Adatok
Visko
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kínai termékek szubjektív tesztje
Gyerekkorunk kedvence a csúzli - Egy, két és három gumis csúzlik - Teszt
2017.05.11 12:00:00
Ha gyerekkorunkban akcióra vágytunk, akkor nem a Play áruházba, de még csak nem is a Tescóba mentünk, hanem a garázsba, hogy csúzli készítsünk magunknak. Ennek a hagyománya a csúnya szavakhoz hasonlóan a nagyobbakról a kisebbekre szállt. A szerencsésebbek be tudtak szerezni tejgumit a…..
Visko
2017.05.15 15:16:18
Tök jó cikk, köszi. Esetleg ha van tapasztalatod íjakkal is, szívesen olvasnék arról is. Remélem mindenki csak céltáblákra akar lőni ezekkel, mert jó sportok ezek.
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
De tényleg, micsoda dolog már. Az ember csak békésen gurul, erre meg rádudálnak. Micsoda viselkedés ez? Hová lesz ez az ország így?
Azt hiszem, itt az ideje, hogy mozgalmat indítsunk: senki ne dudálhasson csak úgy a zárt villamospályán tekerő bringásokra. Még a végén…..
Visko
2015.03.11 16:26:03
Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a biztosító kifizette a korábban elpusztult Zastava (Yugo) árát. Elmeséltem, hogy nem olyan rég vettem egy Bogarat, és hogy volt egy példány, amit megnéztem ugyan, de hosszas…..
Többféleképpen lehet az ember hülye.
Beszélgetettem a járdán valakivel, egyszer csak üvöltő kisköbcentis kétütemű hang, amolyan kipufogó nélküli zaj, amiből aztán kétféle audiovizuális ocsmányság bontakozott ki.
Az egyik egy sportmotor alakú minimotor. Ez a kisebb…..
Visko
2012.05.18 11:09:04
@Lük: Használtál már? Nekem pont ilyen piros GT250R-em van, és bár csak fél éve használom, de egy kurva jó gép és teljesen megbízható. Az üzembentartási és szervíz költsége pedig minimális.
Mármint az a hülye, akiket a trashblogok (update: sikerült) annyira szeretnek: a szánalmas, kelet-ázsiai hülye, aki a robogóján szállítja az egész családját, a bejárati ajtó keretét, vagy egy fejős kecskét. Én még nem tartok a kecskénél, de valószínűleg csak mert…..
Kedves olvasóink, hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de…..
Visko
2012.02.06 11:15:17
Csak azt nem értjük, miért az egyik legdrágább kerületbe telepítették ezt a zseniális töltőállomást. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Visko
2012.01.31 07:15:49
Itt az ideje rendbe tenni a dolgainkat, ha már így is benne vagyunk a slamasztikában nyakig. Kérem, a Népnyúzás 2.0 legyen már ésszerű!Mai publikációnk blogposztja...
Visko
2011.12.07 11:44:19
Milyen is lenne az, ha minden elektromosságunkat dízelmotorok biztosítanák? Talán ilyen büdös és egészségre káros, mint a kisfilmen, talán nem. De inkább igen. Jót nevettünk ezen a régi kis Nissan Leaf-reklámon, de titokban annak is örülünk, hogy nem így lesz. Bár ha hirtelen…..
Visko
2011.12.01 15:40:02
@LongJohnHolmes: A szakképzett munkaerő mindig kelendő. Mi történt amikor megjelentek a gőzgépek? Amikor a hatékonyabb belső égésű motorok? Ha ebből profitot lehet csinálni akkor szerintem bármely profitorientált cég belevágna. Ha a nagy cég kipróbálta, működik de mégsem vág bele valami miatt, minimum azt várnám, hogy lenne pár ember a kutatók közül, aki kiválna a cégből és megalapítja a cégét hozzá.
Azt viszont továbbra se látom, hogy mi a működési elvük ezeknek a cumóknak? Vagy azt olvasom, hogy "hát nézd meg, mások már használják és működik!", vagy elmaszatolják a választ és nullponti energiára hivatkoznak vagy plazma égésre vagy egyéb, hétköznapi ember számára kevéssé ismert jelenségre (pl. néhol kell hozzá üzemanyag, néhol tisztán hidrogén hajtású motorról írnak).
Az empirikus megközelítést is elhinném, ha sok ember megosztaná a tapasztalatait, vagy konkrét számokat látnék. Én úgy tudom, hogy a jelenlegi technikai szinten vízbontáshoz 1.4x több energia kell, mint amennyi mechanikai energiát ki tudunk nyerni az égetésből.
A sufnituningnak is hinnék, ha olyan emberek mutatnák be, akik szakmailag hitelesek (pl. autógyártó cégeknél mérnökök, technikusok vagy akár szerelők, tuningosok).
De szívesen olvasnék a HHO-ról pl. a Totalcarban is :).
Azt viszont továbbra se látom, hogy mi a működési elvük ezeknek a cumóknak? Vagy azt olvasom, hogy "hát nézd meg, mások már használják és működik!", vagy elmaszatolják a választ és nullponti energiára hivatkoznak vagy plazma égésre vagy egyéb, hétköznapi ember számára kevéssé ismert jelenségre (pl. néhol kell hozzá üzemanyag, néhol tisztán hidrogén hajtású motorról írnak).
Az empirikus megközelítést is elhinném, ha sok ember megosztaná a tapasztalatait, vagy konkrét számokat látnék. Én úgy tudom, hogy a jelenlegi technikai szinten vízbontáshoz 1.4x több energia kell, mint amennyi mechanikai energiát ki tudunk nyerni az égetésből.
A sufnituningnak is hinnék, ha olyan emberek mutatnák be, akik szakmailag hitelesek (pl. autógyártó cégeknél mérnökök, technikusok vagy akár szerelők, tuningosok).
De szívesen olvasnék a HHO-ról pl. a Totalcarban is :).
A „10:23 – Nincs benne semmi!” kampány lényege ez volt: 2011. február 5-én (szombaton) 10:23-kor Budapesten, Székesfehérvárott és Szegeden homeopátiás túladagolást hajtottunk végre magunkon. Gyári homeopátiás szerből egy-egy teljes doboznyit fogyasztottak el…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz