Adatok
sirchimboak
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
WRC2011 / Mexikó Rally / Összefoglaló Nincs új a mexikói nap alatt. A Fordnak nem volt esélye a győzelemre, a Citroën pedig képtelen volt elveszíteni a meccset. Ezzel akár pontot is tehetnénk az epizód végére, de van néhány olyan tanulság, amit talán érdemes levonni a…..
WRC2011 / Svéd Rally / Skandináv fiesta Annál szebb, és izgalmasabb szezonkezdést nem is kívánhatna a raliért rajongó ember, mint amilyenben a múlt hétvégén volt részünk Svédországban. A 2011-es WRC szezon nyitánya, minden idők egyik legszebb és legizgalmasabb versenyként…..
sirchimboak
2011.02.21 18:57:30
@GiXXXer: ""Etapon valóban vezethet a navigátor, azonban a mi szabályunk tiltja, hogy gyorsaságin cseréljenek a versenyzõk, ezért kizárás jár." - mesélte lapunknak Nattán György szakág vezetõ." - én erről beszélek! =)
sirchimboak
2011.02.21 22:34:50
@GiXXXer: okés, összeraktuk ezt a dolgot korrektül! =)
sirchimboak
2011.02.22 00:57:20
@B. MAX: tökéletes gondolat! =)
WRC2011 / Svéd Rally / Sziasztok srácok :)Mint tudjuk, a múltban történt dolgok fölött nincs sok értelme azon elmélkedni, mi lett volna ha... Ezzel szemben miért ne kezdhetnénk úgy az évet, hogy felteszünk egy sor kérdést, ami úgy kezdődik: mi lenne ha...? Persze megvan rá az…..
sirchimboak
2011.02.11 04:02:06
@GiXXXer: látom, látom! Legyen így, ahogy mondod, legyen izgalmas! Csak nehogy később kijöjjön a rutin az emberekből...ettől félhetünk a végelszámolás szempontjából!
Ez a homológizációs dolog meg hát nem is tudom...a 'normál' WRC-k korában is voltak ügyfélautók, melyek butább verziók voltak, mint az éles gyári top autók. Lehet kapnak egy alap computert, vagy alap beállítást és kész?? Mi ezt sose tudjuk meg hogy működik! Viszont egy biztos: a gyári pilóták előnyt élveznek, sokkal többet, mint a támogatottak. Erre nagyon jó példa megboldogult Ranga Laci rally.hu-s interjúja (google-be keress rá, 'Ranga Laci interjú mp3' és még olvasni se kell), Ő elmondja tisztán, hogy aki nem gyári pilóta, az egy butított, úgynevezett ügyfélautót kap!
Muszáj a végére írnom, hogy de NE ÍGY LEGYEN! =)
Lássunk végre izgalmas versenyt, akárhogy is lesz a sorrend, mindegy, csak formabontó legyen, szerintem most ez a lényeg!
Ez a homológizációs dolog meg hát nem is tudom...a 'normál' WRC-k korában is voltak ügyfélautók, melyek butább verziók voltak, mint az éles gyári top autók. Lehet kapnak egy alap computert, vagy alap beállítást és kész?? Mi ezt sose tudjuk meg hogy működik! Viszont egy biztos: a gyári pilóták előnyt élveznek, sokkal többet, mint a támogatottak. Erre nagyon jó példa megboldogult Ranga Laci rally.hu-s interjúja (google-be keress rá, 'Ranga Laci interjú mp3' és még olvasni se kell), Ő elmondja tisztán, hogy aki nem gyári pilóta, az egy butított, úgynevezett ügyfélautót kap!
Muszáj a végére írnom, hogy de NE ÍGY LEGYEN! =)
Lássunk végre izgalmas versenyt, akárhogy is lesz a sorrend, mindegy, csak formabontó legyen, szerintem most ez a lényeg!
sirchimboak
2011.02.11 09:39:05
sirchimboak
2011.02.11 09:55:38
@erosmester: kicsit bővebben?? =)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A játékot én is preferálom! =)