Adatok
WindowsNT
0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Évek óta megszokott dolog nálam, hogy a motor beindítása után kapcsolom a tompított világítást. Rutinmozdulattá vált, így fényes nappal, városban is kivilágítva közlekedek. Jobb ez így, szerintem könnyebb észrevenni az amúgy szürke autómat, ezen kívül sokszor hagyom el a…..
Egy dolog biztos. Ha az új vizsgarendszer a gyakorlatban beindul, valamivel kevesebb mozgástér marad a trükközésre. Már csak ezért is érdemes tényleg jól felkészített autóval vizsgára menni, mert az alkalmatlan minősítés összehasonlíthatatlanul rosszabb – és…..
WindowsNT
2010.01.09 21:13:24
@Laci bácsi 64: Ez érthető, de nem jó példa, mert nekem van egy 2000-s Skoda Felíciám ami természetesen 0 km-s szalonautó első tulaja vagyok kp-ra vettük anno és a törzskönyvét is kiküldték annak rendje módja szerint a BM központi kézbesítő hivatala (én csak így hívom a postát, ez igaz is) kézbesítette az értesítést és a postán kellett átvenni.
Akkor mi nem eredeti rajta? értem én, hogy a bűnözök akik pár napra helyeztetik forgalomba a lopott járgányukat, de ne rajtam verjék el a port, egyébként Te se hidd el, hogy ez az indok.
A lopott és ilyenformán üzem behelyezni kívánt járműveket igenis ki kell szűrni, de nem így, hogy engem és Téged vernek felesleges kiadásokba, ami a rendszerüket illeti, a számítógép üzeneteit felül lehet és kell is bírálni, tehát, ha van érvényes törzskártya akkor beviszi az adatokat és kész, az, hogy nem egységes a rendszerük az nem az én hibám.
A lopott autók kiszűrését oldják meg ahogy akarják és a bűnözőkkel fizettessék meg az árát a bűnüldözésnek, mivel annak is vannak költségei, de ne velünk, igenis be kell vezetni azt, hogy aki bűncselekményben részt vesz valamilyen módon azt ne csak sittre tegyék, de teljes vagyonelkobzásban is részesüljön azaz fizettessék meg vele a bűnüldözés árát, magyarul legyen a bilincselésnek is tarifája pl.: így
Üldözés járőrautóval: 200.000 HUF
Elfogás és bilincselés: 200.000 HUF
Előzetesben tartás: 500.000 HUF
(persze ezek csak példaösszegek, de valami hasonló számlát képzelnék el)
és stb. azaz tessék benyújtani nekik a számlát kőkeményen.
Ha gyalog jársz akkor is fizess lásd XII. kommunális adónak nevezett ú.n "gyalogos adó"
Ha biciklivel akkor is fizess
Ha nincs kocsid akkor is
Ha van akkor még többet.
Ha otthon ülsz akkor meg az ilyen "UPC" félék rabolnak ki
lényeg, hogy fizess ez az ország erről szól nem másról, csak a lenyúlásról.
Nem veszed meg Billy szoftvereit sebaj akkor is fizess majd megvesszük (lásd oktatás stb.)helyetted mi!
Lényeg, hogy szórják az adóforintjainkat, majd bégetünk tovább.
Akkor mi nem eredeti rajta? értem én, hogy a bűnözök akik pár napra helyeztetik forgalomba a lopott járgányukat, de ne rajtam verjék el a port, egyébként Te se hidd el, hogy ez az indok.
A lopott és ilyenformán üzem behelyezni kívánt járműveket igenis ki kell szűrni, de nem így, hogy engem és Téged vernek felesleges kiadásokba, ami a rendszerüket illeti, a számítógép üzeneteit felül lehet és kell is bírálni, tehát, ha van érvényes törzskártya akkor beviszi az adatokat és kész, az, hogy nem egységes a rendszerük az nem az én hibám.
A lopott autók kiszűrését oldják meg ahogy akarják és a bűnözőkkel fizettessék meg az árát a bűnüldözésnek, mivel annak is vannak költségei, de ne velünk, igenis be kell vezetni azt, hogy aki bűncselekményben részt vesz valamilyen módon azt ne csak sittre tegyék, de teljes vagyonelkobzásban is részesüljön azaz fizettessék meg vele a bűnüldözés árát, magyarul legyen a bilincselésnek is tarifája pl.: így
Üldözés járőrautóval: 200.000 HUF
Elfogás és bilincselés: 200.000 HUF
Előzetesben tartás: 500.000 HUF
(persze ezek csak példaösszegek, de valami hasonló számlát képzelnék el)
és stb. azaz tessék benyújtani nekik a számlát kőkeményen.
Ha gyalog jársz akkor is fizess lásd XII. kommunális adónak nevezett ú.n "gyalogos adó"
Ha biciklivel akkor is fizess
Ha nincs kocsid akkor is
Ha van akkor még többet.
Ha otthon ülsz akkor meg az ilyen "UPC" félék rabolnak ki
lényeg, hogy fizess ez az ország erről szól nem másról, csak a lenyúlásról.
Nem veszed meg Billy szoftvereit sebaj akkor is fizess majd megvesszük (lásd oktatás stb.)helyetted mi!
Lényeg, hogy szórják az adóforintjainkat, majd bégetünk tovább.
A KRESZ-módosításról szóló előző cikkünk kapcsán jelentkezett a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium sajtóreferense, Arzt Gergely, és felajánlotta segítségét a felmerülő kérdések megválaszolásában.Köszönettel éltünk a lehetőséggel, íme a KHEM…..
WindowsNT
2010.01.07 17:53:10
@cso zsi: Hát igen ez igaz, sok a külföldi átutazó, ők tényleg azt hiszik itt mindent lehet, főleg a kamionosok.
Most megtudhatja, reggel miért áll a sorban, amikor haladhatna is. Vélemények azonos című írásunkról...
WindowsNT
2009.12.02 14:12:58
@Johann Gambolputty de von Ausfern schplenden:
Na végre, öröm olvasni, de 12 kerületünkbe eme újítás mikor jön be? erre lennék kíváncsi!
Na végre, öröm olvasni, de 12 kerületünkbe eme újítás mikor jön be? erre lennék kíváncsi!
WindowsNT
2009.12.02 15:26:51
@Rocko-: "szóval óvatosan ezzel az ítélkezéssel"
Szerintem a terepjáró akkor is luxus és felesleges környezetkárósító.
hegyilany és Rocko:számoljátok már meg nekem, hogy hány ilyen emberkének van igazán szüksége terepjáróra akinek tényleg és igazán a munkájához kell? szerintem max. 2 a több ezerből a többi csak felvágósdi, és aki igazán munkára veszi az nem luxuskategóriát vesz, hanem ami valóban terepre való kivitel.
"honnan tudod h a csomagtartóban nincs 200 kg-os faösszerakó gép vagy nem elôtte"
Rocko: na ne ez már fáj, a jános kh igazgatósága előtt mindennap áll egy porsche tereptank vagy a munkahelyemen fent napi több ilyen dögöt is látok, nehogy azt állíts, hogy 200 kg-s faösszerakógépet szállítanak és dolgoznak vele, viccelsz? olyan tiszták, hogy a tulaj lába alól ehetnék, ne vicceljetek már itt.
Akinek tényleg ezekre van szüksége az oly kevés ember, hogy két kezemen megszámolom.
Az utak minőségével egyetértek, azok olyanok amilyenek, de hál isten javul a helyzet.
hegyilany: írtam akinek munkához kell az 1-2 ember, egyébként ezek az emberek nem luxust vesznek és, ha jól megnézed egy ilyen tank árán több szgk is lehetne venni, így a feleségnek is lenne külön kocsija.
Egyébként én munkára a jó öreg Lada Nivát választanám, és nem 10-15 vagy 20 millás csodadögöt.
Félre ne értsétek nem irigykedem és, ha engednék akkor bizony én is szó nélkül pattannék egy ilyenbe be egy tesztkörre, de nem vennék az biztos.
Szerintem a terepjáró akkor is luxus és felesleges környezetkárósító.
hegyilany és Rocko:számoljátok már meg nekem, hogy hány ilyen emberkének van igazán szüksége terepjáróra akinek tényleg és igazán a munkájához kell? szerintem max. 2 a több ezerből a többi csak felvágósdi, és aki igazán munkára veszi az nem luxuskategóriát vesz, hanem ami valóban terepre való kivitel.
"honnan tudod h a csomagtartóban nincs 200 kg-os faösszerakó gép vagy nem elôtte"
Rocko: na ne ez már fáj, a jános kh igazgatósága előtt mindennap áll egy porsche tereptank vagy a munkahelyemen fent napi több ilyen dögöt is látok, nehogy azt állíts, hogy 200 kg-s faösszerakógépet szállítanak és dolgoznak vele, viccelsz? olyan tiszták, hogy a tulaj lába alól ehetnék, ne vicceljetek már itt.
Akinek tényleg ezekre van szüksége az oly kevés ember, hogy két kezemen megszámolom.
Az utak minőségével egyetértek, azok olyanok amilyenek, de hál isten javul a helyzet.
hegyilany: írtam akinek munkához kell az 1-2 ember, egyébként ezek az emberek nem luxust vesznek és, ha jól megnézed egy ilyen tank árán több szgk is lehetne venni, így a feleségnek is lenne külön kocsija.
Egyébként én munkára a jó öreg Lada Nivát választanám, és nem 10-15 vagy 20 millás csodadögöt.
Félre ne értsétek nem irigykedem és, ha engednék akkor bizony én is szó nélkül pattannék egy ilyenbe be egy tesztkörre, de nem vennék az biztos.
WindowsNT
2009.12.03 10:57:11
@Rocko-: Sajnos nagyon is tisztába vagyok vele, azt hiszem itt Te értesz félre valamit méghozzá nagyon.
akinek ténylegesen szüksége van terepjáróra az igazi terepjárót vesz és az általában sáros szokott lenne, ha le nem mossa, de valahogyan látszik rajta, hogy valóban dolgozik vele és tényleg terepen is használja.
Hidd el teljesen képben vagyok terepjáró témában, látom nagyon véded őket, akkor Te is közéjük tartozol és neked is van?
Természetesen a közlekedés valamely formája amelyet valamilyen eszközzel oldunk meg jelen esetben autóval az valamely mértékben környezetkárosítással jár, a metró és villamos is szennyezi a környezetet, de nem közvetlen, hanem közvetve pl.: erőmű lehet szenes, stb. egyetlenegy az atomerőmű ami nem szennyez, de még az is, ha valamilyen baleset van, szóval akkor minden közlekedési ág ilyenformán szennyez.
De nem erről van szó, hanem ha egy kicsit is gondolkodnál akkor ezek a terepjárók jóval nagyobb szennyezést okoznak mind a normál személykocsik, tehát arra próbálok kilyukadni, hogy, ha lehetőség van akkor ne egy olyan eszközzel járjak ami 20 litert eszik városba és pl.: 300-400 g/km a káros anyag kibocsátása, hanem egy olyan eszközzel ami csak cca. 100-150 vagy max 200 g/km a kibocsátási értékei, itt sok kicsi sokra megy, ha Te is és mindenki reálisan gondolkodna akkor lehet még szmogriadóra se lenne szükség.
Azért vegyük figyelembe, hogy ezek a nagy járgányok hány darab kisebb autó káros anyag kibocsátási értékének felelnek meg, valamint hány darab kisebb autót tudnál üzemeltetni abból az üzemanyag-mennyiségből amit ezen terepjárók és 3000 (itt értsd nagyobb szgk-t is) ccm űrtartalmú járművek fogyasztanak.
Szerintem zárjuk a témát, mert erről elvitatkozhatnánk még akár napokig is amiről véleményem az, hogy nem sok értelme van, mert nem én vagyok a döntéshozó, ha én lennék akkor biztos valamilyen extra adót vetnék (+ minden 3000 ccm feletti járműre) rájuk ki, de figyelembe venném, ha valakinek ez kell a munkájához azokat nem érintené a +adóztatás.
akinek ténylegesen szüksége van terepjáróra az igazi terepjárót vesz és az általában sáros szokott lenne, ha le nem mossa, de valahogyan látszik rajta, hogy valóban dolgozik vele és tényleg terepen is használja.
Hidd el teljesen képben vagyok terepjáró témában, látom nagyon véded őket, akkor Te is közéjük tartozol és neked is van?
Természetesen a közlekedés valamely formája amelyet valamilyen eszközzel oldunk meg jelen esetben autóval az valamely mértékben környezetkárosítással jár, a metró és villamos is szennyezi a környezetet, de nem közvetlen, hanem közvetve pl.: erőmű lehet szenes, stb. egyetlenegy az atomerőmű ami nem szennyez, de még az is, ha valamilyen baleset van, szóval akkor minden közlekedési ág ilyenformán szennyez.
De nem erről van szó, hanem ha egy kicsit is gondolkodnál akkor ezek a terepjárók jóval nagyobb szennyezést okoznak mind a normál személykocsik, tehát arra próbálok kilyukadni, hogy, ha lehetőség van akkor ne egy olyan eszközzel járjak ami 20 litert eszik városba és pl.: 300-400 g/km a káros anyag kibocsátása, hanem egy olyan eszközzel ami csak cca. 100-150 vagy max 200 g/km a kibocsátási értékei, itt sok kicsi sokra megy, ha Te is és mindenki reálisan gondolkodna akkor lehet még szmogriadóra se lenne szükség.
Azért vegyük figyelembe, hogy ezek a nagy járgányok hány darab kisebb autó káros anyag kibocsátási értékének felelnek meg, valamint hány darab kisebb autót tudnál üzemeltetni abból az üzemanyag-mennyiségből amit ezen terepjárók és 3000 (itt értsd nagyobb szgk-t is) ccm űrtartalmú járművek fogyasztanak.
Szerintem zárjuk a témát, mert erről elvitatkozhatnánk még akár napokig is amiről véleményem az, hogy nem sok értelme van, mert nem én vagyok a döntéshozó, ha én lennék akkor biztos valamilyen extra adót vetnék (+ minden 3000 ccm feletti járműre) rájuk ki, de figyelembe venném, ha valakinek ez kell a munkájához azokat nem érintené a +adóztatás.
Én is jártam már hasonlóképpen, mint Dániel, bár szerencsésebb voltam, én az irodánk mélygarázsába nem tudtam egy drága betegszállító-sofőr jóvoltából beállni, mert bár az épület előtt több hely is volt, neki pont a 140 férőhelyes garázs bejárata előtt kellett…..
Biatorbágyhoz szép gyerekkori emlékek fűznek, volt a hegy tetején egy kis faházunk, aminek a teraszáról az országútra lehetett rálátni, pont három kanyarra, mint ahogy a népmesékben szokták illusztrálni az ilyesmit. Valahol ott lent lakhat Gyöngyvér, akinek kicsit kevésbé…..
WindowsNT
2009.02.08 15:10:54
@közlekedési bűnöző:
"ja kérem, ha Magyarországon nem 30-as táblák kihelyezésével oldanák meg az útjavítást, és a főutak mentén fekvő települések teleharmincasozása helyett autópályákat is építenének, akkor talán az emberek 90%-a komolyan venné a sebességkorlátozásokat."
Hát igen?!
Ez olyan mint a vasúton a lassú jel, inkább kiteszik a lassú jelet mintsem kimenne a pályafenntartó brigád.
A lakott területek tele 30 és 40-es táblázása nem megoldás semmire, sajnos oda is kiteszik ahová nem kell mer értelmetlen okafogyott dolog.
A fekvőrendőr se jó másra csak arra, hogy hamarább amortizálódjon a járműpark és persze fékezés majd gyorsítás és már is nagyobb a levegőszennyezés és persze a fogyasztás.
"ja kérem, ha Magyarországon nem 30-as táblák kihelyezésével oldanák meg az útjavítást, és a főutak mentén fekvő települések teleharmincasozása helyett autópályákat is építenének, akkor talán az emberek 90%-a komolyan venné a sebességkorlátozásokat."
Hát igen?!
Ez olyan mint a vasúton a lassú jel, inkább kiteszik a lassú jelet mintsem kimenne a pályafenntartó brigád.
A lakott területek tele 30 és 40-es táblázása nem megoldás semmire, sajnos oda is kiteszik ahová nem kell mer értelmetlen okafogyott dolog.
A fekvőrendőr se jó másra csak arra, hogy hamarább amortizálódjon a járműpark és persze fékezés majd gyorsítás és már is nagyobb a levegőszennyezés és persze a fogyasztás.
WindowsNT
2009.02.08 15:53:03
@efhábé: Igazad van, pár éve Szobon (Dunakanyar) kitették falutáblától falutábláig a 40-s táblát, azt egyszer amikor arra mentem évek múlva láttam, hogy leszedték a táblákat. Valószínűleg panaszkodtak sokan a 40 miatt és értelme sem volt mert jó széles főútja van Szobnak.
Ha Esztergom fele megyünk vagy jövünk akkor pepitába ugyanez a helyzet, nem jön rá a sok hatósági emberke törvényhozó stb., hogy minél jobban szigorítanak annál jobban szabálytalankodnak, mert uram bocsá meg, de lassan gyalog előbb odaérek mint kocsival.
Nem tudom, hogy miért kell cirka 2,5 órát utazni kocsival kb 95 km-es távot 21 századba ezt legalább másfél órára kellene csökkenteni az M2-s Vác felé vezető szakaszán szinte látótávolságon belül díszeleg a sok 90-s tábla, miért nem lehet legalább 110 engedni, igaz sok a teherkocsi, ha esztergomnak megyünk akkor rövidebb a táv kb 75 km, de a sok lassú jeltől tovább tart az út mint kerülővel.
Azt hittem, hogy a 21. században jobb lesz a helyzet, de nagyapám 80 évekbeli zaporozecs vezetési moráljához képest nem sok a különbség az eljutási időket figyelembe véve kb ugyanaz, pedig hol van már az akkori autópark.
Ha Esztergom fele megyünk vagy jövünk akkor pepitába ugyanez a helyzet, nem jön rá a sok hatósági emberke törvényhozó stb., hogy minél jobban szigorítanak annál jobban szabálytalankodnak, mert uram bocsá meg, de lassan gyalog előbb odaérek mint kocsival.
Nem tudom, hogy miért kell cirka 2,5 órát utazni kocsival kb 95 km-es távot 21 századba ezt legalább másfél órára kellene csökkenteni az M2-s Vác felé vezető szakaszán szinte látótávolságon belül díszeleg a sok 90-s tábla, miért nem lehet legalább 110 engedni, igaz sok a teherkocsi, ha esztergomnak megyünk akkor rövidebb a táv kb 75 km, de a sok lassú jeltől tovább tart az út mint kerülővel.
Azt hittem, hogy a 21. században jobb lesz a helyzet, de nagyapám 80 évekbeli zaporozecs vezetési moráljához képest nem sok a különbség az eljutási időket figyelembe véve kb ugyanaz, pedig hol van már az akkori autópark.
Repülő Majom egy barátjával sétálgatott, amikor fura apróságon akadt meg a szemük. Egy BMW szlovák rendszámmal manapság már nem számít különlegességnek, ámde a szélvédő mögött lévő rendőrös zászlócska felettébb figyelemreméltó. Vajon a tulajdonos tényleg rendőr,…..
WindowsNT
2009.02.08 12:26:49
"A szlovák rendszám nem adócsalás és még csak nem is olcsójánosság. Egyzserűen olyan ember lépése, aki megteheti, hogy elkerülje a törvényesített állami rablást.
Az elég furcsa vélemény, hogy az állam telhetetlensége miatt az állampolgár vegyen kisebb autót. Ha a szlovák állam vígan megél a sokkal alacsonyabb adókból, akkor valahol nálunk van a baj az állammal. "@Kangörény_:
100% egyetértek, ráadásul Szlovákia lakossága kb.. 5 millió és mégis megélnek az adókból.
Ha tehetném akkor én is zokszó nélkül vennék szlovák rendszámos autót, csak nálunk fizetőparkolás van ezért lenne gond.
Véleményem szerint az állam nem érdemli meg az adókat az önkormányzatokkal együtt a jelenlegi helyzetben.
Az elég furcsa vélemény, hogy az állam telhetetlensége miatt az állampolgár vegyen kisebb autót. Ha a szlovák állam vígan megél a sokkal alacsonyabb adókból, akkor valahol nálunk van a baj az állammal. "@Kangörény_:
100% egyetértek, ráadásul Szlovákia lakossága kb.. 5 millió és mégis megélnek az adókból.
Ha tehetném akkor én is zokszó nélkül vennék szlovák rendszámos autót, csak nálunk fizetőparkolás van ezért lenne gond.
Véleményem szerint az állam nem érdemli meg az adókat az önkormányzatokkal együtt a jelenlegi helyzetben.
L. küldte be, hátha tudunk segíteni. Lehet Mavik visszavág? Nem tudom. Holnap megérdeklődöm a kommunikációs igazgatóságon a dolgot. De tudtommal nem enegedélyköteles... Kedves VEKÉ-sek, most, szombat este egy érdekes és - külső szemlélőként - roppant mulattató jelenetnek…..
Gábor megfigyelései alant.
Sziasztok,
a mai nap vonatoztam egyet Gárdonyba, majd vissza Budapestre. Odaút egy vadiúj Flirt szerelvényt volt szerencsém kipróbálni: A vonat modern, tiszta, csendes, és tényleg jól gyorsul, De hát a menetrend az menetrend, így a MÁV-nál megszokott…..
Gergely belefutott két túlbuzgó kollégába. Reméljük a MÁV-Start megteszik a szükséges lépéseket, hogy az ilyen esetek ne forduljanak elő!
Tisztelt MÁV-Start Zrt!
2007. szeptember 1-én reggel Budapest-Keleti pályaudvarról 5:55-kor
induló 739-es számú vonattal Hegyeshalomba…..
2006. augusztus 24-e óta a Nyugati pályaudvarnál felállított peronkapuk meghozták a várt eredményeket. Az azóta eltelt időszakban közel 130 M Ft többletbevétel keletkezett, ami a jegypénztáraknál 10%-os, a jegykiadó automaták esetében 12% bevétel növekedést jelent. A szigorúbb…..
Fedup Sári kapott válasz a MÁV-Start Zrt-től. Ő azt állította, hogy 1 kapu volt nyitva a karámon.
Íme a válasz:
Szervusz George Jr.!
Megérkezett a mávstart válasza a Nyugati karámmal kapcsolatban.
"Tisztelt Utasunk!
Köszönettel…..
Egy újabb érdekes cikk: Úgy alakult a dolog, hogy dolgom akadt egy kis faluban valahol Kelet-Magyarországon. (Most még nem írom le a nevét, mert majd pár hét múlva lesz jelentősége a dolognak, megtudjátok.) Szóval, gondoltam, elmegyek ide, megbeszélni pár dolgot.…..
Nagyon szeretem, mikor okosok elmondják, hogy merre tovább és hogyan, te nagy magyar dzsídípí, meg gazdasági fejlődés. Mert dübörgünk, meg állatkodunk, mint például amikor épp puma mackóalsóban próbálunk valami imidzset adni magunknak, még ha pannon kivitelben is. Ilyenkor…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Dehogyisnem pl: többlet üzemanyag-fogyasztás méghozzá mennyi, nappali fényáradatban jó kis szemvakító, de méghozzá milyen szemvakítás tud lenni főleg egy furgoné apropó furgonok mögöttem jönnek és a visszapillantóba hú hú de jó is megvakulni!!!
Ezért vannak este a félszemű "Jackek" ami viszont este sötétben életveszélyes is lehet főleg, ha a bal oldali ég ki.
Viszont erre találták ki az ú.n, "nappali menetfényt" mely ledekből áll és nem vakít és nem fogyaszt többet az autód, én is csináltatok a sajátoméra amint lesz rá keret.
Hű de elküldőm magamba a jó édes k....a-ba aki városba is égeti, aki nem vesz észre egy autót nappali fényben az adja le az okmányirodába a jogsiját!!! főleg városi környezetben.