Adatok
V700
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Felhívásunk kérdezz-felelek-posztja.UPDATE: A nagy érdeklődésre való tekintettel gyorsan megtudtuk a bérsisak, transzponder (köridő méréshez) és a komplett box bérleti díját, íme: Bukósisak – kb. 25-30 darab áll…..
V700
2012.03.06 10:40:26
Az útvonal; Budaörs M1 - M1-ről 13-as főút Komáromig - átlépés Szlovákiába - 63-as főút Dunaszerdahely (Dunajska Streda)irányába - Dunaszerdahely mellett továbbhaladunk a 63-ason Pozsony felé - kb. 10 km múlva a 63-asról jobbra fordulunk Hlavnánál Vieska majd Orechová Potón felé, a Slovakiaring ott található (remélhetőleg kitáblázva, még sosem voltam). Menetidő Budaörsről kb. 2 óra. Összesen 160 km, melynek a fele magyar autópályán, másik fele szlovák főúton.
Halogattam, amíg lehetett. Beállítottam a garázsba, és inkább kerülgettem. Ha nagyon útban volt, kiálltam vele egy-két napra, de rettentő nehezen szántam rá magam, hogy megbontsam. Hiszen működött, pöccre indult, sőt, egész jól ment. Még így, legatyásodott kasztnival is mindig…..
Szupernóvaként robbant annak idején, villanása elvakította konkurenseit, de hol tart ma a Renault egyterűje? És mi legyen a családosokkal?
Vélemények az azonos című írásunkról...
V700
2011.05.02 11:52:06
@malenykij polgar:
Nem vagyunk komák, szerencsére sógorok, és ismerősök sem. És valószínűleg nem Te szartad a spanyolviaszt. Tudod, én rühellem az olyan sofőröket, akik az autópályán beszállnak a seggembe, annak ellenére, hogy előttem is mennek, és nincs hova letérni. A megjegyzésemmel az autó "nyomatékosságát" jeleztem, azt, hogy Te hogy értelmezed, leszarom.
Közöd ahhoz sincs, hogy panorámaablak nélküli, vagy panoráamablakos kivitelt veszek vagy vezetek.
Biastrom: remélem én sem fogok csalódni a 2.0 dci-ben, hosszútávon sem, az 1.9-esekről és a 2.2-esekről nem hallottam jókat (személyes tapasztalatom nem volt).
Nem vagyunk komák, szerencsére sógorok, és ismerősök sem. És valószínűleg nem Te szartad a spanyolviaszt. Tudod, én rühellem az olyan sofőröket, akik az autópályán beszállnak a seggembe, annak ellenére, hogy előttem is mennek, és nincs hova letérni. A megjegyzésemmel az autó "nyomatékosságát" jeleztem, azt, hogy Te hogy értelmezed, leszarom.
Közöd ahhoz sincs, hogy panorámaablak nélküli, vagy panoráamablakos kivitelt veszek vagy vezetek.
Biastrom: remélem én sem fogok csalódni a 2.0 dci-ben, hosszútávon sem, az 1.9-esekről és a 2.2-esekről nem hallottam jókat (személyes tapasztalatom nem volt).
V700
2011.05.02 12:34:00
@BiaStrom:
Egyébként tényleg nem értem, hogy egy békésen haladó családi egyterűt miért kell farba döfni a belső sávban? Amikor ott vannak a gyerekek, majd szétrobbanok, hogy balesetveszélyes helyzetbe hoznak, számukra tét nélkül.
Ami az elektromos kéziféket illeti, két hátulütője biztos van; sima gázadással ki tudod oldani, ez bizonyos helyzetekben necces lehet, ill. nekem egy vontatás alkalmával (mint vontatott) be-bekapcsolt, ami igen kellemetlen pillanatokat okozott.
Egyébként tényleg nem értem, hogy egy békésen haladó családi egyterűt miért kell farba döfni a belső sávban? Amikor ott vannak a gyerekek, majd szétrobbanok, hogy balesetveszélyes helyzetbe hoznak, számukra tét nélkül.
Ami az elektromos kéziféket illeti, két hátulütője biztos van; sima gázadással ki tudod oldani, ez bizonyos helyzetekben necces lehet, ill. nekem egy vontatás alkalmával (mint vontatott) be-bekapcsolt, ami igen kellemetlen pillanatokat okozott.
Mit tegyünk, ha az általunk óhajtott csodálatos felni nem passzol autónkhoz? Osztókör-módosító? Ehh, nem olcsó, tisztességes anyagból legyártatni még drágább, szerencsére a fúrógép feltalálása óta nyitva az ajtó minden lángész számára, akik úgy gondolják, hogy…..
Nem is tudom, mit gondoljak Zoli leveléről. Kicsit olyan szálka meg gerenda érzésem volt, miután végigolvastam. Gondolom, nem vagyok egyedül a véleményemmel. Egyébként a 353D az mi? Mielőtt bármit is írok az esetről el kell áruljam, hogy egy 353D vel járok. A zebránál minden…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz