tomb[0][1] = 'a';
dinamikus_tomb[1][0] = 'b';
dinamikus_tomb[1][1] = 'c';
dinamikus_tomb[2][0] = 'd';
dinamikus_tomb[2][1] = 'e';
dinamikus_tomb[2][2] = 'f';
printf ("%c\n", **(dinamikus_tomb + 1));
return (EXIT_SUCCESS);
}
kód
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main(int argc, char** argv) {
char dinamikus_tomb[2][2];
dinamikus_tomb[0][1] = 'a';
dinamikus_tomb[1][0] = 'b';
dinamikus_tomb[1][1] = 'c';
dinamikus_tomb[2][0] = 'd';
dinamikus_tomb[2][1] = 'e';
dinamikus_tomb[2][2] = 'f';
printf ("%c\n", **(dinamikus_tomb + 1));
return (EXIT_SUCCESS);
}
akikiss
2011.02.22 12:14:53
akikiss
2011.02.22 17:00:20
@nb: Megérzésem szerint egy 'b' betűt ír ki a program.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz