Adatok
humángépész
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Már csak egy hónap van hátra az indulásig. Az autó köszöni jól van, épp motor nélkül heverészik a hűs garázsban, mint aki jól végezte dolgát. Magánál a motornál teljes a fejetlenség, pontosabban a hengerfejetlenség, épp most várja, hogy összerakjam (a poszt végére már…..
Ez hosszú lesz. Csak szóltam. A cégnél az év végi szabadságolások előtti utolsó rohamot éltük éppen, az Andrássy már teljes díszbe öltözött, az utcákon mindenhonnan a „Last Christmas” zengett, már émelygett a gyomrom. A távolban felderengett a Szenteste, az…..
humángépész
2012.02.12 08:04:05
Szilveszteri felvonulás előtti találkozón voltunk a Városligetben a gyerekekkel. Ott készült a fotó. Az elhatározás, hogy jövőre újra írok a blogra, kicsit korábbi. Sokat segített benne az a pár fenyegetés is, amit arra az esetre kaptam, ha nem írok...
Boldog új évet…..
Zsibbadt lábbal álltam fel a vécéről, ahová cigizni járok esténként, amikor hideg van a teraszon. Kezemben a notebookkal, letolt tréningben csoszogtam ki a nappaliba a feleségemhez: - Nézd, ezt most megvesszük neked! Rita ölni tudott volna a szemével. Aztán megnézte a képeket. - De…..
humángépész
2011.07.24 18:00:26
Mikor ősszel Viszen voltam, kicseréltük a vezérműláncot. A csere azonban nem szüntette meg teljesen a lógást, amiből ez következett, hogy a lánckerekek fogai is le vannak kopva. Ahhoz, hogy tényleg jó legyen a dolog, ki kell őket cserélni.Az én autómban 240D 3.0 motor van, ugye, ez…..
humángépész
2011.02.16 13:11:33
Hali,
1-2 év aktív használtautó.hu nézegetés, pénzgyűjtés, álmodozás után jan. ban vettem, Zalamegyében.
1974 es, 240D3.0, de bizonyos részei 1. szériásnak átépítve.
A kasztni eredetinek tűnik, de az ajtók, hátsólámpa az 1. szériából valók.
Állapotára az " árával arányos" a jellemző.
A vételnél a friss műszaki sokat lendített a döntésben.
Állapotra
Karosszéria:
- taposók rozogák,
- egy-két hólyag itt - ott, de alapvetően nem vészes ( legtöbb része csak 1*volt fújva )
- motor egész jó, az 1. henger kicsit kopog ( remélem csak p.csúcs )
- kipufogót most cseréltem
Belsőtér szinte hibátlan, zölt MB Text
Akitől vettem eléggé intenzív használatban tartotta, ezért a vétel után pl 3 napig políroztuk( fotón a kislányom ), hogy a típushoz méltó megjelenése legyen.
A gyakorlati használat, birtoklásnak még igencsak az elején vagyok, de interneten már találtam egy-két érdekes forrást.
Pl. Északnémet szerelő aki 15 éve csak állólámpást javít (www.treffpunkt-strich-8.de ), rengeteg alkatrésszel és szakértelemmel.
Mivel kaptam céges-autót, ezért nyílt lehetőség, hogy hobbicélra ( amúgyis autógépész mérnök vagyok ) vegyek egy állólánykát és minden határidő nélkül 1-2 év alatt szeretném megbízható jó áll. ra hozni.
Ennek lenne egy fontos eleme a " Karesz balzsam", mert sztem p.csúcsok, gömbfejek, szilentek évek óta nem voltak cserélve, + sztem nem a belevaló difivel van szerelve ( nagyon rövid az áttétel ) Hozzáértő, tapasztalt, típusismerettel rendelkező szerelő pedig nagyon ritka kincs..
Előre is köszönöm: Antal Árpád
1-2 év aktív használtautó.hu nézegetés, pénzgyűjtés, álmodozás után jan. ban vettem, Zalamegyében.
1974 es, 240D3.0, de bizonyos részei 1. szériásnak átépítve.
A kasztni eredetinek tűnik, de az ajtók, hátsólámpa az 1. szériából valók.
Állapotára az " árával arányos" a jellemző.
A vételnél a friss műszaki sokat lendített a döntésben.
Állapotra
Karosszéria:
- taposók rozogák,
- egy-két hólyag itt - ott, de alapvetően nem vészes ( legtöbb része csak 1*volt fújva )
- motor egész jó, az 1. henger kicsit kopog ( remélem csak p.csúcs )
- kipufogót most cseréltem
Belsőtér szinte hibátlan, zölt MB Text
Akitől vettem eléggé intenzív használatban tartotta, ezért a vétel után pl 3 napig políroztuk( fotón a kislányom ), hogy a típushoz méltó megjelenése legyen.
A gyakorlati használat, birtoklásnak még igencsak az elején vagyok, de interneten már találtam egy-két érdekes forrást.
Pl. Északnémet szerelő aki 15 éve csak állólámpást javít (www.treffpunkt-strich-8.de ), rengeteg alkatrésszel és szakértelemmel.
Mivel kaptam céges-autót, ezért nyílt lehetőség, hogy hobbicélra ( amúgyis autógépész mérnök vagyok ) vegyek egy állólánykát és minden határidő nélkül 1-2 év alatt szeretném megbízható jó áll. ra hozni.
Ennek lenne egy fontos eleme a " Karesz balzsam", mert sztem p.csúcsok, gömbfejek, szilentek évek óta nem voltak cserélve, + sztem nem a belevaló difivel van szerelve ( nagyon rövid az áttétel ) Hozzáértő, tapasztalt, típusismerettel rendelkező szerelő pedig nagyon ritka kincs..
Előre is köszönöm: Antal Árpád
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nagyon irigyellek bátorságodhoz, biztos hogy egy életreszóló kaland lesz!! Sok sikert!!!