Adatok
teljesített
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Manapság a fogyasztói hatalomátvétel időszakát éljük, ahol a vevő „on-demand” fogyaszthatja a reklámokat, hatással bírhat a legnagyobb cégek marketingjére is. Ugyanakkor a web 2.0 vívmányai egyszersmind a reklámszakembereknek is lehetőséget adnak arra, hogy a…..
teljesített
2011.02.25 00:34:48
Azon felül. hogy a web2.0 milyen új eszközöket adott a fogyasztók illetve a cégek kezébe, véleményem szerint, a web2.0 átalakította az eddigi promóciós körülményeket. Míg eddig akarva-akaratlanul "kaptuk" a reklámokat a tévéműsorokhoz/magazinokhoz stb. csatolva, most egy "piac" nyílt a reklámoknak. Az, hogy a vevő 'on-demand' fogyasztja a reklámokat, azt jelenti, hogy van igény, kereslet a jó reklámokra (mert szórakoztatóak stb). Tehát, az új marketingnek meg kell felelnie az igényeknek, amik újonnan felmerültek. A kereslet és a kínálat ugyanúgy kell hogy működjön, mint minden más gazdasági folyamatnál, tehát a vevő és a reklámozó(eladó) szerepe, alkupozíciója olyan, mint minden más gazdasági folyamatban.
Noha az online marketing kevésbé költséges és pontosabb fogyasztói elérést biztosíthat a vállalatok számára, mégis napjainkban is kiugróan magas a televíziós és a sajtóban megjelenő reklámok száma. Ön szerint elképzelhető, hogy néhány éven belül a webes marketing…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz