Adatok
MartyG
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Easyjetnél egyszerűbb kivetetni a gépbe bepakolt csomagokat, mint kinyitni a beszállókaput, hogy ne maradjanak le az utasok:Biztos vagyok benne, hogy nem sokan vannak, akiket a repülőjáratuk úgymond otthagyott. Hát én többedmagammal átéltem ezt a felemelő élményt. A történetet…..
MartyG
2011.02.10 15:29:09
Valóban biztonsági előírás a Lockerbie-ben történt PanAm katasztrófa óta, hogy utas nélkül nem mehet a csomag, ez alól semmilyen légitársaság sem kivétel. Nem tudom mi történhetett Angliában(?), ha nem itthon történt az eset, de az EasyJet kiszolgáló személyzete köteles az indulási idő előtti 15 percig (buszos beszállítás esetén), ill. 10 percig (gyalogos beszállítás esetén) várni az utasokra és aki addig nem jelent meg, annak csomagját leszedni a gépről. Hozzátenném, hogy van olyan eset, amikor a gépkiszolgálási felelős úgy dönt, hogy még ezután az időpont után is felengedi az utast a gépre, szituációtól függ, nem tudom mennyire áll helyt az, hogy 25 perccel indulás előtt nem engedték fel Önöket a gépre (vagy ők néztek el nagyon valamit, vagy Önök). Ez amúgy alapvetően nem kitolás jellegű, a légitársaság ilyen feltételeket szabott meg a gazdaságossága érdekében (mivel a fapadosnak ez az elsődleges szempontja), az utas pedig ezeket a feltételeket fogadja el a jegy megvásárlásakor. Mindenkinek ajánlom Ács Gábor - Fapados forradalom c. könyvét, utána másképp fogják látni az egész fapados üzleti modellt és minden tiszteletemmel, valószínűleg nem születnek majd ilyen bejegyzések a jövőben. egy volt EasyJetet is kiszolgáló check-ines
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz