Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gambeton

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két gyermekes anyuka, és amatőr dj szeretne lenni. Árult matyó hímzést a Citadellán és főzött kávét Ausztráliában. A marketingszakma elismert képviselője, miközben mindössze négy munkahelye volt eddig. A UPC marketing és tartalom vezetője, Grósz Judit az ad:renalin kamerája…..
Ez a téma sem első ízben kerül elő, elég csak a szemeretelepi vasúti átjáróra gondolni. De nem ez az egyetlen és probléma ez a HÉV esetében is, amit Csaba hozott fel példaként. Hisz vasútállomásnál még lehet arra hivatkozni, hogy nem minden vonat áll meg a kisebb állomásokon…..
gambeton 2011.02.25 12:54:02
@usernev: Nem hiszem, hogy valaki is megvizsgálta volna elszeparálva egy egy vonal költségei+ a rárakódó irányitási, adminisztrativ költséget, szembeállítva az adott szakaszon befolyó bevétellel. Ha így lenne, akkor mea culpa meg minden...
Ha utat épitesz, akkor az egyszeri beruházás, persze rájön a karbantartás, de egy bkv/máv vonal pl kiragadva és ellenőrizve az ráeső állami támogatást mondjuk 20 éves ciklusban, már nem biztos, hogy megéri.
Ez zavar az ilyen állami masztodonoknál, mint a máv/bkv, vagy akár a többi ide nem tartozó. vesztésgesek, mindig sirnak, mindig ujabb vezetőik lesznek, de semmi sem változik, közben nem változtatási ötletekkel állnak állnak elő, hanem azzal, hogy ami van (veszteség, lepusztultság), az ugyan nem jó, de el kell utálni minden változást és ebbe még a politikát is bevonják...
gambeton 2011.02.25 13:25:48
@usernev: Kösz, mint láthatod, csak laikusként dobálóztam felvetésekkel. Azt viszont nem hiszem, h ne lenne,valami megoldás, az államnak-közlekedési cégeknek semmi érdeke sem fűződik hozzá, csak tudod, az átlagembert meg kicsit felháboritja, hogy mindig azt hallja, hogy x milliárd veszteség a mávnál y milliárd a bkv-nál, z milliárd támogatás a közösségi közlekedés veszteségpótlására és leesik, h ez egy átlag adózó könnyen lehet, hogy heteket dolgozik évente azért, hogy ezeket a cégeket eltartsa. Miközben lehet, hogy a közlekedési vállalatokból csak annyit lát, hogy A, v B vezető elsinkófált pár milliót, vagy akadályozzák a közlekedést, dől a füst a buszból ( megjegyzem, ha egy autó igy füstölne, kivonnák a forgalomból), idióta dolgozókat lát a közlekedési vállatoknál. Ráadásul esély sincs arra, hogy ez változzon.
gambeton 2011.02.17 20:35:21
@Szőke kisfiú: dehogy keverem, nekem 2 LI fej elől, 2 hátul az autón, eleget ismerkedtem a témával, mielőtt több, mint 250-et beletoltam a szerkezetbe. Előjelez is természetesen, de egyúttal "vissza is lő".
És egy példa tisztességes rendőri mérésre "balesetveszély" miatt: M0 keleti 110-es szakaszán a sünök kitesznek egy 80-as mobiltáblát enyhe kanyarban, egy-két órácskát lézereznek, majd táblástól el...kinthagyott 30-as 40-es útjavitós táblák környékén is szivesen elszórakoznak.
Amig ők igy működnek, addig szerintem bárkitől jogos, ha védekezik is a lehúzás ellen.
A hetiBeton rádióműsor következő adása a betonról fog szólni (mert nevével ellentétben nem mindig erről van szó benne), és ennek kapcsán azzal a kérdéssel fordulnak az emberiséghez, hogy Szerinted miért jó/miért nem jó a beton az építészetben? Mint írták, "pénteken…..
Zsir legutóbbi UPC Direct-es áldozatunkhoz hasonlóan újabb médiaboxra kötött hűségszerződést, amit nem nagyon akartak beszerelni nála. Neki azonban fondorlattal sikerült rávennie egy szerelőt, hogy kimenjen és megoldja a bonyolult problémát: Volt egy posztotok Fantomizálódott a…..
A tuc-tuc-ot üvöltő autós hülyegyerekek privilégiuma a kerekes székes emblémával ellátott parkolóhelyek bitorlása. Ők bivalykemény srácok, tök rendben van ha a hitelre vásárolt 15 millás kocsijukat a rokkantak számára fenntartott parkoló helyen lepihentetik. Ne sajnáljuk…..
Leléptem, nem hagytam mást, csak egy papírcetlit rajta egy rövid üzenettel.    Üdv Mindenkinek!   Ma találtam rá erre az oldalra, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem leírom eddigi egyetlen szakításom tanulságos történetét. Nem lesz rövid, de úgy gondolom,…..
gambeton 2011.02.16 10:04:59
Az önkormányzati lakásokat mára kihalás szélére sodorta az elmúlt 20 év privatizációs kényszere. A lepusztulás és panamázás oltárképévé vált bérlakások önkormányzati tulajdonosai tankönyvi igényességgel bizonyították, hogy az "állam rossz gazda". Ráadásul…..
gambeton 2011.02.15 21:58:00
@Zabalint: egy pályakezdő kömüves segéd is többet keres 70ezernél.
Egyébként pályakezdőként célszerübb, ha többen béreltek egy kéglit.
gambeton 2011.02.15 22:09:07
@Zabalint: dehogynem költöznek be, hidd el, amint a cigányok számára is kiderül, hogy vannak még szoc bérlakások a városban,és elkezdik verni a tamtamot, hogy nekik jár, akkor a város előbb utóbb oda is beteszi őket.
A világ végére meg azért kell elrakni őket, hogy ne normális emberek közt legyenek, ha nem lesznek bérlakások, akkor meg visszajönni sem tudnak.
gambeton 2011.02.15 22:33:17
@Zabalint: azt ne próbáld már beadni, hogy van olyan, aki büdösbükkösdpusztáról elmegy azért, hogy 70-et keressen havonta, inkább otthon marad, aztán marharépát termeszt a kertben.
ha meg mégis eljön, akkor meg nem tudja kifizetni még a bérlakást sem.
A szoc bérlakásos orkok azok többnyire helyiek, nem vidékről jönnek, azért kell nekik bérlakás, mert a régi- szintén szoc kéglijüket szétdúlták és le kell bontani, vagy kipattintják őket, mert fejlesztési terület lett a kéglijeik helyén.